Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, FUNCIÓ PÚBLICA I DIÀLEG SOCIAL
Núm. 727922
Resolució de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social per la qual es disposa la inscripció i dipòsit en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears de l’acta de la Mesa Conjunta de Negociació de L’Agència de Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Palma - PalmaActiva- signat el 22 de juliol de 2025 i la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Versió PDF
Antecedents
1. El 22 de juliol de 2025, els membres de la Mesa Conjunta de Negociació de l'Agència de desenvolupament local de l'Ajuntament de Palma - PalmaActiva- es van reunir per aprovar l'acord on modifiquen varis articles del Conveni Col·lectiu.
2. El 4 d'agost de 2025, Pedro Prieto Cortés, en representació de la Mesa Conjunta de Negociació de l'Agència de desenvolupament local de l'Ajuntament de Palma - PalmaActiva-, va sol·licitar el registre i el dipòsit de l'acta.
Fonaments de dret
1. L'article 90.3 del Text Refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.
2. El Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis col·lectius, acords col·lectius de treball i plans d'igualtat.
3. L'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per tot això, dicto la següent
Resolució
1. Inscriure i dipositar l'acta de la Mesa Conjunta de Negociació de l'Agència de desenvolupament local de l'Ajuntament de Palma - PalmaActiva- de 22 de juliol de 2025 en el Registre de Convenis Col·lectius de les Illes Balears.
2. Notificar aquesta Resolució a la persona interessada.
3. Publicar l'acta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, signat electrònicament el 6 d'octubre de 2025
La directora general de Trabajo y Salud Laboral Maria de la Luz Moreno Romero Por delegación de la consejera de Trabajo, Función Pública y Diálogo Social (BOIB 99, de 26 de juliol de 2025)
PalmaActiva.- Aprovar la modificació del Conveni Col·lectiu de PalmaActiva
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma, en sessió de dia 30 de juliol de 2025, aprovà el següent acord:
“L'Agència de Desenvolupament Local de Palma - PalmaActiva és un organisme autònom de l'Ajuntament de Palma de caràcter administratiu, amb personalitat jurídica pública i patrimonio independent per al desenvolupament dels serveis administratius, comercials, industrials, financers, laborals i de promoció econòmica i sociolaboral, que es regeix pels seus propis estatuts i pel que disposa els articles 85.2 b) i 85 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local; la llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears i pels articles 76 a 102 del Reglament Orgànic del Govern i de l'Ajuntament de Palma.
Per acord de Junta de Govern de data 18 de desembre de 2019 (JGL_20191218_01_021) s'aprovà el següent: “1. Aprovar el Conveni Col·lectiu del personal laboral empleat públic de l'Agencia de desenvolupament local de l'Ajuntament de Palma- PalmaActiva-, adjunt a aquest acord.
2. Deixar sense efectes els següents acords laborals: acord del procediment de mobilitat del personal de PalmaActiva, aprovat per JGL_20170628_01_24; Llicències per a la cura de fills menors de 3 anys, aprovat per JGL_20180711_01_07; Acord regulador de l'excedència voluntària per al prestació de serveis en el sector públic, aprovat per JGL_20190508_01_15; Acord aprovatori del pla de formació interna i del procediment per a la concessió de beques i ajuts, aprovat per JGL_20171129_01_21; Procediment d'avaluació i retribució de la productivitat, aprovat per JGL_20190912_01_13; Aprovació d'un complement retributiu per a les baixes i indisposicions, aprovat per JGL_20190508_01_14.
3. Acordar la remissió del conveni a l'autoritat laboral per al seu registre i publicació als diaris oficials i publicar-ho al portal de l'empleat públic.”
El conveni col·lectiu del personal laboral empleat públic de l'Agencia de desenvolupament local de l'Ajuntament de Palma- PalmaActiva- es va publicar al BOIB núm. 156 de 11/11/2021, i es va inscriure al registre de convenis col·lectius de les Illes Balears, amb número de registre 07100700012021.
Per tal de materialitzar la Relació de Llocs de Treball (RLLT) del personal laboral de PalmaActiva, la comissió negociadora del Conveni Col·lectiu, en data 29 de maig de 2025, aprovà la modificació i la inclusió de nous articles al Conveni Col·lectiu vigent.
Traslladada la proposta de la comissió negociadora del Conveni a la representació legal dels treballadors i treballadores de PalmaActiva i els representants de l'empresa, en data 14 de juliol de 2025, signaren acord.
En data 18 de juliol es dona accés a l'expedient 986881T a l'àrea d'Hisenda per tal de donar compliment a la base 57 de les BEP de l'Ajuntament de Palma, en quant a l'obtenció del vistiplau.
La proposta de modificació de RLLT no té el vistiplau de l'àrea d'Hisenda, essent necessari l'eliminació del complement per residencia, el qual conforme acta de la comissió negociadora de data 21 de juliol de 2025, es vota per unanimitat l'eliminació del complement per residencia, el qual serà objecte de negociació en una fase posterior.
La representació legal dels treballadors i treballadores de PalmaActiva i els representants de l'empresa, en data 22 de juliol de 2025, signen l'Acord, que s'adjunta com annex, i que formarà part del conveni col·lectiu de PalmaActiva, un cop aprovada la Relació de Llocs de Treball (RLLT) per la Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma.
Un cop aprovat el present acord es donarà trasllat al registre de personal de l'Ajuntament de Palma, essent d'aplicació un cop realitzat els tràmits legals pertinents, establerts en el Decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors i el Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.
S'ha obtingut informe dels serveis jurídics de PalmaActiva i el vistiplau de l'Àrea d'Hisenda conforme a la base 57 de les Bases d'Execució del Pressupost de l'Ajuntament de Palma de l'any 2025.
Conforme a l'article XII i), correspon al Consell Rector proposar a la Junta de Govern municipal l'aprovació dels acords i els convenis col·lectius que regulin les condiciones de treball i les retribucions del personal de l'organisme.
Conforme a l'article XX J), són atribucions de la gerència negociar el conveni col·lectiu per a elevar-lo al Consell Rector perquè l'aprovi l'òrgan municipal competent.
