Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 690187
Resolució del director gerent del FOGAIBA per la qual s'aproven les bases i la convocatòria per a la creació d’una borsa de treball de personal laboral no permanent del FOGAIBA, en la categoria professional de tècnic/a superior especialitat Agronomia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Mitjançant Resolució del director gerent del FOGAIBA, d'11 de desembre del 2024, es va constituir la borsa de treball de personal laboral no permanent del FOGAIBA, en la categoria professional de Tècnic/a titulat/ada Superior, especialitat agronomia.

2. Actualment, aquesta borsa ha quedat exhaurida.

3. En data 28 d'abril del 2025, la cap del Servei de Gestió de Personal i Contractació informa sobre la necessitat de disposar d'una borsa de treball de personal laboral no permanent del FOGAIBA, en la categoria del grup A, Tècnic/a titulat/ada Superior, especialitat agronomia, de la relació de llocs de treball del FOGAIBA, atès que es preveu la necessitat de cobrir determinats llocs de treball d'aquesta categoria.

4. S'ha donat trasllat al Comitè d'empresa del FOGAIBA de les bases que han de regir la convocatòria.

Fonaments de Dret

1. L'article 11 del Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, disposa el següent:

“1. És personal laboral el que en virtut de contracte de treball formalitzat per escrit, en qualsevol de les modalitats de contractació de personal previstes en la legislació laboral, presta serves retribuïts per les Administracions Públiques. En funció de la duració del contracte aquest pot ser fix, per temps indefinit o temporal.

2. Les lleis de Funció Pública que es dicten en deplegament d'aquest Estatut han d'establir els criteri per determinar els llocs de treball que poden ser exercits per personal laboral, respectant en tot cas el que estableix l'article 9.2.

3. Els procediments de selecció del personal laboral seran públics, i es regeixen, en tot cas, pels principis d'igualtat, mèrit i capacitat. En el cas del personal laboral temporal s'ha de regir igualment pel principi de celeritat, tenint per finalitat atendre raons expressament justificades de necesitat i urgència”.

2. L'article 23.2 in fine de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la selecció del personal s'ajustarà als sistemes i procediments que s'estableixen a la Llei de Funció Pública de les Illes Balears.

3. L'article 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que la selecció del personal laboral temporal ha de respectar els principis i les regles previstes per al personal laboral fix (publicitat, igualtat, mèrit i capacitat), i es regeix igualment pel principi de celeritat, amb la finalitat d'atendre raons expressament justificades de necessitat i urgència.

4. D'acord amb l'article 29, punt 1, del Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, al qual està adherit el personal del FOGAIBA en virtut de l'Acord subscrit en data 31 de març del 2015 (publicat al BOIB núm. 88, de 13 de juny de 2015), el FOGAIBA ha de confeccionar periòdicament borses de treball mitjançant convocatòria pública i, amb caràcter general, pel sistema de concurs. Aquestes borses s'han de confeccionar d'acord amb les categories previstes al Conveni i sempre que hi hagi una previsió de necessitats per cobrir. A més, s'han de negociar amb la participació del Comitè d'empresa i han de ser de públic coneixement a través de la pàgina web del Govern Balear.

De conformitat amb l'article 13 r) del Decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, amb l'autorització del Consell de Direcció del FOGAIBA dict la següent

 

RESOLUCIÓ

1. Aprovar la convocatòria per a la creació d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de Tècnic/a titulat/ada Superior, especialitat agronomia, de la relació de llocs de treball del FOGAIBA.

2. Aprovar les bases que han de regir la convocatòria, que s'adjunten a l'annex 1, d'acord amb el barem de mèrits que es detalla a l'annex 2.

3. Designar els membres de la Comissió Tècnica de Valoració, que figuren a l'annex 3.

4. Aprovar el model de sol·licitud i el model del full d'autobaremació que figuren als annexos 4 i 5 respectivament.

5. Fer pública la informació sobre protecció de dades personals que consta a l'annex 6.

6. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web del FOGAIBA.

