Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 638254
Informació pública de l’estudi de viabilitat del contracte de concessió de serveis públics pel servei municipal d’atenció a la primera infància per l’Ajuntament de Santa Margalida
Versió PDF
Per decret de Batlia número 2025-2385 de dia 4 de setembre de 2025 s'ha resolt sotmetre, l'estudi de viabilitat del contracte de concessió de serveis públics pel servei municipal d'atenció a la primera infància per l'Ajuntament de Santa Margalida a informació pública en el BOIB, per un termini d'un mes, des de el dia següent a la data de publicació d'aquest edicte, perquè puguin presentar al·legacions, de conformitat amb els articles 285.2, 297 i 247.3 de la LCSP.
En cas de no produir-se cap al·legació en el termini establert aquesta resolució d'aprovació inicial es convertirà automàticament en definitiva.
L'estudi de viabilitat es pot consultar a l'Ajuntament de Santa Margalida (Passeig d'Es Pouàs, 23 Santa Margalida), i a la pàgina web www.ajsantamargalida.net.
Santa Margalida, en la data de la signatura electrònica (4 de setembre de 2025)
El batle Martí Àngel Torres Valls