Per tot l'anterior, conforme a l'article XII i) dels vigents estatuts, el Consell Rector eleva a la Junta de Govern l'aprovació del següent
ACORD
1. Aprovar l'Acord subscrit amb la representació legal dels treballadors i treballadores de PalmaActiva, en data 22 de juliol de 2025, que s'adjunta com annex, amb número de Sefycu 4057703 i Codi Segur de Verificació FTCAACWJQTLWR4X23UA7, que afecta als següents articles del Conveni Col·lectiu:
1.1 Incloure el nou article 14 bis, que queda redactat amb el següent literal:
“14.bis Classificació professional: nivells i grups professionals
1. El personal laboral es classificarà de conformitat amb la legislació laboral.
El personal de PalmaActiva té dret a una classificació professional d'acord amb les funcions efectivament exercides en els seus llocs de treball, sempre que, a més, compleixin els requisits exigits per accedir als nivells corresponents, conforme la Relació de Llocs de Feina i Catàleg de funcions vigent.
Els nivells professionals del personal laboral de PalmaActiva i les seves equivalències s'agrupen de la següent manera, en funció de la titulació exigida d'ingrés conforme els grups de classificació professional (GCP) descrits a l'article 76 de l'EBEP:
|
Nivell |
GCP equivalent |
Titulació exigida |
|
1 / TGS |
A1 |
Llicenciatura o Grau |
|
2 / TGM |
A2 |
Diplomatura o Grau |
|
3 / TE |
B |
Tècnic superior |
|
4 / ADM |
C1 |
Batxillerat o tècnic |
|
4 / T |
C1 |
Batxillerat o tècnic |
|
5 / AUX |
C2 |
Graduat en ESO |
Dins cada un dels nivells s'integren els diferents grups professionals. El grup professional agrupa unitàriament les aptituds professionals, titulacions i contingut general de la prestació, i pot incloure diferents tasques, funcions, especialitats professionals o responsabilitats assignades a la persona treballadora:
|
Grups professionals |
Nivell |
GCP equivalent |
|
TSFOA, TSADM, TSSP, TSDP, TSCIC |
1 / TGS |
A1 |
|
TGFOA, TGNT, TGSP, TGP, TGA |
2 / TGM |
A2 |
|
ADM |
4 / ADM |
C1 |
|
TMS, TNT |
4 / T |
C1 |
|
AUX ADM, AMS |
5 / AUX |
C2 |
2. Titulacions d'accés
Per poder accedir als grups professionals esmentats es precís estar en possessió de les titulacions que a continuació es detallen:
|
Grups professionals |
Titulacions d'accés |
|---|---|
|
TSFOA TSADM TSSP TSDP TSCIC |
-Tècnic/a d'ocupació (TSFOA): llicenciatura o grau economia, ciències empresarials, dret, administració d'empreses, relacions laborals, turisme, periodisme, psicologia, psicopedagogia i pedagogia, educació social, treball social o equivalents -Tècnic/a en administració (TSADM): llicenciatura o grau en dret o equivalents -Tècnic/a de seguiment de projectes (TSSP): llicenciatura o grau economia, ciències empresarials, administració d'empreses, dret o equivalents. -Tècnic/a en desenvolupament de personal (TSDP): llicenciatura o grau en psicologia, pedagogia, psicopedagogia, ciències del treball, relacions laborals i recursos humans, dret o equivalents. -Tècnic/a en comunicació i imatge corporativa (TSCIC): llicenciatura o grau en comunicació, en periodisme i en publicitat i relacions públiques o equivalents |
|
TGFOA TGNT TGSP TGP TGA |
-Tècnic/a en gestió d'ocupació (TGFOA) diplomatura o grau, ciències empresarials, dret, administració d'empreses, relacions laborals, turisme, traducció e interpretació, ciències del treball, educació social, treball social, psicologia, psicopedagogia i pedagogia o equivalents -Tècnic/a en noves tecnologies (TGNT): títol de batxiller, CFGM o equivalent -Tècnic/a de gestió de seguiment de projectes (TGSP): diplomatura o grau en relacions laborals, turisme, ciències empresarials, administració d'empreses, economia o equivalents. -Tècnic/a de gestió de personal (TGP) diplomatura o Grau en dret, relacions laborals, Recursos humans, ciències del treball, turisme, administració i direcció d'empreses o equivalents. -Tècnic/a en gestió d'administració (TGA): diplomatura o Grau en dret, relacions laborals, Recursos humans, ciències del treball, turisme, administració i direcció d'empreses o equivalents. |
|
ADM |
-Personal de gestió administrativa (ADM): títol de Batxiller, CFGM o equivalent |
|
TMS TNT |
-Tècnic/a de manteniment i serveis (TMS): Batxiller, FP2, CFGM o equivalent i permís de conduir B -Tècnic/a en noves tecnologies (TNT): títol de batxiller, CFGM o equivalent |
|
AUX ADM AMS |
-Auxiliar de gestió administrativa (AUX ADM): graduat escolar, ESO o equivalent. -Auxiliar de manteniment i serveis (AMS): graduat escolar o equivalent i permís de conduir B |
1.2 Modificar íntegrament l'article 18 Mobilitat horitzontal del personal (Annex I) que queda redactat amb el següent literal:
“Article 18: Provisió dels llocs de feina i mobilitat del personal laboral fix
La provisió de llocs de feina i mobilitat del personal laboral fix de PalmaActiva es realitzarà de conformitat amb el que s'estableix en aquest conveni i legislació laboral, i en el seu defecte pel sistema de provisió de llocs de feina i mobilitat del personal funcionari.
PalmaActiva proveeix els seus llocs de treball mitjançant procediments basats en els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
Els llocs de feina vacants del personal laboral de PalmaActiva la cobertura del qual sigui necessària, es proveiran d'acord amb els sistemes de provisió ordinària. En cas d'urgent i inajornable necessitat, els llocs de treball poden proveir-se amb caràcter provisional.
Les convocatòries s'han de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com en la pàgina web de PalmaActiva. Quan es tracti de convocatòries per a l'ocupació provisional de llocs de treball que han de ser coberts per personal propi es considera complert el requisit de la publicitat una vegada que s'ha publicat la convocatòria a través dels canals interns de comunicació (correu electrònic, Sharepoint, tauler d'anuncis, pàgina web...) i no cal publicar-la als diaris oficials.