Interposició de recurs

Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada davant el conseller d'Agricultura, Pesca i Medi Natural, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb l'establert a l'article 58.4 de la Llei 3/2003 de 26 de març, de règim jurídic de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i en els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, tot allò sense perjudici d'interposar qualsevol altre que estimi pertinent en defensa dels seus interessos.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (29 de setembre de 2025)

El director gerent del FOGAIBA Joan Josep Coll Bibiloni Per competència delegada del Consell de Direcció (BOIB núm. 158, de 5 de desembre de 2024)

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria per crear una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de Tècnic/a titulat/ada superior Especialitat Agronomia per al FOGAIBA

Primer Normes generals

1. Objecte

L'objecte de la convocatòria és la constitució d'una borsa de treball de personal laboral no permanent en la categoria professional de Tècnic/a titulat/ada Superior Especialitat Agronomia per al FOGAIBA.

2. Normes d'aplicació

2.1. Aquestes bases regeixen la convocatòria d'un concurs per seleccionar personal per integrar la borsa de treball de personal laboral no permanent per dur a terme treballs ocasionals i urgents, per substituir personal laboral amb reserva de lloc de treball, o bé per cobrir per interinitat les vacants que es produeixen en la categoria professional objecte de la convocatòria o per qualsevol altre tipus de contractació laboral mitjançant la modalitat de durada determinada subjecta a la legislació laboral vigent, limitat exclusivament a la categoria objecte de la convocatòria.

2.2. El contingut d'aquestes bases s'ajusta als principis rectors de l'accés a l'ocupació pública establerts en l'article 11.3 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP) i al que disposa l'article 29 del Conveni col·lectiu del personal laboral de la comunitat autònoma de les Illes Balears, respecte de la confecció de les borses de treball. La convocatòria i les bases s'han negociat amb la participació del Comitè d'Empresa.

 

3. Contractacions de personal derivades de la borsa

Les contractacions han de tenir per objecte la realització de treballs ocasionals o urgents, la substitució per interinitat del personal laboral amb reserva de lloc de treball, per qualsevol altre tipus de contractació laboral mitjançant la modalitat de durada determinada subjecta a la legislació laboral vigent, limitat exclusivament a la categoria objecte de la convocatòria, o la cobertura de places vacants, exceptuant la jubilació parcial.

Segon Requisits que han de complir les persones aspirants

Les persones interessades han de complir els requisits següents:

Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d'altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015.

Tenir 16 anys d'edat complerts.

No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de ser nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions del exercici de les funcions de la categoria laboral professional i especialitat a què correspon la borsa específica a la qual opten.

Estar en possessió de la titulació següent: Títol d'Enginyer/a Agrònom (pre-Bolonya) o Grau més Màster equivalents.

Estar en possessió del certificat de coneixement de llengua catalana nivell B2.

No tenir contracte laboral fix del FOGAIBA de la mateixa categoria.

Tercer Presentació de sol·licituds

La sol·licitud per prende part en el procés selectiu i de relació de documents s'ha d'ajustar al model normalitzat que figura a l'annex 4 d'aquesta Resolució.

Les instàncies per participar en aquesta convocatòria s'han de dirigir al FOGAIBA (A4026954) i s'han de presentar en el registre d'entrada del FOGAIBA preferiblement per via telemàtica o en qualsevol de les oficines que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, dins els deu dies hàbils següents a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

S'ha d'adjuntar a la sol·licitud emplenada adequadament la documentació acreditativa dels mèrits al·legats en la forma establerta i la documentació següent:

— Llevat que l'aspirant s'hi oposi expressament, la Secció de personal del FOGAIBA verificarà les dades relatives a les titulacions acadèmiques a través de la plataforma d'intermediació de dades. Si la persona aspirant s'oposa a la comprovació d'ofici, adjuntarà còpia del títol acadèmic requerit (anvers i revers) o de l'homologació corresponent del títol, si escau. Si el FOGAIBA no pogués consultar les dades relatives a les titulacions acadèmiques a través de la plataforma d'intermediació de dades, es requerirà a la persona interessada que aporti còpia del títol acadèmic.

Còpia del certificat de català.

El currículum vitae actualitzat.

Autobaremació, d'acord amb el model “full de autobarem” que figura a l'annex 5 d'aquesta Resolució.

Juntament amb la sol·licitud, les persones aspirants han d'emplenar obligatòriament l'autobaremació de mèrits, que té igualment la consideració de declaració responsable, en la qual s'hi han de fer constar els mèrits al·legats i la valoració que atorguen a cada un d'ells. La valoració declarada vincula la persona aspirant.

En cap cas es valoraran mèrits que no hagin estat al·legats en l'autobaremació.

