Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT
Núm. 667703
Resolució del director general de Prestacions, Farmàcia i Consum per la qual s’aproven l’adjudicatari provisional i la llista provisional de mèrits en el concurs per a l’adjudicació de l’oficina de farmàcia de s’Arenal de Llucmajor
Versió PDF
Fets
1. Una vegada finalitzada la valoració dels mèrits al·legats pels sol·licitants en la convocatòria per participar en el concurs per a l'adjudicació d'una nova oficina de farmàcia zona farmacèutica de Llucmajor, dins el perímetre del nucli urbà de s'Arenal de Llucmajor, convocat per la Resolució del director general de Prestacions, Farmàcia i Consum de 13 de febrer de 2024 (BOIB núm. 24, de 17 de febrer).
2. D'acord amb la proposta de la Comissió de Valoració sobre la puntuació provisional dels mèrits i sobre l'adjudicació provisional de l'oficina de farmàcia, segons l'ordre de preferències designat pels concursants, de conformitat amb les bases que regeixen la convocatòria.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Aprovar i publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears l'adjudicatari provisional de l'oficina de farmàcia de s'Arenal de Llucmajor segons l'ordre de preferències designat pels concursants i la llista provisional dels mèrits, que figuren als Annexes 1 i 2 d'aquesta Resolució.
2. Concedir als aspirants en el concurs esmentat un termini de quinze dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, perquè puguin presentar les reclamacions o les al·legacions que considerin oportunes a aquesta llista provisional de mèrits i d'adjudicació provisional.
3. Informar que, una vegada transcorregut el termini d'al·legacions i haver-se aprovat la llista definitiva, el concursant que resulti adjudicatari definitiu d'una oficina de farmàcia s'entén que renuncia automàticament a la seva participació en els procediments per a l'adjudicació d'altres oficines de farmàcia convocats simultàniament, ja sigui en la mateixa Resolució o en una altra. Aquesta regla, segons les bases de la convocatòria, també és aplicable, fins i tot, en els casos de renúncia o de decaïment de l'adjudicació. En conseqüència, els adjudicataris definitius només figuraran a la llista definitiva de l'oficina de farmàcia de la qual han resultat adjudicataris.
Palma en data de la signatura electrònica (22 de setembre de 2025)
El director general de Prestacions, Farmàcia i Consum Juan Simonet Borrás
ANNEX 1 Adjudicatari provisional
|
Llinatges |
Nom |
Puntuació |
OP (*) |
|
Gomis Hurtado |
Eva |
32,57 |
1 |
ANNEX 2 Llista provisional de mèrits
|
Llinatges |
Nom |
Puntuació |
OP (*) |
|---|---|---|---|
|
Ladaria Lliteras |
Luis |
40,33 |
7 |
|
Pons Servera |
Cristóbal |
31,73 |
7 |
|
Gornals Gornals |
María del Carmen |
31,69 |
3 |
|
Eleta Narváez |
Maria Paz |
31,39 |
10 |
|
Conde Cerrato |
Rafael Vicente |
30,72 |
3 |
|
Mir Sagristá |
Miguel |
29,51 |
2 |
|
Sitjar Garí |
Agustina |
28,99 |
2 |
|
Álvarez Ortiz de Zuñiga |
María Jesús |
27,91 |
15 |
|
Marcos García |
Macario |
27,18 |
5 |
|
Tames Alonso |
María José |
26,36 |
15 |
|
Barceló Melià |
Francisca Ana |
25,82 |
6 |
|
Ribot Rodríguez |
Fernando |
25,60 |
4 |
|
Comas Pons |
Antonia Maria |
25,41 |
1 |
|
Manzano Ausin |
Isidro |
24,65 |
2 |
|
García Bartolomé |
María Sonia |
24,51 |
10 |
|
Lago Leonardo |
Rafael |
24,43 |
3 |
|
Sebastià Casado |
Vicente |
22,61 |
10 |
|
Planas Terradas |
Cristina |
22,09 |
1 |
|
Ysac Armengol |
María del Carmen |
20,86 |
3 |
|
Grandio García |
María de los Reyes |
13,63 |
5 |
|
Cimadevilla Miguel |
David |
12,64 |
2 |
|
Martí Roca |
Rosa |
12,44 |
1 |
|
Navas Aranguren / Navas Miron |
Guillermo / Fernando |
11,39 |
3 |
|
Sans Pou |
Juan Gabriel |
2,62 |
2 |
|
Castro Ferrer |
María |
0 |
1 |
(*) Aquest número correspon a la posició que ocupa aquesta oficina de farmàcia dins l'ordre de preferència del concursant