Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA
Núm. 592290
Resolució del conseller d’Empresa, Autònoms i Energia, a proposta definitiva del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU
Versió PDF
En data de la signatura electrònica, el director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic ha formulat la proposta definitiva següent:
Fets
1. El 3 de juliol de 2021 es va publicar la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) mitjançant la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021, modificada per la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 3 d'agost de 2022 (BOIB núm. 103, de 6 d'agost de 2022).
2. Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria.
3. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:
4. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat vuitè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.
5. Atesa la modificació del Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu, el 26 de desembre de 2023 es va publicar al BOIB núm.174, la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.
Aquesta modificació afecta diverses disposicions de la convocatòria. En concret, es modifica el següent: el punt 1 de l'apartat quart relatiu als requisits generals de les actuacions subvencionables; el punt 3 de l'apartat quart relatiu als requisits per a la implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics; el punt 2 de l'apartat sisè relatiu a la quantia dels ajuts del programa d'incentius 2 sobre la implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicle elèctric; el punt 2 de l'apartat setè relatiu a la documentació que s'ha de presentar en la sol·licitud de la subvenció; el punt 1 de l'apartat vuitè relatiu al termini per a la presentació de les sol·licituds; el punt 3.2 de l'apartat onzè relatiu a la documentació a presentar per a la justificació, i l'apartat divuitè relatiu a la documentació normalitzada.
6. El 4 de juny de 2025 es va emetre la proposta de resolució provisional del director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) (BOIB núm. 72 de 7 de juny de 2025).
7. S'ha exhaurit el termini que es concedia per presentar al·legacions sense que n'hi hagin presentat.
Fonaments de dret
1 El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).
2. El Decret 75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).
3. L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d'energia (BOIB núm. 72, de 24 de maig de 2008).
4. El Reial Decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu. (BOE núm. 89, de 14 d'abril de 2021).
5. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu —BOIB núm. 88, de 3 de juliol de 2021.
6. L'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, així com per l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les entitats del sector públic per al seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
7. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 3 d'agost de 2022 per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU —BOIB núm. 103, de 6 d'agost de 2022.
8. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.174, de 26 de desembre de 2023).
9. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.100, de 30 de juliol de 2024).
10. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.73, de 3 de juliol de 2025).
Proposta de resolució definitiva
Propòs al conseller d'Empresa, Autònoms i Energia que dicti una resolució en els termes següents:
1. Aprovar la concessió d'una subvenció per actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVESIII) per un import total de 313.106,55 euros i 78 beneficiaris. En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobr ela concessió de la subvenció.
2. Autoritzar i disposar la despesa de 313.106,55 euros als 78 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els fons per a la concessió de l'ajut procedeixen del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic i del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència Fons NextGenerationUE.
3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han d'executar, pagar i justificar des del dia de la presentació de la sol·licitud fins al termini de dotze mesos des de la data des de la publicació en el BOIB de la resolució de concessió en el cas dels beneficiaris indicats en les lletres d), e) i g) de l'apartat 2.1 de la resolució de la convocatòria, i des del 10 d'abril de 2021 fins al termini de dotze mesos des de la data de la publicació en el BOIB de la resolució de concessió en el cas dels beneficiaris indicats en les lletres a), b), c) i f) de l'apartat 2.1 de la resolució esmentada.
4. Establir que les petites i mitjanes empreses que hagin presentat la sol·licitud de la subvenció abans de l'1 de gener de 2024 que vulguin acollir al règim de minimis la sol·licitud d'ajut del programa d'incentius 2 han de presentar el document normalitzat 9 en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Proposta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat onzè de la convocatòria de subvencions.
6. Establir que els beneficiaris estan obligats a complir el que disposa l'apartat catorzè de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021.
7. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.
8. D'acord amb l'article 9.3.d de l'Ordre HFP/1030/2021, el beneficiari té l'obligació de reconèixer l'origen i garantir la visibilitat del finançament de la Unió.