— Còpia de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats: per acreditar l'experiència professional al sector privat, a part de l'informe de vida laboral, s'han d'adjuntar còpia dels contractes laborals o qualsevol document admès en dret que l'acrediti. En els casos en què no es pugui aportar còpia del contracte o a aquests no s'especifiqui la categoria professional o no correspongui amb l'exigida, s'haurà d'aportar un certificat de serveis prestats degudament firmat i segellat per l'empresa que exposi l'experiència i les funcions a l'empresa.

 

​​​​​​​Per acreditar l'experiència professional al sector públic, s'haurà d'aportar un certificat de serveis prestats degudament firmat i segellat per l'Administració pública corresponent que indiqui la categoria laboral en la qual ha estat contractat.

No es valorarà cap mèrit que no s'hagi justificat degudament dins el termini de presentació de sol·licituds.

Les sol·licituds registrades fora de termini no es tendran en compte.

No serà necessària la presentació de mèrits si aquests ja s'han presentat en procediments anteriors del FOGAIBA. En aquest cas, s'haurà d'indicar el procediment concret en què consten aquests documents.

La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori en la declaració responsable en relació als requisits exigits per participar en aquest concurs, o la no presentació davant l'administració convocant de la documentació que, si escau, hagi estat requerida per acreditar el compliment dels requisits declarats, determina l'exclusió del procediment selectiu, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.

Quart Comissió Tècnica de Valoració

- La Comissió Tècnica de Valoració estarà constituïda per quatre persones com a membres titulars i pels seus suplents. Tres persones seran designades pel director gerent, una de les quals exercirà les funcions de presidència, una altra de secretària i una tercera persona que actuarà de vocal, a més una quarta persona serà designada pel Comitè d'Empresa entre els seus components. Per a cada persona que sigui membre titular també se n'ha de designar una de suplent.

- Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració poden cessar en aquestes funcions encara que ja les hagin començat a exercir i ser substituïdes per l'òrgan que les va nomenar.

- Per a la constitució vàlida de la Comissió Tècnica de Valoració a l'efecte de fer sessions, deliberacions i valoracions i prendre acords es requerirà sempre la presència de totes les persones que en són membres.

- Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:

a) Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones aspirants presentades i les puntuacions obtingudes per cadascuna d'elles.

c) Resoldre les al·legacions presentades per les persones candidates.

d) Fer la proposta corresponent de les persones candidates seguint l'ordre de puntuació més alta.

- S'aixecarà acta de totes les reunions que la Comissió Tècnica de Valoració faci, que hauran de signar totes les persones que en són membres i que hi hagin assistit en acabar la sessió o abans de començar la següent.

Cinquè Sistema de selecció

El sistema de selecció de les persones aspirants és el concurs.

La Comissió Tècnica de Valoració ha de valorar els mèrits al·legats pels aspirants conforme al barem i les puntuacions que s'especifiquen a l'annex 2 d'aquesta resolució.

En haver conclòs la valoració dels mèrits, la Comissió Tècnica de Valoració ha de fer pública la llista provisional amb la puntuació final obtinguda per les persones aspirants.

La puntuació final serà el resultat de sumar els totals corresponents a cada bloc.

L'ordre de prelació de les persones aspirants es determina per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

En cas d'empat en la valoració dels candidats, i en el cas de que hi hagi infrarrepresentació d'homes o dones, se seleccionarà a la persona que pertanyi al col·lectiu menys representat. Es considerarà que hi ha infrarrepresentació quan la proporció d'un dels grups (dones – homes) sigui superior al 60%. L'àmbit al qual es calcularà la proporció serà el conjunt de persones de la mateixa categoria al FOGAIBA.

Si hi persisteix l'empat s'aplicaran els següents criteris de desempat seguint l'ordre establert:

1. Experiència professional al FOGAIBA en la mateixa categoria professional.

2. Experiència professional a altres administracions en la mateixa categoria professional.

3. Puntuació obtinguda en formació complementària relacionada amb el lloc de treball.

4. Puntuació obtinguda en coneixements d'informàtica

5. Puntuació obtinguda en coneixements de català.

6. Puntuació obtinguda en coneixements de llengües estrangeres.

Finalment, si aplicats aquests criteris l'empat persisteix, es realitzarà un sorteig.

La llista provisional de puntuacions es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA.

