Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS
Núm. 415591
Resolució del conseller d’Empresa, Ocupació i Energia, i president del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per a la concessió d’ajuts del Programa pilot «Xec formació 2025-2027», amb l’objectiu de finançar formació en el treball adreçada a persones treballadores desocupades i ocupades en matèria de lampisteria, electricitat, climatització i prevenció de riscos laborals en el sector de la construcció
Versió PDF
El Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB) és un organisme autònom, creat mitjançant la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, dotat de personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d'obrar, adscrit a la conselleria competent en matèria de treball. Segons els seus Estatuts, les funcions principals són gestionar les polítiques actives d'ocupació; gestionar el conjunt de programes i mesures d'orientació, ocupació i formació amb l'objectiu de millorar les possibilitats d'accés a la col·locació de les persones desocupades en el mercat de treball, tant per compte propi com d'altri; adaptar la formació i la requalificació per a l'ocupació de les persones treballadores, així com impulsar altres accions destinades a fomentar l'esperit empresarial i l'economia social i millorar-ne les condicions.
La Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral, que continua vigent en tot el que no s'oposi a la Llei orgànica 3/2022, de 31 de març, d'ordenació i integració de la formació professional, estableix entre les seves finalitats afavorir la formació al llarg de la vida de les persones treballadores desocupades i ocupades per millorar les seves competències professionals i els seus itineraris d'ocupació i formació, atenent els requeriments del mercat laboral i les necessitats de les empreses, proporcionant a les persones treballadores les competències, els coneixements i les pràctiques adequades, així com millorar la seva ocupabilitat, especialment d'aquelles persones treballadores que tinguin més dificultats per mantenir l'ocupació o inserir-se laboralment.
L'article 6 de la Llei 30/2015 estableix que «el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral s'ha de finançar amb els fons provinents de la quota de formació professional que aporten les empreses i les persones treballadores, de conformitat amb el que s'estableix a Llei de pressuposts general de l'Estat de cada exercici, així com amb les aportacions específiques establertes en el pressupost de l'Agència Espanyola d'Ocupació i amb els fons propis que les comunitats autònomes puguin destinar en l'exercici de la seva competència».
La Llei 3/2023, de 23 de febrer, d'ocupació, defineix les polítiques actives d'ocupació com el conjunt de serveis i programes d'orientació, intermediació, ocupació, formació en el treball i assessorament per a l'autoocupació i l'emprenedoria dirigides a impulsar la creació d'ocupació i a millorar les possibilitats d'accés a un treball digne, per compte aliè o propi, de les persones demandants dels serveis d'ocupació, al manteniment i millora de la seva ocupabilitat i al foment de l'esperit empresarial i de l'economia social.
L'article 31 de la Llei 3/2023 també estableix que: «elevar l'ocupabilitat de les persones demandants dels serveis d'ocupació, reduir les bretxes de gènere, i aconseguir l'ajust simultani entre oferta i demanda d'ocupació, mitjançant una major fluïdesa de la informació i uns serveis d'ocupació eficaços i eficients, seran objectius prioritaris de les polítiques actives. En particular, s'haurà de garantir a les persones que pertanyen a col·lectius prioritaris per la política d'ocupació, la prestació dels serveis especialitzats per facilitar la seva inserció laboral o, en el seu cas, el manteniment de l'ocupació i la promoció professionals».
A més, l'article 32 de la llei esmentada, estableix que: «els serveis i programes inclosos en els instruments de planificació i coordinació de la política d'ocupació podran ser gestionats directament pels serveis públics d'ocupació o mitjançant la col·laboració públicoprivada o col·laboració pública, a través de la subscripció de contractes programa, la concessió de subvencions públiques, la contractació administrativa, especialment mitjançant la subscripció d'acords marc, subscripció de convenis o qualsevol altra forma jurídica ajustada a dret».
Així mateix, l'article 24 de la Llei 30/2015, estableix que: «cada administració pública ha de vetllar per la programació, la gestió i el control de la formació professional per a l'ocupació en el seu àmbit competencial, en coherència i coordinació amb la corresponent a altres administracions». També estableix que: «En l'àmbit autonòmic, els òrgans o entitats competents per la programació, la gestió i el control de la formació professional per a l'ocupació són els que determinin les comunitats autònomes».
Per tal d'establir formes innovadores en la gestió de les polítiques actives d'ocupació i, més concretament, pel que fa a la formació, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears desenvoluparà un programa pilot que consisteix a lliurar un «Xec formació» a les persones treballadores desocupades i ocupades. Aquest “Xec formació” suposa la possibilitat per a la persona treballadora de participar en una especialitat formativa concreta, adequada al seu perfil individual, dirigida a millorar la seva ocupabilitat, en el centre de formació que esculli, d'entre els centres prèviament adherits al programa «Xec formació». Així, la persona treballadora entregarà el “Xec” esmentat a l'entitat de formació que hagi seleccionat i, una vegada finalitzada la formació, el SOIB abonarà el cost de la formació a l'entitat.
El «Xec formació» abans indicat és un recurs innovador en la gestió de la formació i, per això, es considera que primer s'ha de dur a terme un programa pilot per procedir a la seva implementació d'una manera gradual en relació amb la formació a impartir i, sempre en convivència amb altres maneres de gestió de la formació.
L'article 4 de la Llei 30/2015, determina que: «el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, a través de l'Observatori del Servei Públic d'Ocupació Estatal, en coordinació i cooperació amb les comunitats autònomes en l'exercici de les seves competències, a través de la Conferència Sectorial d'Ocupació i Assumptes Laborals, i dels agents socials, a través del Consell General del Sistema Nacional d'Ocupació, ha de dur a terme una funció permanent de prospecció i detecció de necessitats formatives del sistema productiu, per proporcionar respostes efectives a les necessitats de formació i requalificació del mercat laboral, i per anticipar-se als canvis i respondre a la demanda que es pugui produir de la ma d'obra qualificada, de manera que contribueixi al desenvolupament professional i personal de les persones treballadores i a la competitivitat de les empreses».
Des de l'any 2016, l'Observatori ha elaborat, amb periodicitat anual, un informe de prospecció i necessitats formatives. L'any 2024, l'informe s'ha elaborat amb una nova metodologia que té en compte les reivindicacions de les empreses sobre les dificultats que tenen per cobrir certs llocs de treball. En relació amb aquesta situació, els experts coincideixen en el fet que la formació constitueix un factor clau. L'informe anterior, pel que fa a necessitats que afecten les Illes Balears, determina una molt alta dificultat de cobertura de la demanda d'ocupació en el sector de la construcció, alhora que es detecten necessitats formatives específiques pel que fa a les àrees de lampisteria, electricitat, instal·lacions de fred i calor, electricitat i eficiència energètica.
En base a l'estudi indicat, el SOIB ha determinat la formació que ha d'incloure aquest primer programa pilot, dirigida al sector de la construcció, amb accions formatives en matèria de lampisteria, electricitat, climatització i prevenció de riscos laborals en el sector de la construcció.
Així, en aquest primer Programa pilot «Xec formació» tots els centres de formació inscrits en el Registre Estatal d'Entitats de Formació (REEF) que imparteixin la formació indicada es podran adherir a aquest Projecte.
El II Pla Integral de formació Professional de les Illes Balears 2022-2025 configura la formació professional per a l'ocupació com el conjunt d'actuacions qualificadores i d'actualització de competències professionals que es pot adreçar a treballadores i treballadors ocupats o desocupats i pot variar en funció del tipus de persona treballadora o del format d'impartició. Juntament amb la formació professional del sistema educatiu, la formació professional per a l'ocupació forma part del sistema integrat de formació professional que permet adquirir i acreditar competències professionals al llarg de la vida. Aquesta formació contribueix a millorar l'ocupabilitat de les persones treballadores i presta una atenció especial als col·lectius amb més dificultat d'inserció laboral. A més, repercuteix en l'increment de la competitivitat i la productivitat de les empreses, gràcies a la millora de les competències tècniques i transversals dels empleats. Per tot això, la formació professional per a l'ocupació és una política activa prioritària del SOIB, amb l'objectiu d'adequar la qualificació de capital humà a les necessitats del sistema productiu.
La Comunitat Autònoma de les Illes Balears ha incorporat aquest programa en el Pla Anual per al Foment de l'Ocupació Digna 2025 (PAFED), com a programa propi de la Comunitat Autònoma.
L'Ordre 16/2023, del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, de 17 de maig de 2023, (BOIB núm. 67, de 20 de maig) per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de polítiques actives d'ocupació gestionades pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears, en l'article 1.2, apartat b), preveu que poden ser objecte d'ajuts les accions i mesures d'aprenentatge, formació, requalificació o reciclatge professional incloses en el sistema de formació professional per a l'ocupació.
Aquesta convocatòria està inclosa dins el Pla Estratègic de Subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als exercicis 2024-2026, aprovat per l'Acord del Consell de Govern, de 19 d'abril de 2024 (BOIB núm. 52, de 20 d'abril), modificat per Resolució del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació de 29 d'abril de 2025 (BOIB núm. 56, de 3 de maig), a la Línia II.2.8.
Les subvencions atorgades dins el marc d'aquesta convocatòria no es consideren ajuts de l'Estat, d'acord amb l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, atès que es tracta d'una actuació de formació dirigida a persones treballadores desocupades i ocupades que és considerada una activitat no econòmica, d'acord amb l'apartat 2.5 de la Comunicació de la Comissió relativa al concepte d'ajut estatal, publicat en el Diari Oficial de la Unió Europea (DOUE C 262/1, de 19 de juliol de 2016).
