Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE BINISSALEM

Núm. 689012
Rectificació error material bases convocatòria Tècnic Administració General i nou termini presentació instàncies

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Sr. Batle-President d'aquest Ajuntament, per Decret de Batlia de 24 de setembre, resol rectificar els següents errors materials:

“DECRET DE BATLIA núm. 2025-0862

Atès que per Decret de Batlia núm. 0715 de 29-07-25 es va aprovar la convocatòria i les bases de selecció del procés selectiu, de dues places de Tècnic d'Administració General, com a personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de Binissalem, mitjançant concurs-oposició,

Atès que en data 07-08-25, es varen publicar al BOIB núm. 105,

Atès el que disposa l'article 169 del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel que s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, i vistes les convocatòries anteriors fetes, s'ha detectat un error material a les bases del procés selectiu, i d'acord amb l'establert a l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques el qual estableix que els errors materials, de fets o aritmètics detectats als actes administratius podran ser rectificats en qualsevol moment, 

Pel present

HE RESOLT

PRIMER.- Rectificar l'error material detectat a les bases del procediment selectiu per a la cobertura de dues places de Tècnic d'Administració General, com a personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de Binissalem, mitjançant concurs-oposició, en el següent sentit:

Allà on diu:

“Primera.-Objecte de la convocatòria

...

Característiques del lloc de feina:

...

Titulació mínima exigida: Títol de grau o llicenciatura en Dret; Economia; Administració i direcció d'empreses; Ciències actuarials i financeres; Ciències jurídiques de les administracions públiques; o titulacions equivalents.

...”

Ha de dir:

“Primera.-Objecte de la convocatòria

...

Característiques del lloc de feina:

...

Titulació mínima exigida: Títol de grau o llicenciatura en Dret; Economia; Administració i direcció d'empreses; Ciències actuarials i financeres; Ciències jurídiques de les administracions públiques; Ciències polítiques i de l'Administració; o titulacions equivalents.

...”

I on diu:

“Tercera.- Requisits de les persones aspirants.

...

c) Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-ho en la data en què venci el termini de presentació d'instàncies, el títol de grau o llicenciatura en Dret, Economia, Administració i direcció d'empreses, ciències actuarials i financeres, ciències jurídiques de les administracions públiques o titulacions equivalents. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

...”

Ha de dir:

“Tercera.- Requisits de les persones aspirants.

...

c) Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-ho en la data en què venci el termini de presentació d'instàncies, el títol de grau o llicenciatura en Dret, Economia, Administració i direcció d'empreses, ciències actuarials i financeres, ciències jurídiques de les administracions públiques, ciències polítiques i de l'Administració o titulacions equivalents. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial o reconeixement del Ministeri d'Educació i Formació Professional.

...”

On diu:

“Setena.- Fases del sistema de selecció.

...

Barem de mèrits.

...

1. Experiència professional (màxim 20 punts):

a) Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'Administració Local com a personal funcionari en l'escala d'Administració general, subescala tècnica, especialitat/categoria tècnic/a d'administració general: 0,10 punts per mes complet de serveis prestats.

...”

Ha de dir:

“Setena.- Fases del sistema de selecció.

...

Barem de mèrits.

...

1. Experiència professional (màxim 20 punts):

a) Per cada mes de serveis prestats i reconeguts a l'Administració Local com a personal funcionari en l'escala d'Administració general, subescala tècnica, especialitat/categoria tècnic/a d'administració general o a la subescala tècnica superior d'administració especial, només si es tracta d'alguna de les especialitats següents: (0413-lletrat; 0375-Dret; 0281-Economia; 0433-Econòmiques i Empresarials): 0,10 punts per mes complet de serveis prestats.

...”

SEGON.- Publicar aquesta resolució al BOIB i a la seu electrònica de la pàgina web de l'Ajuntament.

TERCER.- Tenir per presentades les sol·licituds ja realitzades per prendre part al procés de selecció, sense que els aspirants hagin de fer cap tràmit addicional.

QUART.- Atorgar un nou termini de 20 dies hàbils perquè els interessats puguin presentar-se, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució al BOIB. Binissalem, a la data de la signatura electrònica. El batle signat i segellat.”

El que es fa públic per general coneixement.

 

Binissalem, a la data de la signatura electrònica (25 de setembre de 2025

El batle Juan Victro Martí Vallés)