A la llista, ordenada de major a menor puntuació, hi ha de figurar la posició obtinguda, NIF o NIE encriptats, llinatges i nom de les persones aspirants i la puntuació obtinguda.

Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista, per fer les al·legacions o reclamacions que estimin oportunes sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs. Les al·legacions o reclamacions s'han de fer per escrit amb registre d'entrada en el FOGAIBA.

Si no es presenten reclamacions i no hi ha modificacions, la puntuació dels mèrits serà definitiva. En el cas de que hi hagi modificacions es publicarà la llista a la pàgina web.

Finalitzada la fase de valoració de mèrits, la Comissió Tècnica de Valoració proposarà al director gerent el llistat dels aspirants per ordre de puntuació que formaran la borsa de treball per a futures contractacions amb les mateixes característiques.

La llista definitiva es es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA.

Sisè Resolució de la convocatòria

El termini per a la resolució de la convocatòria és de dos mesos comptadors des de que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. L'entitat pot ampliar aquest termini.

Amb la publicació a la pàgina web del FOGAIBA de la llista definitiva de constitució de la borsa de treball, queden derogades les borses anteriors de la mateixa especialitat, les quals deixaran d'estar vigents.

Setè Vigència de les borses de treball

El període de vigència d'aquesta borsa de treball temporal és de tres anys, comptats a partir de l'endemà de publicació de la convocatòria en el BOIB.

Si a la finalització del termini d'aquest període no s'hagués constituït una nova borsa que substitueixi l'anterior, la vigència d'aquesta s'ha de prorrogar de forma automàtica una única vegada més amb un màxim de 6 anys, sense necessitat d'acte exprés.

No obstant això, es pot convocar una nova borsa abans que transcorri el període de vigència, amb la informació prèvia al Comitè d'Empresa.

Vuitè Crida

Si es produeix una vacant i és necessari proveir-la, s'ha d'oferir als aspirants que formen part de la borsa de treball seguint l'ordre de prelació establert.

Les citacions a les persones interessades es faran preferentment per correu electrònic.

La persona interessada tindrà un termini de dos dies hàbils per acceptar l'oferta. Si la persona interessada no contesta al correu electrònic remès dins termini o renuncia a l'oferta rebuda, passarà al darrer lloc de la llista, llevat que es produeixi alguna de les circumstàncies següents, justificada oportunament:

a) Que tengui una malaltia, acreditada mitjançant un comunicat de baixa per IT.

b) Que estigui en període d'embaràs, de maternitat o paternitat, d'adopció i d'acolliment permanent o preadoptiu, i inclou el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles, en els supòsits anteriors, o casos justificats degudament de càrregues familiars, d'acord amb el que disposa el Conveni col·lectiu vigent.

c) Que presti serveis al FOGAIBA, l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o algun dels ens que en depenen, com a personal funcionari interí o com a personal laboral temporal ja sigui amb contracte de durada determinada, interí o indefinit. Aquesta circumstància s'acreditarà mitjançant el nomenament o contracte de treball i una nòmina recent.

Les persones que al·leguin alguna d'aquestes circumstàncies romandran en situació de “no disponible” i conservaran el seu lloc a la borsa i no rebran cap oferta més mentre es mantengui la situació. Correspon a la persona interessada comunicar al FOGAIBA, per qualsevol mitjà que permeti deixar-ne constància, la finalització de la concurrència de les causes esmentades.

A més, estaran en situació de no disponibilitat aquelles persones integrants de la borsa de treball que ja es trobin prestant serveis com a personal laboral al FOGAIBA en la mateixa categoria professional objecte de la convocatòria. Excepcionalment, aquestes persones poden sol·licitar estar en situació de disponibilitat per una possible crida.

Novè Motius d'exclusió

Són motius d'exclusió de la borsa els següents:

a) Renunciar a un contracte de treball, el qual fos adjudicat en virtud de la borsa de treball, una vegada iniciada la relació de treball.

b) No haver superat el període de prova.

c) Haver estat sancionat mitjançant un expedient disciplinari.

d) Haver rebutjat dues vegades consecutives una oferta de treball, sense que es produeixi cap de les circumstàncies justificatives que preveu el punt vuitè d'aquesta convocatòria.

 

ANNEX 2 VALORACIÓ DELS CANDIDATS

Mèrits a valorar (màxim 30 punts)

1. Experiència professional

1. Experiència professional com a tècnic superior en qualsevol de les Administracions Públiques o Sector Públic Instrumental exercint funcions d'enginyer agrònom. (P=0,10 x mes treballat). Puntuació màxima 7 punts.

