Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 607759
Contractació personal laboral fix discontinu per ocupar la plaça de Professor/a de l’Escola d’Adults de l'Ajuntament d'Andratx
Versió PDF
Per el general coneixement es fa saber que el dia 29 d'agost de l'actual, s'ha dictat el Decret núm. 3852/2025 de contractació de l'aspirant proposat pel tribunal del procés selectiu de professor/a escola adults, que resol:
“(...)
QUART. Contractar a la Sra. LAURA MIRÓ BONINN amb DNI ***3525**, com a personal laboral fix discontinu per ocupar la plaça de Professor/a de l'Escola d'Adults amb el codi RPLA 8.08.
CINQUÈ. Notificiar la resolució de contractació a la interessada.
SISÈ. Publicar l'anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), tauler d'anuncis, al portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Andratx. »
La persona nomenada haurà de prendre possessió de la plaça, com a personal laboral fix discontinu, en el termini de 30 dies naturals a contar des de el següent a la data de publicació d'aquesta resolució al BOIB. Si no pren possessió en el termini indicat, sense causa justificada, no podrà accedir a la condició de personal laboral fix discontinu d'aquest Ajuntament.
Contra aquest acord que esgota la via administrativa es pot interposar alternativament recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a contar des del següent al de la publicació del present anunci, davant la batllia d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o recurs contenciós- administratiu, davant el jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, a contar des del dia següent al de la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa. Si optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci.
Tot això sense perjudici que pugui interposar se, qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.
(Signat electrònicament: 29 d'agost de 2025
La batlessa-presidenta Estefanía Gonzalvo Guirado)