Amb caràcter general, el lloc de feina adjudicat mitjançant convocatòria pública és irrenunciable. Només es pot renunciar en els casos següents:
- Quan s'hagi obtingut una altra plaça mitjançant una convocatòria pública realitzada en el mateix període de temps.
- Per una incapacitat sobrevinguda.
- Perquè s'ha passat a una situació administrativa diferent de la de servei actiu.
- Per causes excepcionals justificades degudament i apreciades per l'òrgan convocant.”
“Article 18.bis: Sistemes ordinaris de provisió
La provisió de llocs de treball es podrà realitzar pels sistemes ordinaris de concurs general de mèrits, concurs específic de mèrits o lliure designació amb convocatòria pública, conforme amb el que es preveu, a l'efecte, a la relació de llocs de treball.
1. Provisió de llocs de feina per concurs general de mèrits.
El procediment per a la provisió de llocs de feina per concurs general de mèrits, s'efectuarà conforme al que estableixen les bases generals i específiques vigents de PalmaActiva. Les bases de la convocatòria han d'indicar com a mínim:
- El número de places a proveir.
- La denominació del lloc de feina i les característiques.
- Els requisits exigits per ocupar els llocs de feina convocats.
- Els mèrits a valorar i el barem de puntuació.
- La puntuació mínima per a l'adjudicació dels llocs convocats.
- Composició del Tribunal Qualificador.
- Terminis de presentació de sol·licituds de participació.
Per a poder participar en els concursos de provisió de llocs de feina les persones aspirants de PalmaActiva han de complir els següents requisits:
a) Ser personal laboral fix a temps complet o a jornada parcial, en situació d'actiu o excedència.
b) Tenir el mateix nivell que el lloc de feina al que opta.
c) Tenir una antiguitat mínim de 2 anys en l'actual lloc de feina.
d) Tenir el nivell de català exigit i altres requisits conforme el Catàleg de Llocs de Feina de PalmaActiva.
El personal suspès per sanció no pot participar fins que no s'hagi complert aquesta sanció.
2. Provisió de llocs de feina per concurs específic de mèrits
S'han de proveir per concurs específic de mèrits els següent llocs de feina, llevat dels que constin en la Relació de Llocs de feina com a llocs de treball de lliure designació:
- Cap de servei.
Les convocatòries de provisió de llocs de treball pel sistema de concurs específic han de vetllar especialment perquè els mèrits i les capacitats que s'han de valorar s'adaptin al perfil professional bàsic i al contingut i les característiques específiques de cada lloc de treball que s'ha de proveir.
En aquest sentit, a la convocatòria ha de figurar la descripció del lloc de treball, que ha d'incloure les especificacions derivades de la naturalesa de la funció encomanada al mateix, i la relació de les principals tasques i responsabilitats que ho caracteritzen. Així mateix, haurà de fixar els mèrits específics adequats a les característiques dels llocs mitjançant la delimitació dels coneixements professionals, formació, experiència, titulació, en el seu cas, i altres condicions que garanteixin l'adequació per a l'acompliment del lloc de feina.
La convocatòria per concurs específic constarà de dues fases:
a) Mèrits valorables conforme als criteris establerts.
b) Comprovació i valoració dels mèrits específics adequats a les característiques de cada lloc que es concretarà a cada convocatòria, que consta en:
- L'elaboració d'una memòria-projecte d'actuació, atenent a les funcions del lloc de feina a desenvolupar, que consistirà en un anàlisi de les tasques del lloc de feina i dels requisits, condicions i mitjans necessaris per al seu acompliment, així com de les actuacions a seguir.
- La realització d'entrevistes, que versaran sobre els mèrits específics adequats a les característiques del lloc, la memòria i la valoració d'habilitats per a l'aplicació de coneixements i desenvolupament de funcions directives, sempre amb criteris objectius de valoració.
El procediment per a la provisió de llocs de feina per concurs específic de mèrits, s'efectuarà conforme al que estableixen les bases generals i específiques vigents de PalmaActiva. Les convocatòries i les seves bases específiques han de contenir, com a mínim, les dades i les circumstàncies següents:
- Nombre, denominació i nivell dels llocs de treball objecte de convocatòria.
- Contingut funcional i característiques dels llocs de treball que s'han de proveir, incloent-hi, segons els casos, l'enumeració de caràcter genèric de les finalitats, les funcions essencials i les tasques bàsiques dels llocs convocats, i la descripció individualitzada de cada lloc de treball.
- Requisits necessaris per poder participar en la convocatòria, d'acord amb el que estableixen la normativa i Relació de Llocs de treball.
- Els mèrits i capacitats a valorar, i s' s'escau, els coneixements concrets, l'experiència específica i les habilitats que es requereixen per a l'adequada ocupació del lloc de treball, així com els criteris d'acord amb els quals es valoraran aquests.
- Sistema de qualificació total, barem de valoració aplicable en cadascuna de les convocatòries i, si escau, valoració mínima global que s'estableixi per adjudicar les vacants convocades. Quan les fases siguin selectives, s'ha de fixar una valoració mínima per superar aquestes fases o el nombre màxim d'aspirants que poden passar d'una fase a una altra.
- Composició i nomenament del Tribunal Qualificador.
- Terminis de presentació de sol·licituds de participació.
- Especificació de la realització de memòries, entrevistes, tests professionals o altres sistemes d'acreditació de mèrits i capacitats, així com els criteris de valoració.
3. Provisió de llocs de feina de lliure designació
La facultat de proveir els llocs de treball de lliure designació, així com la designació correspon a la direcció de l'empresa.
S'han de proveir pel sistema de lliure designació amb convocatòria pública els llocs següents, i sempre que es determini a la Relació Llocs de Feina de PalmaActiva:
- Cap de d'àrea.
- Llocs que per la seva especial responsabilitat i confiança es determini.
La lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates per a l'acompliment del lloc de feina. Aquesta idoneïtat s'ha de definir per elements objectius i en relació amb els requisits exigits per al seu acompliment. Gerència o la persona responsable d'on estigui adscrit el lloc convocat ha d'emetre informe, previ al nomenament corresponent, en relació a la persona candidata que es consideri més adient, tenint en compte els criteris de mèrit i capacitat, apreciats discrecionalment. Així mateix, també pot proposar, sempre de forma motivada, que es declari deserta la provisió del lloc, malgrat l'existència de persones candidates que reuneixin els requisits mínims exigits, si cap d'aquestes persones no es considera adient per al lloc.