2. Experiència professional en el sector privat exercint funcions d'enginyer agrònom (P=0,05 x mes treballat). Puntuació màxima 5 punts.

2. Coneixements de català

Es valoraran els certificats oficials de nivell de coneixement de llengua catalana segons la següent puntuació. Puntuació màxima 3 punts

- Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA 0,5 punts

- Certificat de nivell avançat C1: 1,5 punts

- Certificat de nivell superior C2: 2,5 punts

3. Coneixements d'informàtica

Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de l'àrea informàtica (processadors de text, fulls de càlcul i bases de dades) expedits per escoles oficials o escoles de l'administració pública. Puntuació màxima 2 punts

Els cursos d'informàtica s'han de valorar d'acord amb la puntuació següent:

Curs de nivell elemental

0,0975 punts

Curs de nivell mitjà

0,195 punts

Curs de nivell superior

0,39 punts

Els cursos d'informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s'han de valorar segons el nombre d'hores que acreditin. Cursos amb una durada d'entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos amb una durada d'entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts.

Si s'acredita més d'un curs d'un programa informàtic, només es valorarà aquell que doni més punts.

Tots els cursos corresponents al present epígraf realitzats o amb el certificat emès abans de l'1 de gener de l'any 2.000 tindran el 50% de la puntuació establerta.

4. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball

Es valoraran els certificats acreditatius expedits per centres oficials o escoles de l'Administració pública en les matèries relacionades a continuació (P = 0,025 x hora). Puntuació màxima 7 punts.

Cursos de subvencions.

Cursos de procediment administratiu.

Cursos de normativa mediambiental.

Cursos de sistemes d'informació geogràfica.

Cursos de formació en fiscalitat agrària.

Cursos d'Administració electrònica.

Cursos relacionats amb la gestió de Fons europeus.

Cursos relacionats amb detecció/prevenció o aval·luació de fraus.

Cursos de prevenció de riscs laborals.

Cursos en matèria d'igualtat.

Si s'acredita més d'un curs d'una mateixa matèria, només es valorarà el més recent.

Els cursos no inclosos en la llista anterior es valoraran sempre i quan estiguin directament relacionats amb les funcions pròpies del FOGAIBA.

5. Coneixements orals i escrits d'anglès

Únicament es valoraran els certificats oficials superats (no només realitzats) de coneixements d'anglès, sempre entesos dins el Marc Comú Europeu. Es valoraran els certificats de les escoles oficials d'idiomes (EOI), de les universitats, i d'altres entitats amb els criteris següents: Puntuació màxima 2 punts.

Puntuació de cada nivell del Marc Comú Europeu:

- Nivell bàsic 1/A1: 0,25 punts

- Nivell bàsic 2/A2: 0,5 punts

- Nivell intermedi 1/B1: 0,75 punts

- Nivell intermedi 2/B2: 1 punt

- Nivell avançat 1/C1: 1,5 punts

- Nivell avançat 2/C2: 2 punts

Només es valorarà el certificat que correspongui al nivell més alt acreditat.

6. Titulacions acadèmiques

Es valoraran les titulacions acadèmiques dels estudis que estiguin directament relacionades amb les funcions de l'especialitat agronomia del FOGAIBA. La Comissió Tècnica de Valoració decidirà quines són.

No es valoraran aquells estudis que són un pas previ per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen un requisit per participar en la convocatòria.

Es valoraran les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals hagi regulat o establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.

Puntuació màxima 4 punts.

- Per a cada titulació acadèmica oficial de grau o màster: 1 punt.

 

 

​​​​​​​ANNEX 3 COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ

President: Juan Ramis Ripoll, cap del Servei d'ajudes directes de la PAC

Secretària: Adriana Riba Civil, cap de la Secció de Personal.

Vocal: María Inmaculada López Morey, cap del Servei de gestió de personal i contractació.

