Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 533498
Aprovació de la modificació de fitxes d’administratiu/va i de cuiner/a de la Residència de persones majors de la Relació de Llocs de Feina de l’Ajuntament d’Artà (Expedient 2025/3643

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 El Ple de la Corporació en sessió ordinària celebrada en data 28 de juliol de 2025 va aprovar la modificación de les fitxes d'Administratiu/va i de Cuiner/a de la Residència de persones majors de la relació de llocs de feina de l'Ajuntament d'Artà, en els termes següents:

“1.Aprovar la modificación de les següents fitxes de la RLT, de forma que quedaran redactades de la següent forma:

FITXA ID: 19 (ADMINISTRATIU/VA)

Ajuntament d'Artà - Relació de llocs de treball - Fitxa del lloc de treball

Denominació del lloc de treball:

ADMINISTRATIU/VA

Dependència jeràrquica:

Cap de la Unitat Administrativa

Règim i classificació:

Funcionari. Escala d'Admó. General. Subescala Administrativa

Dotació

Nivell de CD

Complement Específic mensual (3)

Tipus de lloc (7)

Forma de Provisió (8)

Mobilitat

(9)

 Grup

(10)

Tram general de categoria profes-sional (4)

Tram específic al lloc de treball (5)

Tram especial no consolidable (6)

5

18

 

831,93

 

N

PROMOCIÓ INTERNA (preferentment) - CO

AR

C1

Funcions de la categoria professional (4):

Realitza tasques administratives de responsabilitat com a administratiu, d'atenció al públic, ús de programari, màquines d'oficina, tramitació i gestió de procediments, gestions d'agenda i en general de secretaria de càrrecs i tècnics, i altres treballs de gestió administrativa i documental i, en general, totes aquelles de caràcter similar o connex que li siguin encarregades. Supleix al Responsable de Gestió Econòmica i Tributària en les seves funcions de tresoreria en cas d'absència per qualsevol causa.

Funcions específiques del lloc de treball (5):

Funcions especials no consolidables del lloc de treball (6):

Altres requisits i observacions:

(1) Indica el nombre de llocs de treball iguals a la Relació de Llocs de Treball de l'ajuntament d'Artà.

(2) Indica la retribució per aquest concepte segons legislació aplicable als funcionaris locals, corresponent a l'any en curs. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

(3) Indica la retribució mensual per aquest concepte, pel que fa al personal funcionari segons legislació aplicable als funcionaris locals; pel que fa al personal laboral segons s'especifica en cada un dels trams. Tot i ser un complement únic, afectes del seu càlcul equitatiu es descompon en diversos trams segons els components de valor del lloc de treball que es valoren i segons el seu grau de consolidació. 

(4) Quantia del complement específic que valora els continguts de tasca comuns a la mateixa categoria professional, entesa com el conjunt de llocs de treball que poden ser exercits des del mateix bloc bàsic de coneixements i aprenentatges professionals, més enllà dels que es reconeixen pel sou i pel complement de destí. En la part descriptiva s'enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

(5) Quantia del complement específic que valora els continguts de tasca específics que són exigències estrictes i imprescindibles del lloc de treball, més enllà dels que es reconeixen pel sou, pel complement de destí i pel Tram general de categoria professional. En la part descriptiva s'enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

(6) Quantia del complement específic que valora els continguts de tasca específics que són exigències estables del lloc de treball però no estrictes ni imprescindibles, i per tant susceptibles de ser anul·lades si els continguts específics que es retribueixen, i que són enumerats en el paràgraf descriptiu, deixen de ser necessaris per al bon funcionament dels serveis, i són derogats amb el procediment legal adient. En la part descriptiva s'enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable, i en tot cas NO constitueix dret adquirit. Per al personal laboral, la retribució resultant és NO consolidable.

(7) Els llocs de treball singulars (S)  tenen funcions i atribucions que els individualitzen de qualsevol altre lloc; els llocs de treball normalitzats (N) tenen entre ells funcions i atribucions idèntiques i els seus ocupants poden realitzar tota mena de tasques pròpies de la dependència on estan adscrits en funció de les necessitats del servei. Els llocs de treball normalitzats poden ser traslladats de dependència en funció de les necessitats del servei.