9. Sobre la compatibilitat d'ajuts amb el mercat interior (ajudes d'Estat) s'aplica el següent:
a) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones físiques que realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) nº 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu als articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes mínimis.
b) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones jurídiques que realitzin alguna activitat econòmica i/o mercantil, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos al Reglament 651/2014 de la Comissió, de 177 de juny de 2014 (DOUE 187/1, de 26 de juny de 2014), per la qual es declaren determinades categories, d'ajuts compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles del Tractat, en la secció 7 sobre ajuts per a la protecció del medi ambient.
c) Els ajuts a la resta de beneficiaris que no realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, no estan sotmesos al Reglament 651/2014 ni al Reglament (UE) nº 1407/2013 i per tant queden fora de les ajudes d'Estat.
10. Publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Manifestar la conformitat amb la proposta de resolució i dictar-ne resolució en els mateixos termes.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Empresa, Autònoms i Energia en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
(Signat electrònicament: 20 d'agost de 2025)
El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez Per delegació del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia (BOIB núm. 97 de 24/07/2025)
ANNEX Llista de beneficiaris per atorgar-los la subvenció per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III)
|
Núm. |
Expedient |
Data registre entrada |
Sol·licitant |
NIF |
Partida pressupostària |
Tipus d'inversió |
Import inversió (€) |
Import subvenció (€) |
CONCE |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
1 |
MOVESIII-3787/2021 |
20/04/2023 |
Enseñat Rigo, Juan |
***9987** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE L3e Silence S01 (1) |
5.082,64 |
1.100,00 |
0000018406/2025 |
|
2 |
MOVESIII-4103/2021 |
12/06/2023 |
BALLESTER ARAZO, LUIS |
***4356** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE L6e Citroën AMI Eléctrico (1) |
6.603,31 |
1.400,00 |
0000018407/2025 |
|
3 |
MOVESIII-4556/2021 |
23/08/2023 |
MILANO VELASQUEZ, LUISA TERESA |
***1205** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.790,00 |
1.253,00 |
0000018408/2025 |
|
4 |
MOVESIII-4657/2021 |
11/09/2023 |
Pollensa Invest, S.L. |
***8971** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE Tesla Model 3 Tracción trasera (1) |
32.859,51 |
2.900,00 |
0000018410/2025 |
|
5 |
MOVESIII-4658/2021 |
12/09/2023 |
FRANJA ROJA SL |
***5392** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 2x22 kW (2) |
3.850,00 |
1.155,00 |
0000018411/2025 |
|
6 |
MOVESIII-5110/2021 |
09/11/2023 |
Santamarta Gonzalez, Raul Oscar |
***9651** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE MG4 Electric 170 CV (125 kW) STD amb desballestament (1) |
23.826,45 |
7.000,00 |
0000018413/2025 |
|
7 |
MOVESIII-5322/2021 |
29/11/2023 |
DERRIBOS DELTA SL |
***6738** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODELO 3 (1) |
33.933,88 |
2.900,00 |
0000018414/2025 |
|
8 |
MOVESIII-5637/2021 |
27/12/2023 |
Rossello Nicolau, Rafael |
***6164** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Renault Megane E-TECH 100% eléctrico EV40 130 cv (1) |
20.661,16 |
4.500,00 |
0000018416/2025 |
|
9 |
MOVESIII-5771/2021 |
11/01/2024 |
POLARIER TILSA S.L. |
***5362** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 TRACCION TRASERA (1) |
35.380,17 |