Per tot això, en l'exercici de les competències atribuïdes pel Decret 22/2020, de 24 de juliol, pel qual s'aprova el Text consolidat del Decret d'aprovació dels Estatuts del Servei d'Ocupació de les Illes Balears; en virtut de la resta de disposicions aplicables de manera general; tenint en compte igualment les disponibilitats pressupostàries, i havent-ne informat el Consell de formació Professional de les Illes Balears i el Consell de Direcció del SOIB, dict la següent:
Resolució
1. Aprovar la convocatòria de subvencions per a la concessió d'ajuts del Programa pilot «Xec formació 2025-2027», amb l'objecte de finançar la formació en el treball adreçada a persones treballadores desocupades i ocupades, segons les condicions especificades en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2. Comunicar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, la qual entrarà en vigor l'endemà d'haver-s'hi publicat.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Empresa, Ocupació i Energia, i president del SOIB, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb el que disposen l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 44, de 3 d'abril), i l'article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre).
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
(Signat electrònicament: 16 de juny de 2025)
El conseller d'Empresa, Ocupació i Energia, i president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears Alejandro Sáenz de San Pedro García
ANNEX 1 Convocatòria de subvencions per a la concessió d'ajuts del Programa pilot «Xec formació 2025-2027», amb l'objectiu de finançar la formació en el treball adreçada a persones treballadores desocupades i ocupades en matèria de lampisteria, electricitat, climatització i de prevenció de riscos laborals en el sector de la construcció
Primer. Objecte i finalitat
L'objecte d'aquesta Resolució és regular la convocatòria per al període 2025-2027 dels ajuts per impulsar, a través del Programa pilot «Xec formació», la realització d'especialitats formatives del Catàleg d'especialitat formatives, impartides en modalitat presencial i orientades a l'adquisició i la millora de les competències professionals de les persones treballadores desocupades i ocupades per millorar la seva ocupabilitat i donar resposta a les necessitats de les empreses en els àmbits de la lampisteria, electricitat, climatització i prevenció de riscos laborals en el sector de la construcció, que figuren en l'annex 2.
Segon. Règim jurídic aplicable
Les subvencions objecte d'aquesta convocatòria es regeixen per la normativa següent:
1. La Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral.
2. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
3. El Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
4. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.
5. L'Ordre 16/2023 del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, de 17 de maig de 2023, per la qual s'estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de polítiques actives d'ocupació gestionades pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears.
6. L'Ordre TMS/369/2019, de 28 de març, per la qual es regula el Registre estatal d'entitats de formació del sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral, així com els processos comuns d'acreditació i inscripció de les entitats de formació per impartir especialitats formatives incloses en el catàleg d'especialitats formatives.
7. L'Ordre TMS/283/2019, de 12 de març, per la qual es regula el catàleg d'especialitats formatives en el marc del sistema de formació professional per a l'ocupació en l'àmbit laboral.
Tercer. Crèdits pressupostaris i finançament
1. El crèdit assignat inicialment a aquesta convocatòria és d'1.000.000 €, que queda sotmès a la condició suspensiva de l'existència de crèdit adequat i suficient per finançar el compliment de l'obligació en els pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears dels corresponents exercicis pressupostaris, d'acord amb la distribució per anualitats següent:
- 50.000 €, amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma, concretament al centre de cost núm. 76101, subprograma 322D06, capítol 4, de l'exercici de l'any 2025, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient.
- 50.000 €, amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma, concretament al centre de cost núm. 76101, subprograma 322D07, capítol 4, de l'exercici de l'any 2025, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient.
- 250.000 €, amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma, concretament al centre de cost núm. 76101, subprograma 322D06, capítol 4, de l'exercici de l'any 2026, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient.
- 250.000 €, amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma, concretament al centre de cost núm. 76101, subprograma 322D07, capítol 4, de l'exercici de l'any 2026, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient.
- 200.000 €, amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma i, concretament al centre de cost núm. 76101, subprograma 322D06, capítol 4, de l'exercici de 2027, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient.
- 200.000 €, amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma i, concretament al centre de cost núm. 76101, subprograma 322D07, capítol 4, de l'exercici de 2027, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient.
2. Sempre que les disponibilitats pressupostàries ho permetin, es pot augmentar l'import consignat inicialment a aquesta convocatòria, d'acord amb el que estableix l'article 3.4.b) de l'Ordre 16/2023.
Quart. Entitats beneficiàries de la subvenció
1. Podran ser beneficiàries de la subvenció les entitats de formació que estiguin d'alta a l'aplicació informàtica de gestió ESOIB i inscrites en el REEF per impartir, en l'àmbit de les Illes Balears, qualsevol de les especialitats formatives relacionades en l'annex 2 i que, d'acord amb l'apartat següent, s'hagin adherit al Programa pilot «Xec formació 2025-2027». L'alta a l'aplicació informàtica de gestió ESOIB es fa simultàniament a la inscripció en el REEF.
2. Les entitats que no estiguin inscrites en el REEF tindran dos terminis per inscriure's:
a) El primer termini serà de 15 dies des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria.
b) En el segon termini, l'entitat haurà d'estar inscrita abans de dia 15 de gener de 2026.
3. No poden ser beneficiàries les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies especificades a l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005; en l'article 13 de la Llei 38/2003; i en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.
4. La formació relacionada en l'annex 2 es podrà complementar, posteriorment, si el SOIB ho considera necessari, sempre que aquesta modificació es publiqui abans de l'inici del segon termini d'inscripció al REEF.
Cinquè. Adhesió al Programa
1. Es podran adherir al Programa pilot «Xec formació 2025-2027» les entitats de formació que estiguin donades d'alta en ESOIB i inscrites en el REEF per impartir les especialitats formatives objecte de la present convocatòria.
2. Hi haurà dos períodes per adherir-se al Programa:
a) El primer termini serà d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) El segon termini serà des del dia 1 fins al dia 31 de gener de 2026.
3. En ambdós casos hauran de presentar el model normalitzat (annex 3), a través del tràmit telemàtic creat a l'efecte que estarà disponible a la seu electrònica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. L'adhesió al Programa suposa que el SOIB coneix la disposició que té l'entitat de participar en aquest Programa pilot però, en cap cas no genera cap dret a favor de l'entitat.
5. En el document d'adhesió, les entitats hauran de concretar el calendari de la formació que tenen previst realitzar, especificant-hi les dates d'inici i de finalització, sens perjudici del previst en l'apartat 13.2.
6. La llista d'entitats adherides amb els centres, les especialitats formatives i el nombre d'alumnat màxim per grup es publicarà al web del SOIB en el termini de 15 dies des de la finalització de cada període d'adhesió.
Sisè. Persones destinatàries de la formació
1. A partir de la publicació de la llista d'entitats adherides prevista a l'apartat anterior i, fins al dia 1 de novembre de 2026, els serveis d'Orientació del SOIB lliuraran el «Xec formació» a les persones treballadores desocupades –inscrites com a demandants en situació d'alta i d'acord amb el seu itinerari individualitzat– i a les persones treballadores ocupades – segons el seu perfil professional– . A aquestes últimes se les podrà inscriure d'ofici en el sistema informàtic del sistema públic d'ocupació, amb l'única finalitat que constin com a alumnes en el sistema d'informació.
Al «Xec formació» s'identificarà la persona titular que rebrà la formació, la denominació i durada de l'especialitat formativa que l'orientador o orientadora ha identificat com a més adequada per a la millora de l'ocupabilitat de la persona treballadora i la data d'expedició. Cada persona tècnica responsable de l'itinerari individualitzat podrà lliurar de manera successiva els xecs formació que es considerin necessaris per complementar l'itinerari o l'ocupabilitat de la persona.
2. La persona treballadora disposarà d'un termini de dos mesos des que rep el xec per presentar-lo a l'entitat adherida al programa que hagi escollit.
3. El Servei d'Orientació haurà de revisar els requisits de les persones destinatàries de la formació d'acord amb els requisits establerts en els programes formatius corresponents.
Setè. Quantia dels ajuts
1. Les quanties a subvencionar en el marc del Programa «Xec formació 2025-2027» són les establertes en l'annex 2, en aplicació del barem estàndard dels costos unitaris aplicable a la formació professional inclosa en el Catàleg d'especialitats formatives del Servei Públic d'Ocupació Estatal. Aquest barem fixa un import de 8,58 € per hora de formació presencial, segons el que disposa el Reglament delegat (UE) 2018/1127 de la Comissió, de 28 de maig de 2018, pel qual es modifica el Reglament delegat (UE) 2015/2195. Aquest darrer complementa el Reglament (UE) 1304/2013 del Parlament Europeu i del Consell, relatiu al Fons Social Europeu, respecte de la definició de barems estàndard de costs unitaris i imports a tant alçat. Els barems i imports es determinen a partir de dades presentades o publicades per Eurostat i es basen en mètodes acordats mútuament.
2. Les entitats de formació podran sol·licitar la subvenció per valor de l'import dels xecs de formació corresponents, sempre que la formació s'hagi finalitzat, d'acord amb les condicions establertes en el punt tretzè d'aquesta convocatòria.
Vuitè. Abast temporal del Programa pilot «Xec formació»
Les especialitats formatives desenvolupades en el marc del Programa pilot «Xec formació» i, per tant, susceptibles de ser subvencionades, es podran iniciar des de la publicació de la llista d'entitats adherides en el web del SOIB, tant del primer com del segon període de sol·licituds d'adhesió, i es podran executar fins al 28 de febrer de 2027.
Novè. Sol·licitud de concessió de subvenció i terminis
a) Presentació de la sol·licitud:
A través del tràmit telemàtic disponible a la Seu Electrònica. La presentació s'ha de fer d'acord amb els articles 4.1, 4.2, 4.3, 4.7, 4.8, 4.9 i 4.11 de l'Ordre 16/2023.
Tota la informació relativa a la convocatòria, així com l'accés a la Seu Electrònica per registrar la sol·licitud, estarà disponible al web http://soib.es/convocatories/.
b) Termini i nombre de sol·licituds:
1. Els terminis per presentar les sol·licituds són els següents:
a) Des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears fins al 20 d'octubre de 2025.
b) Els primers vint dies del mes de gener de 2026.
c) Els primers vint dies del mes d'abril de 2026.
d) Els primers vint dies del mes de juliol de 2026.
e) Els primers vint dies del mes d'octubre de 2026.
f) Els primers vint dies del mes de març de 2027.
