Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA

Núm. 592290
Resolució del conseller d’Empresa, Autònoms i Energia, a proposta definitiva del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data de la signatura electrònica, el director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic ha formulat la proposta definitiva següent:

Fets

1. El 3 de juliol de 2021 es va publicar la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) mitjançant la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021, modificada per la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 3 d'agost de 2022 (BOIB núm. 103, de 6 d'agost de 2022).

2. Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria.

3. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:

  • Les persones o entitats sol·licitants, per la seva naturalesa, poden ser beneficiàries de subvencions.
  • Les persones o entitats han adjuntat la documentació prevista en la convocatòria.
  • Les persones o entitats sol·licitants estan al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Administració tributària, tant l'estatal com l'autonòmica.

4. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat vuitè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.

5. Atesa la modificació del Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu, el 26 de desembre de 2023 es va publicar al BOIB núm.174, la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

Aquesta modificació afecta diverses disposicions de la convocatòria. En concret, es modifica el següent: el punt 1 de l'apartat quart relatiu als requisits generals de les actuacions subvencionables; el punt 3 de l'apartat quart relatiu als requisits per a la implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics; el punt 2 de l'apartat sisè relatiu a la quantia dels ajuts del programa d'incentius 2 sobre la implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicle elèctric; el punt 2 de l'apartat setè relatiu a la documentació que s'ha de presentar en la sol·licitud de la subvenció; el punt 1 de l'apartat vuitè relatiu al termini per a la presentació de les sol·licituds; el punt 3.2 de l'apartat onzè relatiu a la documentació a presentar per a la justificació, i l'apartat divuitè relatiu a la documentació normalitzada.

6. El 4 de juny de 2025 es va emetre la proposta de resolució provisional del director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) (BOIB núm. 72 de 7 de juny de 2025).

7. S'ha exhaurit el termini que es concedia per presentar al·legacions sense que n'hi hagin presentat.

Fonaments de dret

1 El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).

2. El Decret 75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).

3. L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d'energia (BOIB núm. 72, de 24 de maig de 2008).

4. El Reial Decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu. (BOE núm. 89, de 14 d'abril de 2021).

5. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu —BOIB núm. 88, de 3 de juliol de 2021.

6. L'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, així com per l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les entitats del sector públic per al seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

7. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 3 d'agost de 2022 per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU —BOIB núm. 103, de 6 d'agost de 2022.

8. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.174, de 26 de desembre de 2023).

9. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.100, de 30 de juliol de 2024).

10. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.73, de 3 de juliol de 2025).

Proposta de resolució definitiva

Propòs al conseller d'Empresa, Autònoms i Energia que dicti una resolució en els termes següents:

1. Aprovar la concessió d'una subvenció per actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVESIII) per un import total de 313.106,55 euros i 78 beneficiaris. En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobr ela concessió de la subvenció.

2. Autoritzar i disposar la despesa de 313.106,55 euros als 78 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els fons per a la concessió de l'ajut procedeixen del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic i del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència Fons NextGenerationUE.

3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han d'executar, pagar i justificar des del dia de la presentació de la sol·licitud fins al termini de dotze mesos des de la data des de la publicació en el BOIB de la resolució de concessió en el cas dels beneficiaris indicats en les lletres d), e) i g) de l'apartat 2.1 de la resolució de la convocatòria, i des del 10 d'abril de 2021 fins al termini de dotze mesos des de la data de la publicació en el BOIB de la resolució de concessió en el cas dels beneficiaris indicats en les lletres a), b), c) i f) de l'apartat 2.1 de la resolució esmentada.

4. Establir que les petites i mitjanes empreses que hagin presentat la sol·licitud de la subvenció abans de l'1 de gener de 2024 que vulguin acollir al règim de minimis la sol·licitud d'ajut del programa d'incentius 2 han de presentar el document normalitzat 9 en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Proposta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat onzè de la convocatòria de subvencions.

6. Establir que els beneficiaris estan obligats a complir el que disposa l'apartat catorzè de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021.

7. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.

8. D'acord amb l'article 9.3.d de l'Ordre HFP/1030/2021, el beneficiari té l'obligació de reconèixer l'origen i garantir la visibilitat del finançament de la Unió.

