Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE LLOSETA

Núm. 656972
Constitució de la borsa de treball de la categoria treballador/a social del subgrup A2, corresponent al procés selectiu pel sistema de concurs oposició per a l’ingrés com a personal funcionari de carrera de l’escala d'administració especial del subgrup A2 (treballador/a social) de l’Ajuntament de Lloseta

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per la present, es fa saber que l'1 de setembre de 2025, s'ha aprovat el Decret 2025-0656 de la constitució de la Borsa de Treball de la categoria treballador/a social del subgrup A2, corresponent al procés selectiu pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de carrera de l'escala d'administració especial del subgrup A2 (treballador/a social) de l'Ajuntament de Lloseta (BOIB núm. 130, de 03 d'octubre de 2024).

DECRET

Vist l'Expedient 830/2024, del procés selectiu pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de carrera de l'escala d'administració especial del subgrup A2 (treballador/a social) de l'Ajuntament de Lloseta (BOIB núm. 130, de 03 d'octubre de 2024).

Vist el Decret 2025-0590, de 8 d'agost de 2025, dels resultats definitius del procés selectiu pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de carrera de l'escala d'administració especial del subgrup A2 (treballador/a social) de l'Ajuntament de Lloseta, publicat en el BOIB Núm. 109 de 16 d'agost de 2025.

D'acord amb la Base desena de les Bases Reguladores del procediment, “Es constituirà una borsa de treball resultant del procediment selectiu, que estarà formada pels aspirants que hagin aprovat almenys el primer exercici obligatori de les proves selectives, a l'efecte de poder ser nomenats com a personal funcionari interí per substituir les possibles baixes, permisos, llicències, cobrir vacants o qualsevol supòsit de nomenament com a personal funcionari interí, d'acord amb l'article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic”.

Atenent als antecedents descrits, i d'acord amb les competències que m'atorga l'Article 21.1,h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de Bases de Règim Local,

DISPÒS

Primer. Constituir la Borsa de treball de la categoria treballador/a social del subgrup A2, amb els aspirants que han aprovat almenys el primer exercici obligatori de les proves selectives, i seguint l'ordre de prelació, següent:

DNI

NOM

COGNOMS

43****79T

MARIA

FIOL RUIZ

43223****

MARTA

LOPEZ OLIVER

****6747E

MARIA MAGDALENA

ROSSELLÓ PICÓ

43215****

ESTRELLA

PASTOR DIAZ

****4798Z

ESTEFANIA

SIMON LOZANO

43****42H

MARIA DEL PILAR

LLABRES CERDA

****3030E

ELEONOR

RODRIGUEZ GOMEZ

Segon. Publicar la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears amb indicació dels recursos que s'estimin pertinents.

 

Lloseta, (signat electrònicament: 17 de setembre de 2025

La batlessa  Francisca Campins Fernández)