2. Les entitats poden presentar una única sol·licitud de subvencions per a cada període de sol·licituds.
c) Documentació general
Les entitats formadores han de sol·licitar la concessió de la subvenció d'acord amb el model establert en l'annex 4, que també estarà disponible en el tràmit telemàtic habilitat a la seu electrònica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquest model forma part de la documentació indicada als articles 4.4.d) i 4.4.e).
En el moment de presentar la sol·licitud, l'entitat haurà d'haver aportat, a través de l'aplicació ESOIB –d'acord amb la guia de gestió facilitada pel SOIB– la justificació de la formació realitzada i la seva finalització, de conformitat amb les condicions d'execució fixades en aquesta convocatòria.
D'acord amb l'article 23 de la Llei 38/2003 i l'article 69 de la Llei 39/2015, l'Administració pot requerir a l'entitat sol·licitant els documents que acreditin la veracitat de les dades incloses en la declaració responsable.
De conformitat amb l'article 28.2 de la Llei 39/2015 i l'article 61 del Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics, el SOIB pot obtenir, llevat d'oposició expressa de la persona interessada que s'ha de fer constar en el model de sol·licitud, els certificats que acreditin que està al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb la Seguretat Social. En cas d'oposició, s'ha d'aportar aquesta documentació, juntament amb la sol·licitud d'ajut, que ha de tenir data posterior a la data de publicació de la convocatòria.
D'acord amb l'article 95.1.k) de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, la persona interessada ha d'autoritzar la consulta del compliment de les obligacions tributàries amb l'Agència Tributària de l'Estat. Si no autoritza aquesta consulta, s'ha d'aportar la documentació acreditativa, juntament amb la sol·licitud d'ajut, també amb data posterior a la publicació.
En virtut de l'article 28.3 de la Llei 39/2015, no s'haurà d'aportar documentació ja presentada, sempre que es pugui identificar clarament el moment de presentació i l'òrgan davant receptor. A més, d'acord amb l'article 4 del Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius, no és necessari aportar documentació si ja està en poder del SOIB perquè s'ha aportat en altres convocatòries.
En aquest cas, s'ha de fer servir el «Model de comunicació identificativa de la documentació en poder de l'Administració», disponible a l'aplicació ESOIB. Caldrà indicar l'expedient, el moment de presentació i l'òrgan receptor (i, si és el SOIB, el servei concret).
Desè. Justificació i pagament de la subvenció
1. D'acord amb el que estableix l'article 39 del Text refós de la Llei de subvencions, i l'article 17 de les bases reguladores, l'entitat justificarà l'aplicació de l'ajut a la finalitat de la convocatòria mitjançant l'emplenament dels apartats A) i B) del model de sol·licitud (la memòria d'actuacions, que recull les activitats efectuades i els resultats obtinguts, i la memòria econòmica, que recull el nombre d'alumnes titulars del «Xec formació» que ha finalitzat la formació i la quantia de la subvenció).
2. El pagament de l'ajut s'efectuarà un cop s'hagi dictat la resolució de concessió.
3. Es considera alumnat final aquell que hagi assistit, almenys, al 75 % de la durada de l'acció formativa. Així mateix, es computa l'alumnat desocupat que hagi abandonat la formació perquè ha trobat feina, així com les persones participants que hagin causat baixa en el curs per malaltia o accident acreditat, sempre que, en ambdós supòsits, hagin duit a terme un 25 % de l'activitat formativa.
Onzè. Règim de concessió de les subvencions
1. El procediment de concessió s'ha d'iniciar a sol·licitud de l'entitat que hagi sol·licitat i s'hagi adherit al Programa pilot «Xec formació 2025-2027».
2. Els ajuts es concedeixen en règim de concurrència no competitiva, atenent el compliment dels requisits que estableix aquesta convocatòria, atès que, per la seva naturalesa, no és necessària la comparació de les sol·licituds ni l'establiment d'un ordre de prelació, d'acord amb l'article 17.2 del Decret legislatiu 2/2005, i l'article 7.2 de l'Ordre 16/2023.
3. Les sol·licituds s'han de resoldre de manera individual, per ordre d'entrada, fins que s'exhaureixi el crèdit assignat a la convocatòria. En cas que sigui necessari requerir a l'entitat l'esmena de la sol·licitud, la data en què l'expedient es consideri complet regirà als efectes de l'ordre de resolució de les sol·licituds.
Dotzè. Instrucció del procediment
1. L'òrgan competent per instruir el procediment és la Direcció del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, que ha de dur a terme d'ofici totes les actuacions que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s'hagi de pronunciar la proposta de resolució.
2. Una vegada revisada la sol·licitud presentada i, en el seu cas les esmenes executades, el Servei de Formació per a l'Ocupació 2 emetrà l'informe que hagi de servir de base per a la proposta de resolució.
3. La direcció del SOIB, a la vista de l'expedient i de l'informe indicats en l'apartat anterior, ha de formular una proposta de resolució provisional, degudament motivada, que s'ha de notificar a la persona interessada, i se li ha de concedir un termini de deu dies per dur a terme el tràmit d'audiència, comptadors des de l'endemà d'haver-la rebut, perquè presenti les al·legacions que consideri pertinents.
Amb l'enviament de la proposta de resolució provisional prevista a l'apartat anterior, s'adjuntarà un requeriment de documentació (en una sola notificació) a les persones o entitats interessades per a les subvencions d'import superior a 30.000 euros, quan les persones o entitats sol·licitants siguin persones físiques i jurídiques (diferents de les entitats de dret públic) amb ànim de lucre, subjectes a la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials, d'acord amb el que disposa l'article 13.3. bis de la Llei 38/2003, per tal que les entitats acreditin complir, en els termes disposats en l'article esmentat, els terminis de pagament que s'estableixen per obtenir la condició de beneficiàries.
El requeriment concedirà un termini de deu dies hàbils des de la notificació a les entitats interessades per presentar la documentació. S'hi ha d'incloure l'advertiment que no atendre'l suposarà la denegació de la sol·licitud per incompliment dels requisits per ser entitat beneficiària.
No obstant això, d'acord amb l'article 13.3. bis, si la certificació d'auditor o l'informe de procediments acordats no es pot obtenir abans que acabi el termini establert per a presentar la documentació, s'haurà d'aportar un justificant d'haver sol·licitat aquest mitjà d'acreditació, i una vegada obtingut, s'ha de presentar immediatament i, en tot cas, abans de la resolució de concessió.
L'acreditació del nivell de compliment establert en aquest apartat s'ha de realitzar a través dels mitjans de prova, i en els termes i les condicions que preveu l'article 13.3. bis.
4. Es podrà prescindir del tràmit d'audiència quan no figurin ni siguin tinguts en compte altres fets ni altres al·legacions que els que hagi formulat la persona interessada. En aquest cas, la proposta de resolució provisional formulada té caràcter de definitiva.
5. Un cop finalitzat el tràmit d'audiència i examinades les al·legacions de la persona interessada, la direcció del Servei d'Ocupació de les Illes Balears ha de formular la proposta de resolució de concessió o denegació definitiva, la qual s'ha de notificar individualment a les persones interessades.
6. El president del SOIB, atesa la proposta de resolució definitiva, ha de dictar i notificar una resolució en el termini màxim de sis mesos comptadors des de l'endemà de la data de presentació de la sol·licitud o bé, des que la sol·licitud ha esdevingut completa, la qual ha d'estar degudament motivada. En haver transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat una resolució expressa, la sol·licitud de petició s'ha d'entendre com a desestimada. La resolució s'ha de notificar de manera individualitzada.
Tretzè. Obligacions de les entitats beneficiàries
A més de les obligacions genèriques establertes en l'article 14 de la Llei 38/2003, en l'article 11 del Decret legislatiu 2/2005 i en l'article 14 de l'Ordre 16/2023, excepte els apartats a), l), m), r) i s), són obligacions de caràcter específic les següents:
1. Comunicar al SOIB amb una antelació mínima de set dies l'inici del curs en el qual figuri inscrit almenys una persona titular del «Xec formació 2025-2027» i registrar en l'aplicació ESOIB les dades identificatives necessàries, d'acord amb la guia de gestió facilitada pel SOIB.
2. Ajustar el calendari presentat en el document d'adhesió a les necessitats derivades de la demanda rebuda de les persones titulars del «Xec formació». En tot cas, l'entitat haurà de comunicar al SOIB els canvis en la programació inicialment prevista en un termini de set dies des de la seva modificació.
3. Comprovar la validesa i vigència del «Xec formació», tant pel que fa a la formació com a la identificació de la persona titular.
4. Acceptar com a alumne o alumna el titular del Xec a les accions formatives corresponents, qui rebrà la formació de manera totalment gratuïta. A cada acció formativa hi podrà haver alumnat titular del «Xec formació» i alumnat «privat» de l'entitat de formació, sempre que no se superi el nombre de persones inscrites per especialitat formativa.
5. El centre de formació ha d'informar l'alumnat titular del Xec sobre el calendari del curs i proporcionar-li el material d'escriptori i didàctic, així com els equipaments (uniformes, eines, EPI, etc.) necessaris per desenvolupar l'especialitat formativa d'acord amb el programa formatiu.
6. Fer el seguiment de la participació de l'alumnat, el seu aprenentatge i avaluació. S'haurà de dur un control d'assistència diari segons el model establert pel SOIB.
7. Utilitzar l'aplicació ESOIB per a la gestió de l'alumnat titular del «Xec formació» i de l'acció formativa i desenvolupar la formació d'acord amb la guia de gestió publicada al fons documental de l'aplicació informàtica de gestió del SOIB.
8. Respectar el límit màxim d'alumnat participant en l'acció formativa que, en cap cas, no podrà superar el nombre d'alumnat fixat com a màxim en la inscripció de l'especialitat formativa de què es tracti.
