Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ARTÀ

Núm. 427416
Conveni interadministratiu de cooperació entre l’Ajuntament d’Artà i l’Ajuntament de Son Servera pel qual es formalitza l’encàrrec de gestió per a la tramitació del “Projecte per a la creació i posada en funcionament del sender de Gran Recorregut East Mallorca” i la seva promoció

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent-se aprovat el Conveni interadministratiu de cooperació entre l'Ajuntament de Son Servera i l'Ajuntament d'Artà pel qual es formalitza l'encàrrec de gestió per a la tramitació del “Projecte per a la creació i posada en funcionament del sender de Gran Recorregut East Mallorca” i la seva promoció, en sessió extraordinària i urgent de data 9 de maig de 2024 pel Ple de l'Ajuntament de Son Servera i pel Ple de Ajuntament d'Artà de data 27 de maig de 2024, es publica dit Conveni, un pic signat per ambdues parts, per a la seva formalització i per al seu general coneixement, en compliment dels articles 11.3.b) de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, en concordança amb l'article 8.1.b) de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern,

<< Conveni interadministratiu de cooperació entre l'Ajuntament d'Artà i l'Ajuntament de Son Servera pel qual es formalitza l'encàrrec de gestió per a la tramitació del “Projecte per a la creació i posada en funcionament del sender de Gran Recorregut East Mallorca” i la seva promoció.

D'una part el Sr. Manuel Galán Massanet, amb DNI **2080***, batle de l'Ajuntament d'Artà, qui va ser triat com a tal en sessió constitutiva plenària celebrada el dia 17 de juny de 2023, en virtut de les atribucions legalment conferides, assistit per la secretària municipal, Sra Elena Palacio Tuñón.

D'altra part el Sr. Jaume Servera Lliteras, amb DNI **2108*** batle de l'Ajuntament de Son Servera, qui va ser triat com a tal en sessió constitutiva plenària celebrada el dia 17 de juny de 2023, en virtut de les atribucions legalment conferides, assistit per la secretària municipal, Sra Catalina Magdalena Servera Gual.

ANTECEDENTS

L'illa de Mallorca actualment no disposa d'itineraris senderistes homologats, a excepció de la via verda Manacor-Artà. Hi ha hagut, a més, l'intent de la creació de dos senders més que en aquests moments encara no estan homologats, que són el GR 221 “Ruta de pedra en sec” i el GR 222 “Ruta Artà-Lluc”.

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE

L'objecte del projecte és la creació i senyalització d'un sender de Gran Recorregut (GR) que permeti recórrer l'est de l'illa de Mallorca a peu o en bicicleta. El sender East Mallorca unirà les localitats d'Artà, Capdepera, Manacor, Sant Llorenç i Son Servera.

Hi ha una petita part de recorregut (1.58 km) què transcorre pel municipi de Felanitx, al qual es demana autorització per dur a terme les obres necessàries, si bé no s'integra en l'actual projecte.

Inicialment, el traçat era de 193,78 km en total distribuïts en 4 etapes, 3 variants i 4 desviacions. No obstant això, i vist que una vegada analitzat el projecte original s'hi ha detectat deficiències en la seguretat del traçat i en la titularitat dels camins que la conformen, juntament amb la necessitat de complir amb els terminis establers en la subvenció, s'ha revisat el projecte per part del Consell de Mallorca i s'ha reduït a 104,35 km, 4 etapes i 2 accessos.

La Ruta actual discorre per camins de titularitat municipal d'acord amb els catàlegs o inventaris de camins municipals existents. Segons el projecte presentat pel Consell de Mallorca, l'inici i el final de cada etapa respon a tres factors:

• Longitud i temps necessari per al seu recorregut. Cada etapa s'ha de poder fer en una sola jornada.

• Serveis. El senderista ha de disposar al final de cada etapa o a prop d'aquesta d'una possibilitat d'allotjament, imprescindible pels usuaris que la vulguin recorre completament o realitzar diverses etapes de manera contínua.

• Accés a la ruta. Es dóna preferència, quan això és possible, a l'existència de transport públic a l'inici o final de cada etapa.

