Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 718784
Resolució de la Presidència de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials per la qual s’aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses corresponent a la convocatòria del procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs oposició, per cobrir les places vacants de personal funcionari per al torn lliure, per al torn de reserva per a persones amb discapacitat i per al torn de promoció interna (horitzontal), de l’escala d’Administració especial, subescala serveis especials, classe personal d’oficis/operari-operària, especialitat Personal de Serveis de l’Agrupació Professional, de l’oferta d’ocupació pública de l’IMAS, corresponent als exercicis 2021, 2023 i 2024
Versió PDF
Fets
1. Per Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials de data 4 de juliol de 2025 es va aprovar la llista provisional de persones admeses i excloses corresponent al procès selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió. Les persones aspirants disposaven d'un termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la seva publicació en el Tauler d'anuncis electrònic de l'IMAS, per esmenar el defecte o adjuntar els documents que siguin preceptius, amb l'advertència que, si no esmenen el defecte o no presenten la documentació, es consideraran no presentades. Aquest termini va finalitzar en data 21 de juliol de 2025.
2. Finalitzat el termini indicat, d'acord amb la base 8.3, vistes les al·legacions i, si escau, esmenats els defectes, la Presidència de l'IMAS ha de dictar una resolució per la qual aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses.
3. De conformitat amb la base 8.2 de les bases generals, s'adverteix que les persones aspirants que no esmenin el defecte o no presentin la documentació, es consideraran no presentades.
4. Atès el que estableix la base 8.4, aquesta Resolució ha d'indicar el lloc, la data i l'hora de realització del primer exercici i l'ordre d'actuació dels aspirants, si escau.
5. Segons l'establert en la base 8.3, el fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria. Aquest reconeixement quedarà condicionat a la posterior acreditació del compliment dels requisits i condicions de la convocatòria, de la manera establerta en la base 13.1.
Fonaments de dret
1. La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. La Resolució de la Presidència de l'IMAS, de 15 de juliol de 2024, que aprova les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'Administració especial de l'oferta d'ocupació pública corresponent a l'exercici 2024 del Consell de Mallorca i de les ofertes d'ocupació pública corresponents als exercicis 2021 i 2023 de l'IMAS i les ofertes d'ocupació pública derivades del Pla estratègic per la reducció de la temporalitat de l'IMAS aprovat pel Consell Rector dia 15 de desembre de 2023 (BOIB núm. 94, de 18 de juliol de 2024) amb les modificacions i rectificacions d'errades aprovades mitjançant la Resolució de 24 de juliol de 2024 (BOIB núm. 99, de 27 de juliol de 2024), la Resolució de 7 d'agost de 2024, (BOIB núm. 105, de 10 d'agost de 2024) i la Resolució de 3 de setembre de 2025, (BOIB núm. 119, de 6 de setembre de 2025).
3. La Resolució de la Presidència de l'IMAS de 5 de novembre 2024, que aprova la convocatòria, les bases específiques i el temari que han de regir el procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs oposició, per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'escala d'Administració especial, subescala serveis especials, classe personal d'oficis/operari-operària, especialitat Personal de serveis de l'Agrupació Professional, de l'oferta d'ocupació pública corresponent als exercicis 2021, 2023 i 2024 de l'IMAS (BOIB núm. 151, de 19 de novembre de 2024), posteriorment rectificada (BOIB núm. 166, de 19 de desembre de 2024).
4. L'article 7.2.13 dels Estatuts de l'IMAS, aprovats pel Ple del Consell de Mallorca, de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019) que habilita a la Presidència convocar i resoldre els procediments de selecció, establir-ne les bases, els programes i el contingut de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció.
Per tot el que s'ha exposat, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la llista definitiva de persones aspirants admeses per al torn lliure i per al torn de reserva per a persones amb discapacitat al procés selectiu de l'escala d'Administració especial, subescala serveis especials, classe personal d'oficis/operari-operària, especialitat Personal de Serveis , en els termes que s'estableixen en l'Annex 1 d'aquesta Resolució. Informar que no consten persones aspirants admeses per al torn de promoció interna (horitzontal).
