Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, OCUPACIÓ I ENERGIA

Núm. 481148
Resolució del conseller d’Empresa, Ocupació i Energia, a proposta definitiva del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, per la qual es concedeixen subvencions per a la realització d’instal·lacions d’autoconsum amb fonts d’energia renovable, amb o sense emmagatzematge, i la incorporació d’emmagatzematge en instal·lacions d’autoconsum amb fonts d’energia ja existents, en el sector residencial, les administracions públiques i el tercer sector, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu (Programes 4 i 5)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En la data de la signatura electrònica, el director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic ha formulat la proposta definitiva següent:

Fets

1. L' 11 de setembre de 2021, en el BOIB núm.125, es va publicar la convocatòria pública de subvencions per a la realització d'instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia renovable amb o sense emmagatzematge, i la incorporació d'emmagatzematge en instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia ja existents, en el sector residencial, les administracions públiques i el tercer sector, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu, mitjançant la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 6 de setembre de 2021, modificada per la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 19 d'octubre de 2022 (BOIB núm.137, de 22 d'octubre de 2022).

2. Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria.

3. Actualment, el pressupost de la categoria d'emmagatzematge del programa 4 que s'ha assignat a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (d'acord amb el que estableix l'annex V del Reial decret 477/2021, de 29 de juny, pel qual s'aprova la concessió directa a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla d'ajuts per a l'execució de diversos programes d'incentius lligats a l'autoconsum i a l'emmagatzematge amb fonts d'energia renovable, així com a la implantació de sistemes tèrmics renovables en el sector residencial, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu) s'ha exhaurit i per tant no és possible atendre, d'acord amb l'ordre de prelació corresponent, la part de la component 8 de les sol·licituds de les quals no es disposa de crèdit.

4. En cas de disposició o ampliació de pressupost de la categoria d'emmagatzematge, la Direcció general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic crearà d'ofici un nou expedient sobre la categoria d'emmagatzematge amb data de la sol·licitud inicial i que es resoldrà d'acord amb que estableix l'apartat onzè de la convocatòria. El nou número d'expedient s'ha de notificar a les persones interessades mitjançant la seva publicació, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de la Direcció general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic (http://energia.caib.cat).

5. Els tècnics de la Direcció general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:

- Les persones o entitats sol·licitants, per la seva naturalesa, poden ser beneficiàries de subvencions.

- Les persones o entitats han adjuntat la documentació prevista en la convocatòria.

- Les persones o entitats sol·licitants estan al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Administració tributària, tant l'estatal com l'autonòmica.

6. Els tècnics de la Direcció general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat onzè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.

7. A aquelles persones o entitats que varen presentar una sol·licitud de subvenció que superava la ràtio de capacitat d'emmagatzematge enfront de la potència pic de generació que dicta la convocatòria, se'ls proposa només la part corresponent a l'ajut relativa a la generació i no es considera elegible la instal·lació d'emmagatzematge.

8. El 17 de març de 2025 es va emetre la proposta de resolució provisional estimatòria del director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic (BOIB núm. 36, de 22 de març de 2025).

9. S'ha modificat el component al qual s'havien assignats tots els expedients que figuren en l'annex, ja que per error en la Proposta provisional es varen assignar al component 7 en comptes del 31.

10. S'ha exhaurit el termini que es concedien per presentar al·legacions sense que s' hagin presentat.

Fonaments de dret

1. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2. El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).

4 El Decret 75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).

5. El Reial decret 477/2021, de 29 de juny, pel qual s'aprova la concessió directa a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla d'ajuts per a l'execució de diversos programes d'incentius lligats a l'autoconsum i a l'emmagatzematge amb fonts d'energia renovable, així com a la implantació de sistemes tèrmics renovables en el sector residencial, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu.

6. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 6 de setembre de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a la realització d'instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia renovable, amb o sense emmagatzematge, i la incorporació d'emmagatzematge en instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia ja existents, en el sector residencial, les administracions públiques i el tercer sector, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu (BOIB núm. 125, d'11 de setembre de 2021).

7. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 6 de setembre de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a la realització d'instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia renovable, amb o sense emmagatzematge, i la incorporació d'emmagatzematge en instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia ja existents, en el sector residencial, les administracions publiques i el tercer sector, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu NextGenerationEU (BOIB núm.137, de 22 d'octubre de 2022).

8. L'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, així com per l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les entitats del sector públic per al seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Proposta de resolució definitiva

Propòs al conseller d'Empresa, Ocupació i Energia que dicti una resolució en els termes següents:

1. Aprovar la concessió d'una subvenció per a la realització d'instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia renovable, amb o sense emmagatzematge, i la incorporació d'emmagatzematge en instal·lacions d'autoconsum amb fonts d'energia ja existents, en el sector residencial, les administracions públiques i el tercer sector per un import total de 450.195,03 euros i 157 beneficiaris, pels components següents:

a) Programa 4: sol·licituds pel component de generació (component 31), sense emmagatzematge.

b) Programa 4: sol·licituds pels components de generació i emmagatzematge: únicament es concedeix la part de la categoria d'autoconsum renovable (component 31) i es denega la part de la categoria d'emmagatzematge per manca de crèdit d'aquests components.

En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobre la concessió de la subvenció.