Aquest sender estaria homologat per senderisme per part de la FEDME (Federació Espanyola d'Esports de Muntanya). Així, s'ha obtingut la matricula GR 226 per al nou sender per part de la Federació Balear de Muntanyisme i Escalada, codi que s'inclourà en la senyalització. Una vegada concloses les tasques de senyalització del sender i dins el termini previst, s'obtindrà la seva pre-homologació per part d'aquesta mateixa federació, al mateix temps que es sol·licitarà la homologació definitiva.

El sender de gran recorregut proposat pretén ser una infraestructura molt usada i valorada pels residents de la zona, a part de convertir-se en un reclam turístic de primer ordre per conèixer l'est de l'illa bé a peu o en bicicleta. Una proposta alternativa al sol i platja que fomenta la protecció i preservació del medi natural, ja que té un excel·lent potencial ecològic i paisatgístic i cerca ampliar la temporada turística tots els mesos de l'any.

Són municipis que tenen excel·lents infraestructures turístiques i de comunicació, que tenen una posició estratègica en el mercat centre i nord europeu ja que suposen un important focus d'atracció turística en el període març a octubre.

En definitiva, aquest projecte de ruta senderista s'ha concebut per crear una oferta de lleure de qualitat pels mallorquins i pels visitants, que faciliti el contacte l'entorn natural, cultural i paisatgístic d'aquesta àrea. La seva implementació constitueix una oportunitat per dinamitzar d'una manera sostenible els municipis per on discorre, amb la promoció d'una activitat saludable que es pràctica fora de la temporada alta, a més de contribuir a la divulgació, la promoció i la posada en valor de les qualitats culturals, etnològiques i naturalístiques de les terres que travessa.

Cada un dels ajuntaments on es desenvolupa el projecte, ha validat el traçat que transcorre íntegrament dins el seu terme municipal.

El cost total del projecte era de 1.107.150 IVA Inclòs. La quantia aprovada de la subvenció atorgada per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears amb la finalitat de finançar parcialment les despeses per a la realització del projecte és de 915.000€.

1.- En data 24 de febrer de 2020 l'Ajuntament d'Artà, en nom seu i en representació de la resta d'ajuntaments afectats pel recorregut del GR East Mallorca va presentar davant la Conselleria de Turisme de la CAIB la sol·licitud de finançament del projecte en base als fons de mitigació de la fallida empresarial de Thomas Cook amb un cost previst total de 1.107.150€ (IVA Inclòs).

2.- En data 15 de juny de 2020 es va rebre la resolució pel qual es concedeix a l'Ajuntament d'Artà una ajuda al “Projecte per a la creació i posada en funcionament del sender de Gran Recorregut East Mallorca” provinent dels fons de mitigació de la fallida empresarial de Thomas Cook. Aquesta resolució ha estat modificada per la de data 29 de juny de 2023, sense perjudici de les posteriors que es puguin dur a terme.

D'acord amb dita resolució l'import concedit a l'ajuntament d'Artà és de 915.000,00€

3.- Atès que l'Ajuntament d'Artà serà el beneficiari de la subvenció concedida i que es tracta d'un projecte de caràcter i evident interès supramunicipal, que afecta als municipis d'Artà, Capdepera, Manacor, Son Servera i Sant Llorenç, es fa necessari subscriure un conveni que reguli la col·laboració entre els ajuntaments implicats, què recollirà l'encàrrec de gestionar el projecte i adoptar els mitjans de promoció d'aquest.

EXPOSEN

La Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic (LRJSP), recull en el seu article 3.1K) el principi de cooperació, col·laboració i coordinació entre les administracions públiques; i en els articles 47 a 53 es desenvolupa un règim complet dels convenis, que fixa el seu contingut mínim, classes, durada i extinció, i assegura així mateix el seu control per part del Tribunal de Comptes. En aquest sentit, la lletra a) de l'apartat 2 de l'article 47 LRJSP estableix com un dels tipus de conveni que poden subscriure les administracions públiques els convenis interadministratius.

Per la seva banda, l'article 140.1 LRJSP manifesta que les diferents administracions actuen i relacionen amb altres administracions d'acord, entre d'altres principis, amb l'assenyalat en la lletra d), és a dir: “Cooperació, quan dues o més. Administracions públiques, de manera voluntària i en exercici de les seves competències, assumeixen compromisos específics en nom d'una acció comuna”.