Per al seu nomenament PalmaActiva podrà recabar la intervenció d'especialistes que permetin apreciar la idoneïtat de les persones candidates.
Les persones titulars dels llocs de feina proveïts pel procediment de lliure designació amb convocatòria pública podran ser cessats discrecionalment. Els motius de cessament, no estant reglats, hauran d'esser apreciats discrecionalment, i per tant serà necessària la motivació expressa de la pèrdua de confiança amb raons i circumstàncies objectives que determinin la pertinència del cessament. Entre d'altres, són causes de cessament:
- La supressió del lloc de treball o l'àrea d'adscripció del lloc de treball mitjançant la relació de llocs de treball.
- Quan es manifesti una evident manca de capacitat per a ocupar el lloc de treball que impedeixi a la persona designada complir amb eficàcia les funcions assignades.
- Per la imposició d'una sanció com a conseqüència d'un expedient disciplinari.
- Altres raons o circumstàncies objectives.
La persona que accedeixi a un lloc de feina pel procediment de lliure designació, en el cas de cessament tindrà reservat el lloc de procedència i per tant podrà retornar al seu lloc d'origen.
La remoció del lloc de feina obtingut mitjançant un sistema de provisió ordinari es durà a terme conforme la normativa vigent d'aplicació.”
“Article 18.ter: Altres sistemes de provisió i mobilitat
Els llocs de treball també es poden proveir de manera extraordinària en cas d'urgent i inajornable necessitat i amb caràcter provisional. Aquesta urgència pot estar motivada per la manca de personal suficient per necessitats sobrevingudes, per la càrrega de feina o altra causa justificada, per la manca d'assignació especifica de determinades tasques a algun lloc de treball o per la manca de provisió del lloc de treball per algun dels sistemes ordinaris de provisió.
Aquesta provisió dels llocs de feina i mobilitat es podrà fer de forma total o parcial, entre el personal fix de PalmaActiva dins qualsevol de les àrees de l'organisme, i es regirà pels principis de transparència, participació, publicitat i objectivitat.
PalmaActiva podrà proveir els llocs de treball de manera extraordinària per algun dels sistemes següents:
1. La comissió de serveis
La comissió de serveis comporta la provisió temporal d'un lloc de treball vacant dins PalmaActiva, i no pot ser superior a un any. Pot esser:
a. Voluntària. Es convocarà a través d'una convocatòria pública en la que es descriurà el lloc de feina vacant i els requisits. Es pot dur a terme en el supòsit de que un lloc de feina quedi vacant de forma temporal o definitiva, el qual pot ser ocupat en comissió de serveis de caràcter voluntari, preferentment amb personal fix del mateix nivell, que compleixi els requisits que s'estableixen en la relació de llocs de feina per ocupar-lo; i en el cas que no hi hagi personal fix del mateix nivell, amb personal fix d'un nivell inferior, sempre que compleixi els requisits establerts a la convocatòria.
b. Forçosa. La persona que ostenti la gerència de PalmaActiva, a proposta del titular de l'àrea on hi ha el lloc vacant, pot declarar amb caràcter forçós la comissió de serveis, entre personal del mateix nivell de les places a cobrir, quan és urgent proveir un lloc de treball que ha quedat vacant després d'una convocatòria de provisió ordinària o d'una comissió de serveis voluntària, on no hi ha cap persona treballadora fixa que compleixi els requisits per ser assignada provisionalment en un lloc de feina i no és possible recórrer l'assignació del personal o no n'hi ha en condicions d'ocupar-lo.
La comissió de serveis forçosa s'ha de resoldre, amb audiència a la persona afectada, tenint en compte les necessitats funcionals dels llocs que s'han de cobrir i sempre que compleixi els requisits de la relació de llocs de treball.
El lloc de feina ocupat en comissió de serveis ha de ser inclòs en la convocatòria de l'any següent de provisió pel sistema que correspongui, tret que tingui titular.
El personal fix en comissió de serveis té dret a la reserva del lloc de feina de procedència i percep les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupa.
La persona que ocupi el lloc de feina assumirà la totalitat de les funcions del mateix.
La comissió de serveis voluntària i la forçosa tenen caràcter temporal i finalitzen pel transcurs del temps pel qual es varen concedir, que no pot ser superior a un any. Excepcionalment, quan les necessitats del servei ho requereixin, i només pel que fa a la comissió de serveis voluntària, la direcció de PalmaActiva pot prorrogar aquest termini en un any més.
El temps durant el qual la persona treballadora romangui en una comissió de serveis, s'ha de valorar en les convocatòries de provisió temporal o definitiva de llocs de feina com a mèrit general de consideració necessària en la forma que s'estableixi reglamentàriament.
Causes de finalització de la comissió de serveis
Abans de transcórrer el temps de concessió, també pot finalitzar la comissió de serveis ordinària voluntària i la forçosa per les causes següents:
- Quan el lloc de treball es proveeix amb caràcter definitiu.
- Quan el lloc es cobreix per l'adscripció provisional de personal laboral fix.
- Per renúncia voluntària del titular de la comissió, quant a les de caràcter voluntari.
- Excepcionalment, si s'acredita que el titular de la comissió manifesta un acompliment inadequat, un rendiment insuficient o una manca d'adequació al lloc de treball que impedeix dur a terme amb eficàcia les funcions atribuïdes al lloc, mitjançant informe motivat del cap de l'àrea d'adscripció temporal
- Per amortització del lloc de feina.
- Perquè la persona comissionada obté un lloc de feina amb caràcter definitiu.
- Per la reincorporació de la persona treballadora titular amb reserva de lloc de treball.
- Quant a les comissions de serveis atorgades de manera discrecional, amb la proposta prèvia de cessament.
- Quant a les de caràcter forçós, perquè desapareix la causa que va motivar la urgència en la provisió, de forma motivada.
- Per passar a una altra situació administrativa diferent de la de servei actiu que impliqui reserva del lloc de feina.