2. Autoritzar i disposar la despesa de 450.195,03 euros als 157 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els fons per a la concessió de l'ajut procedeixen del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, i del Mecanisme de Recuperació i Resiliència Fons NextGenerationEU.

3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han de fer i justificar des del 30 de juny de 2021 fins al 31 de març de 2026.

4. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat tretzè de la convocatòria de subvencions.

5. Per a les instal·lacions aïllades no connectades a la xarxa elèctrica, amb la documentació justificativa s'ha d'incorporar un document que acrediti la legalitat del lloc d'emplaçament.

6. Els beneficiaris estan obligats a complir amb el que disposa l'apartat dissetè de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 6 de setembre de 2021.

7. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.

8. D'acord amb l'article 10.t de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 19 d'octubre de 2022 per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 6 de setembre de 2021, les persones o entitats beneficiàries han de garantir el ple compliment del principi de no causar un perjudici significatiu al medi ambient (DNSH per les seves sigles en anglès — Do no significant harm—) i l'etiquetatge climàtic i digital, i d'acord amb el que es preveu en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, aprovat pel Consell de Ministres el 27 d'abril de 2021 i pel Reglament (UE) núm. 2021/241 del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de febrer de 2021, pel qual s'estableix el Mecanisme de recuperació i resiliència; com també d'allò requerit en la Decisió d'execució del Consell relativa a l'aprovació de l'avaluació del Pla de Recuperació i Resiliència d'Espanya.

9. Atès que la convocatòria de subvenciones es veu afectada per l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, així com per l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les entitats del sector públic per al seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, és necessari que el beneficiari, a més a més dels documents establerts per a la justificació en l'apartat tretzè de la convocatòria, presenti els documents que s'adjunten com a annex II d'aquesta Proposta i que són els següents:

a) Declaració responsable del compliment dels principis transversals establerts en PRTR i d'acord amb l'establert en l'article 8.1.i) de l'Ordre HFP/1030/2021. Adopció de mesures eficaces i proporcionades per evitar el frau, corrupció, conflicte d'interessos i doble finançament en l'àmbit de gestió d'aquests ajuts, segons el que es disposa en els acords i reglaments de la UE i en l'Ordre HFP/1030/2021.

b) Declaració d'acceptació de la cessió i tractament de dades entre Administracions Públiques en relació amb l'execució i actuacions del PRTR, de conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i amb l'Ordre HFP/1030/2021.

10. D'acord amb l'article 12 de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 19 d'octubre de 2022 per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 6 de setembre de 2021, el beneficiari té l'obligació de reconèixer l'origen i garantir la visibilitat del finançament de la Unió atès l'article 9.3.d de l'Ordre HFP/1030/2021.

11. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Manifestar la conformitat amb la proposta de resolució i dictar-ne resolució en els mateixos termes.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Empresa, Ocupació i Energia en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la Resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, en data de la signatura electrònica (2 de juliol de 2025)

El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez Per delegació del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia (BOIB núm. 14, de 30/01/2025)

El director general proposant Diego Viu Domínguez

 

ANNEX I Llista de beneficiaris als quals se'ls atorga la subvenció (NEXTG45)

 

Expedient

Data registre d'entrada

Sol·licitant

NIF

Partida pressupostària

Tipus d'inversió

Import inversió (€)

Import subvenció (€)

CONCE

1.

 

NEXTG45-375/2021

22/09/2021

SBERT OLIVER, ANTONI

***1858**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 1.68kWp. Autoconsum individual

4.087,57

1.100,40

0000009524/2025

2.

 

NEXTG45-1553/2021

09/11/2021

MOYÁ MARTÍ, MIQUEL

***9200**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.92 kWp. Autoconsum individual.

6.889,74

2.952,00

0000009526/2025

3.

 

NEXTG45-1886/2021

30/11/2021

MOYA FIOL, BARTOLOME

***9131**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.88kWp. Autoconsum individual

6.334,35

1.728,00

0000009527/2025

4.

 

NEXTG45-1988/2021

09/12/2021

RODRIGUEZ ALMAZAN, MARTIN

***2595**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.05 kWp. Autoconsum individual.

9.676,83

2.652,75

0000009530/2025

5.

 

NEXTG45-2174/2021

23/12/2021

GARCIA TAMAYO, FRANCISCO JAVIER

***5058**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,15kWp. Autoconsum individual

6.503,75

1.890,00

0000009531/2025

6.

 

NEXTG45-2639/2021

03/02/2022

MAIRATA BOSCH, SANTIAGO

***4120**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.55 kWp. Autoconsum individual

5.720,00

1.296,00

0000009532/2025

7.

 

NEXTG45-2759/2021

10/02/2022

RAMON AMENGUAL, JOAN

***2494**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,095 kWp. Autoconsum individual

7.695,00

2.457,00

0000009534/2025

8.

 

NEXTG45-2811/2021

15/02/2022

GARAU ARBOS, ANTONIA

***7281**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.7 kWp. Autoconsum individual.

6.101,75

1.620,00

0000009536/2025

9.

 

NEXTG45-2869/2021

22/02/2022

GASCA BURGUES, JESUS

***9646**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 19.32 kWp. Autoconsum individual

23.289,50

8.694,00

0000009539/2025

10.

 

NEXTG45-2926/2021

28/02/2022

ROTGER JULIA, MARIA ISABEL

***1686**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,13 kWp. Autoconsum individual

9.388,97

3.078,00

0000009541/2025

11.

 

NEXTG45-2960/2021

04/03/2022

VILLANUEVA DE LA FUENTE, SUSANA

***4997**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.66kWp. Autoconsum individual

7.300,00

1.596,00

0000009544/2025

12.

 

NEXTG45-3034/2021

10/03/2022

DIOS SEDANO, IVAN PABLO

***1337**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,37 kWp. Autoconsum individual

8.850,00

3.780,00

0000009545/2025

13.

 

NEXTG45-3062/2021

14/03/2022

GARCIA GIL, JOSE LUIS

***3440**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.75kWp. Autoconsum individual.

6.119,39

2.250,00

0000009546/2025

14.

 

NEXTG45-3091/2021

16/03/2022

ARAGON HERRAIZ, ESTEBAN

***7668**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,21 kWp. Autoconsum individual.

8.863,82

3.600,00

0000009547/2025

15.

 

NEXTG45-3457/2021

12/04/2022

ZANOGUERA PONS, GERARDO

***7836**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.73 kWp. Autoconsum individual

5.950,00

1.620,00

0000009550/2025

16.

 

NEXTG45-3458/2021

12/04/2022

OLIVER PERELLÓ, CATALINA MARÍA

***2335**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.85kWp. Autoconsum individual

7.868,65

3.510,00

0000009551/2025

17.

 

NEXTG45-3459/2021

12/04/2022

HEWITSON FOXTON, DEBORAH KAY

***1412**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.73 kWp. Autoconsum individual

5.950,00

1.620,00

0000009566/2025

18.

 

NEXTG45-3507/2021

20/04/2022

MESTRE SANCHO, MIGUEL

***6668**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.4 kWp. Autoconsum individual.

8.760,00

3.240,00

0000009567/2025

19.

 

NEXTG45-3511/2021

20/04/2022

ZUBIAUR CAÑIZARES, JUAN FRANCISCO

***6098**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.55 kWp. Autoconsum individual.

8.047,00

2.980,25

0000009570/2025

20.

 

NEXTG45-3531/2021

21/04/2022

BARCELO OBRADOR, ANTONI

***0654**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.185 kWp. Autoconsum individual.

6.651,00

1.911,00

0000009571/2025

21.

 

NEXTG45-3540/2021

21/04/2022

BERMEJO SANCHEZ, MARIA ISABEL

***8913**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.46 kWp. Autoconsum individual.

8.499,00

3.276,00

0000009574/2025

22.

 

NEXTG45-3723/2021

05/05/2022

PONS LLITERAS, SERAFIN

***9043**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.73kWp. Autoconsum individual.

5.950,00

1.620,00

0000009576/2025

23.

 

NEXTG45-3728/2021

06/05/2022

ANDRES DE ANTA, FERMIN

***8222**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,55kWp. Autoconsum individual

6.628,00

2.700,00

0000009603/2025

24.

 

NEXTG45-3896/2021

17/05/2022

COLL MARCÚS, MARIA ANTÒNIA

***0500**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.25 kWp. Autoconsum individual

6.050,00

1.317,60

0000009604/2025

25.

 

NEXTG45-3973/2021

23/05/2022

VILLAR TESIAS, MARIA DEL CARMEN

***9274**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.73 kWp. Autoconsum individual

5.950,00

1.620,00

0000009605/2025

26.

 

NEXTG45-4029/2021

26/05/2022

CONZELMANN, CARINA

****8533*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 19.44kWp. Autoconsum individual

34.678,60

8.748,00

0000009606/2025

27.

 

NEXTG45-4217/2021

13/06/2022

GALEA PICON, JUAN

***9626**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.005 kWp. Autoconsum individual

7.990,00

3.003,00

0000009608/2025

28.

 

NEXTG45-4364/2021

23/06/2022

SERRA CANAVES, ANTONIO

***6452**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,2kWp. Autoconsum individual

7.986,00

2.520,00

0000009609/2025

29.

 

NEXTG45-4418/2021

25/06/2022

Méndez Morales, Pedro

***1403**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,5 kWp. Autoconsum individual

8.295,00

2.700,00

0000009610/2025

30.

 

NEXTG45-4708/2021

18/07/2022

ROSSELLO FERRER, MATIAS

***4399**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,5 kWp. Autoconsum individual

8.118,14

2.700,00

0000009612/2025

31.

 

NEXTG45-5556/2021

19/09/2022

CANUDAS PUJOL, IGNACIO

***4528**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6.08kWp. Autoconsum individual

10.004,10

3.648,00

0000009613/2025

32.

 

NEXTG45-5668/2021

26/09/2022

FRANCO ROMÁN, JOSÉ

***2718**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 1.89 kWp. Autoconsum individual.

4.345,00

1.098,00

0000009614/2025

33.

 

NEXTG45-5907/2021

10/10/2022

VINENT REY, DAVID

***6820**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.85 kWp. Autoconsum individual

5.700,00

3.510,00

0000009616/2025

34.

 

NEXTG45-6091/2021

24/10/2022

LLOBERA SANCHO, MIGUEL

***1049**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.86 kWp. Autoconsum individual.

8.000,00

2.916,00

0000009617/2025

35.