2.200,00 |
0000018417/2025 |
|
10 |
MOVESIII-5806/2021 |
16/01/2024 |
VERDERA DELGADO, MIGUEL |
***5585** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model Y Tracción trasera amb desballestament (1) |
41.360,00 |
7.000,00 |
0000018420/2025 |
|
11 |
MOVESIII-5820/2021 |
18/01/2024 |
PRODUCCIONES BUJOSA SL |
***0279** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE, Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra (1) |
39.357,83 |
2.900,00 |
0000018421/2025 |
|
12 |
MOVESIII-5946/2021 |
05/02/2024 |
MAY ESTEBAN, DAVID |
***3755** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.3 kW (4) |
1.569,15 |
1.098,40 |
0000018423/2025 |
|
13 |
MOVESIII-6090/2021 |
26/02/2024 |
Pedro Capo Casasnovas S.L. |
***8488** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE VOLKSWAGEN ID-BUZZ PRO (1) |
38.834,71 |
2.900,00 |
0000018446/2025 |
|
14 |
MOVESIII-6110/2021 |
27/02/2024 |
Sebastián Sastre, Josep Carles |
***4445** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.445,00 |
1.011,50 |
0000018448/2025 |
|
15 |
MOVESIII-6211/2021 |
13/03/2024 |
Lopez Zaragoza, Monica |
***2921** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model Y Tracción trasera (1) |
33.780,40 |
4.500,00 |
0000018450/2025 |
|
16 |
MOVESIII-6592/2021 |
14/05/2024 |
Casas Pérez, Benjamín |
***6458** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model 3 Tracción trasera (1) |
32.859,51 |
4.500,00 |
0000018451/2025 |
|
17 |
MOVESIII-6724/2021 |
28/05/2024 |
Cervera Martin, Silvia |
***0213** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE CUPRA BORN 58kWh 170kW (231CV) e-Boost Pack amb desballestament (1) |
23.271,91 |
7.000,00 |
0000018453/2025 |
|
18 |
MOVESIII-6819/2021 |
10/06/2024 |
Iberdrola Clientes SA |
***7583** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 3x22kW (2) |
26.457,02 |
5.291,40 |
0000018455/2025 |
|
19 |
MOVESIII-6821/2021 |
10/06/2024 |
Iberdrola Clientes SA |
***7583** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 1x150kW i 3x22kW (2) |
63.598,02 |
12.719,60 |
0000018457/2025 |
|
20 |
MOVESIII-6823/2021 |
10/06/2024 |
Iberdrola Clientes SA |
***7583** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 1x150kW i 3x22kW (2) |
63.698,02 |
12.739,60 |
0000018459/2025 |
|
21 |
MOVESIII-6824/2021 |
10/06/2024 |
Iberdrola Clientes SA |
***7583** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PVRE 432 kW (2) |
63.698,02 |
12.739,60 |
0000018461/2025 |
|
22 |
MOVESIII-6825/2021 |
10/06/2024 |
Iberdrola Clientes SA |
***7583** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 1x150kW i 3x22kW. Sant Antoni (2) |
63.598,02 |
12.719,60 |
0000018463/2025 |
|
23 |
MOVESIII-6829/2021 |
11/06/2024 |
MARTINEZ FERNANDEZ, CONSUELO AURELIA |
***8833** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Citroën ë-Berlingo 50 kWh Talla M amb desballestament (1) |
24.398,22 |
7.000,00 |
0000018465/2025 |
|
24 |
MOVESIII-7255/2021 |
31/07/2024 |
Martinez Soria, Maria Sonia |
***0685** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE JEEP RENEGADE (1) |
31.991,74 |
2.500,00 |
0000018469/2025 |
|
25 |
MOVESIII-7692/2021 |
14/10/2024 |
CERDA VILA, JUANA |
***9901** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE CITROEN Ë-BERLINGO amb desballestament (1) |
24.264,08 |
7.000,00 |
0000018471/2025 |
|
26 |
MOVESIII-7711/2021 |
16/10/2024 |
Cabot Cursach, Pere |
***0783** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 amb desballestament (1) |
31.380,17 |
7.000,00 |
0000018472/2025 |
|
27 |
MOVESIII-7803/2021 |
25/10/2024 |
CAPELO CERDAN, ISABEL NATIVIDAD |