9. Sotmetre's a les actuacions de comprovació que pugui efectuar el SOIB o qualssevol altres organismes competents. Per al seguiment, avaluació i control de l'execució de la formació, es podran realitzar per part dels serveis tècnics del SOIB actuacions in situ durant la impartició de les accions formatives i/o quan aquestes hagin finalitzat, per tal de controlar i confirmar, a través d'evidències físiques, la realitat de la formació impartida, les condicions de la seva realització i les principals característiques en què s'ha realitzat.
Catorzè. Publicitat i difusió
Les entitats beneficiàries han de donar publicitat i difondre l'adhesió al programa «Xec formació», fent constar el caràcter públic del finançament de l'activitat subvencionada, d'acord amb el model establert pel SOIB. Com a mínim, s'ha d'anunciar en els espais dels centres de formació i al web de l'entitat.
Quinzè. Protecció de dades de caràcter personal
Les entitats han de respectar les prescripcions establertes al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades), així com la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, així com a la resta de normativa que resulti aplicable, en relació amb les dades que poguessin obtenir amb motiu de l'execució del present conveni. Les obligacions en matèria de protecció de les dades esmentades tindran validesa durant la vigència del present conveni i una vegada acabat aquest. En particular, les parts es comprometen a respectar el deure de confidencialitat, i les limitacions, si escau, marcades per la normativa aplicable, sobre qualsevol informació a què es tingui accés en la realització d'activitats objecte d'aquest conveni.
Setzè. Règim de compatibilitats
1. L'import de les subvencions concedides no pot excedir, en cap cas, el cost que, aïlladament o en concurrència amb subvencions o ajuts d'altres administracions públiques o d'altres ens públics o privats, nacionals o internacions, superi el cost de l'activitat que ha de desenvolupar l'entitat beneficiària.
2. En tot cas, les situacions noves que es puguin produir en relació amb noves sol·licituds o concessions de subvencions i ajuts s'han de notificar al SOIB en el termini de tres dies comptadors des que es concedeixi la subvenció o s'efectuïn noves sol·licituds d'ajuts.
Dessetè. Revocació i reintegrament
El SOIB durà a terme el control de les subvencions d'acord amb el que estableixen els articles 28 i 29 de l'Ordre 16/2023.
ANNEX 2 Llistat d'especialitats formatives a subvencionar
|
CODI ESPECIALITAT |
DENOMINACIÓ ESPECIALITAT |
DURADA |
IMPORT SUBVENCIONABLE |
|
EOCB0013 |
PRL PER A TREBALLS DE REVESTIMENTS DE GUIX |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0014 |
PRL PER A TREBALLS DE PINTURA |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0018 |
PRL PER A TREBALLS DE COL·LOCACIÓ DE MATERIALS DE COBRIMENT |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0020 |
PRL PER A TREBALLS DE REVESTIMENTS EXTERIORS |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0023 |
PRL PER A TREBALLS D'OBRA DE PALETA |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0026 |
PRL PER A TREBALLS DE SOLATS - ENRAJOLATS |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0027 |
PRL PER A TREBALLS DE DEMOLICIÓ I REHABILITACIÓ |
20 |
171,60 € |
|
EOCB0029 |
PRL PER A OPERÀRIS DE TALLER DE MATERIALS: PEDRES INDUSTRIALS I NATURALS |
20 |
171,60 € |
|
EOCE0004 |
PRL PER A TREBALLS DE FERRALLAT |
20 |
171,60 € |
|
EOCE0007 |
PRL PER A FONAMENTACIONS ESPECIALS, SONDEJOS I PERFORACIONS |
20 |
171,60 € |
|
EOCE0008 |
PRL PER A TREBALLS DE CONSTRUCCIÓ I MANTENIMENT DE VIES FÈRRIES |
20 |
171,60 € |
|
EOCE0009 |
PRL PER A TREBALLS D'ENCOFRAT |
20 |
171,60 € |
|
EOCE0012 |
PRL PER A TREBALLS D'EXECUCIÓ DE TÚNELS I SOSTENIMENT DE LES EXCAVACIONS SUBTERRÀNIES |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0007 |
PRL PER A TREBALLS D'ELECTRICITAT |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0011 |
PRL PER A TREBALLS DE MUNTATGE D'ESTRUCTURES TUBULARS |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0015 |
PRL PER A MUNTADOR D'ESCAIOLA, PLACA DE GUIX LAMINAT I ASSIMILATS |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0016 |
PRL PER A TREBALLS EN XARXES DE PROVEÏMENT I SANEJAMENT I TREBALLS DE POUS |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0017 |
PRL PER OPERÀRIS D'INSTAL·LACIONS TEMPORALS D'OBRA I AUXILIARS |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0018 |
PRL PER A TREBALLS DE LAMPISTERIA |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0019 |
PRL PER A TREBALLS MARÍTIMS |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0021 |
PRL PER A TREBALLS DE MUNTATGE DE PREFABRICATS DE FORMIGÓ |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0024 |
PRL PER A TREBALLS D'AÏLLAMENT I IMPERMEABILITZACIÓ |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0025 |
PRL PER A TREBALLS DE SOLDADURA |
20 |
171,60 € |
|
EOCO0032 |
PRL PER A RESPONSABLES D'OBRA I TÈCNICS D'EXECUCIÓ EN EMPRESES DE CONSTRUCCIÓ |
20 |
171,60 € |
|
EOCO0034 |
PRL PER A TREBALLS DE CONSERVACIÓ I EXPLOTACIÓ DE CARRETERES |
20 |
171,60 € |
|
EOCO0035 |
PRL PER A COMANDAMENTS INTERMEDIS EN EMPRESES DE CONSTRUCCIÓ |
20 |
171,60 € |
|
EOCO0038 |
PRL PER A ADMINISTRATIUS |
20 |
171,60 € |
|
EOCQ0008 |
PRL PER A APARELLS ELEVADORS |
20 |
171,60 € |
|
EOCQ0010 |
PRL PER A TREBALLS DE MANTENIMENT DE MAQUINÀRIA I VEHICLES |
20 |
171,60 € |
|
EOCQ0011 |
PRL PER A VEHICLES I MAQUINÀRIA DE MOVIMENT DE TERRES |
20 |
171,60 € |
|
EOCQ0017 |
PRL PER A TREBALLS D'ESTABILITZACIÓ D'ESPLANADES I ESTESA DE FERMS |
20 |
171,60 € |
|
EOCJ0046 |
MUNTATGE DE BASTIDES I TORRES TUBULARS |
50 |
429,00 € |
|
EOCQ0025 |
OPERACIONS AMB MINICARREGADORA/MINIEXCAVADORA |
50 |
429,00 € |
|
TMVI074PO |
OPERACIONS AMB PLATAFORMES ELEVADORES MÒBILS DE PERSONAL (PEMP). CATEGORIES 3A I 3B |
14 |
120,12 € |
|
IMAI0003 |
LAMPISTERIA |
60 |
514,80 € |
|
ELEE0021 |
FONAMENTS BÀSICS D'ELECTRICITAT |
60 |
514,80 € |
|
IMAI0040 |
INSTAL·LACIÓ DE CLIMATITZACIÓ EFICIENT |
60 |
514,80 € |
|
EOCB0007 |
EFICIÈNCIA ENERGÈTICA, ACÚSTICA, AÏLLAMENTS, TANCAMENTS I ACABATS DE LA FUSTA CONSTRUCTIVA |
40 |
343,20 € |
|
ELEE017PO |
DOMÒTICA I MONITORATGE DEL CONSUM A EDIFICIS |
60 |
514,80 € |
|
ELEE0009 |
OPERACIONS DE DESCÀRREC A PLANTA INTERNA I EXTERNA EN BAIXA TENSIÓ |
50 |
429,00 € |
|
ELEE0012 |
INICIACIÓ EN MANTENIMENT ELÈCTRIC INDUSTRIAL |
60 |
514,80 € |
|
ELEE0018 |
TIPUS D'INSTAL·LACIONS D'AUTOCONSUM ELÈCTRIC |
30 |
257,40 € |
|
ELEE0020 |
MANTENIMENT ELÈCTRIC EN PARADES DE PLANTES INDUSTRIALS |
30 |
257,40 € |
|
ELEE02 |
DISSENY, OPERACIÓ I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS ATEX |
30 |
257,40 € |
|
ELEM0002 |
PNEUMÀTICA. NIVELL II |
30 |
257,40 € |
|
ELEM0003 |
ROBÒTICA AUTÒNOMA I COL·LABORATIVA |
40 |
