Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE FELANITX
Núm. 518959
Modificació de l’acord plenari que limita l’aplicació de les mesures urgents en matèria d’habitatge (reconversió de locals en habitatges de preu limitat)
Versió PDF
El 14 de juliol de 2025 el Ple de l'Ajuntament de Felanitx va adoptar l'acord següent:
«Primer. Modificar la documentació gràfica de l'acord plenari del 10 de gener de 2024 (BOIB núm. 11 del 23 de gener de 2024) on es concreten els vials en què s'exceptua l'aplicació de la disposició addicional dissetena de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, a l'efecte de permetre la reconversió de locals de planta baixa en habitatges de preu limitat al carrer de l'Assumpció de Portocolom.
Segon. Publicar aquest acord i la documentació gràfica modificada (Annex I) al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament, amb la indicació dels recursos corresponents.»
Contra aquest acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant del Ple de l'Ajuntament de Felanitx en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici que es pugui presentar qualsevol altre recurs.
La qual cosa es fa pública als efectes oportuns i a reserva de l'aprovació de l'acta.
Felanitx, document signat electrònicament (22 de juliol de 2025)
La batlessa Catalina Soler Torres
ANNEX I Eixos comercials de Portocolom modificats
Nucli de Portocolom:
