Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 443894
Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es modifica la Resolució del president del FOGAIBA de 3 de juny de 2025 per la qual es convoquen les ajudes de l’any 2025 per a la millora de la producció i la comercialització dels productes de l’apicultura corresponents a la Intervenció Sectorial Apícola (ISA 2023-2027)
Versió PDF
En data 3 de juny de 2025, el president del FOGAIBA va dictar la Resolució per la qual es convoquen les ajudes de l'any 2025 per a la millora de la producció i la comercialització dels productes de l'apicultura corresponents a la Intervenció Sectorial Apícola (ISA 2023-2027), publicada en el BOIB núm. 71, de 5 de juny de 2025.
El punt 1 de l'apartat sisè d'aquesta Resolució fa referència a la data en què finalitza el període per sol·licitar l'ajuda, sent la data indicada en aquest apartat el 4 de juliol de 2025, data que no abasta tot el període apícola atesos els terminis propis de les ajudes lligades a l'Organització Comuna de Mercats (OCM).
Una vegada publicada la Resolució esmentada, s'ha constatat la conveniència d'efectuar una modificació pel que fa a aquesta data per formalitzar la sol·licitud d'ajuda als efectes de millorar, dins uns límits acceptables, la cobertura de l'any apícola i donant un marge de temps acceptable per poder executar la tramitació en els terminis requerits a la Intervenció Sectorial Apícola.
Per tot això, en virtut de les competències que tenc atribuïdes i a proposta del director gerent del FOGAIBA, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Modificar el punt 1 de l'apartat sisè de la Resolució del president del FOGAIBA de 3 de juny de 2025 per la qual es convoquen les ajudes de l'any 2025 per a la millora de la producció i la comercialització dels productes de l'apicultura corresponents a la Intervenció Sectorial Apícola (ISA 2023-2027), que queda redactat de la manera següent:
“1. El termini de presentació de sol·licituds va des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) fins al 8 de juliol de 2025.”
Segon
Aquesta Resolució s'ha de comunicar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i s'ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, en la data de la signatura electrònica (24 de juny de 2025)
El president del FOGAIBA Joan Simonet Pons