9. Sobre la compatibilitat d'ajuts amb el mercat interior (ajudes d'Estat)  s'aplica el següent:

a) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones físiques que realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) nº 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu als articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes mínimis.

b) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones jurídiques que realitzin alguna activitat econòmica i/o mercantil, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat,  estan sotmesos al Reglament 651/2014 de la Comissió, de 177 de juny de 2014 (DOUE 187/1, de 26 de juny de 2014), per la qual es declaren determinades categories, d'ajuts compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles del Tractat, en la secció 7 sobre ajuts per a la protecció del medi ambient.

c) Els ajuts a la resta de beneficiaris que no realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, no estan sotmesos al Reglament 651/2014 ni al Reglament (UE) nº 1407/2013 i per tant queden fora de les ajudes d'Estat.

10. Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Manifestar la conformitat amb la proposta de resolució i dictar-ne resolució en els mateixos termes.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Empresa, Autònoms i Energia en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 20 d'agost de 2025)

El director general d'Economia Circular,  Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez Per delegació del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia (BOIB núm. 97 de 24/07/2025)

 

 ANNEX Llista de beneficiaris per atorgar-los la subvenció per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III)

Núm.

Expedient

Data registre entrada

Sol·licitant

NIF

Partida pressupostària

Tipus d'inversió

Import inversió (€)

Import subvenció (€)

CONCE

1

MOVESIII-3787/2021

20/04/2023

Enseñat Rigo, Juan

***9987**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE L3e Silence S01 (1)

5.082,64

1.100,00

0000018406/2025

2

MOVESIII-4103/2021

12/06/2023

BALLESTER ARAZO, LUIS

***4356**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE L6e Citroën AMI Eléctrico (1)

6.603,31

1.400,00

0000018407/2025

3

MOVESIII-4556/2021

23/08/2023

MILANO VELASQUEZ, LUISA TERESA

***1205**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.790,00

1.253,00

0000018408/2025

4

MOVESIII-4657/2021

11/09/2023

Pollensa Invest, S.L.

***8971**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE Tesla Model 3 Tracción trasera (1)

32.859,51

2.900,00

0000018410/2025

5

MOVESIII-4658/2021

12/09/2023

FRANJA ROJA SL

***5392**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 2x22 kW (2)

3.850,00

1.155,00

0000018411/2025

6

MOVESIII-5110/2021

09/11/2023

Santamarta Gonzalez, Raul Oscar

***9651**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE MG4 Electric 170 CV (125 kW) STD amb desballestament (1)

23.826,45

7.000,00

0000018413/2025

7

MOVESIII-5322/2021

29/11/2023

DERRIBOS DELTA SL

***6738**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE TESLA MODELO 3 (1)

33.933,88

2.900,00

0000018414/2025

8

MOVESIII-5637/2021

27/12/2023

Rossello Nicolau, Rafael

***6164**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE Renault Megane E-TECH 100% eléctrico EV40 130 cv (1)

20.661,16

4.500,00

0000018416/2025

9

MOVESIII-5771/2021

11/01/2024

POLARIER TILSA S.L.

***5362**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE TESLA MODEL 3 TRACCION TRASERA (1)

35.380,17

2.200,00

0000018417/2025

10

MOVESIII-5806/2021

16/01/2024

VERDERA DELGADO, MIGUEL

***5585**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE TESLA Model Y Tracción trasera amb desballestament (1)

41.360,00

7.000,00

0000018420/2025

11

MOVESIII-5820/2021

18/01/2024

PRODUCCIONES BUJOSA SL

***0279**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE, Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra (1)

39.357,83

2.900,00

0000018421/2025

12

MOVESIII-5946/2021

05/02/2024

MAY ESTEBAN, DAVID

***3755**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.3 kW (4)

1.569,15

1.098,40

0000018423/2025

13

MOVESIII-6090/2021

26/02/2024

Pedro Capo Casasnovas S.L.

***8488**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE VOLKSWAGEN ID-BUZZ PRO (1)

38.834,71

2.900,00

0000018446/2025

14

MOVESIII-6110/2021

27/02/2024

Sebastián Sastre, Josep Carles

***4445**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.445,00

1.011,50

0000018448/2025

15

MOVESIII-6211/2021

13/03/2024

Lopez Zaragoza, Monica

***2921**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE TESLA Model Y Tracción trasera (1)

33.780,40

4.500,00

0000018450/2025

16

MOVESIII-6592/2021

14/05/2024

Casas Pérez, Benjamín

***6458**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE TESLA Model 3 Tracción trasera (1)

32.859,51

4.500,00

0000018451/2025

17

MOVESIII-6724/2021

28/05/2024

Cervera Martin, Silvia

***0213**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE CUPRA BORN 58kWh 170kW (231CV) e-Boost Pack amb desballestament (1)