2. Aprovar la llista definitiva de persones aspirants excloses per al torn lliure i per al torn de promoció interna (horitzontal) al procés selectiu de l'escala d'Administració especial, subescala serveis especials, classe personal d'oficis/operari-operària, especialitat Personal de Serveis, amb expressió de la causa d'exclusió, en els termes que s'estableixen en l'Annex 2 d'aquesta Resolució. Informar que no consten persones aspirants excloses per al torn de reserva per a persones amb discapacitat.
3. Indicar el lloc, la data i l'hora de realització del primer exercici, que es durà a terme el dia 13 de desembre de 2025, a les 12 hores, a l'edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, ubicat a la UIB, en el carrer Eivissa s/n de Palma i convocar a les persones aspirants admeses en aquest procés selectiu.
4. Establir que el fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria. Aquest reconeixement quedarà condicionat a la posterior acreditació del compliment dels requisits i condicions de la convocatòria, de la manera establerta a les bases.
5. Aquesta resolució es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'IMAS i, als efectes oportuns, en el Portal de Selecció de l'IMAS.
Interposició de recursos
Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.
Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Palma, a la data de la signatura electrònica (6 d'octubre de 2025
El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sánchez Cifre)
ANNEX 1 Llista definitiva de persones admeses de l'especialitat Personal de serveis
-Llista definitiva de persones admeses per al torn lliure
|
|
DNI/NIE |
Llinatges, Nom |
|---|---|---|
|
1 |
***6344** |
Abraham Bort, Juan Jose |
|
2 |
***6344** |
Abraham Bort, Lorena |
|
3 |
***3940** |
Abrines Pou, Margarita Ana |
|
4 |
***9695** |
Aguilar Gutierrez, Maria Teresa |
|
5 |
***1800** |
Alhama Gelabert, Francisco |
|
6 |
***6622** |
Alvarez Torio, Amador |
|
7 |
***1701** |
Amer Serra, Francisca Maria |
|
8 |
***4017** |
Andreu Adrover, Isabel |
|
9 |
***7026** |
Antelo Alzamora, Andrea |
|
10 |
***7027** |
Antelo Alzamora, Dolores Coloma |
|
11 |
***9882** |
Artigues Luna, Margarita |
|
12 |
***7099** |
Artigues Martin, Andres |
|
13 |
***4016** |
Ayala Santiago, Luz Divina |
|
14 |
***0049** |
Aymes Morales, Christine Chantal |
|
15 |
***8839** |
Bailon Troya, Maria Jesus |
|
16 |
***3859** |
Barcelo Cano, Laura |
|
17 |
***6956** |
Barceló Pons, Gabriel |
|
18 |
***4606** |
Barquier Rodriguez, Diana Alba |
|
19 |
***0934** |
Barroso Moya, Myriam Edith |
|
20 |
***7929** |
Barroso Moya, Liliana |
|
21 |
***8604** |
Bejarano Fernandez, Megan |
|
22 |
***8605** |
Bejarano Fernandez, Axel |
|
23 |
***5031** |
Belmonte Vidal, Ana |
|
24 |
***6491** |
Belmonte Juan, Marina |
|
25 |
***1425** |
Benites Romero, Karla Patricia |
|
26 |
***5458** |
Benitez Robles, Isabel Maria |
|
27 |
***4114** |
Bennasar Santandreu, Isabel |
|
28 |
***7149** |
Bernat Serra, Miguel |
|
29 |
***3992** |
Blanco Salom, Maria Angeles |
|
30 |
***7962** |
Blas Nieto, Rosa Maria |
|
31 |
***2832** |
Boned Dominguez, Aina |
|
32 |
***0536** |
Bruno Company, Pedro |
|
33 |
***1515** |
Cabanellas Segui, Maria Magdalena |
|
34 |