Per la seva banda la Llei de 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24 UE, de 26 de febrer de 2014 (LCSP), en el seu article 6.1 admet la possibilitat que les administracions públiques subscriguin convenis exclosos de l'àmbit d'aquesta Llei, sempre que el seu contingut no estigui comprés en el dels contactes regulats en la mateixa i que complexin les condicions que en l'esmentat apartat s'expressen, i entre elles que el Conveni estableixi o desenvolupi una cooperació entre les entitats participants amb la finalitat de garantir que els serveis públics que els incumbeixen es presten de manera que s'aconsegueixin els objectius que tenen en comú, i que el desenvolupament de la cooperació es guiï únicament per consideracions relacionades amb l'interès públic.

A més, la Llei de. 9/2017, de 8. De novembre, de Contractes del Sector Públic, en el seu article 31 estableix el següent:

“Les entitats pertanyents al sector públic podran cooperar entre si d'alguna de les formes següents, sense que el resultat d'aquesta cooperació pugui qualificar-se com a contractual:

....

Mitjançant sistemes de cooperació horitzontal entre entitats pertanyents al sector públic, prèvia celebració dels corresponents convenis, en les condicions i amb els límits que s'estableix a l'apartat 1 de l'article 6.

2. Als efectes del que disposa l'apartat anterior, les entitats pertanyents al sector públic podran, en tot cas, acordar la realització conjunta de contractacions especifiques.

3. Quan un procediment de contractació es desenvolupi íntegrament de manera conjunta en nom i per compte de diverses entitats, aquestes tindran la responsabilitat conjunta del compliment de les seves obligacions. Això s'aplicarà també en aquells casos en què una sola entitat administri el procediment, per compte propi i per compte de les altres entitats interessades.

Quan un procediment de contractació no es desenvolupi íntegrament en nom i per compte de les entitats interessades, aquestes només tindran la responsabilitat conjunta per aquelles parts que s'hagin dut a terme conjuntament. Cada entitat serà única responsable del compliment de les seves obligacions pel que fa a les parts que duguin a terme en el seu propi nom i per compte propi.”

Finalment, la legislació de règim local admet la figura del conveni interadministratiu, establint l'article 57 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local el següent: “La cooperació econòmica, tècnica i administrativa entre l'administració local i les administracions de l'Estat i de les Comunitats autònomes , tant en serveis locals com en assumptes d'interès comú, es desenvoluparà amb caràcter voluntari, sota les formes i en els termes previstos en les lleis, i poden tenir lloc, en tot cas, mitjançant els consorcis o els convenis administratius que subscriguin”, condicionant la subscripció de convenis a la millora de l'eficiència de la gestió publica, l'eliminació de duplicitats administratives i el compliment de la legislació d'estabilitat pressupostaria i sostenibilitat financera”.

Es competència de Ple l'aprovació de convenis interadministratius en virtut dels quals es produeixi transferència de funcions o activitats a altres administracions públiques, requerint majoria absoluta per a la seva aprovació, d'acord amb el que disposa l'article 47.2 h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril.

CLÀUSULES

Primera – Objecte i termes del Conveni

L'objecte d'aquest conveni és regular la cooperació entre ambdós ajuntaments, mitjançant encàrrec de gestió, en els termes que s'estableixen en l'article 31 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.

L'Ajuntament de Son Servera encomana a l'Ajuntament d'Artà que dugui a terme l'execució de les actuacions incloses dins “Projecte per a la creació i posada en funcionament del sender de Gran Recorregut East Mallorca”, d'acord amb les següents previsions que es relacionen a continuació:

a) Autoritzacions supramunicipals

L'Ajuntament d'Artà, en nom propi o a través de l'entitat corresponent, i en el marc del present conveni interadministratiu de cooperació, sol·licitarà els informes o autoritzacions que siguin necessàries, segons la legislació sectorial o la derivada de la naturalesa del projecte, per a la realització i desenvolupament d'aquest.

b) Licitació del contracte d'obres del projecte

L'Ajuntament d'Artà en data 22 de desembre de 2023 va sol·licitar al Consell la realització d'una adaptació del projecte denominat GR EAST MALLORCA consistent en la creació i senyalització d'un sender de Gran Recorregut (GR) que permeti recórrer l'est de l'illa de Mallorca a peu o en bicicleta, unint les localitats d'Artà, Capdepera, Manacor, Sant Llorenç des Cardassar i Son Servera.