23.271,91

7.000,00

0000018453/2025

18

MOVESIII-6819/2021

10/06/2024

Iberdrola Clientes SA

***7583**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 3x22kW (2)

26.457,02

5.291,40

0000018455/2025

19

MOVESIII-6821/2021

10/06/2024

Iberdrola Clientes SA

***7583**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 1x150kW i 3x22kW (2)

63.598,02

12.719,60

0000018457/2025

20

MOVESIII-6823/2021

10/06/2024

Iberdrola Clientes SA

***7583**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 1x150kW i 3x22kW (2)

63.698,02

12.739,60

0000018459/2025

21

MOVESIII-6824/2021

10/06/2024

Iberdrola Clientes SA

***7583**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PVRE 432 kW (2)

63.698,02

12.739,60

0000018461/2025

22

MOVESIII-6825/2021

10/06/2024

Iberdrola Clientes SA

***7583**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 1x150kW i 3x22kW. Sant Antoni (2)

63.598,02

12.719,60

0000018463/2025

23

MOVESIII-6829/2021

11/06/2024

MARTINEZ FERNANDEZ, CONSUELO AURELIA

***8833**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE Citroën ë-Berlingo 50 kWh Talla M amb desballestament (1)

24.398,22

7.000,00

0000018465/2025

24

MOVESIII-7255/2021

31/07/2024

Martinez Soria, Maria Sonia

***0685**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VHE JEEP RENEGADE (1)

31.991,74

2.500,00

0000018469/2025

25

MOVESIII-7692/2021

14/10/2024

CERDA VILA, JUANA

***9901**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE CITROEN Ë-BERLINGO amb desballestament (1)

24.264,08

7.000,00

0000018471/2025

26

MOVESIII-7711/2021

16/10/2024

Cabot Cursach, Pere

***0783**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE TESLA MODEL 3 amb desballestament (1)

31.380,17

7.000,00

0000018472/2025

27

MOVESIII-7803/2021

25/10/2024

CAPELO CERDAN, ISABEL NATIVIDAD

***6624**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

2.599,36

1.819,55

0000018474/2025

28

MOVESIII-7901/2021

06/11/2024

GORDILLO MORO, MIGUEL

***5189**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VHE CUPRA FORMENTOR 1.5 (1)

43.200,90

2.500,00

0000018475/2025

29

MOVESIII-7914/2021

06/11/2024

FRANCESCONI, MARCO

****6315*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE TESLA MODEL 3 (1)

33.033,06

4.500,00

0000018476/2025

30

MOVESIII-7939/2021

11/11/2024

FORTEZA MESQUIDA, JOAN

***0604**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE, HYUNDAI IONIQ 5 amb desballestament (1)

39.107,44

7.000,00

0000018477/2025

31

MOVESIII-7945/2021

12/11/2024

REUSA MALLORCA SL

***7890**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE, Audi Q4 Sportback e-tron 45 210,00 kW 77,0 kWh (1)

44.924,00

2.900,00

0000018478/2025

32

MOVESIII-7949/2021

12/11/2024

ELOY SERRANO CASH SL

***1375**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE Volkswagen ID BUZZ PRO amb desballestament (1)

44.891,00

4.000,00

0000018479/2025

33

MOVESIII-7993/2021

19/11/2024

CAMPOS VIDAL, FERNANDO

***4490**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.631,23

1.141,86

0000018480/2025

34

MOVESIII-8002/2021

20/11/2024

S'ESTEL ILLES BALEARS SL

***7639**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE TESLA MODEL 3 (1)

29.727,27

2.900,00

0000018481/2025

35

MOVESIII-8020/2021

21/11/2024

PROA RENTING SL

***9337**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1)

19.635,00

2.900,00

0000018482/2025

36

MOVESIII-8029/2021

21/11/2024

PROA RENTING SL

***9337**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1)

19.635,00

2.900,00

0000018483/2025

37

MOVESIII-8032/2021

21/11/2024

PROA RENTING SL

***9337**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1)

19.635,00

2.900,00

0000018485/2025

38

MOVESIII-8034/2021

21/11/2024

PROA RENTING SL

***9337**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1)

19.635,00

2.900,00

