Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 507441
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Exp: PA 2024 0006. Aprovació inicial del projecte de modificació puntual del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) consistent en canvi d’ús d’unes parcel·les ubicades al carrer Pere Caffaro, 2 fent cantó amb C/ Alfons el Magnànim, 66

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament del 26/06/2025 va aprovar inicialment el projecte de modificació puntual del Pla General d'Ordenació Urbana consistent en canvi d'ús d'unes parcel·les ubicades al carrer Pere Caffaro, 2  fent cantó amb C/ Alfons el Magnànim, 66 segons el projecte redactat pels serveis tècnics del Departament Planejament, a instància de la Conselleria d'Educació i Universitats.

Complint l'art. 59 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla general, a informació pública durant VINT DIES. Atès l'art. 2.2 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca, el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria.

Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:

  • a l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal

https://seuelectronica.palma.cat/ca/tauler-electronic-d-edictes-i-anuncis

  • accediu a l'enllaç:

https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/Planejament/EhzzKPAAGgNIsxnPgmWPnnYBPa-c3jnCvL8fMoC2LqobXA?e=JCak5U

  • Presencialment, al Servei d'informació urbanística (Edifici Municipal de les Avingudes Av. de Gabriel Alomar, 18, planta baixa), els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 h.

I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l' esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

(Signat electrònicament: 10 de juliol de 2025)

El secretari general del Ple Nicolau Conti Fuster