343,20 € |
|
ELEM02 |
CIBERSEGURETAT EN INSTAL·LACIONS INDUSTRIALS |
35 |
300,30 € |
|
ELEM03 |
MONITORATGE REMOT D'INSTAL·LACIONS INDUSTRIALS |
35 |
300,30 € |
|
ELEQ0002 |
DISSENY I MUNTATGE DE CIRCUITS ELECTRÒNICS |
60 |
514,80 € |
|
ELEQ0003 |
AUTOMATITZACIÓ PROGRAMABLE I |
60 |
514,80 € |
|
ELEQ0008 |
PROGRAMARI DE SIMULACIÓ ENERGÈTICA A INSTAL·LACIONS FOTOVOLTAIQUES (PVSYST I PVGIS) |
35 |
300,30 € |
|
ELEQ0010 |
INSTAL·LACIONS D'ALARMES |
30 |
257,40 € |
|
ELES0010 |
INSTAL·LACIÓ DE XARXES DE VEU I DADES |
60 |
514,80 € |
|
ELES0012 |
MUNTATGE I DESMUNTATGE D'UN SISTEMA D'IL·LUMINACIÓ |
60 |
514,80 € |
|
ELES0013 |
MUNTATGE I INSTAL·LACIÓ D'ESTRUCTURES |
30 |
257,40 € |
|
ELES0014 |
INSTAL·LACIÓ D'EQUIPS DE VÍDEO |
60 |
514,80 € |
|
ELES0015 |
INSTAL·LACIÓ D'EQUIPS DE SO |
60 |
514,80 € |
|
ELES0016 |
BASES DE XARXES I COMUNICACIONS EN ELS ESDEVENIMENTS |
40 |
343,20 € |
|
ELES0017 |
MUNTATGE D'ELEMENTS I EQUIPS EN INSTAL·LACIONS DE TELECOMUNICACIÓ A EDIFICIS |
60 |
514,80 € |
|
ENAA0009 |
MUNTATGE I MANTENIMENT DE XARXES DE SANEJAMENT |
30 |
257,40 € |
|
ENAA0012 |
INSTAL·LACIÓ DE SISTEMES DE CANONADES PLÀSTIQUES |
38 |
326,04 € |
|
ENAA0014 |
MUNTATGE I MANTENIMENT DE XARXES DE PROVEÏMENT |
30 |
257,40 € |
|
ENAC0007 |
OPTIMITZACIÓ ECONÒMICA EN LA COMPRA D'ENERGIA: ELECTRICITAT, GAS NATURAL I HIDROCARBURS |
40 |
343,20 € |
|
ENAC0008 |
REHABILITACIÓ ENERGÈTICA D'EDIFICIS |
40 |
343,20 € |
|
ENAC0020 |
LEGISLACIÓ I NORMATIVA SOBRE EFICIÈNCIA ENERGÈTICA |
50 |
429,00 € |
|
ENAC0022 |
MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS D'ALTA EFICIÈNCIA ENERGÈTICA |
30 |
257,40 € |
|
ENAC0023 |
HIDROGEN RENOVABLE |
35 |
300,30 € |
|
ENAC0024 |
COMUNITATS ENERGÈTIQUES I DIGITALITZACIÓ |
30 |
257,40 € |
|
ENAC08 |
EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN LA GESTIÓ D'INSTAL·LACIONS ESPORTIVES |
40 |
343,20 € |
|
ENAC15 |
EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN INSTAL·LACIONS D'AEROTÈRMIA |
30 |
257,40 € |
|
ENAE0004 |
ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA D'AUTOCONSUM. NIVELL I |
30 |
257,40 € |
|
ENAE0005 |
ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA D'AUTOCONSUM. NIVELL II |
30 |
257,40 € |
|
ENAE0009 |
PREPARACIÓ I JUSTIFICACIÓ DE SUBVENCIONS PER A LA INSTAL·LACIÓ D'ENERGIA RENOVABLE |
30 |
257,40 € |
|
ENAE0014 |
INTRODUCCIÓ A LES ENERGIES RENOVABLES |
50 |
429,00 € |
|
ENAE0017 |
SISTEMES D'ENERGIA RENOVABLE EN EDIFICIS |
40 |
343,20 € |
|
ENAE0018 |
DISSENY D'INSTAL·LACIONS DE GEOTÈRMIA O AEROTÈRMIA |
50 |
429,00 € |
|
ENAE0020 |
INSTAL·LACIÓ I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS D'ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA |
50 |
429,00 € |
|
ENAE0023 |
DIRECCIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES EN TRANSICIÓ ENERGÈTICA |
55 |
471,90 € |
|
ENAE0024 |
MUNTATGE ELÈCTRIC I POSADA EN SERVEI D'INSTAL·LACIONS SOLARS FOTOVOLTAIQUES |
60 |
514,80 € |
|
ENAE0025 |
ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA |
32 |
274,56 € |
|
ENAE0026 |
AUTOCONSUM FOTOVOLTAIC |
32 |
274,56 € |
|
ENAE0033 |
INTRODUCCIÓ A L'ENERGIA HIDROCINÈTICA |
60 |
514,80 € |
|
ENAE0042 |
BOMBAMENTS FOTOVOLTAICS PER A INSTAL·LACIONS AGRÍCOLES I RAMADERES |
60 |
514,80 € |
|
ENAS0001 |
CÀLCUL I DISSENY D'INSTAL·LACIONS DE GAS |
40 |
343,20 € |
|
EOCB0001 |
SOSTENIBILITAT EN LA PINTURA DECORATIVA I INDUSTRIAL |
30 |
257,40 € |
|
EOCB0007 |
EFICIÈNCIA ENERGÈTICA, ACÚSTICA, AÏLLAMENTS, TANCAMENTS I ACABATS DE LA FUSTA CONSTRUCTIVA |
40 |
343,20 € |
|
EOCB0025 |
SEGURETAT EN ELS TREBALLS A ALTURA SOBRE ESTRUCTURES I COBERTES |
40 |
343,20 € |
|
EOCB0032 |
FONAMENTS DE TREBALL D'OBRA DE PALETA PER A LA CONSTRUCCIÓ 4.0 |
35 |
300,30 € |
|
EOCB0034 |
COMPETÈNCIES DIGITALS EN LA FAMÍLIA PROFESSIONAL D'EDIFICACIÓ I OBRA CIVIL |
30 |
257,40 € |
|
EOCB0036 |
REVESTIMENTS AMB MORTERS MONOCAPA |
50 |
429,00 € |
|
EOCB0037 |
REVESTIMENTS MITJANÇANT REFERIT LLIS |
35 |
300,30 € |
|
EOCB05 |
INSTAL·LACIÓ DE PANELLS PREFABRICATS LLEUGERS PER A ENVOLUPANT DE CONSTRUCCIÓ INDUSTRIALITZADA |
40 |
343,20 € |
|
EOCE01 |
FUTUR CODI ESTRUCTURAL |
40 |
343,20 € |
|
EOCJ0003 |
OPERACIONS BÀSIQUES EN LA INSTAL·LACIÓ D'EXTRADOSSATS SEMIDIRECTES DE PLACA DE GUIX LAMINAT |
60 |
514,80 € |
|
EOCJ0004 |
OPERACIONS BÀSIQUES EN LA INSTAL·LACIÓ D'EXTRADOSSATS DIRECTES DE PLACA DE GUIX LAMINAT |
60 |
514,80 € |
|
EOCJ0005 |
OPERACIONS BÀSIQUES EN LA INSTAL·LACIÓ DE FALSOS SOSTRES CONTINUS DE PLACA DE GUIX LAMINAT |
60 |
514,80 € |
|
EOCJ0043 |
ENVOLUPANTS VEGETALS PER A LA REGENERACIÓ D'ENTORNS URBANS |
40 |
343,20 € |
|
EOCJ0046 |
MUNTATGE DE BASTIDES I TORRES TUBULARS |
50 |
429,00 € |
|
EOCO0006 |
«AUTODESK REVIT ARCHITECTURE» |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0007 |
EL PROJECTE D'EDIFICACIÓ AMB REVIT EN ENTORN BIM |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0012 |
TÈCNIQUES TRADICIONALS EN CONSTRUCCIÓ, LA PEDRA |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0013 |
TÈCNIQUES TRADICIONALS EN CONSTRUCCIÓ, CERÀMICA I TERRA |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0014 |
TÈCNIQUES TRADICIONALS EN CONSTRUCCIÓ, LA CALÇ I EL GUIX |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0015 |
TÈCNIQUES TRADICIONALS EN CONSTRUCCIÓ, LA FUSTA |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0017 |
PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DEL PRESSUPOST AMB PRESTO |
30 |
257,40 € |
|
EOCO0018 |
MESURAMENTS, PRESSUPOSTOS I CERTIFICACIONS AMB PRESTO I COST-IT |
30 |
257,40 € |
|
EOCO0019 |
GESTIÓ, ELEMENTS I FAMÍLIES AMB REVIT EN ENTORN BIM |
30 |
257,40 € |
|
EOCO0021 |
FONAMENTS DE LA REHABILITACIÓ |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0024 |
ELABORAR EL PRESSUPOST DE LICITACIONS D'OBRES PÚBLIQUES I PRIVADES |
30 |
257,40 € |
|
EOCO0025 |
CONEIXEMENTS BÀSICS DEL FUNCIONAMENT D'INSTAL·LACIONS D'ACS, ELÈCTRIQUES, TÈRMIQUES I DE SANEJAMENT |
30 |
257,40 € |
|
EOCO0026 |
REHABILITACIÓ INTEGRAL D'EDIFICIS |
40 |
343,20 € |
|
EOCO0030 |
DOMÒTICA |
60 |
514,80 € |
|
EOCO0036 |
NIVELL BÀSIC DE PREVENCIÓ EN CONSTRUCCIÓ |
60 |
514,80 € |
|
EOCO0041 |
LEGISLACIÓ I NORMATIVA SOBRE EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN EDIFICACIÓ |
38 |
326,04 € |
|
EOCO0047 |
APLICACIONS DE DISSENY I CÀLCUL D'INSTAL·LACIONS I ESTRUCTURES EN EDIFICACIÓ |
50 |
429,00 € |
|
EOCO0052 |
APLICACIÓ DE CIVIL 3D EN EL DESENVOLUPAMENT DE MODELS D''INFRAESTRUCTURA LINEAL |
60 |
514,80 € |
|
EOCO0053 |
LÀSER ESCÀNER APLICAT A BIM |
50 |
429,00 € |
|
EOCO0054 |
MODELATGE D'ELEMENTS PREFABRICATS DE FORMIGÓ AMB EINES BIM |
50 |
429,00 € |
|
EOCO0055 |
APLICACIÓ D'AUTODESK INFRAWORKS EN EL DISSENY PRELIMINAR D'INFRAESTRUCTURES |
60 |
514,80 € |
|
EOCO03 |
DESENVOLUPAMENT DE PROJECTES AMB METODOLOGIA BIM-ALLPLAN |
35 |
300,30 € |
|
EOCO12 |
MODELAT 3D AMB AUTODESK FUSION 360 |