0000018487/2025

39

MOVESIII-8049/2021

22/11/2024

CÁRITAS DIOCESANA DE MALLORCA

***0006**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 7.4 kW (2)

1.450,00

290,00

0000018489/2025

40

MOVESIII-8053/2021

22/11/2024

RENDINA, ROSSELLA

****9362*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE Fiat 600 (1)

28.264,46

4.500,00

0000018490/2025

41

MOVESIII-8058/2021

22/11/2024

Pons Stöger, Rafel

***0961**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE SILENCE S01 L3e (1)

3.857,02

1.100,00

0000018491/2025

42

MOVESIII-8066/2021

24/11/2024

Morro Lallemand, Patrick

***3238**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VHE TOYOTA RAV4 PLUG-IN amb desballestament (1)

38.553,72

5.000,00

0000018492/2025

43

MOVESIII-8091/2021

26/11/2024

Casa Tyane Sl

***3646**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 22kW (2)

2.185,41

655,62

0000018493/2025

44

MOVESIII-8122/2021

28/11/2024

JARDINES TORRUZ, S.L.U.

***7990**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE, TESLA MODEL 3 Gran autonomía (1)

33.859,51

2.900,00

0000018494/2025

45

MOVESIII-8123/2021

28/11/2024

Antón Argilés, Sergio

***5399**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE L3e Next Mojito (1)

2.941,32

1.100,00

0000018495/2025

46

MOVESIII-8133/2021

29/11/2024

MONJO BALLESTER, MARTI ANTONI

***2079**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE DACIA SPRING amb desballestament i repte demogràfic (1)

17.218,46

7.700,00

0000018496/2025

47

MOVESIII-8136/2021

29/11/2024

LOPEZ SERRET, EVA

***3641**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VHE KIA NIRO amb desballestament (1)

28.884,30

5.000,00

0000018497/2025

48

MOVESIII-8143/2021

29/11/2024

INVERSIONES GERO SL

***6633**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 1x11 kW i 1x30 kW (2)

30.412,37

9.123,71

0000018498/2025

49

MOVESIII-8161/2021

02/12/2024

Fernandez Sanchez, Pablo

***4789**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.446,28

1.012,40

0000018499/2025

50

MOVESIII-8163/2021

03/12/2024

PEREZ JIRON, IRMA ISABEL

***7694**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VHE FORD KUGA MCA (1)

29.636,36

2.500,00

0000018500/2025

51

MOVESIII-8175/2021

03/12/2024

BARREIRO GARCIA, AVELINO JESUS

***9953**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VHE DS7 E-TENSE 225 PALLAS (1)

35.461,54

2.500,00

0000018501/2025

52

MOVESIII-8177/2021

03/12/2024

VIMA RENT A CAR

***6576**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 3x22kW (2)

6.053,74

1.816,12

0000018502/2025

53

MOVESIII-8214/2021

04/12/2024

RODRIGUEZ ARRAEZ, MARIA AMPARO

***2188**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.36kW (4)

1.991,09

1.393,76

0000018503/2025

54

MOVESIII-8217/2021

04/12/2024

BROTONS MARTINEZ, JOSE MARIA

***4645**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE L3e VELCA TRAMONTANA S (1)

3.470,25

750,00

0000018504/2025

55

MOVESIII-8219/2021

04/12/2024

Bellver Sanchis, Laia

***2451**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.3kW (4)

1.710,11

1.197,08

0000018505/2025

56

MOVESIII-8225/2021

05/12/2024

Munar Vidal, Bartomeu

***3214**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE BYD ATTO 3 amb desballestament (1)

28.214,88

7.000,00

0000018506/2025

57

MOVESIII-8235/2021

09/12/2024

Nieto Cuadra, Ana

***0651**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE TESLA MODEL 3 amb desballestament (1)

29.727,28

7.000,00

0000018507/2025

58

MOVESIII-8239/2021

09/12/2024

Alzina Sintes, Manuel

***0629**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.380,50

966,35

0000018509/2025

59

MOVESIII-8252/2021

10/12/2024

MAS SABATER, GABRIEL MIGUEL

***9151**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

VE TESLA Model Y Gran autonomía con tracción trasera amb ajut addicional (1)