 

NEXTG45-6219/2021

03/11/2022

ROTGER ESCOBAR, BARTOLOME

***8596**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.095 kWp. Autoconsum individual.

7.694,60

2.457,00

0000009619/2025

36.

 

NEXTG45-6221/2021

03/11/2022

SANTACREU PEREZ, AMPARO

***7610**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.265kWp. Autoconsum individual

9.000,00

3.159,00

0000009620/2025

37.

 

NEXTG45-6225/2021

03/11/2022

AMENGUAL ARRANZ, DIEGO AARON

***3562**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,3kWp. Autoconsum individual

6.475,17

1.980,00

0000009621/2025

38.

 

NEXTG45-6246/2021

05/11/2022

JIMENEZ REINA, DOLORES

***0208**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6.56 kWp. Autoconsum individual

9.415,01

3.600,00

0000009622/2025

39.

 

NEXTG45-6281/2021

08/11/2022

LOPEZ PAREDES, VERONICA

***6132**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.75 kWp. Autoconsum individual.

12.000,00

2.456,25

0000009624/2025

40.

 

NEXTG45-6285/2021

08/11/2022

FERRIOL JORDA, MIQUEL

***2995**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.24Wp. Autoconsum individual

6.815,03

1.944,00

0000009625/2025

41.

 

NEXTG45-6306/2021

08/11/2022

RIERA CARDONA, JUAN

***4359**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,3kWp. Autoconsum individual.

9.895,17

3.780,00

0000009628/2025

42.

 

NEXTG45-6312/2021

09/11/2022

MONTESINO ORDOÑEZ, JOSE

***0545**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.185 kWp. Autoconsum individual.

6.700,00

1.911,00

0000009629/2025

43.

 

NEXTG45-6323/2021

09/11/2022

LOPEZ BRIZUELA, PABLO ANDRES

***8648**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.05 kWp. Autoconsum individual.

6.600,00

2.652,75

0000009631/2025

44.

 

NEXTG45-6330/2021

10/11/2022

HINCH, JANE ELISABETH

****2884*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2.43 kWp. Autoconsum individual.

6.100,00

1.458,00

0000009633/2025

45.

 

NEXTG45-6333/2021

10/11/2022

POQUER MARCK, MARTINA

***1043**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.46 kWp. Autoconsum individual

5.570,99

3.276,00

0000008761/2025

46.

 

NEXTG45-6348/2021

10/11/2022

VALLESPIR RAMIS, RAFAEL

***6925**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.24 kWp. Autoconsum individual.

5.495,00

2.122,20

0000009635/2025

47.

 

NEXTG45-6365/2021

11/11/2022

PUJIULA RIGO, GABRIEL AURELIO

***1655**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.05 kWp. Autoconsum individual.

7.509,00

2.430,00

0000009637/2025

48.

 

NEXTG45-6366/2021

11/11/2022

PUJADAS CLAR, JUAN ANTONIO

***6935**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.1 kWp. Autoconsum individual.

10.000,00

3.060,00

0000009638/2025

49.

 

NEXTG45-6384/2021

14/11/2022

SERRA DE GAYETA LLOBERA, MARIA

***6475**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.24 kWp. Autoconsum individual

7.850,00

1.944,00

0000009640/2025

50.

 

NEXTG45-6395/2021

15/11/2022

ARABI TUR, ANA MARIA

***3104**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,05kWp. Autoconsum individual

6.418,88

2.430,00

0000009641/2025

51.

 

NEXTG45-6405/2021

15/11/2022

VACHIANO POL, MARIA

***6204**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,75kWp. Autoconsum individual

8.430,00

2.456,25

0000009662/2025

52.

 

NEXTG45-6408/2021

15/11/2022

GOMILA RAMON, COLOMA

***1350**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,55kWp. Autoconsum individual

6.500,00

2.730,00

0000009665/2025

53.

 

NEXTG45-6438/2021

16/11/2022

MESQUIDA JAUME, GUILLERMO MARIA

***6798**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,24kWp. Autoconsum individual

7.850,00

1.944,00

0000009667/2025

54.

 

NEXTG45-6439/2021

16/11/2022

BUJOSA MARTINEZ, LORENZO

***7052**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.05 kWp. Autoconsum individual

8.000,00

2.430,00

0000009670/2025

55.

 

NEXTG45-6446/2021

16/11/2022

RIERA SOLE, CRISTOFOL

***9570**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.40 kWp. Autoconsum individual

8.911,65

3.537,00

0000009675/2025

56.

 

NEXTG45-6458/2021

17/11/2022

CANTALLOPS CRESPI, CATALINA

***3171**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,24kWp. Autoconsum individual

7.500,00

1.944,00

0000009682/2025

57.

 

NEXTG45-6483/2021

18/11/2022

GELABERT QUETGLES, LLORENC

***9746**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.4 kWp. Autoconsum individual.

7.388,00

3.240,00

0000009683/2025

58.

 

NEXTG45-6493/2021

18/11/2022

CHARLOTTE PETERSEN, INA

****4651*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 8.1 kWp. Autoconsum individual.

15.814,00

4.860,00

0000009684/2025

59.

 

NEXTG45-6556/2021

22/11/2022

PONS SOCIAS, MARIA

***6608**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,6kWp. Autoconsum individual

7.172,60

2.160,00

0000009690/2025

60.