***5548** |
Calvo Arcos, Guillermo |
|
35 |
***6960** |
Calzada Centeno, Laura |
|
36 |
***4466** |
Camps Lopez, Israel Jaime |
|
37 |
***9049** |
Canaves Estelrich, Maria Del Pilar |
|
38 |
***8820** |
Canovas Bonaque, Isabel |
|
39 |
***8661** |
Carbonell Pujol, Margarita |
|
40 |
***1635** |
Carrasco Pozo, Luis |
|
41 |
***2115** |
Carrión Ramírez, Evelyn Jomaira |
|
42 |
***9934** |
Casasnovas Monzó, Sonia |
|
43 |
***4937** |
Casasnovas Torres, Cristina |
|
44 |
***0016** |
Casey Suarez, Laura |
|
45 |
***6977** |
Castillo Pastor, Juan José |
|
46 |
***7064** |
Catalan Carayol, Miriam |
|
47 |
***6600** |
Cerda Cantallops, Miguel Angel |
|
48 |
***6338** |
Cerdan Del Sol, Angeles |
|
49 |
***6346** |
Cervilla González, Yolanda |
|
50 |
***7051** |
Chaibi Bouzzaoui, Housnia |
|
51 |
***1740** |
Christie Gonzalez, John |
|
52 |
***6901** |
Cifre Niño, Francisca |
|
53 |
***1231** |
Clar Puigserver, Francisca Maria |
|
54 |
***3207** |
Coll Fiol, Dora |
|
55 |
***1123** |
Coll Rygas, Catalina |
|
56 |
***7130** |
Cortes Lopez, Montserrat |
|
57 |
***9053** |
Cortes Peña, Yasmin |
|
58 |
***0778** |
Cristancho Beltran, Bibiana |
|
59 |
***1305** |
Cristia Gasull, Tatiana |
|
60 |
***1069** |
Cruz Garcia, Cristian |
|
61 |
***6885** |
De Diago Escoda, Bruno Alberto |
|
62 |
***8176** |
De Salamanca Rios, Priscila |
|
63 |
***5796** |
Del Hoyo Pérez, Yolanda |
|
64 |
***5595** |
Díaz Castillo, Francisca |
|
65 |
***7130** |
Dos Anjos Llorens, Naiara |
|
66 |
***3411** |
Duran Tauler, Maria Esther |
|
67 |
***7866** |
El Jaouhari Bennis, Laila |
|
68 |
***6472** |
Escandell Ramis, Antonio Angel |
|
69 |
***3383** |
Escudero Cambrón, María Victoria |
|
70 |
***2562** |
Espuch Mateu, Marta |
|
71 |
***1832** |
Estelrich Ballester, Juana Maria |
|
72 |
***7843** |
Estrada Laje, Javier |
|
73 |
***8992** |
Estrany Martinez, Maria Angeles |
|
74 |
***8000** |
Fernandez Bosch, Maria |
|
75 |
***0108** |
Fernandez Salinas, Esther |
|
76 |
***4738** |
Ferrer Adrover, Pedro Antonio |
|
77 |
***6446** |
Fiol Garcias, Maria Antonia |
|
78 |
***2158** |
Flores Gatica, Alberto |
|
79 |
***2163** |
Flores Gatica, Lucia Del Mar |
|
80 |
***8855** |
Fullana Ortega, Raquel |
|
81 |
***1296** |
Garcia Jimenez, Ana Belen |
|
82 |
***2826** |
Garcia Martinez, Maria Cristina |
|
83 |
***6433** |
Garcia Renu, Andrea |
|
84 |
***8904** |
Garcia Rodriguez, Juan Miguel |
|
85 |
***2568** |
Garcia Sastre, Marcos |
|
86 |
***0241** |
Garcia Serra, Adrian |
|
87 |
***2165** |
Gari Romero, Francisca |
|
88 |
***0062** |
Gatica Fuentes, Veronica Evelyn |
|
89 |
***4679** |
Gay Llabres, Maria Magdalena |
|
90 |
***3418** |
Gelabert Gelabert, Maria |
|
91 |
***9223** |
Gervilla Alcañiz, Santiago |
|
92 |
***7983** |
Gibert Marimon, Antonio |
|
93 |
***0928** |
Gil Aguirre, Monica Yiseth |
|
94 |
***1394** |
Gil Gutierrez, Maria Del Carmen |
|
95 |
***3927** |
Gil Villalonga, Maite |
|
96 |
***8732** |
Ginard Gil, Neus |
|
97 |
***4789** |
Godoy Moreia, Alejandra |
|
98 |
***8849** |
Gomez Bacete, Maria Isabel |
|
99 |
***7885** |
Gomez Sastre, Sergio |
|
100 |
***1030** |
Gonzalez Vera, Anselma Rosanna |
|
101 |
***0546** |
Guixaro Vidal, Lydia |
|
102 |
***0858** |
Heredia Mas, Patricia |
|
103 |
