Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA

Núm. 711697
Resolució del secretari general de la Conselleria d’Empresa, Autònoms i Energia de modificació de la Resolució del secretari general de la Conselleria d’Empresa, Autònoms i Energia, de 28 de juliol de 2025, de delegació de signatura en determinades unitats administratives

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia de 22 de juliol de 2025 de delegació de competències i de suplència dels òrgans directius de la Conselleria, s'ha delegat en la persona titular de la Secretaria General de la Conselleria d'Empresa, Autònoms i Energia l'exercici de determinades competències atribuïdes originàriament a la persona titular de la Conselleria, en matèries de gestió de personal i de gestió i execució pressupostàries, entre d'altres.

2. Aquesta delegació de competències en la persona titular de la Secretaria General no impedeix que, al seu torn, aquest òrgan delegui la signatura dels actes inherents a algunes d'aquestes competències en les unitats administratives que consideri adequades. A això s'hi pot afegir la delegació de signatura d'altres funcions que corresponen a la persona titular de la Secretaria General de manera originària, com ara els actes d'inscripció en el Registre de convenis i acords de la Comunitat Autònoma, la tramesa al Butlletí Oficial de les Illes Balears dels edictes que s'hi han de publicar a instància de les secretaries generals, la concessió de permisos, llicències, reduccions de jornada i vacances o els informes que corresponen al secretari general en matèria de teletreball, entre d'altres.

3. En data 28 de juliol de 2025, el secretari general de la Conselleria d'Empresa, Autònoms i Energia va dictar una Resolució de delegació de signatura en determinades unitats administratives amb la finalitat d'agilitar la tramitació d'alguns procediments.

4. Atès que es considera convenient ampliar la delegació de signatura en les anotacions comptables i pressupostàries en fase de reserva de crèdit, és necessari modificar la Resolució dictada el 28 de juliol de 2025.

Fonaments de dret

1. L'article 12 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

2. Els articles 25, 31 i 42.d) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret 7/2025, d'11 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, de modificació del Decret 8/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. El Decret 10/2025, de 14 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Modificar el punt 4 de la Resolució del secretari general de la Conselleria d'Empresa, Autònoms i Energia de 28 de juliol de 2025, de delegació de signatura en determinades unitats administratives amb la redacció següent:

4. Delegar en la cap del Departament de Gestió Econòmica la signatura de tots els actes i els documents relatius a les facultats i les actuacions següents:

a)  En matèria de convenis i acords: els actes pels quals s'insti la inscripció i els actes de comunicació a què es refereixen els articles 4.1 i 6.1 del Decret 49/2011, de 20 de maig, pel qual es regula el Registre de convenis i acords de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

b) La signatura dels documents o apunts comptables d'import inferior a 30.000,00 €, excepte els d'autorització i de disposició de despeses, de reconeixement d'obligacions i de proposta de pagaments relatius al capítol 1 de qualsevol secció pressupostària i programa assignats a la Conselleria.

c)  La signatura de les anotacions comptables en fase de Reserva de crèdit (R), sense limitació de quantia.

d) Els actes pels quals s'insti l'emissió d'informes jurídics als serveis jurídics de la Conselleria, en relació amb els expedients i els documents que es tramitin en aquest Departament.

2. Disposar que aquesta Resolució produeixi efectes des del dia de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (2 d'octubre de 2025)

El secretari general de la Conselleria d'Empresa, Autònoms i Energia David Lozano Ortiz