El Consell de Mallorca va assumir en data 8 de gener de 2024 la tasca sol·licitada i a data de signatura del present conveni, ja ha redactat el projecte de la ruta senderista EAST MALLORCA GR 226 amb un recorregut de 104,82 km, estructurada en 4 etapes (total 93,82 km) i 2 accessos (total 11 km), amb un pressupost de 703.052,14€, desglossat en els següents conceptes:

• 8.997,56€ en concepte de redacció del projecte.

• 665.124,58€ en concepte d'execució del projecte.

• 20.000€ en concepte de direcció de les obres.

• 5.905€ en concepte d'homologació per la Federació Balear de Muntanyisme i Escalada.

• 3.025€ en concepte de tramitació ambiental

Segons el que informa el Consell de Mallorca:

- El dia 17 de gener de 2024 es varen sol·licitar les autoritzacions als organismes competents en matèria de costes, per a l'afectació del projecte al domini públic marítimo-terrestre, servitud de pas i servitud de protecció.

- El dia 1 de febrer de 2024 es va remetre el Projecte de Ruta Senderista East Mallorca – GR 226 a la Comissió Balear de Medi Ambient de les Illes Balears per a la seva tramitació ambiental d'acord amb l'establert en el Decret legislatiu 1/2020, de 28 de agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears.

- El dia 13 de febrer de 2024 es va incorporar el Projecte de Ruta Senderista East Mallorca – GR 226 a l'expedient Projecte de Ruta Senderista de Gran Recorregut “East Mallorca” (Exp. no 1003326J).

- El dia 7 de març de 2024 es va incorporar el Projecte d'adequació de tres camins alternatius a la carretera pel pas de senderistes en diferents trams de la Ruta East Mallorca a l'expedient Projecto de Ruta Senderista de Gran Recorregut “East Mallorca” (Exp. no 1003326J), per garantir la seguretat dels usuaris de la ruta, i es va remetre a la Direcció Insular d'Infraestructures i Mobilitat el projecto per a la seva supervisió.

Així doncs, serà el Consell de Mallorca qui executarà el projecte d'obra per ell redactat denominat GR EAST MALLORCA consistent en la creació i senyalització d'un sender de Gran Recorregut (GR) que permeti recórrer l'est de l'illa de Mallorca a peu o en bicicleta, unint les localitats d'Artà, Capdepera, Manacor, Sant Llorenç des Cardassar i Son Servera. Aquesta col·laboració es farà mitjançant la formalització d'un conveni entre el Consell de Mallorca i l'Ajuntament d'Artà en el qual es detallaran tots els deures i obligacions de cadascuna de les parts.

El termini per a l'execució de l'obra per part del Consell vendrà marcat per les resolucions de la CAIB de dates 15-06-2020 i 29-06-2023, sense perjudici de les eventuals ampliacions que es puguin atorgar.

c) Licitació del contracte de promoció i digitalització del projecte

Correspon a l'Ajuntament d'Artà executar les partides de promoció i digitalització del projecte. Per això, aquest Ajuntament realitzarà la licitació, contractació, execució i pagament a tercers en relació a la promoció i la digitalització, en la qual també s'hi podran incloure despeses de suport i gestió del projecte que se n'hagin derivat durant el termini subvencionable.

Per a la campanya de promoció i la digitalització, s'acorda que es destinarà un màxim de 150.000€ de la quantia atorgada.

El termini per a l'execució de l'obra per part del Consell vendrà marcat per les resolucions de la CAIB de dates 15-06-2020 i 29-06-2023, sense perjudici de les eventuals ampliacions que es puguin atorgar.

Segona - Comissió de seguiment

Es constituirà una comissió paritària de seguiment del projecte formada per 2 representants de cada municipi, sent un necessàriament de caràcter tècnic, nomenats a proposta dels respectius batles de cada ajuntament. Presidirà la comissió l'Ajuntament d'Artà i s'aixecaran actes de cada sessió que es celebri, pel qual es nomenarà un secretari, què serà d'un dels Ajuntaments.