***7782** |
Hermida Izquierdo, Amelia |
|
104 |
***8950** |
Hernandez Hernandez, Katherine |
|
105 |
***1590** |
Hinojosa Abato, Sergio |
|
106 |
***1384** |
Iglesias Palomares, Mario |
|
107 |
***1406** |
Iniesta Buitrago, Daniel |
|
108 |
***1246** |
Isern Ramis, Marcial |
|
109 |
***0465** |
Jimenez Aragon, Vicenta |
|
110 |
***6850** |
Jimenez Bonnin, Salvador |
|
111 |
***9236** |
Jiménez Campos, Mª Ángeles |
|
112 |
***3719** |
Jiménez Roldán, Clara |
|
113 |
***6395** |
Jimeno Bueno, Jose Miguel |
|
114 |
***3667** |
Jordi Vidal, Juana Maria |
|
115 |
***5421** |
Larreal Gutierrez, Mariangel |
|
116 |
***7758** |
Linde Coll, Maria Antonia |
|
117 |
***8544** |
Llompart Correal, Marta |
|
118 |
***5754** |
Llull Pujol, Juan Antonio |
|
119 |
***2167** |
Lopez Berbel, Cristian |
|
120 |
***7587** |
Lopez Rodriguez, Iliria |
|
121 |
***5148** |
Lorenzo Torres, Isabel |
|
122 |
***1375** |
Lozano Beltran, Teresa |
|
123 |
***2040** |
Marí Suarez, Antonio |
|
124 |
***7839** |
Marti Forti, Alberto |
|
125 |
***8715** |
Martinez Martin, Patricia |
|
126 |
***2681** |
Martinez Mas, Jezabel |
|
127 |
***8753** |
Martinez Perez, Oscar |
|
128 |
***2039** |
Martinez Plomer, Marta |
|
129 |
***9969** |
Martinez Reus, David |
|
130 |
***3201** |
Martinez Suau, Marina |
|
131 |
***2761** |
Martorell Bover, Sebastià Joan |
|
132 |
***8869** |
Mas Fraile, Maria Inmaculada |
|
133 |
***2534** |
Mas Juan, Catalina |
|
134 |
***6993** |
Mas Oliver, Gabriel |
|
135 |
***7097** |
Mas Perez, Vanesa |
|
136 |
***2179** |
Maza Terrasa, Ana |
|
137 |
***6647** |
Mendez Martinez, Dolores |
|
138 |
***2486** |
Mercadal Simonet, Marina |
|
139 |
***3580** |
Mesquida Barcelo, Margarida |
|
140 |
***3233** |
Mesquida Sbert, Maria Antonia |
|
141 |
***4189** |
Molina Mañogil, Jose Maria |
|
142 |
***8926** |
Molina Moreno, Veronica |
|
143 |
***7553** |
Moll Salom, Catalina |
|
144 |
***1943** |
Mora Martorell, Margarita |
|
145 |
***7334** |
Morales Marin, Jose Maria |
|
146 |
***6411** |
Moreno Martinez, Ruben |
|
147 |
***0195** |
Moreno Moya, Isabel Yolanda |
|
148 |
***6189** |
Mosberger Rodriguez, Ainhoa Norah |
|
149 |
***2867** |
Moya Pico, Margarita |
|
150 |
***4547** |
Moya Ruano, Maria Isabel |
|
151 |
***4862** |
Muñoz Guijarro, Angeles |
|
152 |
***6734** |
Muñoz Muñoz, Maria Raquel |
|
153 |
***3840** |
Muñoz Resta, Miriam |
|
154 |
***1657** |
Narvaez Cantallops, Maria Antonia |
|
155 |
***7993** |
Navarro Utrero, Manuela |
|
156 |
***9899** |
Navarro Guerola, Silvia |
|
157 |
***2776** |
Navarro Salcedo, Lucia |
|
158 |
***6010** |
Noguera Ferrer, Pedro |
|
159 |
***6856** |
Obrador Robles, Marcos |
|
160 |
***0620** |
Obuehi Ayala, Claudia Dorothy |
|
161 |
***3357** |
Oliver Valles, Catalina |
|
162 |
***1418** |
Oreja Zafra, Cristina |
|
163 |
***9437** |
Orfila Oliver, Francisca |
|
164 |
***0372** |
Palmer Fernandez, Sara |
|
165 |
***0274** |
Pedrerol Mesquida, Maria Magdalena |
|
166 |
***0129** |
Perez Borras, Miguel |
|
167 |
***8548** |
Perez Ocampo, Leany |
|
168 |
***1208** |
Pilares Muñoz, Rosalia |
|
169 |
***8487** |
Pilares Capilla, Alejandro |
|
170 |
***3658** |
Pizá Cerdá, Bartolomé |
|
171 |
***3349** |
Pocovi Fernandez, Basilia |
|
172 |
***4803** |
Pomar Lucas, Francisca |
|
173 |
***7763** |
Porcel Valadas, Carla |
|
174 |
***6301** |
Puentes Lopez, Lourdes |
|
175 |
***3626** |
Puigserver Llinàs, Felipe |
|
176 |
***1710** |
Pujadas Sarrion, Catalina Verónica |
|
177 |
***0992** |
Pujol Baena, Iris |
|
178 |
***3026** |
Quetglas Oviedo, Alejandro |
|
179 |
***1924** |
Quetglas Oviedo, Daniel |
|
180 |
***1264** |
Quetglas Oviedo, Sebastian |
|
181 |
***2588** |
Ramirez Oliva, Daniel |
|
182 |
***7148** |
Ramis Bordoy, Maria Magdalena |
|
183 |
***4217** |
Ramis Llabres, Maria Victoria |
|
184 |
***1630** |
Ramón Escanellas, Juana María |
|
185 |
***6894** |
Ramos Villalonga, Juan Jose |
|
186 |
***7839** |
Requena Fortis, Alejandro |
|
187 |
***7101** |
Requena Fortis, Victoria |
|
188 |
***3750** |
Riera Mas, Maria Gabriela |
|
189 |
***9490** |
Riera Riera, Catalina |
|
190 |
***8226** |
Rigo Duran, Joan |
|
191 |
***8059** |
Rios Medina, Sara |
|
192 |
***4280** |
Rodicio Perez, Maria Estrella |
|
193 |
***2218** |
Rodriguez Fernandez, Andrea |
|
194 |
***2118** |
Rodriguez Sobrino, Clara |
|
195 |
***3420** |
Roig Toledo, Agnes |
|
196 |
***3812** |
Román Rodríguez, Marcos |
|
197 |
***5907** |
Romero Osorio, Esther |
|
198 |
***6800** |
Romero Franco, Angeles |
|
199 |
***4353** |
Rosselló Mulet, Francisco Javier |
|
200 |
***2321** |
Ruiz Berrio, Cristina |
|
201 |
***3187** |
Ruiz Blasco, Cristian |
|
202 |
***7755** |
Ruiz Garcia Del Moral, Juana Maria |
|
203 |
***2951** |
Ruiz Gilet, Juana Maria |
|
204 |
***3271** |
Ruiz Labrac, Celia |
|
205 |
***7170** |
Sabater Coll, Margarida |
|
206 |
***4139** |
Sabater Galicia, Alfonso |
|
207 |
***2917** |
Sabater Hurtado, Isabel Maria |
|
208 |
***1465** |
Sáez Iniesta, Carlos |
|
209 |
***7880** |
Saji Haidar, Fatima Ezzahra |
|
210 |
***9181** |
Salom Gomez, Jesica Maria |
|
211 |
***0229** |
Sanchez Molina, Sergio |
|
212 |
***6716** |
Sastre Vallespir, Antonia |
|
213 |
***9021** |
Seccardini , Matteo |
|
214 |
***3582** |
Seguí Plomer, Antoni |
|
215 |
***8570** |
Serra Duran, Barbara |
|
216 |
***9249** |
Serra Vidal, Veronica |
|
217 |
***1769** |
Sesarino Martinez, Soledad |
|
218 |
***1269** |
Socias Solivellas, Pep Toni |
|
219 |
***8639** |
Tari Capella, Maria Isabel |
|
220 |
***8984** |
Temporal Ruiz, Maria |
|
221 |
***3137** |
Thomas Miquel, Maria Lucia |
|
222 |
***1468** |
Trillo García , María Esther |
|
223 |
***2832** |
Tugores Castello, Maria |
|
224 |
***2998** |
Ubeda Coello, Azucena |
|
225 |
***2479** |
Umerenko , Nataliya |
|
226 |
***7471** |
Vadell Bover, Francisca |
|
227 |
***2326** |
Valiente Garrudo, María Paz |
|
228 |
***3345** |
Vallori Costa, Catalina |
|
229 |
***6065** |
Velaure Abraham, Jose Maria |
|
230 |
***6598** |
Verducht Leguizamon, Norberto Alejandro |
|
231 |
***7661** |
Vicente Bautista, Jesus |
|
232 |
***2466** |
Vidal Exposito, Ramon |
|
233 |
***2296** |
Vidal Ferrer, Sebastiana |
|
234 |
***9396** |
Viñela Valcaneras, Lorena |
|
235 |
***7423** |
Vives Jaen, Vanesa |
|
236 |
***2450** |
Warren Poggi, Katherin Stephany |
|
237 |
***2785** |
Yribarren Cuesta, Juan Ignacio |
- Llista definitiva de persones admeses per al torn promoció interna
No consten persones admeses per al torn de promoció interna (horitzontal).
