Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE VALLDEMOSSA
Núm. 607920
Nomenament de personal laboral i l'adjudicació de llocs de treball a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització
Versió PDF
En el BOE núm. 305 de 21 de desembre es publiquen les bases que han de regir la convocatòria pera proveir les següents places de la plantilla de personal laboral fix:
En data 19 de maig de 2023 per resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública s'aproven la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió, del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal laboral fix dels subgrups A1, A2, C1, C2 i grups B i AP derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària de l'Ajuntament de Valldemossa.
En data 13 de juny de 2023 per resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública s'aproven la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió, del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal laboral fix dels subgrups A1, A2, C1, C2 i grups B i AP derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària de l'Ajuntament de Valldemossa.
En data 13 de juny de 2023 per resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública s'aprova la llista provisional de mèrits al·legats del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal laboral fix dels subgrups A1, A2, C1, C2 i grups Bi AP derivada de l'oferta d'ocupació pública de l'Ajuntament de Valldemossa.
En data 28 de setembre de 2023 per resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública s'aprova la llista informativa de l'ordre de les persones aspirants d'acord amb la puntuació al·legada en la declaració responsable del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs demèrits per cobrir les places de personal laboral fix dels subgrups A1, A2, C1, C2 i grups B i AP derivada de l'oferta d'ocupació pública de l'Ajuntament de Valldemossa.
En data 18 de juny de 2024 per resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública s'exclouen les persones aspirants del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir determinades places de personal laboral fix dels subgrups C2, derivat de l'oferta d'ocupació pública extraordinària de l'Ajuntament de Valldemossa.
En data 20 de juny de 2024 es publica el llistat provisional amb les puntuacions que han obtingut les persones aspirants del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal laboral fix del subgrup C2, derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària de l'ajuntament de Valldemossa (jardinera, treballador familiar, auxiliar turístic-a)
En data 29 de novembre de 2024 per resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública s'aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal laboral fix del subgrup C2 de l'Ajuntament de Valldemossa, amb assignació de llocs de feina per torns d'accés per a la seva contractació com a personal laboral fix.
En el BOIB núm. 159, de 7 de desembre de 2024 es publica la resolució del conseller d'Hisenda i Funció Pública que aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal laboral fix del subgrup C2 de l'Ajuntament de Valldemossa:
|
Llinatges i nom |
Nº Ref/Lloc |
Nom lloc |
Jornada |
Grup |
Forma de Provisió |
Català |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
LÓPEZ GARCÍA, MARÍADEL CARMEN |
L00000022 |
TREBALLADORA FAMILIAR |
100% |
C2 |
CONCURS |
B1 |
|
MOREY BAUZÁ, SEBASTIÁN |
L00000018 |
JARDINER |
100% |
C2 |
CONCURS |
B1 |
|
MOREY RIPOLL, FRANCISCO JOSÉ |
L00000026 |
AUXILIAR TURÍSTIC |
100% |
C2 |
CONCURS |
B2 |
Vist que hi ha constància de l'existència de partida pressupostaria i dotació de la plaça de treballadora familiar dins el pressupost 2025.
Fonaments de dret
L'article 91.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
L'article 68 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
La llei 20/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en la ocupació pública.
La llei 4/2022, de 28 de juny de consells Insulars.
L'article 4 del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
La Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 30 de novembre de 2022(BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022), modificada per Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 24 de gener de 2023 i de data 8 de febrer de 2023 (BOIB núm. 13, de 28 de gener de 2023 i BOIB núm. 19, de data 11 de febrer de 2023), i per Resolució de la consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública de data 29 d'agost de 2023 (BOIB núm. 121, de 30d'agost de 20230), es va aprovar la convocatòria del procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal laboral (BOIB núm. 158, de 6 de desembre de 2022).
Vista la proposta de resolució PR/2025/828 de 10 / de juliol / 2025 fiscalitzada favorablement amb observacions amb data de 16 / de juliol / 2025.
D'acord amb les atribucions que em confereix la legislació vigent en matèria de règim local, i concretament d'acord amb l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
RESOLUCIÓ
Primer. - NOMENAR, personal laboral fix com a treballadora familiar a:
| Llinatges i nom |
DNI |
|---|---|
|
LÓPEZ GARCÍA, MARÍADEL CARMEN |
**04**52* |
Segon. -ADJUDICAR i ADSCRIURE DE FORMA DEFINITIVA en el lloc de treball corresponent a treballadora familiar, a la persona que ha superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional:
|
LINATGES I NOM |
DNI |
Unitat |
Codi lloc de treball |
Nom lloc |
Grup |
|---|---|---|---|---|---|
|
LÓPEZ GARCÍA, MARÍADEL CARMEN |
**04**52* |
SERVEIS SOCIALS |
L0000022 |
TREBALLADORA FAMILIAR |
C2 |
Tercer. - ORDENAR la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. La persona nomenada disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptat a partir del dia següent a la publicació, per efectuar la presa de possessió, seguint la tramitació indicada al punt9.2 de les bases específiques de la convocatòria.
Quart. - DECLARAR deserta la segona plaça que es va treure a estabilització de treballador familiar que haurà de sortir a una nova convocatòria.
Cinquè. - Notificar la present resolució a l'aspirant nomenada.
(Signat electrònicament: 25 d'agost de 2025
El batle Nadal Torres Bujosa)