Les funcions que desenvoluparà seran les d'impulsar i coordinar entre els ajuntaments l'execució, la realització i seguiment dels treballs del projecte. Especialment s'haurà d'acordar les actuacions que es volen executar en les despeses de promoció i digitalització.

Atès que l'Ajuntament d'Artà és el responsable del projecte i efectuarà el seguiment de les actuacions, també serà l'encarregat de convocar les sessions quan així ho consideri. No obstant això, qualsevol altre ajuntament podrà sol·licitar la reunió de la comissió quan consideri que hi ha algun assumpte que així ho requereixi.

Tercera – Obligacions bàsiques de les parts

Aquest conveni és vinculant per les parts signants, amb els drets i les obligacions que es generen.

Per l'efectivitat d'aquest Conveni, ambdós ajuntaments, a través dels seus serveis tècnics, facilitaran tota la informació necessària per a l'execució del projecte.

L'Ajuntament d'Artà queda obligat a:

a) Efectuar el seguiment previst al Conveni signat amb el CIM al respecte de l'execució del projecte redactat.

b) Traslladar la informació relativa a l'execució del projecte a la resta de municipis afectats, així com de les incidències mes rellevants que puguin produir-se.

c) Licitar la part corresponent a promoció i digitalització del projecte conforme a la normativa contractual vigent.

d) Dur a terme totes les actuacions corresponents a l'òrgan de contractació de la campanya de promoció i digitalització, amb les prerrogatives, els drets i deures inherents a aquesta condició.

e) Abonar en primera instancia als contractistes adjudicataris les factures.

No obstant això, i segons el que disposa l'apartat 3.k de la resolució de 15 de juny de 2020, l'Ajuntament d'Artà pot subcontractar l'execució total o parcial de les activitats objecte del projecte subvencionat, en els termes de l'article 38 del TRLS i 29 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. Es podrà subcontractar fins al 100% de l'import de l'activitat subvencionada.

Quarta – Finançament de les actuacions

El finançament del projecte prové al 82,64% als fons de mitigació de la fallida empresarial de Thomas Cook amb un cost inicial previst total de 1.107.150 €. No obstant això, i tenint en compte les dificultats que ha tingut el projecte presentat, s'ha reduït la quantia del projecte i arriba a un total de 915.000€.

Cinquena – Clàusula genèrica de repartiment de responsabilitats

Correspondrà a l'Ajuntament d'Artà, com a administració beneficiaria de la subvenció, la seva adequada justificació davant la Conselleria de Turisme, Esports i Cultura, segons les condicions establertes a la Resolució de concessió de subvenció de data 15-06- 2020.

D'altra banda, l'Ajuntament de Son Servera es compromet a:

- Autoritzar a l'Ajuntament d'Artà perquè faci ús dels logos, imatges corporatives, noms i referències necessàries per dur a terme les actuacions de promoció de l'Ajuntament Son Servera al marc de l'execució del projecte de rutes GR.

- Pel que respecta a les actuacions de promoció i digitalització:

a) En cas que el projecte no pugui ser executat total o parcialment per impossibilitat material i/o temporal, o es consideri execució insuficient o deficient per part de l'òrgan que va concedir la subvenció, i això suposés un incompliment total o parcial de les obligacions de l'Ajuntament d'Artà i s'hagués fet la despesa, l'Ajuntament de Son Servera assumirà la part alíquota del cost que es derivi, inclosos els interessos que es puguin generar pel reintegrament d'aquesta quantia.

En el cas de que les despeses efectuades siguin considerades com a no elegibles per part de l'Administració concedent, i l'Ajuntament d'Artà hagués fet la despesa, l'Ajuntament de Son Servera assumirà la part proporcional del cost que es derivi, inclosos els interessos que es puguin generar pel reintegrament d'aquesta quantia.