 

NEXTG45-6636/2021

25/11/2022

VILLARES RODRÍGUEZ, VÍCTOR JOSÉ

***5359**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,5kWp. Autoconsum individual

7.590,00

2.700,00

0000009694/2025

61.

 

NEXTG45-6640/2021

25/11/2022

CALANDRIA RUSSO, MIGUEL SALVADOR

***0560**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,6kWp. Autoconsum individual

7.090,00

2.160,00

0000009698/2025

62.

 

NEXTG45-6664/2021

28/11/2022

NAHARRO HERNANDEZ, ANGEL

***2376**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,095kWp. Autoconsum individual

6.268,00

2.457,00

0000009702/2025

63.

 

NEXTG45-6675/2021

29/11/2022

OLIVER ELIAS DE QUIROS, CATALINA

***0408**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,825kWp. Autoconsum individual

10.749,88

4.095,00

0000009704/2025

64.

 

NEXTG45-6717/2021

30/11/2022

REDA COLL, BERNARDO

***0542**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,5kWp. Autoconsum individual.

7.210,00

2.700,00

0000009705/2025

65.

 

NEXTG45-6743/2021

03/12/2022

BUSQUETS PASTOR, MIRIAM

***8103**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,55kWp. Autoconsum individual

9.004,57

2.730,00

0000009707/2025

66.

 

NEXTG45-6747/2021

05/12/2022

ORIHUELA SANCHEZ, AROA

***1861**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6.37 kWp. Autoconsum individual.

6.308,64

4.172,35

0000009709/2025

67.

 

NEXTG45-6777/2021

05/12/2022

CARVAJAL DE LA ROSA, MARIA

***2193**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.24 kWp. Autoconsum individual.

7.500,00

1.944,00

0000009711/2025

68.

 

NEXTG45-6804/2021

09/12/2022

RIERA SANTANDREU, CATALINA

***1263**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.24 kWp. Autoconsum individual.

7.950,00

2.122,20

0000009712/2025

69.

 

NEXTG45-6839/2021

12/12/2022

ALCAINA MARTINEZ, MARIA ENCARNACION

***5651**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.19kWp. Autoconsum individual

5.875,58

1.911,00

0000009806/2025

70.

 

NEXTG45-6842/2021

12/12/2022

MARIN PORCAR, MARIANO IGNACIO

***5413**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,83kWp. Autoconsum individual

10.317,75

4.095,00

0000009807/2025

71.

 

NEXTG45-6844/2021

12/12/2022

ALCOVER COLL, GUILLERMO JAVIER

***4532**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

instal·lació fotovoltaica de 6.54kWp. Autoconsum individual

8.728,84

3.924,00

0000009810/2025

72.

 

NEXTG45-6845/2021

12/12/2022

MUÑOZ RUBIO, MARIA ANGUSTIAS

***5826**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,37kWp. Autoconsum individual

9.872,37

3.822,00

0000009812/2025

73.

 

NEXTG45-6856/2021

13/12/2022

FRONTERA BARCELO, LEONOR

***0040**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,64 kWp. Autoconsum individual

7.825,00

2.184,00

0000009813/2025

74.

 

NEXTG45-6873/2021

13/12/2022

HIDALGO FERNÁNDEZ, LUIS MIGUEL

***3294**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,85kWp. Autoconsum individual

9.150,00

3.510,00

0000009814/2025

75.

 

NEXTG45-6874/2021

13/12/2022

MARI CLAPES, ANTONIA

***4154**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 8,19kWp. Autoconsum individual

12.179,68

4.914,00

0000009815/2025

76.

 

NEXTG45-6882/2021

13/12/2022

GARCIA DE PAREDES BARANDA, CARLOS ALBERTO

***4716**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació d'autoconsum de 6,3kWp. Autoconsum individual

8.901,18

3.780,00

0000009816/2025

77.

 

NEXTG45-6903/2021

14/12/2022

ABRINES VANRELL, MARIA MAGDALENA

***0343**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4kWp. Autoconsum individual

6.180,00

2.400,00

0000009817/2025

78.

 

NEXTG45-6911/2021

14/12/2022

ARTACHO RODRIGUEZ, MIGUEL ANGEL

***7264**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,86kWp. Autoconsum individual

7.953,25

2.916,00

0000009818/2025

79.

 

NEXTG45-6920/2021

14/12/2022

VINGUT GUASCH, PATRICIA

***4600**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació d'autoconsum de 5,995kWp. Autoconsum individual

8.799,73

3.597,00

0000009820/2025

80.

 

NEXTG45-6927/2021

12/12/2022

ULMER, GUNDA

****1220*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,37kWp. Autoconsum individual

9.451,58

3.822,00

0000009821/2025

81.

 

NEXTG45-6936/2021

15/12/2022

CRESPO ARRIBAS, PAZ

***0646**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,46kWp. Autoconsum individual

8.560,83

3.276,00

0000008833/2025

82.

 

NEXTG45-6945/2021

15/12/2022

MARI TUR, JOSE

***3345**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,64kWp. Autoconsum individual

6.888,56

2.184,00

0000008835/2025

83.