***6624** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
2.599,36 |
1.819,55 |
0000018474/2025 |
|
28 |
MOVESIII-7901/2021 |
06/11/2024 |
GORDILLO MORO, MIGUEL |
***5189** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE CUPRA FORMENTOR 1.5 (1) |
43.200,90 |
2.500,00 |
0000018475/2025 |
|
29 |
MOVESIII-7914/2021 |
06/11/2024 |
FRANCESCONI, MARCO |
****6315* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 (1) |
33.033,06 |
4.500,00 |
0000018476/2025 |
|
30 |
MOVESIII-7939/2021 |
11/11/2024 |
FORTEZA MESQUIDA, JOAN |
***0604** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE, HYUNDAI IONIQ 5 amb desballestament (1) |
39.107,44 |
7.000,00 |
0000018477/2025 |
|
31 |
MOVESIII-7945/2021 |
12/11/2024 |
REUSA MALLORCA SL |
***7890** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE, Audi Q4 Sportback e-tron 45 210,00 kW 77,0 kWh (1) |
44.924,00 |
2.900,00 |
0000018478/2025 |
|
32 |
MOVESIII-7949/2021 |
12/11/2024 |
ELOY SERRANO CASH SL |
***1375** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE Volkswagen ID BUZZ PRO amb desballestament (1) |
44.891,00 |
4.000,00 |
0000018479/2025 |
|
33 |
MOVESIII-7993/2021 |
19/11/2024 |
CAMPOS VIDAL, FERNANDO |
***4490** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.631,23 |
1.141,86 |
0000018480/2025 |
|
34 |
MOVESIII-8002/2021 |
20/11/2024 |
S'ESTEL ILLES BALEARS SL |
***7639** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 (1) |
29.727,27 |
2.900,00 |
0000018481/2025 |
|
35 |
MOVESIII-8020/2021 |
21/11/2024 |
PROA RENTING SL |
***9337** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1) |
19.635,00 |
2.900,00 |
0000018482/2025 |
|
36 |
MOVESIII-8029/2021 |
21/11/2024 |
PROA RENTING SL |
***9337** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1) |
19.635,00 |
2.900,00 |
0000018483/2025 |
|
37 |
MOVESIII-8032/2021 |
21/11/2024 |
PROA RENTING SL |
***9337** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1) |
19.635,00 |
2.900,00 |
0000018485/2025 |
|
38 |
MOVESIII-8034/2021 |
21/11/2024 |
PROA RENTING SL |
***9337** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE DONGFENG BOX PLUS 42KW (1) |
19.635,00 |
2.900,00 |
0000018487/2025 |
|
39 |
MOVESIII-8049/2021 |
22/11/2024 |
CÁRITAS DIOCESANA DE MALLORCA |
***0006** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4 kW (2) |
1.450,00 |
290,00 |
0000018489/2025 |
|
40 |
MOVESIII-8053/2021 |
22/11/2024 |
RENDINA, ROSSELLA |
****9362* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Fiat 600 (1) |
28.264,46 |
4.500,00 |
0000018490/2025 |
|
41 |
MOVESIII-8058/2021 |
22/11/2024 |
Pons Stöger, Rafel |
***0961** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE SILENCE S01 L3e (1) |
3.857,02 |
1.100,00 |
0000018491/2025 |
|
42 |
MOVESIII-8066/2021 |
24/11/2024 |
Morro Lallemand, Patrick |
***3238** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VHE TOYOTA RAV4 PLUG-IN amb desballestament (1) |
38.553,72 |
5.000,00 |
0000018492/2025 |
|
43 |
MOVESIII-8091/2021 |
26/11/2024 |
Casa Tyane Sl |
***3646** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW (2) |
2.185,41 |
655,62 |
0000018493/2025 |
|
44 |
MOVESIII-8122/2021 |
28/11/2024 |
JARDINES TORRUZ, S.L.U. |
***7990** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE, TESLA MODEL 3 Gran autonomía (1) |
33.859,51 |
2.900,00 |
0000018494/2025 |
|
45 |
MOVESIII-8123/2021 |
28/11/2024 |
Antón Argilés, Sergio |
***5399** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE L3e Next Mojito (1) |
2.941,32 |
1.100,00 |
0000018495/2025 |
|
46 |
MOVESIII-8133/2021 |
29/11/2024 |
MONJO BALLESTER, MARTI ANTONI |