Aquesta part proporcional es calcularà en funció dels quilòmetres de recorregut que té cada municipi la ruta.

b) En el cas de que existís un cost total superior al previst inicialment, derivat d'augment de costs i incidències durant l'execució del contracte, dins dels límits i casos admesos i establerts a l'efecte a la LCSP, l'Ajuntament de Son Servera assumirà la part proporcional del cost que es derivi calculada en funció dels quilòmetres de recorregut que té cada municipi la ruta , inclosos els interessos.

c) En el cas de que n'hi hagi estimacions de reclamacions de responsabilitat patrimonial i/o contractual, reclamacions o per qualsevol indemnització que puguin sorgir de l'elaboració del projecte o de les actuacions, amb motiu de danys, menyscabaments, lesions o perjudicis que es puguin produir, l'Ajuntament de Son Servera assumirà la part proporcional del cost que es derivi calculada en funció dels quilòmetres de recorregut que té cada municipi la ruta, inclosos els interessos.

- Pel que respecta a les actuacions d'execució del projecte d'obres per part del CIM:

a) En el cas que l'entitat concedent de la subvenció iniciï procediment de reintegrament total o parcial de la subvenció atorgada, en la part del projecte a executar pel CIM (Conveni i actuació autoritzada per Resolució del Conseller de Turisme, Cultura i Esports de data 26 d'abril de 2024) l'Ajuntament de Son Servera assumirà la part proporcional del cost que es derivi, en cas d'haver fet la despesa, inclosos els interessos que es puguin generar pel reintegrament d'aquesta quantia.

En el cas de quantitats no abonades per part de l'Ajuntament d'Artà, assumirà la part proporcional dels interessos de demora que es reclamin. Aquesta part proporcional es calcularà en funció dels quilòmetres de recorregut que té cada municipi la ruta.

- Fer-se càrrec de les despeses addicionals que siguin decisió unilateral d'aquest Ajuntament i suposi un increment del pressupost, circumstància que en tot cas, serà responsabilitat de l'Ajuntament corresponent.

Sisena.- Repartiment quilometratges

Tal i com es desprèn del projecte elaborat pel CIM, el número de quilometres associat a cada municipi serà:

• Manacor: 35,08 km

• Felanitx: 1,58 km

• Sant Llorenç des Cardassar: 24,65 km

• Son Servera: 17,45 km

• Artà: 6,78 km

• Capdepera: 19,20 km

Els quilòmetres del municipi de Felanitx es repartiran a parts iguals entre els altres 5 municipis, tal i com han acordat.

Setena.- Causes de resolució del Conveni

Són causes generals de resolució del Conveni les següents:

a) Per acord mutu de les parts. En cas que ambdues parts considerin necessari rescindir el Conveni per aquesta causa, s'hauran d'acreditar la causa i les circumstancies concurrents i s'hauran de recollir les condicions i pactes relacionats amb la resolució en un document subscrit per ambdues parts.

b) Qualsevol altra de les reflectides a l'article 51 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre de Règim jurídic del sector públic què sigui d'aplicació.

Vuitena.- Règim jurídic del Conveni.

El present Conveni tindrà naturalesa administrativa i per a la resolució de dubtes i llacunes que es poguessin plantejar en l'aplicació del mateix, s'estarà al previst en la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Llei 40/2015, de l'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, Llei 7/1985 de 2 d'abril de LBRL i altra normativa municipal d'aplicació.

Novena.- Vigència del Conveni

Aquest conveni serà vigent com a mínim fins a la fi del termini màxim per justificar la subvenció, si bé, en cas de prorroga s'estarà al que disposa la Llei 40/2015 i durant el temps que es puguin produir les exigències de reintegraments.

En cas que no finalitzin les obres, inclòs el període de garantia i mentre existeixin quantitats pendents de pagament s'aplicarà el que disposa la Llei 40/2015 per a la pròrroga.

Desena.- Protecció de dades

El control i la seguretat de les dades personals subministrades en compliment d'aquest conveni es regeixen pel que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

Onzena.- Competència jurisdiccional

El Jutjat de lo Contenciós-administratiu de Palma és competent per conèixer en única instància dels recursos que es dedueixin en relació amb el present Conveni, de conformitat amb el previst en l'article 8.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa.

En prova de conformitat per tot allò exposat anteriorment, signen el present Conveni, que en el lloc i data indicats en el encapçalament del present document.

El batle d'Artà,                                                                El batle de Son Servera

La secretària,                                                                   La secretària   >>

El que es fa públic als efectes oportuns.

 

Artà, a data de la signatura electrònica (18 de juny de 2025)

El batle Manuel Galán Massanet