Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 736851
Resolució núm. 2025-7154 per la qual es rectifiquen les bases de la convocatòria del procés selectiu per a proveir, com a personal funcionari de carrera, 1 plaça de tècnic/a superior de Control Intern i Gestió Econòmica de l'Ajuntament d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Primera Tinent d'Alcalde, el dia 13 d'octubre de 2025, ha dictat la següent resolució:

DECRET

FETS I FONAMENTS DE DRET

1. Atès que per Decret núm. 2025-6665, de data 19 de setembre de 2025, es va aprovar la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per a proveir, com a personal funcionari de carrera d'una (1) plaça de Tècnic/a Superior en Control Intern i gestió econòmica, plaça corresponent a l'Oferta d'Ocupació Pública de l'exercici 2025 , publicades al BOIB núm. 128, de data 25 de setembre de 2025.

2. Atès que l'extracte de la convocatòria ha estat publicat al Butlletí Oficial de l'Estat núm. 239, de data 4 d'octubre de 2025, i que per tant el termini de presentació de sol·licituds encara es troba obert.

3. Atès que s'ha detectat una errada a l'apartat segon de la base tercera de l'esmentada convocatòria, relatiu a la presentació de sol·licituds.

4. Atès que l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques estableix que:

“2. Les administracions públiques podran, així mateix, rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.”

5. Considerant que les modificacions proposades no alteren les condicions d'igualtat, mèrit, capacitat dels aspirants i publicitat establertes a l'article 10.2 del TREBEB i, que la modificació no és d'abast substancial.

6. Atès que la present convocatòria es troba encara en el tràmit de presentació de sol·licituds i, per tant, no s'ha dut a terme cap acte administratiu de desenvolupament de les bases.

7. Atès que l'article 32, apartats primer i tercer de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, determinen el que es transcriu a continuació:

“1. L'Administració, excepte precepte en contra, pot concedir d'ofici o a petició dels interessats una ampliació dels terminis establerts que no excedeixi la meitat d'aquests, si les circumstàncies ho aconsellen i amb això no es perjudiquen drets de tercer. L'acord d'ampliació s'ha de notificar als interessats.

(...)

3. Tant la petició dels interessats com la decisió sobre l'ampliació s'han de produir, en tot cas, abans del venciment del termini de què es tracti. En cap cas pot ser objecte d'ampliació un termini ja vençut. Els acords sobre ampliació de terminis o sobre la seva denegació no són susceptibles de recurs, sense perjudici del procedent contra la resolució que posi fi al procediment. (...) “

De conformitat al previst a l'article 109 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, i mitjançant les atribucions que m'han estat delegades mitjançant decret núm. 2023-5709, de data 22 de juny de 2023,

 

RESOLC

PRIMER.- Rectificar l'apartat segon de la base tercera de la convocatòria, relatiu a la presentació de sol·licituds, en el següent sentit:

 

ON DIU:

TERCERA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

3.2. Per a ser admesos i, si escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants hauran de presentar la següent documentació:

a) Document nacional d'identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat. No cal presentar-ho si la persona aspirant no s'oposa al fet que l'Administració obtingui aquest document mitjançant les xarxes d'intermediació de dades.

b) Autoliquidació pagada i acompanyada del resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament els drets d'examen. D'acord amb el que preveu l'article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33%. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d'examen, en el termini de presentació de sol·licituds, determinarà l'exclusió definitiva de l'aspirant.

En el moment de la sol·licitud, les persones aspirants han de presentar declaració expressa i formal del fet que reuneixen tots i cadascun dels requisits de la convocatòria, referits sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment que l'hagin d'acreditar amb posterioritat.

El fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement que les persones interessades compleixen els requisits per a participar en aquesta convocatòria.

Els interessats es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin. L'Alcaldia-Presidència, per si mateixa o a proposta del Tribunal Qualificador, podrà sol·licitar, en el cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades o amb l'efecte que procedeixi, que els interessats aportin els documents originals a l'efecte d'acarament i comprovació en què se suposi que han incorregut en inexactitud o falsedat a l'hora de formular la sol·licitud corresponent.

Les persones que superin el procés selectiu han de presentar la documentació acreditativa dels requisits que s'indiquen en la base segona amb caràcter previ al seu nomenament.”

HA DE DIR:

TERCERA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

3.2. Per a ser admesos i, si escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants hauran de presentar la següent documentació:

a) Document nacional d'identitat en vigor o, en cas de no posseir nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat. No cal presentar-lo si la persona aspirant no s'oposa a que l'Administració obtingui aquest document mitjançant les xarxes d'intermediació de dades.

b) Títol acadèmic exigit a la convocatòria. No cal presentar-lo si la persona aspirant no s'oposa a que l'Administració obtingui aquest document mitjançant les xarxes d'intermediació de dades.

c) Certificat del nivell de llengua catalana exigit a la convocatòria.

d) Autoliquidació pagada o acompanyada del resguard justificatiu d'haver ingressat íntegrament la taxa per a optar a proves de selecció de personal. D'acord amb el que preveu l'article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa per optar a proves de selecció del personal, les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %. La falta de justificació del pagament íntegre dels drets d'examen, en el termini de presentació de sol·licituds, determinarà l'exclusió definitiva de l'aspirant.

En el moment de la sol·licitud, les persones aspirants han de presentar declaració expressa i formal del fet que reuneixen tots i cadascun dels requisits de la convocatòria, referits sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, independentment que l'hagin d'acreditar amb posterioritat.

El fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement que les persones interessades compleixen els requisits per a participar en aquesta convocatòria.

Els interessats es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin. L'Alcaldia-Presidència, per si mateixa o a proposta del Tribunal Qualificador, podrà sol·licitar, en el cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades o amb l'efecte que procedeixi, que els interessats aportin els documents originals a l'efecte d'acarament i comprovació en què se suposi que han incorregut en inexactitud o falsedat a l'hora de formular la sol·licitud corresponent.

Les persones que superin el procés selectiu han de presentar la documentació acreditativa dels requisits que s'indiquen en la base segona amb caràcter previ al seu nomenament.”

SEGON.- Informar als aspirants que ja hagin presentat sol·licitud per a prendre part en la present convocatòria, que disposaran fins a la finalització del termini de presentació de sol·licituds per presentar els requisits exigits a la convocatòria i que inicialment no hagin aportat.

TERCER.- Mantenir inalterable la resta de les bases del procés selectiu, publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 128, de data 25 de setembre de 2025, en tots els seus termes.

QUART.- Ampliar el termini de presentació de sol·licituds fins al dia 31.10.2025.

CINQUÈ.- Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Eivissa (https://eivissa.sedelectronica.es).

SISÈ.- Publicar un extracte de la present resolució en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).

Eivissa,

                                                                                                  En don fe,

LA REGIDORA DELEGADA                                                 EL SECRETARI ACCTAL.

(document signat electrònicament al marge)                            (document signat electrònicament al marge)

 

Eivissa, document signat electrònicament (13 d'octubre de 2025)

La primera tinent d'alcalde Gema Marí Planells