38.231,41

4.950,00

0000018510/2025

60

MOVESIII-8257/2021

10/12/2024

SALA IBERO, ASIER

***5732**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.545,65

1.081,95

0000018511/2025

61

MOVESIII-8269/2021

11/12/2024

GONZALEZ DIAZ-AGUADO, MARIA

***8749**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VHE AUDI A3 SPORTBACK amb desballestament (1)

36.880,90

5.000,00

0000018512/2025

62

MOVESIII-8273/2021

11/12/2024

COYO CARRIO, SANTIAGO

***1364**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 22kW (4)

1.249,00

874,30

0000018514/2025

63

MOVESIII-8277/2021

11/12/2024

FISCHER, HELEN

****2956*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.608,20

1.125,74

0000018516/2025

64

MOVESIII-8303/2021

12/12/2024

Perez Inda, Marisol

***8143**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE HYUNDAI KONA amb desballestament (1)

29.347,11

7.000,00

0000018519/2025

65

MOVESIII-8337/2021

13/12/2024

Cardenas Soto, Keila Noemi

****4702*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE RENAULT R5 E-TECH 110kW (150CV)(1)

26.209,05

4.500,00

0000018523/2025

66

MOVESIII-8341/2021

14/12/2024

Besga Coll, Jeronima Magdalena

***0266**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE BYD DOLPHIN Comfort amb desballestament (1)

22.602,88

7.000,00

0000018527/2025

67

MOVESIII-8344/2021

14/12/2024

ADROVER LUNA, CLAUDIO JAVIER

***6459**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE BYD ATTO 3 amb desballestament (1)

26.975,51

7.000,00

0000018528/2025

68

MOVESIII-8361/2021

16/12/2024

LLOMPART GAYA, BARTOLOME

***4201**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE BYD ATTO 3 COMFORT amb desballestament (1)

26.314,04

7.000,00

0000018531/2025

69

MOVESIII-8370/2021

16/12/2024

Marí Marí, Maria

***3613**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE Tesla Model 3 amb desballestament (1)

29.727,28

7.000,00

0000018533/2025

70

MOVESIII-8373/2021

17/12/2024

VIDAL BALAGUER, MIGUEL

***5704**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE BYD DOLPHIN (1)

22.603,31

4.500,00

0000018536/2025

71

MOVESIII-8383/2021

17/12/2024

GARCIA AROCENA, LUCAS RODRIGO

***1870**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE CITROEN BERLINGO TALLA M ELÉCTRICO (1)

27.498,53

4.500,00

0000018538/2025

72

MOVESIII-8411/2021

18/12/2024

VIDAL WAGNER, JUAN ANTONIO

***5101**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

1.184,20

828,94

0000018540/2025

73

MOVESIII-8501/2021

20/12/2024

VIÑALS VIDAL, MARIA ESPERANZA

***0768**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (4)

2.645,61

1.851,93

0000018542/2025

74

MOVESIII-8514/2021

20/12/2024

COVA DES MESTRAL, S.L.

***9913**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 7.4kW (2)

1.461,28

438,38

0000018544/2025

75

MOVESIII-8526/2021

20/12/2024

Dosmas Obras y Proyectos, SL

***3976**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 22kW amb repte demogràfic (2)

4.407,00

1.762,80

0000018546/2025

76

MOVESIII-8604/2021

23/12/2024

RUIZ POMAR, ANTONIO

***8711**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

VE BYD DOLPHIN COMFORT amb desballestament (1)

22.603,31

7.000,00

0000018549/2025

77

MOVESIII-8616/2021

24/12/2024

CATANY REMOLA, COLOMA CARMEN

***4545**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001

PRVE 7,2kW (4)

2.361,00

1.652,70

0000018551/2025

78

MOVESIII-9032/2021

08/12/2024

MARMORIS S.L.

***6503**

2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001

PRVE 22kW (2)

3.818,87

1.145,66

0000018554/2025

IMPORT TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

313.106,55

 

 

(1) L'ajut és un valor fix que està limitat en funció del tipus de beneficiari d'acord amb el que estableix el Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu.

(2) La concessió de l'ajut està sotmesa al requisits del Reglament (UE) núm. 2023/1315 de 23 de juny, de la Comissió, pel qual es modifiquen el Reglament (UE) núm. 651/2014, de 23 de juny de 2023, aplicant-se l'exempció corresponent a la categoria d'ajuts per a la protecció del medi ambient (secció 7), articles 36 bis i 36 ter.

(3) La concessió de l'ajut està sotmesa als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea dels ajuts de minimis (DOUE de 15 de desembre de 2023).

(4) La concessió de l'ajut queda fora dels ajuts d'Estat i, per tant, queden exemptes d'aplicació d'aquest Reglament 651/2014 i del Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023 (ajuts de minimis).