(8) Els llocs de treball singulars podran ser coberts, o bé per concurs (CO) entre empleats públics que compleixin els requisits del lloc de treball i pertanyin a les administracions públiques esmentades a l'apartat “Mobilitat”; o bé pel procediment de lliure designació (LD) per part de l'Alcalde,  entre empleats públics que compleixin els requisits del lloc de treball i pertanyin a les administracions públiques esmentades a l'apartat “Mobilitat”; però per decisió municipal hauran de ser designacions motivades en els mèrits dels nomenats, així com el cessament haurà de ser motivat en demèrits dels titulars. Els càrrecs reservats a funcionaris d'habilitació estatal (HE) es regiran per la seva normativa específica. Mentre no se celebrin els concursos i processos de lliure designació amb concurrència pública l'Alcalde per Decret podrà adscriure provisionalment a funcionaris o personal laboral de l'Ajuntament als diferents llocs de treball. El personal eventual es regeix per la seva normativa específica.

(9) Fa referència a quin personal de quines administracions públiques, sempre que compleixi els requisits, pot concórrer al procés selectiu per al lloc de treball. Les modalitats són: AP, empleats públics de qualsevol de les administracions públiques; IB empleats públics de qualsevol de les administracions públiques de les Illes Balears; MA empleats públics de qualsevol de les administracions locals de Mallorca; AR empleats públics de l'Ajuntament d'Artà; HE sistema de cobertura de vacants dels funcionaris d'habilitació estatal.

(10) Grup de classificació de les places que poden accedir al lloc de treball: es refereix als grups en què es classifiquen les places de funcionari i, per homogeneïtat d'exigències, els del personal laboral, segons la llei 7/2007 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic: A1: Títol universitari de segon cicle; A2, Títol universitari de primer cicle; C1: Títol de Batxillerat o de Tècnic professional; C2 Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria; AAPP No exigència de titulació acadèmica específica. Determina la quantia del sou base segons normativa aplicable als funcionaris públics locals.

(11)  Quantia del complement absorbible degut a complements fora de l'establert dins el personal de l'ajuntament, conforme amb el Conveni Col·lectiu vigent

*Càlculs realitzats amb les tables laborals de juny de 2025

FITXA ID:26 (CUINER/A DE LA RESIDÈNCIA DE PERSONES MAJORS)

Ajuntament d'Artà - Relació de llocs de treball - Fitxa del lloc de treball

Denominació del lloc de treball:

CUINER/A DE LA RESIDÈNCIA DE PERSONES MAJORS

Dependència jeràrquica:

Responsable de Geriatria

Règim i classificació:

Laboral Grup Professional de Personal d'Atenció Geriàtrica

 

Dotació

Nivell de CD

Complement Específic mensual (3)

Tipus de lloc (7)

Forma de Provisió (8)

Mobilitat

(9)

 Grup

(10)

Tram general de categoria professional (4)

Tram específic al lloc de treball (5)

Tram especial no consolidable (6)

2

14

 

418,45

47,57

N

PROMOCIÓ INTERNA (preferentment) - CO

AR

C2

Funcions de la categoria professional (4):

Realitza totes les tasques pròpies de la cuina, seguint les directrius i instruccions de la direcció; i qualsevol altra tasca similar o connexa que li encomani la direcció.

Funcions específiques del lloc de treball (5):

Jornada a torns, incloent festius i caps de setmana.

Funcions especials no consolidables del lloc de treball (6):

Complement perillositat per les tasques en cuina.

Altres requisits i observacions:

(1) Indica el nombre de llocs de treball iguals a la Relació de Llocs de Treball de l'ajuntament d'Artà.

(2) Indica la retribució per aquest concepte segons legislació aplicable als funcionaris locals, corresponent a l'any en curs. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

(3) Indica la retribució mensual per aquest concepte, pel que fa al personal funcionari segons legislació aplicable als funcionaris locals; pel que fa al personal laboral segons s'especifica en cada un dels trams. Tot i ser un complement únic, afectes del seu càlcul equitatiu es descompon en diversos trams segons els components de valor del lloc de treball que es valoren i segons el seu grau de consolidació. 