2. Atribució temporal de funcions
Es tracta d'una figura excepcional que, a diferència de les altres, no suposa un canvi de lloc de feina. L'assignació temporal de funcions comporta l'atenció de funcions no assignades específicament a cap lloc de treball o que per càrrega de treball no poden ser ateses pel personal adscrit a l'Àrea. PalmaActiva una vegada constatada la necessitat i prèvia a la seva convocatòria requerirà un informe dels Caps d'àrea i de l'àrea de recursos humans sobre càrregues de feina i disponibilitat de recursos. En virtut de l'anterior, PalmaActiva podrà restringir la participació al procés al personal adscrit a les Àrees amb menor càrrega de treball i major disponibilitat de recursos.
La durada de l'atribució temporal de funcions, no pot excedir de sis mesos durant un any o vuit mesos durant dos anys, o en el seu cas, el que s'estableixi a la normativa vigent.
Té caràcter provisional i està motivada per necessitats urgents. Pot esser:
a) Voluntària. Es pot dur a terme en el supòsit de que un lloc de feina quedi vacant de forma temporal o definitiva, i part les funcions d'aquest lloc de feina són assumides per personal fix del mateix nivell i que compleix els requisits que s'estableixen en la relació de llocs de feina per ocupar-lo.
Es convocarà a través d'una convocatòria pública en la que es descriuran les funcions específiques que s'han de realitzar del lloc de feina vacant i els requisits. Podrà participar en la convocatòria, preferentment el personal fix del mateix nivell que compleixi els requisits que s'estableixen en la relació de llocs de feina per ocupar-lo; i en el cas que no hi hagi personal fix del mateix nivell, amb personal fix d'un nivell inferior, sempre que compleixi els requisits establerts a la convocatòria.
La persona objecte de l'atribució temporal de funcions assumirà part de les funcions del lloc. El treballador assumirà les funcions de lloc d'origen i les noves funcions, i percep la diferencia entre les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupa i el lloc d'origen. El seu lloc d'origen no pot ser cobert durant el temps de la mateixa.
La durada de l'atribució temporal de funcions es regularà conforme a la normativa laboral vigent.
El temps que el personal romangui en una atribució temporal de funcions s'ha de valorar com a mèrit general en les convocatòries de provisió temporal o definitiva de llocs de feina, en la forma que s'estableixi reglamentàriament.
b) Forçosa. Per poder fer una atribució temporal de funcions forçosa prèviament s'ha d'haver fet una convocatòria d'atribució temporal de funcions voluntària, en la qual no hi hagi cap aspirant laboral fix que compleixi els requisits de la convocatòria.
En casos excepcionals, per necessitats del servei i pel temps indispensable, la persona que ocupi el lloc de la gerència, d'ofici, ateses les raons o justificacions que la motiven, pot resoldre l'atribució temporal de funcions al personal laboral, pròpies del seu nivell, sigui a la mateixa àrea on estigui adscrit el personal afectat o en una altra àrea de PalmaActiva:
- Quan no estiguin assignades específicament a llocs de treball.
- Quan no puguin ser ateses amb suficiència pel personal que ocupa els llocs de treball que les tenen assignades, per volum de treball o per altres raons conjunturals degudament motivades.
S'ha d'adjudicar l'atribució temporal de funcions, en primer lloc, a personal fix que reuneixi els requeriments per desenvolupar les funcions d'acord amb els criteris objectius que s'estableixin. En qualsevol cas abans d'emetre la resolució s'ha de donar audiència a la persona afectada perquè hi pugui presentar les al·legacions que estimi oportunes dins el termini de cinc dies hàbils.
Els llocs de comandament o assimilats vacants que sigui urgent proveir, es poden cobrir mitjançant l'encàrrec de funcions esmentat. El nomenament/designació d'encàrrecs de funcions de llocs de comandament o assimilats, l'ha de fer directament Gerència / persona titular del departament.
Prèviament a dictar la resolució, Gerència valorarà les necessitats i càrregues de treball de les distintes àrees i o serveis de PalmaActiva i la disponibilitat del personal adscrit, i informarà la proposta a la representació legal dels treballadors i treballadores.
La resolució, té caràcter obligatori per a la persona interessada i la seva aprovació no altera l'ocupació del lloc de feina de procedència, al qual es reincorporarà una vegada finalitzada aquesta. A la resolució de l'atribució temporal s'indicaran les noves funcions atribuïdes.
Causes de finalització de l'atribució temporal de funcions
L'atribució temporal de funcions pot ser revocada de manera discrecional per la persona que ocupi la gerència a petició del cap o de la cap d'àrea. També finalitzarà pel transcurs del temps per al qual es va concedir. En tot cas, l'atribució temporal finalitza, encara que no hagi transcorregut el termini per al qual es va concedir, per les causes següents:
- Per renúncia voluntària del titular de l'atribució temporal de funcions, quant a les de caràcter voluntari, només quan hagin transcorregut els sis primers mesos de durada.
- Perquè la persona que està en atribució temporal de funcions obté un lloc de feina amb caràcter definitiu, o de millora professional .
- Perquè desapareix la causa que va motivar la urgència en la provisió, de forma motivada.
- Per passar a una altra situació administrativa diferent de la de servei actiu que impliqui reserva del lloc de feina.
3. La redistribució d'efectius temporal
El/la gerent de PalmaActiva, a proposta de la persona responsable de recursos humans, per a una millor optimització del personal o per garantir el funcionament adequat dels serveis, pot adscriure una persona treballadora a un altre lloc de treball vacant del mateix nivell i grup professional. Aquesta redistribució es farà de forma temporal i fins que es cobreixi la vacant a través del sistema ordinari corresponent.
Les resolucions d'aquestes adscripcions han d'estar motivades especialment per necessitats del servei o per raons d'urgència.
4. Mobilitat per motius salut
PalmaActiva ha de garantir la protecció de la salut de les persones treballadores, perquè per les seves característiques personals o les circumstàncies sobrevingudes siguin especialment sensibles als riscos derivats dels llocs de treball. Amb aquesta finalitat, s'han d'adoptar les mesures de prevenció, protecció i adaptacions necessàries.
El personal laboral de PalmaActiva té dret a sol·licitar la mobilitat del lloc de feina per motius de salut, previ informe del servei de prevenció de riscs laborals. El nou lloc de feina ha de ser igual al nivell professional que ocupa la persona treballadora, i es podrà concedir en cas que existeixin llocs dotats i vacants.