 

NEXTG45-6948/2021

15/12/2022

MONTES SERRA, VICENTE

***3605**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 7,085kWp. Autoconsum individual

10.498,61

4.251,00

0000009826/2025

84.

 

NEXTG45-6957/2021

16/12/2022

TUR RIERA, JUAN

***3710**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 9kWp. Autoconsum individual

13.533,50

4.050,00

0000009827/2025

85.

 

NEXTG45-6958/2021

16/12/2022

TUR TUR, DANIEL

***5122**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.55 kWp. Autoconsum individual.

7.525,51

2.730,00

0000009829/2025

86.

 

NEXTG45-6964/2021

16/12/2022

FRANCES LOPEZ, AURELIO

***7443**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 1,82kWp. Autoconsum individual

4.765,11

1.092,00

0000009830/2025

87.

 

NEXTG45-6967/2021

16/12/2022

MUÑOZ LLUCH, CONCEPCION

***4360**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,185kWp. Autoconsum individual

5.875,59

1.911,00

0000009862/2025

88.

 

NEXTG45-6969/2021

16/12/2022

GOMEZ PEÑAS, FRUCTUOSO

***4828**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,36kWp. Autoconsum individual

6.926,30

2.616,00

0000009863/2025

89.

 

NEXTG45-6972/2021

16/12/2022

TORRES TORRES, BARTOLOME

***4416**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,185kWp. Autoconsum individual

6.046,45

1.911,00

0000009864/2025

90.

 

NEXTG45-6993/2021

19/12/2022

JIANG, WEIMIN

****7841*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.67 kWp. Autoconsum individual

8.350,00

3.402,00

0000009865/2025

91.

 

NEXTG45-6994/2021

19/12/2022

RIERA RIERA, MARIANO

***2782**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 8.55kWp. Autoconsum individual

11.485,62

5.130,00

0000009867/2025

92.

 

NEXTG45-7020/2021

20/12/2022

KING, FELIX

****3975*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.05 kWp. Autoconsum individual.

8.000,00

2.430,00

0000009868/2025

93.

 

NEXTG45-7027/2021

20/12/2022

JANER SEGUI, PURISIMA CONCEPCION

***8249**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.24 kWp. Autoconsum individual

8.050,00

1.944,00

0000009870/2025

94.

 

NEXTG45-7034/2021

21/12/2022

SCRIVNER COLE, MARTIN KENNETH

***7787**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,7kWp. Autoconsum individual

5.500,00

1.620,00

0000009871/2025

95.

 

NEXTG45-7037/2021

21/12/2022

VALLESPIR RAMIS, ANTONIO

***7169**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,185 kWp. Autoconsum individual

5.300,00

1.911,00

0000009872/2025

96.

 

NEXTG45-7054/2021

22/12/2022

TELLEZ SANCHO, MARIA PAZ

***0642**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,27kWp. Autoconsum individual

4.792,45

1.962,00

0000009874/2025

97.

 

NEXTG45-7075/2021

23/12/2022

MARI TUR, JOSE

***0696**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.64kWp. Autoconsum individual

6.888,56

2.184,00

0000009875/2025

98.

 

NEXTG45-7086/2021

23/12/2022

CARDONA MARI, JUAN

***1797**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,5kWp. Autoconsum individual

7.984,79

2.700,00

0000009876/2025

99.

 

NEXTG45-7093/2021

27/12/2022

BLASCO BOFILL, MARIA CONSOLACION

***4518**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,15kWp. Autoconsum individual

6.212,39

1.890,00

0000009878/2025

100.

 

NEXTG45-7096/2021

27/12/2022

PEINADO SOTO, ANTONIO MARIA

***0561**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,54kWp. Autoconsum individual

9.344,92

3.924,00

0000009879/2025

101.

 

NEXTG45-7097/2021

27/12/2022

GANDUXER FLORIACH, ANA MARIA

***0971**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 10.92 kWp. Autoconsum individual

14.767,92

4.914,00

0000009880/2025

102.

 

NEXTG45-7100/2021

27/12/2022

CESARI, MARIO

****4126*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,06kWp. Autoconsum individual

12.852,48

3.036,00

0000009882/2025

103.

 

NEXTG45-7103/2021

27/12/2022

JIMENEZ RODRIGUEZ, ANA ISABEL MARIA

***4350**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.27kWp. Autoconsum individual

4.792,45

1.962,00

0000009886/2025

104.

 

NEXTG45-7114/2021

28/12/2022

ZAMORANO GARCIA, JOSE LUIS

***2340**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.5kWp. Autoconsum individual

10.590,00

2.700,00

0000009888/2025

105.

 

NEXTG45-7125/2021

29/12/2022

RAMIS DE OTAZUA, JOSE MARIA

***7465**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,28kWp. Autoconsum individual

6.767,68

1.968,00

0000009891/2025

106.

 

NEXTG45-7183/2021

02/01/2023

ARRIBAS PALMER, ROBERTO

***4623**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.6kWp. Autoconsum individual.

8.780,70

2.160,00

0000009893/2025

107.

 

NEXTG45-7192/2021

04/01/2023

VEIGA ANTELO, JOSE MANUEL

***6905**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,27kWp. Autoconsum individual.

4.792,45

1.962,00

0000009896/2025

108.