Representant del Comitè d'empresa: Pau Llobera Mahy

President suplent: Miguel Pizá Adrover, cap del Servei de Delegacions Comarcals

Secretària suplent: Jerònia Cladera Serra, cap de la Secció de la Unitat Administrativa de Contractació

Vocal suplent: Llorenç García Bauzà, cap de l'Àrea de Control Intern i Auditoria

Representant del Comitè d'empresa suplent: María Asunción Matosas Moreno

 

 

ANNEX 4 SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A LA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL DE TÈCNIC/A SUPERIOR ESPECIALITAT AGRONOMIA

COGNOMS I NOM

 

DNI

 

DOMICILI

 

POBLACIÓ

 

TELÈFON

 

ADREÇA ELECTRÒNICA

 

- SOL·LICIT participar i ser admès en el procés de referència.

- DECLAR que compleixo tots els requisits que exigeix la convocatòria i que són certes totes les dades d'aquest document, alhora que em comprometo a provar-les documentalment.

[   ] M'opòs a que el FOGAIBA comprovi d'ofici els documents relatius a la titulació acadèmica, l'experiència laboral a FOGAIBA i tots aquells documents i certificats que ja hagin estat aportats en processos selectius anteriors.

- ADJUNT a la present sol·licitud el full d'autobarem (annex 5), que té la consideració de declaració responsable, on hi faig constar els mèrits i la valoració de cadascun d'ells.

 

 

.............................., ............ de/d' .............................. de 2025

 

Signatura del sol·licitant

 

 

ANNEX 5 FULL D'AUTOBAREM

NOM i LLINATGES:

NIF/NIE:

TOTAL PUNTS

1.1 Experiència professional com a tècnic superior en qualsevol de les Administracions Públiques o Sector Públic Instrumental exercint funcions d'enginyer agrònom. (P=0,10 x mes treballat). Puntuació màxima 7 punts.

 

1.2. Experiència professional Experiència professional en el sector privat exercint funcions d'enginyer agrònom (P=0,05 x mes treballat). Puntuació màxima 5 punts.

 

2. Coneixements de català. (Només s'ha de valorar un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA, en que la puntuació es pot sumar a la dels certificats C2 o C1, segons correspongui. Puntuació màxima 3 punts)

-Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA 0,5 punts

- Certificat de nivell avançat C1: 1,5 punts

- Certificat de nivell superior C2: 2,5 punts

 

3. Coneixements d'informàtica. (Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de l'àrea informàtica (processadors de text, fulls de càlcul i bases de dades) expedits per escoles oficials o escoles de l'administració pública. Puntuació màxima 2 punts)

- Curs de nivell elemental: 0,0975 punts

- Curs de nivell mitjà: 0,195 punts

- Curs de nivell superior: 0,39 punts

(Els cursos d'informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s'han de valorar segons el nombre d'hores que acreditin. Cursos amb una durada d'entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos amb una durada d'entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts.

Si s'acredita més d'un curs d'un programa informàtic, només es valorarà aquell que doni més punts.

Tots els cursos corresponents al present epígraf realitzats o amb el certificat emès abans de l'1 de gener de l'any 2.000 tindran el 50% de la puntuació establerta)

 

4. Formació complementària. (Es valoraran els certificats acreditatius expedits per centres oficials o escoles de l'Administració pública en les matèries relacionades a l'apartat 3 de l'annex II. (P = 0,025 x hora). Puntuació màxima 7 punts)

 

5. Coneixements d'anglès. (Únicament es valoraran els certificats oficials superats (no només realitzats) de coneixements d'anglès, sempre entesos dins el Marc Comú Europeu. Es valoraran els certificats de les escoles oficials d'idiomes (EOI), de les universitats, i d'altres entitats amb els criteris següents: Puntuació màxima 2 punts.

Puntuació de cada nivell del Marc Comú Europeu:

- Nivell bàsic 1/A1: 0,25 punts

- Nivell bàsic 2/A2: 0,5 punts

- Nivell intermedi 1/B1: 0,75 punts

- Nivell intermedi 2/B2: 1 punt

- Nivell avançat 1/C1: 1,5 punts

- Nivell avançat 2/C2: 2 punts

Només es valorarà el certificat que correspongui al nivell més alt acreditat)

 

6. Titulacions acadèmiques (Es valoraran les titulacions acadèmiques dels estudis que estiguin directament relacionades amb les funcions de l'especialitat agronomia del FOGAIBA. La Comissió Tècnica de Valoració decidirà quines són.

No es valoraran aquells estudis que són un pas previ per cursar els estudis que es valoren o que constitueixen un requisit per participar en la convocatòria.

Es valoraran les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals hagi reconegut i hagi establert el Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.