***2079** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE DACIA SPRING amb desballestament i repte demogràfic (1) |
17.218,46 |
7.700,00 |
0000018496/2025 |
|
47 |
MOVESIII-8136/2021 |
29/11/2024 |
LOPEZ SERRET, EVA |
***3641** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE KIA NIRO amb desballestament (1) |
28.884,30 |
5.000,00 |
0000018497/2025 |
|
48 |
MOVESIII-8143/2021 |
29/11/2024 |
INVERSIONES GERO SL |
***6633** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 1x11 kW i 1x30 kW (2) |
30.412,37 |
9.123,71 |
0000018498/2025 |
|
49 |
MOVESIII-8161/2021 |
02/12/2024 |
Fernandez Sanchez, Pablo |
***4789** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.446,28 |
1.012,40 |
0000018499/2025 |
|
50 |
MOVESIII-8163/2021 |
03/12/2024 |
PEREZ JIRON, IRMA ISABEL |
***7694** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE FORD KUGA MCA (1) |
29.636,36 |
2.500,00 |
0000018500/2025 |
|
51 |
MOVESIII-8175/2021 |
03/12/2024 |
BARREIRO GARCIA, AVELINO JESUS |
***9953** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE DS7 E-TENSE 225 PALLAS (1) |
35.461,54 |
2.500,00 |
0000018501/2025 |
|
52 |
MOVESIII-8177/2021 |
03/12/2024 |
VIMA RENT A CAR |
***6576** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 3x22kW (2) |
6.053,74 |
1.816,12 |
0000018502/2025 |
|
53 |
MOVESIII-8214/2021 |
04/12/2024 |
RODRIGUEZ ARRAEZ, MARIA AMPARO |
***2188** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.36kW (4) |
1.991,09 |
1.393,76 |
0000018503/2025 |
|
54 |
MOVESIII-8217/2021 |
04/12/2024 |
BROTONS MARTINEZ, JOSE MARIA |
***4645** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE L3e VELCA TRAMONTANA S (1) |
3.470,25 |
750,00 |
0000018504/2025 |
|
55 |
MOVESIII-8219/2021 |
04/12/2024 |
Bellver Sanchis, Laia |
***2451** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.3kW (4) |
1.710,11 |
1.197,08 |
0000018505/2025 |
|
56 |
MOVESIII-8225/2021 |
05/12/2024 |
Munar Vidal, Bartomeu |
***3214** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD ATTO 3 amb desballestament (1) |
28.214,88 |
7.000,00 |
0000018506/2025 |
|
57 |
MOVESIII-8235/2021 |
09/12/2024 |
Nieto Cuadra, Ana |
***0651** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 amb desballestament (1) |
29.727,28 |
7.000,00 |
0000018507/2025 |
|
58 |
MOVESIII-8239/2021 |
09/12/2024 |
Alzina Sintes, Manuel |
***0629** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.380,50 |
966,35 |
0000018509/2025 |
|
59 |
MOVESIII-8252/2021 |
10/12/2024 |
MAS SABATER, GABRIEL MIGUEL |
***9151** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model Y Gran autonomía con tracción trasera amb ajut addicional (1) |
38.231,41 |
4.950,00 |
0000018510/2025 |
|
60 |
MOVESIII-8257/2021 |
10/12/2024 |
SALA IBERO, ASIER |
***5732** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.545,65 |
1.081,95 |
0000018511/2025 |
|
61 |
MOVESIII-8269/2021 |
11/12/2024 |
GONZALEZ DIAZ-AGUADO, MARIA |
***8749** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE AUDI A3 SPORTBACK amb desballestament (1) |
36.880,90 |
5.000,00 |
0000018512/2025 |
|
62 |
MOVESIII-8273/2021 |
11/12/2024 |
COYO CARRIO, SANTIAGO |
***1364** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW (4) |
1.249,00 |
874,30 |
0000018514/2025 |
|
63 |
MOVESIII-8277/2021 |
11/12/2024 |
FISCHER, HELEN |
****2956* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.608,20 |
1.125,74 |
0000018516/2025 |
|
64 |
MOVESIII-8303/2021 |
12/12/2024 |
Perez Inda, Marisol |
***8143** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE HYUNDAI KONA amb desballestament (1) |
29.347,11 |
7.000,00 |
0000018519/2025 |
|
65 |
MOVESIII-8337/2021 |
13/12/2024 |