Aquest lloc de treball és provisional i ha de ser objecte de revisió cada any.
5. Borses de treball
Per a realitzar tasques ocasionals o urgents, o bé per interinitat, PalmaActiva pot crear periòdicament borses de treball mitjançant convocatòria pública pel sistema de concurs o, atenent a les funcions específiques a desenvolupar, amb altre tipus de proves selectives, conforme a la legislació laboral vigent.
Aquestes borses de treball es confeccionaran conforme amb els nivells i grups professionals descrits en aquests conveni, i sempre que hi hagi una previsió de necessitats per a cobrir.
6. Oferta genèrica
En el cas de finalització o inexistència de borsa de treball es podrà contractar mitjançant oferta genèrica del Servei Públic d'Ocupació, amb la participació del Comitè d'empresa.”
1.3 Incloure el nou article 17.bis. que queda redactat amb el següent literal:
“Article 17.bis: Ingrés i accés als nivells de classificació de PalmaActiva: promoció interna i convocatòria lliure
Les places vacants que no es cobreixin pels sistemes de provisió conforme l'establert en el conveni col·lectiu de PalmaActiva, es convocaran conjuntament per a la promoció interna i l'oferta pública d'ocupació. En el cas de promoció interna, entre el personal fix de la plantilla, mitjançant el sistema de selecció de concurs-oposició; i en el de torn lliure mitjançant el sistema de concurs-oposició. Per a la promoció interna s'ha de reservar, com a mínim, un 30% per cent del total de les places vacants.
El personal fix en plantilla pot participar en les convocatòries conjuntes de selecció de personal, simultàniament, tant en el torn de promoció interna com en el d'oferta pública d'ocupació. Les places vacants reservades per a la promoció interna que les persones aspirants no puguin cobrir en aquest torn, s'han d'afegir al torn d'oferta pública d'ocupació, que ha de garantir els principis constitucionals d'igualtat, mèrit i capacitat, així com el de publicitat.
1. Promoció interna
La promoció interna del personal laboral de PalmaActiva es durà a terme mitjançant el sistema concurs-oposició, i s'efectuarà conforme al que estableixen les bases generals i específiques vigents de PalmaActiva.
La convocatòria de promoció interna requereix que existeixin les vacants corresponents i es realitzarà conjuntament amb l'oferta pública d'ocupació corresponent.
Per a poder participar en els processos de selecció de promoció interna les persones aspirants de PalmaActiva han de complir els següents requisits:
a) Ser personal laboral fix a temps complet o a jornada parcial, en situació d'actiu o excedència.
b) Acreditar dos anys de serveis efectius en un grup professional del mateix nivell o del nivell immediatament inferior al de la vacant oferta.
Les convocatòries de promoció interna pel sistema de concurs-oposició, tindran dues fases:
a) Fase d'oposició. Consistirà en la realització d'una prova selectiva, teòrica i/o pràctica que permeti acreditar la capacitat de les persones aspirants, i ajustada a les funcions pròpies de la plaça vacant a la qual s'opta. Aquesta prova serà de caràcter eliminatori i, s'ha d'obtenir una puntuació mínima del 50% del total per a superar-la.
b) Fase de concurs. Consistirà en la valoració de mèrits conforme al barem de puntuació establert prèviament a les bases específiques, i que tindrà en compte i valorarà les titulacions acadèmiques, la formació, l'experiència professional, l'antiguitat, coneixements de català i altres que es considerin necessaris per al desenvolupament de les funcions.
La qualificació final s'obtindrà amb la suma total de les obtingudes en cada una de les fases, si bé no es podrà valorar la fase de concurs de mèrits si no s'ha obtingut la puntuació mínima per a superar la fase d'oposició. Cap dels mèrits pot suposar més del 50% del percentatge de la fase de concurs.
2. Convocatòria lliure
La selecció del personal laboral fix de nou ingrés pel sistema d'accés lliure i del torn de persones amb discapacitat, es realitzarà pel procediment de concurs-oposició, i s'efectuarà conforme al que estableixen les bases generals i específiques vigents de PalmaActiva.
Per a participar en els processos selectius d'accés com a personal laboral a PalmaActiva serà necessari complir els requisits generals previstos en l'article 56.1 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i els específics per al corresponent nivell i grup professional. Es podrà exigir així mateix, el compliment d'altres requisits específics recollits, en el seu cas, a les convocatòries dels processos selectius sempre que guardin relació objectiva i proporcionada amb les funcions assumides i les tasques a exercir, i s'estableixin de manera abstracta i general, i conforme al que s'estableix a la Relació de Llocs de Treball i catàleg de funcions.
Les convocatòries pel sistema de concurs-oposició tindran dues fases:
a) Fase d'oposició. Consistirà en la realització d'una prova de coneixements sobre les matèries del programa o temari recollit a la convocatòria del procés selectiu. Quan el lloc de feina ho requereixi per l'especial naturalesa de les seves funcions o la titulació acadèmica exigida, l'oposició pot contenir una segona prova de caràcter pràctic. Aquesta prova serà de caràcter eliminatori i, s'ha d'obtenir una puntuació mínima del 50% del total per a superar-la.
b) Fase de concurs. Consistirà en la valoració de mèrits conforme al barem de puntuació establert prèviament a les bases específiques, i que tindrà en compte i valorarà les titulacions acadèmiques, la formació, l'experiència professional, l'antiguitat, coneixements de català i altres que es considerin necessaris per al desenvolupament de les funcions.
La qualificació final s'obtindrà amb la suma total de les obtingudes en cada una de les fases, si bé no es podrà valorar la fase de concurs de mèrits si no s'ha obtingut la puntuació mínima per a superar la fase d'oposició. Cap dels mèrits pot suposar més del 50% del percentatge de la fase de concurs.”
1.4 Incloure el nou article 17.ter. que queda redactat amb el següent literal:
“Article 17.ter. Tribunals qualificadors
En les convocatòries dels processos selectius es constituiran tants òrgans de selecció com siguin necessaris per al seu desenvolupament. Els Tribunals Qualificadors tindran la naturalesa d'òrgans col·legiats. La seva designació, composició, constitució i funcionament s'establirà a les Bases Generals que han de regir les convocatòries de proves selectives per cobrir places vacants de la plantilla de personal laboral empleat públic de PalmaActiva.”