Puntuació màxima 4 punts

- Per a cada titulació acadèmica oficial de grau o màster: 1 punt)

 

 

 

ANNEX 6 INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Informació sobre protecció de dades personals

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD) i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa del tractament de dades personals necessàries en aquest procediment.

A. Responsable del tractament

Identitat: Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Adreça postal: c. de la Reina Constança, 4, 07006 Palma

Finalitat del tractament: les dades seran tractades amb la finalitat de dur a terme el procés selectiu i, si n'és el cas, l'adjudicació posterior de places a les persones seleccionades.

Legitimació: el tractament de les dades personals és necessari per complir una obligació legal i per aconseguir l'interès públic, com és la selecció del personal al servei de les administracions públiques d'acord amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i transparència.

La legislació aplicable és la següent:

— El text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

— La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

— Les lletres c i e de l'article 6.1 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

— La Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals

B. Categories de dades personals objecte de tractament

Dades de caràcter identificatiu: Nom, DNI, domicili, data de naixement, telèfon i adreça de correu electrònic.

Dades acadèmiques i professionals: Mèrits, formació i experiència professional.

D'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, llevat que consti l'oposició de la persona interessada, el FOGAIBA, mitjançant una consulta a les plataformes d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats a l'efecte, pot obtenir les dades de caràcter identificatiu que consten en el DNI, les titulacions acadèmiques oficials i els mèrits relatius als certificats de serveis i triennis prestats al FOGAIBA. Aquestes dades s'obtenen de l'Administració General de l'Estat i d'altres òrgans de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

C. Consentiment pel tractament de dades: la presentació de la sol·licitud per al procés selectiu suposa el coneixement i l'acceptació inequívocs de l'aspirant del tractament de les dades de caràcter personal que ha de fer l'òrgan competent i únicament per a les finalitats establertes (incloses les dades relatives a la salut).

D. Destinataris de les dades personals: se cediran les dades als organismes o persones següents, a l'efecte de complir el que preveu la legislació vigent en matèria de selecció de personal:

Comissió Tècnica de valoració: per al desenvolupament i la valoració de la prova i dels mèrits al·legats i acreditats del procés selectiu previst en la convocatòria.

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears per al nomenament del personal.

Butlletí Oficial de les Illes Balears: en aplicació de les obligacions que preveu la normativa per seleccionar empleats públics amb les previsions que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Altres participants en el procediment selectiu: en virtut del principi de transparència que regeix els procediments selectius d'accés a la funció pública, els aspirants poden sol·licitar la consulta dels mèrits al·legats per altres participants per comprovar el funcionament correcte del procés selectiu. En cap cas, no poden obtenir les dades de contacte d'altres aspirants, com ara l'adreça postal, el número de telèfon o l'adreça de correu electrònic.

Administració de justícia: en cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment, l'Administració ha de trametre les dades personals que hi constin a l'Administració de justícia.

No se cediran les dades personals a altres organismes o tercers, tret que existeixi obligació legal o interès legítim, d'acord amb el RGPD.

Criteris de conservació de les dades personals: els terminis de conservació de les dades són els necessaris per complir la finalitat del procediment i els que preveu la legislació d'arxius per a les administracions públiques, d'acord amb l'article 26 de la Llei orgànica 3/2018.

Existència de decisions automatitzades: no es produiran decisions automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, amb les dades personals dels aspirants.

Transferències de dades a tercers països: les dades no es transferiran a tercers països.

Exercici de drets i reclamacions: les persones afectades pel tractament de dades personals tenen dret a sol·licitar al FOGAIBA la confirmació que les seves dades són objecte de tractament, l'accés a les seves dades personals, la informació, la seva rectificació o supressió, la limitació o l'oposició al tractament i la no inclusió en tractaments automatitzats (i fins i tot, de retirar el consentiment, si escau, en els termes que estableix el RGPD). També tenen dret a la portabilitat de les dades en els termes que l'exercici d'aquest dret pugui afectar el procés selectiu. L'exercici d'aquests drets es pot sol·licitar davant el responsable del tractament esmentat abans (FOGAIBA) a l'adreça seguretat@fogaiba.caib.es Amb posterioritat a la resposta del responsable o al fet que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) (https://www.aepd.es/).

Conseqüències de no facilitar les dades personals: el fet de no presentar les dades necessàries implica que la persona interessada no pugui formar part del procediment selectiu.