Cardenas Soto, Keila Noemi |
****4702* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE RENAULT R5 E-TECH 110kW (150CV)(1) |
26.209,05 |
4.500,00 |
0000018523/2025 |
|
66 |
MOVESIII-8341/2021 |
14/12/2024 |
Besga Coll, Jeronima Magdalena |
***0266** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD DOLPHIN Comfort amb desballestament (1) |
22.602,88 |
7.000,00 |
0000018527/2025 |
|
67 |
MOVESIII-8344/2021 |
14/12/2024 |
ADROVER LUNA, CLAUDIO JAVIER |
***6459** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD ATTO 3 amb desballestament (1) |
26.975,51 |
7.000,00 |
0000018528/2025 |
|
68 |
MOVESIII-8361/2021 |
16/12/2024 |
LLOMPART GAYA, BARTOLOME |
***4201** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD ATTO 3 COMFORT amb desballestament (1) |
26.314,04 |
7.000,00 |
0000018531/2025 |
|
69 |
MOVESIII-8370/2021 |
16/12/2024 |
Marí Marí, Maria |
***3613** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Tesla Model 3 amb desballestament (1) |
29.727,28 |
7.000,00 |
0000018533/2025 |
|
70 |
MOVESIII-8373/2021 |
17/12/2024 |
VIDAL BALAGUER, MIGUEL |
***5704** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD DOLPHIN (1) |
22.603,31 |
4.500,00 |
0000018536/2025 |
|
71 |
MOVESIII-8383/2021 |
17/12/2024 |
GARCIA AROCENA, LUCAS RODRIGO |
***1870** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE CITROEN BERLINGO TALLA M ELÉCTRICO (1) |
27.498,53 |
4.500,00 |
0000018538/2025 |
|
72 |
MOVESIII-8411/2021 |
18/12/2024 |
VIDAL WAGNER, JUAN ANTONIO |
***5101** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.184,20 |
828,94 |
0000018540/2025 |
|
73 |
MOVESIII-8501/2021 |
20/12/2024 |
VIÑALS VIDAL, MARIA ESPERANZA |
***0768** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
2.645,61 |
1.851,93 |
0000018542/2025 |
|
74 |
MOVESIII-8514/2021 |
20/12/2024 |
COVA DES MESTRAL, S.L. |
***9913** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (2) |
1.461,28 |
438,38 |
0000018544/2025 |
|
75 |
MOVESIII-8526/2021 |
20/12/2024 |
Dosmas Obras y Proyectos, SL |
***3976** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW amb repte demogràfic (2) |
4.407,00 |
1.762,80 |
0000018546/2025 |
|
76 |
MOVESIII-8604/2021 |
23/12/2024 |
RUIZ POMAR, ANTONIO |
***8711** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD DOLPHIN COMFORT amb desballestament (1) |
22.603,31 |
7.000,00 |
0000018549/2025 |
|
77 |
MOVESIII-8616/2021 |
24/12/2024 |
CATANY REMOLA, COLOMA CARMEN |
***4545** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7,2kW (4) |
2.361,00 |
1.652,70 |
0000018551/2025 |
|
78 |
MOVESIII-9032/2021 |
08/12/2024 |
MARMORIS S.L. |
***6503** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW (2) |
3.818,87 |
1.145,66 |
0000018554/2025 |
|
IMPORT TOTAL |
|
|
|
|
|
|
|
313.106,55 |
|
(1) L'ajut és un valor fix que està limitat en funció del tipus de beneficiari d'acord amb el que estableix el Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu.
(2) La concessió de l'ajut està sotmesa al requisits del Reglament (UE) núm. 2023/1315 de 23 de juny, de la Comissió, pel qual es modifiquen el Reglament (UE) núm. 651/2014, de 23 de juny de 2023, aplicant-se l'exempció corresponent a la categoria d'ajuts per a la protecció del medi ambient (secció 7), articles 36 bis i 36 ter.
(3) La concessió de l'ajut està sotmesa als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea dels ajuts de minimis (DOUE de 15 de desembre de 2023).
(4) La concessió de l'ajut queda fora dels ajuts d'Estat i, per tant, queden exemptes d'aplicació d'aquest Reglament 651/2014 i del Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023 (ajuts de minimis).