1.5 Modificar el punt 2 de l'article 58 que queda redactat amb el següent literal:
2. Complement d'antiguitat. El complement d'antiguitat, també denominat triennis, està constituït per una quantia fixa en concepte d'antiguitat per cada nivell que es merita a partir del dia que es compleixi un període de tres anys de serveis efectius a les administracions públiques en jornada completa o la proporció corresponent, conforme la següent taula:
|
Nivell |
GCP equivalent |
Antiguitat |
|
1 / TGS |
A1 |
1.476,56 € |
|
2 / TGM |
A2 |
1.476,56 € |
|
3 / TE |
B |
1.297,59 € |
|
4 / ADM |
C1 |
1.118,61 € |
|
4 / T |
C1 |
1.118,61 € |
|
5 / AUX |
C2 |
1.118,61 € |
S'ha fixat una quantia per a cada nivell, tenint en compte el grup de classificació professional (A, B o C).
Ha de percebre aquest complement el personal laboral fix i de caràcter temporal, sempre que hagi prestat serveis durant més d'un any de forma ininterrompuda a PalmaActiva.
En el supòsit de meritar antiguitat a PalmaActiva o en altres administracions, en diferents nivells:
a) Els períodes de tres anys meritaran en funció del nivell devengat.
b) Períodes inferiors de tres anys, la quantia corresponent a percebre per la persona treballadora, en concepte de trienni, es perfecciona en el nivell en què es compleixen els tres anys, amb independència que durant aquests tres anys s'hagin prestat serveis a diferents nivells.
Els nous valors dels nivells, conforme la taula anterior, s'aplicaran als triennis meritats a partir de la data d'aprovació d'aquest acord. Fins a la data d'aprovació d'aquest acord es mantindran les quanties assignades prèviament.
Aquest import s'actualitzarà conforme els increments prevists a la Llei General de Pressuposts.”
1.6 Incloure els punts 4, 5, 6 i 7 a l'article 59 que queden redactats amb el següent literal:
“4. Complement de carrera professional. Retribueix la progressió aconseguida pel personal de PalmaActiva dins l'administració pública o dins el propi Organisme. Aquest complement es regula en el Núm. 167, de 9 de desembre de 2023 i les quanties es poden veure en les taules salarials de PalmaActiva.
5. Complement de Cap d'àrea. Retribueix l'especial dificultat tècnica, la responsabilitat de la unitat i els serveis que la composa, la dedicació o la incompatibilitat que concorren en el lloc de feina de Cap d'àrea, o les condicions especials en què s'exerceixen les funcions.
6. Complement cap de servei. Retribueix l'especial dificultat tècnica, la responsabilitat, la dedicació o la incompatibilitat que concorren en el lloc de feina de Cap de servei, o les condicions especials en què s'exerceixen les funcions. L'àmbit d'actuació del cap de servei es concreta en la supervisió i coordinació sobre un equip reduït o un àmbit molt concret de treball.
7. Complement competencial. Retribueix la dificultat tècnica i la responsabilitat per als llocs de feina de Cap d'Àrea i Cap de servei ocupats per personal de grup professional/nivell TGM (equivalent A2).”
1.7 Modificar punt 6 de l'annex III -Procediment d'avaluació i retribució de la productivitat- conforme a la nova classificació professional:
“6. Determinació de la quantia individual i ampliació del crèdit pressupostari entre els criteris objectius.
El sistema de determinació de la quantia individual del complement de productivitat per a cada any, es divideix en quanties màximes a abonar en funció del nivell, i si es tracta d'un lloc de feina de cap d'àrea o cap de servei: objectius personals (54 punts) en la qual es trobi el personal de estructura de PalmaActiva, i quanties màximes a abonar comunes (competències generals, objectius d'àrea i criteri laboral (46 punts), conforme a l'avaluació dels criteris assenyalats al punt anterior i la distribució econòmica que es detalla a continuació:
|
ADMINISTRATIU – TÈCNIC |
|
|
|
CRITERIS A VALORAR |
PUNTS |
EUROS |
|
COMPETENCIES GENERALS |
20 |
180,00 |
|
treball en equip |
8 |
72,00 |
|
nivell I |
2 |
18,00 |
|
nivell II |
4 |
36,00 |
|
nivell III |
6 |
54,00 |
|
nivell IV |
8 |
72,00 |
|
compromís |
6 |
54,00 |
|
nivell I |
2 |
13,50 |
|
nivell II |
3 |
27,00 |
|
nivell III |
5 |
40,50 |
|
nivell IV |
6 |
54,00 |
|
flexibilitat/adaptació |
6 |
54,00 |
|
nivell I |
2 |
13,50 |
|
nivell II |
3 |
27,00 |
|
nivell III |
5 |
40,50 |
|
nivell IV |
6 |
54,00 |
|
OBJECTIUS ÀREA |
10 |
150,00 |
|
Objectiu |
5 |
75,00 |
|
Competència |
5 |
75,00 |
|
nivell I |
1 |
18,75 |
|
nivell II |
3 |
37,50 |
|
nivell III |
3,75 |
56,25 |
|
nivell IV |
5 |
75,00 |
|
OBJECTIUS PERSONAL |
54 |
650,00 |
|
Objectiu |
27 |
325,00 |
|
Competència |
27 |
325,00 |
|
nivell I |
0 |
|
|
nivell II |
0 |
|
|
nivell III |
20,25 |
243,75 |
|
nivell IV |
27 |
325,00 |
|
LABORAL |
16 |
