Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALGAIDA
Núm. 696616
Constitució de borsa del subgrup C1 de personal laboral de Ajuntament d’Algaida categoria tècnic auxiliar/dinamitzador-a juvenil
Versió PDF
La batlessa d'Algaida en data 30 de setembre de 2025 ha dictat la següent resolució:
«DECRET
Fets
Primer.- En data 29 d'agost de 2022 es va signar el Conveni de col·laboració entre el Consell Insular de Mallorca i l'Ajuntament d'Algaida, per a la convocatòria i gestió dels processos d'estabilització de l'ocupació temporal. L'objecte d'aquesta encomana era l'aprovació de els bases, la convocatòria i la gestió del procés selectiu que estableix la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.
Segon.- El 2 de setembre 2025 amb número 2025-E-RC-1833 de registre es va rebre acord del tribunal qualificador de constitució de la llista definitiva de persones aspirants per formar part de la borsa per formar part de la borsa del subgrup C1 de personal laboral de Ajuntament d'Algaida categoria Tècnic auxiliar/ dinamitzador-a juvenil (ELC0C1/038).
Legislació aplicable
Per tot això, i en virtut de les competències conferides a l'article 21.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, s'emet la següent
Resolució
Primer.- Constituir una borsa de treball, per futures contractacions de personal laboral temporal de l'Ajuntament d'Algaida, de la categoria Tècnic auxiliar/ dinamitzador-a juvenil, amb les següents persones aspirants:
|
Ordre de prelació |
Llinatges |
Nom |
NIF |
Puntuació |
|---|---|---|---|---|
|
1 |
Gayà Arbona |
Irene |
***9316** |
43,0000 |
|
2 |
Ciudad Pérez León |
Alicia |
***1887** |
41,5999 |
|
3 |
Beamud Llinàs |
Pedro José |
***6808** |
19,0000 |
Segon.- Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Algaida i al portal de transparència municipal.
Així ho mana i signa la batlessa, en la data de la signatura electrònica que consta en aquest document. I jo, com a secretària, ho signo als únics efectes de donar fe pública prevista a l'art. 3.2.h) del RD 128/2018.»
Algaida, document signat electrònicament (30 de setembre de 2025 La batlessa Margarita Fullana Arrom)