30 |
257,40 € |
|
EOCO13 |
MODELATGE 3D AMB AUTODESK INVENTOR |
30 |
257,40 € |
|
EOCQ0001 |
OPERACIONS DE MANIPULADORA TELESCÒPICA (PERFECCIONAMENT) |
55 |
471,90 € |
|
EOCQ0002 |
OPERACIONS AMB MAQUINÀRIA DE COMPACTACIÓ |
30 |
257,40 € |
|
EOCQ0004 |
OPERACIONS DE MINICARREGADORA/MINIEXCAVADORA |
30 |
257,40 € |
|
EOCQ0005 |
MUNTATGE DE BASTIDES TUBULARS RECOLZADES |
35 |
300,30 € |
|
EOCQ0022 |
OPERACIONS AMB MAQUINÀRIA DE COMPACTACIÓ PESADA DE SÒL |
40 |
343,20 € |
|
EOCQ0025 |
OPERACIONS AMB MINICARREGADORA/MINIEXCAVADORA |
50 |
429,00 € |
|
EOCQ0027 |
OPERACIONS AMB MINIDÚMPER, MINICARREGADORA I CORRÓ COMPACTADOR FINS A 3000 KG |
50 |
429,00 € |
|
FMEC0003 |
SOLDADURA MIG-MAG |
60 |
514,80 € |
|
FMEC0004 |
SOLDADURA TIG |
60 |
514,80 € |
|
FMEC0014 |
SOLDADURA TIG EN ALIATGES D'ALUMINI |
40 |
343,20 € |
|
FMEC0016 |
SOLDADURA TIG EN ACER INOXIDABLE |
40 |
343,20 € |
|
FMEH0008 |
CNC MÀQUINES |
40 |
343,20 € |
|
FMEH0009 |
METROLOGIA I VERIFICACIÓ |
40 |
343,20 € |
|
FMEM0011 |
IMPRESSIÓ 3D INDUSTRIAL. NIVELL I |
40 |
343,20 € |
|
FMEM0015 |
TECNOLOGIA I DISSENY DE MOTLLES |
40 |
343,20 € |
|
FMEM0019 |
TECNOLOGIA I DISSENY DE MATRIUS |
40 |
343,20 € |
|
FMEM0021 |
SOLDADURA PER ELÈCTRODE REVESTIT (SMAW) |
60 |
514,80 € |
|
FMEM02 |
MANAGERS D'AUTOMOCIÓ 4.0: ESTRATÈGIA I CONEIXEMENT DE LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL |
55 |
471,90 € |
|
FMEM05 |
PROGRAMACIÓ CAD-CAM AMB MASTERCAM |
60 |
514,80 € |
|
FMEM06 |
PROGRAMACIÓ DEL BRAÇ ROBÒTIC FANUC – NIVELL INICIAL |
40 |
343,20 € |
|
FMEM07 |
PROGRAMACIÓ DEL BRAÇ ROBÒTIC FANUC – NIVELL AVANÇAT |
40 |
343,20 € |
|
FMEM08 |
DISSENY 3D I 2D EN CATIA V5 |
60 |
514,80 € |
|
FMEM09 |
DISSENY AVANÇAT 3D I 2D EN CATIA V5 |
60 |
514,80 € |
|
FMEM11 |
MECANITZACIÓ EN 2,5 I 3 EIXOS AMB SIEMENS NX |
40 |
343,20 € |
|
IMAI0008 |
INSTAL·LACIONS HIDRÀULIQUES |
30 |
257,40 € |
|
IMAI0016 |
OPERACIONS AUXILIARS DE MUNTATGE I MANTENIMENT D'APARELLS SANITARIS I AIXETERIA |
60 |
514,80 € |
|
IMAI0018 |
OPERACIONS AUXILIARS AMB CANONADES DE POLIETILÈ I ACCESSORIS DE LAMPISTERIA |
60 |
514,80 € |
|
IMAI0019 |
OPERACIONS AUXILIARS AMB CANONADES DE POLIPROPILÈ I ACCESSORIS DE LAMPISTERIA |
60 |
514,80 € |
|
IMAI0020 |
OPERACIONS AUXILIARS DE MUNTATGE I MANTENIMENT D'EQUIPS I SISTEMES COMPLEMENTARIS DE LAMPISTERIA |
60 |
514,80 € |
|
IMAI0027 |
MANTENIMENT D'EQUIPS ESTÀTICS EN PARADES DE PLANTES INDUSTRIALS |
34 |
291,72 € |
|
IMAI0040 |
INSTAL·LACIÓ DE CLIMATITZACIÓ EFICIENT |
60 |
514,80 € |
|
IMAR0003 |
MUNTATGE I INSTAL·LACIÓ DE FRED INDUSTRIAL I COMERCIAL |
45 |
386,10 € |
|
IMAR0006 |
CONFIGURACIÓ, MUNTATGE I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS DE SÒL RADIANT REFRIGERANT |
50 |
429,00 € |
|
IMAR0007 |
EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN INSTAL·LACIONS FRIGORÍFIQUES COMERCIALS I INDUSTRIALS |
40 |
343,20 € |
|
IMAR0010 |
SISTEMES DE CLIMATITZACIÓ VRV (VOLUM DE REFRIGERANT VARIABLE) |
30 |
257,40 € |
|
IMAR0012 |
INICIACIÓ AL MUNTATGE I PARAMETRITZACIÓ DE VARIADORS DE FREQÜÈNCIA EN INSTAL·LACIONS DE REFRIGERACIÓ |
60 |
514,80 € |
|
IMAR04 |
CURS COMPLEMENTARI SOBRE MANIPULACIÓ D'EQUIPS AMB SISTEMES FRIGORÍFICS DE QUALSEVOL CÀRREGA DE REFRIGERANTS FLUORATS |
30 |
257,40 € |
|
IMAR09 |
CONDICIONAMENT I CONTROL DE LA QUALITAT DE L'AIRE EN RECINTES OCUPATS PER PERSONES |
50 |
429,00 € |
|
IMAR11 |
CONFIGURACIÓ I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS AMB BOMBES DE CALOR |
60 |
514,80 € |
|
IMAR12 |
MUNTATGE I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS D'AEROTÈRMIA APLICADES A LA CLIMATITZACIÓ |
50 |
429,00 € |
|
IMAR13 |
MUNTATGE I MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS DE GEOTÈRMIA I ENERGIA SOLAR APLICADES A LA CLIMATITZACIÓ |
50 |
429,00 € |
|
IMAR20 |
MUNTATGE I CONTROL PERIÒDIC D'INSTAL·LACIONS TÈRMIQUES AMB GENERADOR DE BIOMASSA |
60 |
514,80 € |
|
SEAG0012 |
CERTIFICACIÓ AMBIENTAL D'EDIFICIS |
40 |
343,20 € |
|
SEAG07 |
DEPURACIÓ D'AIGÜES RESIDUALS URBANES |
30 |
257,40 € |
|
SEAG08 |
TRACTAMENT D'AIGÜES POTABLES |
30 |
257,40 € |
|
SEAD0095 |
PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS PER A TREBALLS D'INSTAL·LACIONS, REPARACIONS, MUNTATGES, ESRUCTURES METAL·LIQUES, SERRALLERIA I FUSTERIA METÀL·LICA |
20 |
171,60€ |
|
SEAD0173 |
C.31 CONDUCTORS DE GRUES MÒBILS AUTOPROPULSADES |
20 |
171,60€ |
|
FMEC002PO |
FUSTERIA DEL METALL |
90 |
772,20€ |
|
TMVG0045 |
MANTENIMENT I REPARACIÓ DE VEHÍCLES D'ELEVACIÓ DE CARREGUES I O PERSONES |
60 |
514,80 € |
|
TMVG0038 |
MANTENIMENT I REPRACIÓ DE GRUES MÒBILS AUTOPROPULSADES I CAMIONS GRUA (GHA) |
90 |
772,20€ |
ANNEX 3 SOL·LICITUD D'ADHESIÓ DE L'ENTITAT DE FORMACIÓ EN EL PROGRAMA PILOT «XEC FORMACIÓ 2025-2027».
DADES DEL PROCEDIMENT
|
CODI SIA |
3184124 |
|
CODI DIR 3 |
A04027061 |
|
DESTINACIÓ |
Servei de Planificació, Acreditacions i Certificats de Professionalitat (Servei d'Ocupació de les Illes Balears) |
|
PROCEDIMENT |
Programa pilot «Xec formació 2025-2027» |
DADES DE L'ENTITAT DE FORMACIÓ
|
Denominació |
|
||
|
NIF |
|
||
|
Adreça electrònica |
|
||
|
Adreça postal |
|
||
|
Codi postal |
|
Localitat |
|
|
Municipi |
|
Província1 |
|
|
País1 |
|
Telèfon |
|
REPRESENTANT2
|
DNI/NIE |
|
Nom |
|
|
Llinatge 1 |
|
Llinatge 2 |
|
|
Denominació social |
|
||
|
NIF |
|
|
|
|
Adreça electrònica |
|
||
|
Adreça postal |
|
||
|
Codi postal |
|
Localitat |
|
|
Municipi |
|
Província |
|
|
País |
|
Telèfon |
|
|
Mitjà d'acreditació de la representació |
|||
|
Registre electrònic d'apoderaments3 |
|
||
|
Núm. REA |
|
||
|
Altres |
|
||
CANAL PREFERENT DE NOTIFICACIÓ
(electrònica o per correu postal – marcau una de les dues opcions)4
|
Notificació electrònica (obligatori per a persones jurídiques i opcional per a les persones físiques) / TENIU EN COMPTE QUE AQUESTA NOTIFICACIÓ ES REALITZARÀ MITJANÇANT L'ENVIAMENT A LA CARPETA CIUTADANA |
||||
|
A la persona sol·licitant A la persona o l'entitat representant |
||||
|
Els avisos de la posada a disposició de la notificació a la Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General de l'Estat (http://sede.administracion.gob.es/carpeta/clave.htm) s'enviaran a l'adreça electrònica indicada (seleccionau-ne una): |
||||
|
A l'adreça electrònica del o la sol·licitant |
||||
|
A l'adreça electrònica del o la representant |
||||
|
A una altra adreça |
Adreça electrònica |
|||
|
Notificació per correu postal (seleccionau-ne una) |
||||
|
A l'adreça postal del/ la sol·licitant A l'adreça postal del/ la representant Una altra: |
||||
|
Adreça postal |
||||
|
Codi postal |
Localitat |
Municipi |
||
|
Província |
País |
|||
EXPÒS:
Que l'entitat vol participar en el Programa pilot «Xec formació 2025-2027» en el centre o centres que s'indiquen, amb la impartició de les especialitats formatives indicades, d'acord amb el calendari previst.
