Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 611569
Decret de Presidència finalització procés per concurs-oposició de bombers/res del Consell Insular de Formentera
Versió PDF
Es fa públic que el President del Consell Insular de Formentera, en data 28 d'agost de 2025, va dictar, entre d'altres, el següent decret:
DECRET DE PRESIDÈNCIA
SR. ÓSCAR PORTAS JUAN, PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA, ILLES BALEARS.
Vistes les bases que regeixen la convocatòria del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de bombers/es, personal funcionari, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 69, de 31 de maig de 2025.
Atès que aquest procés selectiu es regeix per les determinacions contingudes en aquesta convocatòria específica i per les Bases Generals de convocatòries de processos de selecció del Consell Insular de Formentera, publicades al BOIB núm. 46, de 5 d'abril de 2008.
Vist que a l'oferta pública extraordinària d'ocupació del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 172, de 31 de desembre de 2024, es preveu la dotació mitjançant concurs oposició de nou places de funcionari de carrera de la categoria de bomber i aquestes es trauran en convocatòria en els pròxims mesos.
Vist que d'aquest procediment possiblement es constituirà una borsa d'interins, des de la corporació s'ha valorat la finalització del procés actual.
Per tot això, i en virtut de les competències que té atribuïdes la Presidència segons el Decret de Presidència de data 27 de desembre de 2024 (BOIB núm. 19, d'11 de febrer 2025); en relació amb l'article 21.1.q de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars, i tota la normativa aplicable que estigui vigent.
HE RESOLT
PRIMER.- DONAR PER FINALITZAT el procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de bombers/es, personal funcionari, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 69, de 31 de maig de 2025.
SEGON.- COMUNICAR a totes les persones aspirants que per poder retornar-los la taxa de dret d'examen abonada, han de presentar un certificat de titularitat bancària davant el Registre General d'aquesta corporació, o en la forma establerta en l'article 16.4 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions (LPACAP), en el termini de 30 dies naturals a partir del dia següent al de la publicació del present decret al BOIB.
TERCER.- PUBLICAR el present Decret de Presidència al Tauler d'anuncis de l'OAC del Consell Insular de Formentera, a la web de la Corporació, www.consellinsulardeformentera.cat, a la plataforma Convoca i al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
QUART.- COMUNICAR el present Decret de Presidència a l'àrea de recaptació, intervenció i tresoreria de la corporació.
Formentera, a la data de la signatura electrònica
El president, El secretari, ex RD 128/2018, de 16 de març
Óscar Portas Juan Ángel Custodio Navarro Sánchez
La qual cosa es publica per a general coneixement i d'acord a la normativa de funció pública.
Formentera, a la data de la signatura electrònica (1 de setembre de 2025)
El president en funcions Javier Serra Torres