 

NEXTG45-7218/2021

10/01/2023

VICENS FERRER, JERONIMA

***1953**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,05kWp. Autoconsum individual

6.946,61

2.430,00

0000009898/2025

109.

 

NEXTG45-7223/2021

11/01/2023

SOBERATS BAUZA, ANTONIO RAFAEL

***8430**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.11 kWp. Autoconsum individual

8.349,00

2.409,00

0000009900/2025

110.

 

NEXTG45-7257/2021

13/01/2023

GUERAU DE ARELLANO TUR, CRISTOBAL

***2020**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,35kWp. Autoconsum individual

6.021,87

2.010,00

0000009902/2025

111.

 

NEXTG45-7262/2021

13/01/2023

VIDAL GONZALEZ, ANTONIO

***8327**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,815kWp. Autoconsum individual

9.008,61

2.160,00

0000009905/2025

112.

 

NEXTG45-7283/2021

16/01/2023

MASSANET CARMA, JOANA MARIA

***3908**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.815kWp. Autoconsum individual

6.559,30

2.280,00

0000009907/2025

113.

 

NEXTG45-7294/2021

17/01/2023

MARTINEZ FERRER, EVELIO

***2934**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 8,1kWp. Autoconsum individual

12.091,00

4.860,00

0000009908/2025

114.

 

NEXTG45-7378/2021

24/01/2023

PONT LLULL, JORDI

***1198**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 11,83kWp. Autoconsum individual

15.896,98

5.323,50

0000009910/2025

115.

 

NEXTG45-7390/2021

24/01/2023

AMENGUAL AULI, MARIA

***0014**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,6kWp. Autoconsum individual

9.590,00

2.160,00

0000009913/2025

116.

 

NEXTG45-7400/2021

25/01/2023

MORELL COLL, MIGUEL ANGEL

***8564**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,7kWp. Autoconsum individual

5.949,60

1.620,00

0000009914/2025

117.

 

NEXTG45-7403/2021

25/01/2023

JANER ADROVER, FRANCISCA

***9507**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,05kWp. Autoconsum individual

7.694,60

2.430,00

0000009915/2025

118.

 

NEXTG45-7412/2021

25/01/2023

GONZALEZ MARTOS, DIEGO

***9855**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,05kWp. Autoconsum individual

5.899,00

2.652,75

0000009916/2025

119.

 

NEXTG45-7415/2021

26/01/2023

MAS BERGAS, GUILLERMO

***2693**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,185kWp. Autoconsum individual

6.650,60

2.086,18

0000009919/2025

120.

 

NEXTG45-7418/2021

26/01/2023

COLL FANALS, JORDI

***0169**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,7kWp. Autoconsum individual

10.364,00

3.733,50

0000009920/2025

121.

 

NEXTG45-7434/2021

31/01/2023

Seguí Vich, Antonio

***7231**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 7,505 kWp. Autoconsum individual

14.226,30

4.503,00

0000009930/2025

122.

 

NEXTG45-7435/2021

31/01/2023

SIMON HUESPE, CECILIA ALICIA

***9880**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,36kWp. Autoconsum individual

7.056,97

2.616,00

0000009931/2025

123.

 

NEXTG45-7445/2021

30/01/2023

SERVERA ESTEVA, MARIA

***0124**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,55kWp. Autoconsum individual

7.700,71

2.730,00

0000009932/2025

124.

 

NEXTG45-7455/2021

28/01/2023

CORREAL AGUILAR, MARIA PILAR

***4835**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 9,72kWp. Autoconsum individual

14.309,91

5.832,00

0000009933/2025

125.

 

NEXTG45-7456/2021

28/01/2023

SEGUI GRAU, AGUSTIN

***8609**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.06kWp. Autoconsum individual

8.311,49

3.000,00

0000009934/2025

126.

 

NEXTG45-7457/2021

28/01/2023

CAÑELLAS CORREAL, BERNARDO

***3557**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 6,37kWp. Autoconsum individual

9.570,05

3.600,00

0000009935/2025

127.

 

NEXTG45-7505/2021

02/02/2023

BUADES COLL, CATALINA

***3953**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,5kWp. Autoconsum individual

9.159,70

3.300,00

0000009936/2025

128.

 

NEXTG45-7511/2021

03/02/2023

SANCHEZ LIBERATO, ADELA

***9735**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.67kWp. Autoconsum individual

3.689,76

3.713,85

0000009938/2025

129.

 

NEXTG45-7543/2021

06/02/2023

CANO PIQUERAS, MIGUEL DE LOS SANTOS

***2984**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,4kWp. Autoconsum individual

9.075,00

3.240,00

0000009939/2025

130.

 

NEXTG45-7585/2021

07/02/2023

KUBAT, MICHAL

****9394*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 9,9kWp. Autoconsum individual

19.971,58

5.940,00

0000009940/2025

131.

 

NEXTG45-7606/2021

08/02/2023

Febrer Quiruga, Carlos José

***9810**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,275kWp. Autoconsum individual

6.372,59

1.365,00

0000009941/2025

132.

 

NEXTG45-7629/2021

08/02/2023

GAMUNDI CLOQUELL, MARIA ANTONIA

***3715**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 9.66 kWp. Autoconsum individual

15.295,89

5.796,00

0000009942/2025

133.