DADES DEL CENTRE DE FORMACIÓ 1
|
Nom del centre |
|
|
Codi de centre inscrit |
|
ESPECIALITATS FORMATIVES AMB LES QUALS VOL PARTICIPAR AL PROGRAMA MITJANÇANT EL CENTRE DE FORMACIÓ 1
Consultau en l'annex 2 de la convocatòria les especialitats formatives que es poden impartir dins el marc del Programa pilot «Xec formació 2025-2027».
|
Especialitat formativa 1 |
|
|
Codi |
|
|
Denominació |
|
|
Especialitat formativa 2 |
|
|
Codi |
|
|
Denominació |
|
Afegiu les caselles necessàries d'acord amb el nombre d'especialitats formatives amb què voleu participar.
CALENDARI PREVIST
(Afegiu les caselles necessàries d'acord amb el nombre d'especialitats formatives)
|
Codi |
Denominació especialitat formativa |
Data inici prevista |
Data finalització prevista |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DADES DEL CENTRE DE FORMACIÓ 2
|
Nom del centre |
|
|
Codi de centre inscrit |
|
ESPECIALITATS FORMATIVES AMB LES QUALS VOL PARTICIPAR AL PROGRAMA MITJANÇANT EL CENTRE DE FORMACIÓ 2
Consultau en l'annex 2 de la convocatòria les especialitats formatives que es poden impartir dins el marc del Programa pilot «Xec formació 2025-2027».
|
Especialitat formativa 1 |
|
|
Codi |
|
|
Denominació |
|
|
Especialitat formativa 2 |
|
|
Codi |
|
|
Denominació |
|
Afegiu les caselles necessàries d'acord amb el nombre d'especialitats formatives amb què voleu participar.
CALENDARI PREVIST
(Afegiu les caselles necessàries d'acord amb el nombre d'especialitats formatives)
|
Codi |
Denominació especialitat formativa |
Data inici prevista |
Data finalització prevista |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ESPECIALITATS FORMATIVES
DADES DEL CENTRE DE FORMACIÓ 3
|
Nom del centre |
|
|
Codi de centre inscrit |
|
ESPECIALITATS FORMATIVES AMB LES QUALS VOL PARTICIPAR EN EL PROGRAMA MITJANÇANT EL CENTRE DE FORMACIÓ 3
Consultau en l'annex 2 de la convocatòria les especialitats formatives que es poden impartir dins el marc del Programa pilot «Xec formació 2025-2027».
|
Especialitat formativa 1 |
|
|
Codi |
|
|
Denominació |
|
|
Especialitat formativa 2 |
|
|
Codi |
|
|
Denominació |
|
Afegiu les caselles necessàries d'acord amb el nombre d'especialitats formatives amb què voleu participar.
CALENDARI PREVIST
(Afegiu les caselles necessàries d'acord amb el nombre d'especialitats formatives)
|
Codi |
Denominació especialitat formativa |
Data inici prevista |
Data finalització prevista |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SOL·LICIT:
L'adhesió al Programa pilot «Xec formació 2025-2027», amb les especialitats i la previsió de calendari indicades.
INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
|
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD) i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa del tractament de les dades personals que conté aquesta sol·licitud. Finalitat del tractament: la finalitat del tractament de les vostres dades personals és la tramitació de la sol·licitud de concessió i pagament de la subvenció del Programa pilot «Xec formació 2025-2027». Base jurídica: el consentiment de la persona interessada, d'acord amb l'article 6.1.a) del RGPD Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits als responsables del tractament d'acord amb l'article 6.1.e) del RGPD. Responsable del tractament: Servei d'Ocupació de les Illes Balears, amb domicili al carrer del Gremi d'Hortolans, 11, 1a planta (Polígon de Son Rossinyol), 07009, Palma. Destinataris de les dades personals: aquestes dades personals es podran comunicar a altres administracions públiques o entitats privades. Cessió a tercers països: no està prevista la transferència de dades a tercers països. Termini de conservació de les dades personals: les dades seran conservades mentre siguin útils per a les finalitats indicades i, en tot cas, durant els terminis legals i el temps necessari per atendre possibles responsabilitats nascudes del tractament. Serà d'aplicació la normativa d'arxius i patrimoni documental de la CAIB. Exercici de drets i reclamacions: la persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirar el consentiment, si s'escau, en els termes que estableix el RGPD) davant el responsable del tractament esmentat abans, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/3960058 . Amb posterioritat a la resposta del responsable o en cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD). Delegació de Protecció de Dades: la Delegació de Protecció de Dades del Servei d'Ocupació de les Illes Balears té la seu a les Oficines Centrals (Carrer Gremi d'Hortolans, 11, planta 2a, Palma, Illes Balears). Adreça electrònica de contacte: protecciodedades@soib.caib.es
|
|
|
Localitat i data
|
Signatura del/la sol·licitant o representant legal
Nom i llinatges: |
INSTRUCCIONS
Escriviu preferentment en MAJÚSCULES, sobretot en l'apartat de dades personals.
1. La província o el país només s'han d'incloure si l'adreça de notificació està ubicada en una altra comunitat autònoma o en un país estranger.
2. En el cas que formalitzi la sol·licitud un representant, s'han de consignar totes les dades del o la sol·licitant en l'apartat corresponent («Sol·licitant»).
3. Per acreditar la representació de la inscripció en el Registre electrònic d'apoderaments, heu d'emplenar la casella de «núm.» amb el número «DC» de l'empresa.
4. Senyalau com a canal preferent de notificació una de les opcions, llevat que estigueu obligats a relacionar-vos telemàticament amb l'Administració, d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015 estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la sol·licitud presencialment, l'Administració pública li requerirà que ho faci electrònicament mitjançant el Registre Electrònic General de l'AGE. A aquest efecte, es considerarà que la sol·licitud s'ha presentat en la data en què s'hagi esmenat.
ANNEX 4 SOL·LICITUD DE CONCESSIÓ I PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ DEL PROGRAMA PILOT «XEC formació 2025-2027»
DADES DEL PROCEDIMENT
|
CODI SIA |
3184124 |
|
CODI DIR 3 |
A04027061 |
|
DESTINACIÓ |
Servei de formació per a l'Ocupació 2 (Servei d'Ocupació de les Illes Balears) |
|
PROCEDIMENT |
Programa pilot «Xec formació 2025-2027» |
DADES SOL·LICITANT
|
Nom i llinatge(s) |
|
||
|
NIF |
|
||
|
Codi centre inscrit |
|
||
|
Adreça electrònica |
|
||
|
Adreça postal |
|
||
|
Codi postal |
|
Localitat |
|
|
Municipi |
|
Província1 |
|
|
País1 |
|
Telèfon |
|
REPRESENTANT2
|
DNI/NIE |
|
Nom |
|
|
Llinatge 1 |
|
Llinatge 2 |
|
|
Denominació social |
|
||
|
NIF |
|
|
|
|
Adreça electrònica |
|
||
|
Adreça postal |
|
||
|
Codi postal |
|
Localitat |
|
|
Municipi |
|
Província |
|
|
País |
|
Telèfon |
|
|
Mitjà d'acreditació de la representació |
|||
|
Registre electrònic d'apoderaments3 |
|
||
|
Núm. REA |
|
||
|
Altres |
|
||
CANAL PREFERENT DE NOTIFICACIÓ
(electrònica o per correu postal – marcau una de les dues opcions)4
|
Notificació electrònica (obligatori per a persones jurídiques i opcional per a les persones físiques) / TENIU EN COMPTE QUE AQUESTA NOTIFICACIÓ ES REALITZARÀ MITJANÇANT L'ENVIAMENT A LA CARPETA CIUTADANA |
||||
|
( ) A la persona sol·licitant ( ) A la persona o l'entitat representant |
||||
|
Els avisos de la posada a disposició de la notificació a la Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General de l'Estat (http://sede.administracion.gob.es/carpeta/clave.htm) s'enviaran a l'adreça electrònica indicada (seleccionau-ne una): |
||||
|
( ) A l'adreça electrònica del o la sol·licitant |
||||
|
( ) A l'adreça electrònica del o la representant |
||||
|
( ) A una altra adreça |
Adreça electrònica |
|||
|
Notificació per correu postal (seleccionau-ne una) |
||||
|
( ) A l'adreça postal del/ la sol·licitant ( ) A l'adreça postal del/ la representant ( ) Una altra: |
||||
|
Adreça postal |
||||
|
Codi postal |
Localitat |
Municipi |
||
|
Província |
País |
|||
EXPÒS:
Que l'entitat ha impartit la formació relativa al «Xec formació 2025-2027» en les condicions que es detallen a continuació:
A) MEMÒRIA D'ACTIVITATS
|
Identificació del centre |
|
|
Especialitat formativa |
|
|
Dates impartició |
|
|
Alumnes inicials |
|
|
Alumnes finals |
|
|
Alumnes computables |
|
|
Identificació del centre |
|
|
Especialitat formativa |
|
|
Dates impartició |
|
|
Alumnes inicials |
|
|
Alumnes finals |
|
|
Alumnes computables |
|
|
Identificació del centre |
|
|
Especialitat formativa |
|
|
Dates impartició |
|
|
Alumnes inicials |
|
|
Alumnes finals |
|
|
Alumnes computables |
|
|
Identificació del centre |
|
|
Especialitat formativa |
|
|
Dates impartició |
|
|
Alumnes inicials |
|
|
Alumnes finals |
|
|
Alumnes computables |
|
|
Identificació del centre |
|
|
Especialitat formativa |
|
|
Dates impartició |
|
|
Alumnes inicials |
|
|
Alumnes finals |
|
|
Alumnes computables |
|
|
Identificació del centre |
|
|
Especialitat formativa |
|
|
Dates impartició |
|
|
Alumnes inicials |
|
|
Alumnes finals |
|
|
Alumnes computables |
|
Afegiu les taules necessàries segons el nombre d'especialitats formatives impartides i el nombre d'alumnes titulars de xecs.