- Llista definitiva de persones admeses per al torn de reserva per a persones amb discapacitat
|
|
DNI/NIE |
Llinatges, Nom |
|---|---|---|
|
1 |
***1526** |
A. A., R. M. |
|
2 |
***3568** |
B. C., C. V. |
|
3 |
***7838** |
C. C., M. A. |
|
4 |
***0146** |
G. V., J. V. |
|
5 |
***1513** |
G. S., J. |
|
6 |
***2922** |
G. R., L. |
|
7 |
***6736** |
M. A., M. |
|
8 |
***1816** |
M. D., E. |
|
9 |
***8609** |
M. F., C. |
|
10 |
***7102** |
M. C., G. |
|
11 |
***1983** |
M. D. N., A. I. |
|
12 |
***7311** |
M. G., M. A. |
|
13 |
***2382** |
P. R., M. M. |
|
14 |
***8435** |
S. G., L. |
|
15 |
***1402** |
S. T., M. |
ANNEX 2 Llista definitiva de persones excloses de l'especialitat Personal de serveis
- Llista definitiva de persones excloses per al torn lliure
|
|
NIF |
Llinatges, nom |
Motiu d'exclusió |
|---|---|---|---|
|
1 |
***3160** |
Alvarez Llabres, Maria |
Tenir la condició de personal funcionari de carrera en la mateixa escala subescala classe categoria o especialitat de l'Administració convocant. |
|
2 |
***6086** |
Mas Llabres, Juana |
Tenir la condició de personal funcionari de carrera en la mateixa escala subescala classe categoria o especialitat de l'Administració convocant. |
|
3 |
***7680** |
Mora Sanchez, Carolina |
Tenir la condició de personal funcionari de carrera en la mateixa escala subescala classe categoria o especialitat de l'Administració convocant. |
|
4 |
***8695** |
Ortiz Barquier, Lorena |
Tenir la condició de personal funcionari de carrera en la mateixa escala subescala classe categoria o especialitat de l'Administració convocant. |
|
5 |
***4463** |
Suarez Gonzalez, Maria Jesus |
Tenir la condició de personal funcionari de carrera en la mateixa escala subescala classe categoria o especialitat de l'Administració convocant. |
- Llista definitiva de persones excloses per al torn promoció interna (horitzontal)
|
|
DNI/NIE |
Llinatges, Nom |
Motiu d'exclusió |
|---|---|---|---|
|
1 |
***9053** |
Cortes Peña, Yasmin |
No declara ser funcionari de carrera i haver prestat serveis efectius durant un període mínim de dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos i l'escala des del qual es promociona. |
|
2 |
***8926** |
Molina Moreno, Veronica |
No declara ser funcionari de carrera i haver prestat serveis efectius durant un període mínim de dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos i l'escala des del qual es promociona. |
|
3 |
***8543** |
Sancho Gonzalez, Juan Antoni |
No declara ser funcionari de carrera i haver prestat serveis efectius durant un període mínim de dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos i l'escala des del qual es promociona. |
|
4 |
***8096** |
Gil Ponce, Antonio |
- Falta d'acreditació de la representació legal. - No declara ser funcionari de carrera i haver prestat serveis efectius durant un període mínim de dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos i l'escala des del qual es promociona. |
|
5 |
***7839** |
Requena Fortis, Alejandro |
No declara ser funcionari de carrera i haver prestat serveis efectius durant un període mínim de dos anys com a personal funcionari de carrera en el cos i l'escala des del qual es promociona. |
- Llista definitiva de persones excloses per al torn de reserva per a persones amb discapacitat
No consten persones excloses per al torn de reserva per a persones amb discapacitat