 

NEXTG45-7635/2021

09/02/2023

LEMM, ANNA KATHARINA

***2337**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 7,28kWp. Autoconsum individual

16.596,87

4.368,00

0000009943/2025

134.

 

NEXTG45-7643/2021

09/02/2023

Vallespir Soler, Maria Magdalena

***2195**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,38kWp. Autoconsum individual

8.705,95

2.409,00

0000009944/2025

135.

 

NEXTG45-7646/2021

09/02/2023

RAMIS GOMEZ, BERNARDO

***2680**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.525kWp. Autoconsum individual

7.394,20

3.315,00

0000009945/2025

136.

 

NEXTG45-7652/2021

10/02/2023

TORRES TUR, FRANCISCA

***4685**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,205kWp. Autoconsum individual

3.088,53

1.323,00

0000009946/2025

137.

 

NEXTG45-7693/2021

16/02/2023

OLIVER MENENDEZ, MARIA ESTEFANÍA

***9243**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 7,3kWp. Autoconsum individual

10.385,10

4.380,00

0000009947/2025

138.

 

NEXTG45-7695/2021

16/02/2023

ARTACHO MERLO, ESTILA

***8054**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 10,92kWp. Autoconsum individual

13.833,60

4.914,00

0000009949/2025

139.

 

NEXTG45-7713/2021

17/02/2023

CAPLLONCH JULIA, JUAN

***3598**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.15kWp. Autoconsum individual.

11.000,11

1.890,00

0000009951/2025

140.

 

NEXTG45-7736/2021

21/02/2023

MELGAREJO PUERTOLLANO, MIGUEL

***7002**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,6kWp. Autoconsum individual

7.172,60

2.358,00

0000009952/2025

141.

 

NEXTG45-7737/2021

21/02/2023

RIERA PALLAS, ORIOL

***0460**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4.55kWp. Autoconsum individual

7.030,46

2.980,25

0000009953/2025

142.

 

NEXTG45-7748/2021

22/02/2023

RAMON PLANELLS, JAIME

***4510**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,55kWp. Autoconsum individual

8.578,22

2.730,00

0000009954/2025

143.

 

NEXTG45-7749/2021

22/02/2023

SOLER JAUME, ANGELA

***9528**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3.27 kWp. Autoconsum individual

7.800,14

1.962,00

0000009955/2025

144.

 

NEXTG45-7754/2021

22/02/2023

SAEZ SAEZ, JOSE ANTONIO

***6127**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,7kWp. Autoconsum individual

5.949,60

1.620,00

0000009956/2025

145.

 

NEXTG45-7776/2021

08/02/2023

HARTWIG, MICHAEL

****2438*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,52kWp. Autoconsum individual

11.162,10

3.312,00

0000009958/2025

146.

 

NEXTG45-7780/2021

24/02/2023

GARAU BOSCANA, JAIME

***0361**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,185kWp. Autoconsum individual

6.650,60

1.911,00

0000009960/2025

147.

 

NEXTG45-7781/2021

24/02/2023

RIERA PLANELLS, ANTONIO

***2382**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,4kWp. Autoconsum individual

8.249,52

3.240,00

0000009961/2025

148.

 

NEXTG45-7799/2021

27/02/2023

TUR MARI, JOSEFA

***1308**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,05kWp. Autoconsum individual

7.970,88

3.003,00

0000009962/2025

149.

 

NEXTG45-7806/2021

28/02/2023

GARI LOPEZ, JAIME

***0809**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,73kWp. Autoconsum individual

5.949,60

1.620,00

0000009963/2025

150.

 

NEXTG45-7820/2021

02/03/2023

LUBBA, ANDRE

****7367*

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5,4kWp. Autoconsum individual

14.654,55

3.240,00

0000009964/2025

151.

 

NEXTG45-7832/2021

03/03/2023

SANCHO MESTRE, MARIA

***0365**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 2,3kWp. Autoconsum individual

5.257,60

1.380,00

0000009965/2025

152.

 

NEXTG45-7838/2021

03/03/2023

FLORIT GORNES, MARCOS

***3223**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,6kWp. Autoconsum individual

7.683,50

2.760,00

0000009966/2025

153.

 

NEXTG45-7845/2021

06/03/2023

SERRA PASCUAL, PERE JOAN

***8498**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,3kWp. Autoconsum individual

6.685,06

1.980,00

0000009967/2025

154.

 

NEXTG45-7862/2021

07/03/2023

Maura Jaume, María Cristina

***3674**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 4,38kWp. Autoconsum individual

7.910,00

2.628,00

0000009968/2025

155.

 

NEXTG45-7869/2021

07/03/2023

LLOMPART FIOL, MIQUEL

***1061**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 3,68kWp. Autoconsum individual

7.112,38

2.208,00

0000009970/2025

156.

 

NEXTG45-7871/2021

07/03/2023

GUASCH MARI, ANTONIO

***2826**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 8,19kWp. Autoconsum individual

13.053,67

4.914,00

0000009971/2025

157.

 

NEXTG45-7876/2021

08/03/2023

Baviera Ferreiro, Andres

***8910**

2025/G/731A01/78000/00/19701/MR021

Instal·lació fotovoltaica de 5.45kWp. Autoconsum individual

8.570,43

3.270,00

0000009972/2025

IMPORT TOTAL

 

 

 

 

 

 

 

450.195,03

 

Documents adjunts