B) MEMÒRIA ECONÒMICA:
|
Identificació del centre |
Especialitat formativa |
Dates impartició |
Núm. de xecs |
|
|
|
|
|
|
|
|
Identificació de l'alumnat |
||||
|
Nom i llinatges |
DNI |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
Import subvencionable (valor especialitat formativa * núm. de xecs) |
|
|||
|
Identificació del centre |
Especialitat formativa |
Dates impartició |
Núm. de xecs |
|
|
|
|
|
|
|
|
Identificació de l'alumnat |
||||
|
Nom i llinatges |
DNI |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
Import subvencionable (valor especialitat formativa * núm. de xecs) |
|
|||
|
Identificació del centre |
Especialitat formativa |
Dates impartició |
Núm. de xecs |
|
|
|
|
|
|
|
|
Identificació de l'alumnat |
||||
|
Nom i llinatges |
DNI |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
Import subvencionable (valor especialitat formativa * núm. de xecs) |
|
|||
|
Identificació del centre |
Especialitat formativa |
Dates impartició |
Núm. de xecs |
|
|
|
|
|
|
|
|
Identificació de l'alumnat |
||||
|
Nom i llinatges |
DNI |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
Import subvencionable (valor especialitat formativa * núm. de xecs) |
|
|||
|
Identificació del centre |
Especialitat formativa |
Dates impartició |
Núm. de xecs |
|
|
|
|
|
|
|
|
Identificació de l'alumnat |
||||
|
Nom i llinatges |
DNI |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
Import subvencionable (valor especialitat formativa * núm. de xecs) |
|
|||
|
Identificació del centre |
Especialitat formativa |
Dates impartició |
Núm. de xecs |
|
|
|
|
|
|
|
|
Identificació de l'alumnat |
||||
|
Nom i llinatges |
DNI |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
Import subvencionable (valor especialitat formativa * núm. de xecs) |
|
|||
Afegiu les taules i/o files necessàries segons el nombre especialitats formatives impartides i el nombre d'alumnes titulars dels xecs.
SOL·LICIT:
La concessió i el pagament de la subvenció, per import de , corresponent al Programa pilot «Xec formació 2025-2027», d'acord amb la formació impartida indicada en la memòria d'activitats i l'import subvencionable desglossat en la memòria econòmica.
DECLARACIÓ RESPONSABLE
1. L'entitat que represent no incorre en cap causa de prohibició o incompatibilitat per percebre la subvenció d'acord amb la normativa aplicable.
2. L'entitat que represent compleix les obligacions que estableix l'article 14 de l'Ordre 16/2023, i també les que estableix la convocatòria del Programa Pilot «Xec formació 2025-2027».
3. L'entitat que represent no ha estat sancionada o condemnada en els darrers tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma.
4. L'entitat que represent no ha estat sancionada per resolució administrativa ferma per alguna de les infraccions qualificades com a molt greus, en els termes i terminis que preveu el títol IV de la Llei 15/2022, de 12 de juliol, integral per a la igualtat de tractament i no discriminació.
5. L'entitat que represent no ha sol·licitat ni rebut cap altre ajut per a la mateixa finalitat per part de qualsevol administració pública o ens privat o públic, tant nacional com estranger. En cas contrari, faig constar una relació de les entitats a les quals ha sol·licitat una subvenció per a la mateixa finalitat o de les quals n'ha obtingut alguna, amb indicació de la quantia sol·licitada o concedida.
|
Entitat |
Quantia sol·licitada |
Quantia concedida |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. En el cas de subvencions de quantia igual o inferior a 3.000 €, l'entitat que represent està al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i tributàries davant l'Administració de l'Estat.
7. L'entitat que represent compleix els requisits que estableix l'article 13.3 bis de la Llei 38/2003 a l'àmbit d'aplicació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials.
8. De conformitat amb l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb l'article 61 del Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics:
( ) M'opòs a l'obtenció per part del SOIB del certificat expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social.
( ) M'opòs a l'obtenció per part del SOIB del certificat acreditatiu d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
En cas que s'oposi a la consulta, l'entitat ha d'aportar la documentació acreditativa.
9. En aplicació de l'article 95.1.k) de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària:
( ) No autoritz al SOIB a la consulta de la documentació corresponent a estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Tributària Estatal.
En cas que no s'autoritzi aquesta consulta, l'entitat ha d'aportar la documentació acreditativa.
10. De la titularitat del següent compte bancari per rebre l'ingrés de la subvenció:
|
IBAN |
|
|
Entitat |
|
11. És certa i completa la informació que es fa constar en aquest document.
CERTIFICAT ACREDITATIU DEL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS D'ACORD AMB L'ARTICLE 42 DE LA LLEI 7/2018, DE 31 DE JULIOL, DE PROMOCIÓ DE LA SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL A LES ILLES BALEARS I ELS ARTICLES 46 I 46 BIS DEL REIAL DECRET LEGISLATIU 5/2000, DE 4 D'AGOST, PEL QUAL S'APROVA EL TEXT REFÓS DE LA LLEI SOBRE INFRACCIONS I SANCIONS A L'ORDRE SOCIAL
CERTIFIC:
a) Que l'entitat que represent disposa d'un sistema de gestió preventiu en alguna de les modalitats previstes i d'un Pla de prevenció de riscs laborals en el termes prevists en la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals.
b) Que l'entitat que represent no està sancionada amb la sanció accessòria de pèrdua o exclusió a l'accés d'ajuts, bonificacions i beneficis derivats de l'aplicació dels programes d'ocupació o formació professional per a l'ocupació prevista en els articles 46.1.b) i 46 bis del Reial decret legislatiu 5/2000, de 4 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei sobre infraccions i sancions en l'ordre social sempre que la sanció sigui ferma i vigent.
c) Que l'entitat que represent no ha estat sancionada en virtut de resolució administrativa o sentència judicial ferma, en els tres darrers anys, per faltes molts greus en matèria de prevenció de riscs laborals, de conformitat amb l'article 13 del Reial decret legislatiu 5/2000, de 4 d'agost.
I, perquè consti, davant el Servei d'Ocupació de les Illes Balears, expedesc aquest certificat.
DOCUMENTACIÓ DE QUÈ JA DISPOSA ALGUNA ADMINISTRACIÓ PÚBLICA5
|
Document 1 |
Document 2 |
|
Identificació del document |
Identificació del document |
|
|
|
|
Expedient o núm. de registre d'entrada |
Expedient o núm. de registre d'entrada |
|
|
|
|
Òrgan |
Òrgan |
|
|
|
|
Administració (i conselleria, si escau) |
Administració (i conselleria, si escau) |
|
|
|
|
Codi segur de verificació, si escau |
Codi segur de verificació, si escau |
|
|
|
INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
|
De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD) i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa del tractament de les dades personals que conté aquesta sol·licitud. Finalitat del tractament: la finalitat del tractament de les vostres dades personals és la tramitació de la sol·licitud de concessió i pagament de la subvenció del Programa pilot «Xec formació 2025-2027». Base jurídica: el consentiment de la persona interessada, d'acord amb l'article 6.1.a) del RGPD. Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament d'acord amb l'article 6.1.e) del RGPD. Responsable del tractament: Servei d'Ocupació de les Illes Balears, amb domicili al carrer del Gremi d'Hortolans, 11, 1a planta (Polígon de Son Rossinyol), 07009, Palma. Destinataris de les dades personals: aquestes dades personals es podran comunicar a altres administracions públiques o entitats privades. Cessió a tercers països: no està prevista la transferència de dades a tercers països. Termini de conservació de les dades personals: les dades seran conservades mentre siguin útils per a les finalitats indicades i, en tot cas, durant els terminis legals i el temps necessari per atendre possibles responsabilitats nascudes del tractament. Serà d'aplicació la normativa sobre arxius i patrimoni documental de la CAIB. Exercici de drets i reclamacions: la persona afectada pel tractament de dades personals pot exercir els seus drets d'informació, d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats (i, fins i tot, de retirar el consentiment, si s'escau, en els termes que estableix el RGPD) davant el responsable del tractament esmentat abans, mitjançant el procediment «Sol·licitud d'exercici de drets en matèria de protecció de dades personals», previst en la Seu Electrònica de la CAIB. Amb posterioritat a la resposta del responsable o en cas que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD). Delegació de Protecció de Dades: la Delegació de Protecció de Dades del Servei d'Ocupació de les Illes Balears té la seu a les Oficines Centrals (Carrer del Gremi d'Hortolans, 11, planta 2a, Palma, Illes Balears). Adreça electrònica de contacte: protecciodedades@soib.caib.es
|
|
|
Localitat i data
|
Signatura del/la sol·licitant o representant legal
Nom i llinatges: |
INSTRUCCIONS
Escriviu preferentment en MAJÚSCULES, sobretot en l'apartat de dades personals.
1. La província o el país només han de figurar si l'adreça de notificació està ubicada en una altra comunitat autònoma o en un país estranger.
2. En el cas que formalitzi la sol·licitud un representant, s'han de consignar totes les dades del o la sol·licitant en l'apartat corresponent («Sol·licitant»).
3 Per acreditar la representació de la inscripció en el Registre electrònic d'apoderaments, heu d'emplenar la casella de «núm.» amb el número «DC» de l'empresa.
4. Senyalau com a canal preferent de notificació una de les opcions, llevat que estigueu obligats a relacionar-vos telemàticament amb l'Administració, d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015 estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la sol·licitud presencialment, l'Administració pública el requerirà perquè ho faci electrònicament mitjançant el Registre Electrònic General de l'AGE. A aquest efecte, es considerarà que la sol·licitud s'ha presentat en la data en què s'hagi esmenat.
5. Si ara se us sol·licita documentació que ja heu aportat anteriorment o que ha estat expedida per qualsevol administració, emplenau l'espai per a les dades identificatives perquè l'Administració pugui accedir als documents esmentats.