100,00 |
|
Formació |
10 |
62,50 |
|
0-19 hores |
0 |
|
|
20 hores |
8 |
50,00 |
|
21-30 hores |
9 |
56,25 |
|
+ de 30 hores |
10 |
62,50 |
|
Absentisme |
6 |
37,50 |
|
més de 200 hores |
0 |
|
|
De 151 a 200 hores |
1,5 |
9,38 |
|
De 101 a 150 hores |
3,00 |
18,75 |
|
De 51 a 100 hores |
4,50 |
28,13 |
|
De 0 a 50 hores |
6,00 |
37,50 |
|
|
100 |
1.080,00 € |
|
CAP D'ÀREA |
|
|
|
CRITERIS A VALORAR |
PUNTS |
EUROS |
|
COMPETENCIES GENERALS |
20 |
180,00 |
|
treball en equip |
8 |
72,00 |
|
nivell I |
2 |
18,00 |
|
nivell II |
4 |
36,00 |
|
nivell III |
6 |
54,00 |
|
nivell IV |
8 |
72,00 |
|
compromís |
6 |
54,00 |
|
nivell I |
2 |
13,50 |
|
nivell II |
3 |
27,00 |
|
nivell III |
5 |
40,50 |
|
nivell IV |
6 |
54,00 |
|
flexibilitat/adaptació |
6 |
54,00 |
|
nivell I |
2 |
13,50 |
|
nivell II |
3 |
27,00 |
|
nivell III |
5 |
40,50 |
|
nivell IV |
6 |
54,00 |
|
OBJECTIUS ÀREA |
10 |
150,00 |
|
Objectiu |
5 |
75,00 |
|
Competència |
5 |
75,00 |
|
nivell I |
1 |
18,75 |
|
nivell II |
3 |
37,50 |
|
nivell III |
3,75 |
56,25 |
|
nivell IV |
5 |
75,00 |
|
OBJECTIUS PERSONAL |
54 |
1.350,00 |
|
Objectiu |
27 |
675,00 |
|
Competència I |
13,5 |
337,50 |
|
nivell I |
0 |
|
|
nivell II |
0 |
|
|
nivell III |
10,125 |
253,13 |
|
nivell IV |
13,5 |
337,50 |
|
Competència II |
13,5 |
337,50 |
|
nivell I |
0 |
|
|
nivell II |
0 |
|
|
nivell III |
10,125 |
253,13 |
|
nivell IV |
13,5 |
337,50 |
|
LABORAL |
16 |
100,00 |
|
Formació |
10 |
62,50 |
|
0-19 hores |
0 |
|
|
20 hores |
8 |
50,00 |
|
21-30 hores |
9 |
56,25 |
|
+ de 30 hores |
10 |
62,50 |
|
Absentisme |
6 |
37,50 |
|
més de 200 hores |
0 |
|
|
De 151 a 200 hores |
1,5 |
9,38 |
|
De 101 a 150 hores |
3,00 |
18,75 |
|
De 51 a 100 hores |
4,50 |
28,13 |
|
De 0 a 50 hores |
6,00 |
37,50 |
|
|
100 |
1.780,00 € |
|
CAP DE SERVEI |
|
|
|
CRITERIS A VALORAR |
PUNTS |
EUROS |
|
COMPETENCIES GENERALS |
20 |
180,00 |
|
treball en equip |
8 |
72,00 |
|
nivell I |
2 |
18,00 |
|
nivell II |
4 |
36,00 |
|
nivell III |
6 |
54,00 |
|
nivell IV |
8 |
72,00 |
|
compromís |
6 |
54,00 |
|
nivell I |
2 |
13,50 |
|
nivell II |
3 |
27,00 |
|
nivell III |
5 |
40,50 |
|
nivell IV |
6 |
54,00 |
|
flexibilitat/adaptació |
6 |
54,00 |
|
nivell I |
2 |
13,50 |
|
nivell II |
3 |
27,00 |
|
nivell III |
5 |
40,50 |
|
nivell IV |
6 |
54,00 |
|
OBJECTIUS ÀREA |
10 |
150,00 |
|
Objectiu |
5 |
75,00 |
|
Competència |
5 |
75,00 |
|
nivell I |
1 |
18,75 |
|
nivell II |
3 |
37,50 |
|
nivell III |
3,75 |
56,25 |
|
nivell IV |
5 |
75,00 |
|
OBJECTIUS PERSONAL |
54 |
1.100,00 |
|
Objectiu |
27 |
550,00 |
|
Competència I |
13,5 |
275,00 |
|
nivell I |
0 |
|
|
nivell II |
0 |
|
|
nivell III |
10,125 |
206,25 |
|
nivell IV |
13,5 |
275,00 |
|
Competència II |
13,5 |
275,00 |
|
nivell I |
0 |
|
|
nivell II |
0 |
|
|
nivell III |
10,125 |
206,25 |
|
nivell IV |
13,5 |
275,00 |
|
LABORAL |
16 |
100,00 |
|
Formació |
10 |
62,50 |
|
0-19 hores |
0 |
|
|
20 hores |
8 |
50,00 |
|
21-30 hores |
9 |
56,25 |
|
+ de 30 hores |
10 |
62,50 |
|
Absentisme |
6 |
37,50 |
|
més de 200 hores |
0 |
|
|
De 151 a 200 hores |
1,5 |
9,38 |
|
De 101 a 150 hores |
3,00 |
18,75 |
|
De 51 a 100 hores |
4,50 |
28,13 |
|
De 0 a 50 hores |
6,00 |
37,50 |
|
|
100 |
1.530,00 € |
Les quanties anuals de partida per a 2018 són les que es determinen a continuació, o la part proporcional que correspongui al temps de servei efectiu (la quantia consignada als crèdits pressupostaris corresponents, serà els imports màxims a abonar per cada nivell i lloc de feina de cap d'àrea i cap de servei pel nombre d'efectius de cadascuna d'elles), que s'actualitzen anualment d'acord amb l'increment previst a la Llei de pressuposts generals de l'Estat:
|
LLOC DE FEINA |
IMPORT MÀXIM |
|
Auxiliar administratiu |
930,00 € |
|
Administratiu - T |
1.080,00 € |
|
Tècnic grau mitjà |
1.280,00 € |
|
Tècnic grau superior |
1.430,00 € |
|
Cap d'àrea |
1.780,00 € |
|
Cap de servei |
1.530,00 € |
2. Comunicar el present Acord als treballadors i treballadores de PalmaActiva i al registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball, i publicar les modificacions al BOIB /.”
Contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà d'haver-se publicat aquest acord. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre d'aquest Organisme o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre abans esmentada i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, segons les competències determinades als articles 8 i 10 de la llei 29/98, en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà d'haver-se publicat aquest acord. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Palma, a data de firma electrònica (22 de juliol de 2025)
La gerent de PalmaActiva Carmen Aguiló Buades