Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE BINISSALEM
Núm. 689012
Rectificació error material bases convocatòria Tècnic Administració General i nou termini presentació instàncies
Versió PDF
El Sr. Batle-President d'aquest Ajuntament, per Decret de Batlia de 24 de setembre, resol rectificar els següents errors materials:
“DECRET DE BATLIA núm. 2025-0862
Atès que per Decret de Batlia núm. 0715 de 29-07-25 es va aprovar la convocatòria i les bases de selecció del procés selectiu, de dues places de Tècnic d'Administració General, com a personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de Binissalem, mitjançant concurs-oposició,
Atès que en data 07-08-25, es varen publicar al BOIB núm. 105,
Atès el que disposa l'article 169 del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel que s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, i vistes les convocatòries anteriors fetes, s'ha detectat un error material a les bases del procés selectiu, i d'acord amb l'establert a l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques el qual estableix que els errors materials, de fets o aritmètics detectats als actes administratius podran ser rectificats en qualsevol moment,
Pel present
HE RESOLT
PRIMER.- Rectificar l'error material detectat a les bases del procediment selectiu per a la cobertura de dues places de Tècnic d'Administració General, com a personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de Binissalem, mitjançant concurs-oposició, en el següent sentit:
Allà on diu:
“Primera.-Objecte de la convocatòria
...
Característiques del lloc de feina:
...
Titulació mínima exigida: Títol de grau o llicenciatura en Dret; Economia; Administració i direcció d'empreses; Ciències actuarials i financeres; Ciències jurídiques de les administracions públiques; o titulacions equivalents.
...”
Ha de dir:
“Primera.-Objecte de la convocatòria
...
Característiques del lloc de feina:
...
Titulació mínima exigida: Títol de grau o llicenciatura en Dret; Economia; Administració i direcció d'empreses; Ciències actuarials i financeres; Ciències jurídiques de les administracions públiques; Ciències polítiques i de l'Administració; o titulacions equivalents.
...”
I on diu:
“Tercera.- Requisits de les persones aspirants.
...
c) Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-ho en la data en què venci el termini de presentació d'instàncies, el títol de grau o llicenciatura en Dret, Economia, Administració i direcció d'empreses, ciències actuarials i financeres, ciències jurídiques de les administracions públiques o titulacions equivalents. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional.
...”
Ha de dir:
“Tercera.- Requisits de les persones aspirants.
...
c) Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-ho en la data en què venci el termini de presentació d'instàncies, el títol de grau o llicenciatura en Dret, Economia, Administració i direcció d'empreses, ciències actuarials i financeres, ciències jurídiques de les administracions públiques, ciències polítiques i de l'Administració o titulacions equivalents. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional.
...”
On diu:
“Setena.- Fases del sistema de selecció.
...
Barem de mèrits.
...
1. Experiència professional (màxim 20 punts):
a) Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'Administració Local com a personal funcionari en l'escala d'Administració general, subescala tècnica, especialitat/categoria tècnic/a d'administració general: 0,10 punts per mes complet de serveis prestats.
...”
Ha de dir:
“Setena.- Fases del sistema de selecció.
...
Barem de mèrits.
...
1. Experiència professional (màxim 20 punts):
a) Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'Administració Local com a personal funcionari en l'escala d'Administració general, subescala tècnica, especialitat/categoria tècnic/a d'administració general o a la subescala tècnica superior d'administració especial, només si es tracta d'alguna de les especialitats següents: (0413-lletrat; 0375-Dret; 0281-Economia; 0433-Econòmiques i Empresarials): 0,10 punts per mes complet de serveis prestats.
...”
SEGON.- Publicar aquesta resolució al BOIB i a la seu electrònica de la pàgina web de l'Ajuntament.
TERCER.- Tenir per presentades les sol·licituds ja realitzades per prendre part al procés de selecció, sense que els aspirants hagin de fer cap tràmit addicional.
QUART.- Atorgar un nou termini de 20 dies hàbils perquè els interessats puguin presentar-se, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al BOIB. Binissalem, a la data de la signatura electrònica. El batle signat i segellat.”
El que es fa públic per general coneixement.
Binissalem, a la data de la signatura electrònica (25 de setembre de 2025
El batle Juan Victro Martí Vallés)