(4) Quantia del complement específic que valora els continguts de tasca comuns a la mateixa categoria professional, entesa com el conjunt de llocs de treball que poden ser exercits des del mateix bloc bàsic de coneixements i aprenentatges professionals, més enllà dels que es reconeixen pel sou i pel complement de destí. En la part descriptiva s'enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

(5) Quantia del complement específic que valora els continguts de tasca específics que són exigències estrictes i imprescindibles del lloc de treball, més enllà dels que es reconeixen pel sou, pel complement de destí i pel Tram general de categoria professional. En la part descriptiva s'enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable. Per al personal laboral, la retribució resultant és consolidable.

(6) Quantia del complement específic que valora els continguts de tasca específics que són exigències estables del lloc de treball però no estrictes ni imprescindibles, i per tant susceptibles de ser anul·lades si els continguts específics que es retribueixen, i que són enumerats en el paràgraf descriptiu, deixen de ser necessaris per al bon funcionament dels serveis, i són derogats amb el procediment legal adient. En la part descriptiva s'enuncien de manera sintètica aquests continguts. Per al personal funcionari, regulació segons legislació aplicable, i en tot cas NO constitueix dret adquirit. Per al personal laboral, la retribució resultant és NO consolidable.

(7) Els llocs de treball singulars (S)  tenen funcions i atribucions que els individualitzen de qualsevol altre lloc; els llocs de treball normalitzats (N) tenen entre ells funcions i atribucions idèntiques i els seus ocupants poden realitzar tota mena de tasques pròpies de la dependència on estan adscrits en funció de les necessitats del servei. Els llocs de treball normalitzats poden ser traslladats de dependència en funció de les necessitats del servei.

(8) Els llocs de treball singulars podran ser coberts, o bé per concurs (CO) entre empleats públics que compleixin els requisits del lloc de treball i pertanyin a les administracions públiques esmentades a l'apartat “Mobilitat”; o bé pel procediment de lliure designació (LD) per part de l'Alcalde,  entre empleats públics que compleixin els requisits del lloc de treball i pertanyin a les administracions públiques esmentades a l'apartat “Mobilitat”; però per decisió municipal hauran de ser designacions motivades en els mèrits dels nomenats, així com el cessament haurà de ser motivat en demèrits dels titulars. Els càrrecs reservats a funcionaris d'habilitació estatal (HE) es regiran per la seva normativa específica. Mentre no se celebrin els concursos i processos de lliure designació amb concurrència pública l'Alcalde per Decret podrà adscriure provisionalment a funcionaris o personal laboral de l'Ajuntament als diferents llocs de treball. El personal eventual es regeix per la seva normativa específica.

(9) Fa referència a quin personal de quines administracions públiques, sempre que compleixi els requisits, pot concórrer al procés selectiu per al lloc de treball. Les modalitats són: AP, empleats públics de qualsevol de les administracions públiques; IB empleats públics de qualsevol de les administracions públiques de les Illes Balears; MA empleats públics de qualsevol de les administracions locals de Mallorca; AR empleats públics de l'Ajuntament d'Artà; HE sistema de cobertura de vacants dels funcionaris d'habilitació estatal.

(10) Grup de classificació de les places que poden accedir al lloc de treball: es refereix als grups en què es classifiquen les places de funcionari i, per homogeneïtat d'exigències, els del personal laboral, segons la llei 7/2007 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic: A1: Títol universitari de segon cicle; A2, Títol universitari de primer cicle; C1: Títol de Batxillerat o de Tècnic professional; C2 Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria; AAPP No exigència de titulació acadèmica específica. Determina la quantia del sou base segons normativa aplicable als funcionaris públics locals.

(11)  Quantia del complement absorbible degut a complements fora de l'establert dins el personal de l'ajuntament, conforme amb el Conveni Col·lectiu vigent

*Càlculs realitzats amb les tables laborals de juny de 2025

2. Publicar aquest acord en el BOIB.

3. Trametre aquest acord al Departament de Recursos Humans i a la representació sindical”.

Contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament un recurs de reposició potestatiu davant l'òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé interposar directament un recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. Si S'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot allò sense perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent.

 

Artà, a la data de signatura electrònica (29 de juliol de 2025)

El batle Manuel Galán Massanet