Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT D'HISENDA I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 395755
Resolució d’aprovació del nou Acord del Tribunal Qualificador de dia 3 d’abril de 2025, que substitueix l’Acord del Tribunal Qualificador de dia 17 de gener de 2025 de persones aspirants que han superat el procés selectiu d’estabilització pel sistema de concurs excepcional per accedir al lloc de treball per a l’ingrés com a personal laboral fix a la categoria de personal de neteja L del grup AP del Consell de Mallorca i de l’Agència de Defensa del Territori, per motiu de renúncies. Torn Lliure Ordinari

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca, en data 6 de juny de 2025, ha adoptat la següent Resolució:

Vista la nova proposta d'aprovació de l'Acord del Tribunal Qualificador de dia 3 d'abril de 2025, que substitueix l'Acord del Tribunal Qualificador de dia 17 de gener de 2025  de persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per accedir al lloc de treball per a l'ingrés com a personal laboral fix a la categoria de personal de neteja L del grup AP del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori, per motiu de renúncies. Torn Lliure Ordinari el contingut de la qual és el següent:

1. En data 12 de març de 2024 el Tribunal qualificador va signar l'Acord llista provisional de proposta de persones aspirants que varen superar el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal laboral fix a la categoria de personal de neteja L del grup AP del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori (ADT) amb correspondència de l'IMAS i del  L'IEHM

2. En data 11 d'abril de 2024 es va publicar al tauler electrònic d'anuncis i a la Seu electrònica del Consell Insular de Mallorca la llista definitiva de persones aspirants que varen superar el procés selectiu pel sistema excepcional de concurs de mèrits del procés d'estabilització personal de neteja L del grup AP i oferiment de llocs del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori.

3. En data 24 de febrer de 2025 la Sra. Eva Maria Matamalas Pont  va presentar escrit (RGE13261/2025) sol·licitant la  renuncia al lloc que s'ha adjudicat de personal de neteja

4. L'EMAP ha comunicat a aquest Tribunal que mitjançant Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de 27 de febrer de 2025, s'ha acceptat la renúncia formulada per la Sra. Eva Maria Matamalas Pont  a la plaça personal de neteja  per la qual va ser contractada i se li va adjudicar el lloc de treball L00010001 expansió 2 per resolució del conseller executiu d'hisenda i Funció Pública de data 21 de febrer de 2025.

5. L'apartat 8.8.2 de les bases específiques de la convocatòria estableix que “...Per garantir la cobertura real del tots els llocs oferts pel Consell de Mallorca i l'IMAS s'oferiran el lloc o els llocs vacants al següent aspirant disponible segon l'ordre de prelació definitiu del procés on es produeixi la vacant, segons la preferència d'elecció de llocs i l'ordre de puntuació establert a l'ordre de prelació definitiu, tant si aquesta vacant es produeix per renúncia com si es produeix per opció o per altres motius.”

6. En data 26 de febrer, mitjançant registre d'entrada núm. 14372/2025  l'aspirant Sr Jordi     company mateu ,en data 15 de març  mitjançant registre d'entrada núm. 19600/2025 l'aspirant Gemma Rodríguez Servera,  amb opció per a l'ingrés com personal laboral fix de la plaça personal de neteja L, varen renunciar a la participació en la convocatòria corresponent, per la qual cosa el Tribunal qualificador acorda l'adjudicació a la següent persona de la llista definitiva de puntuacions de mèrits del procés, la senyora Senda March Martínez.

7. En data 28 de març de 2025,  per Resolució del Conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública, l'aspirant Onofre Barca Escude, amb opció per a l'ingrés com personal laboral fix de la plaça personal de neteja L,  va ser  declarat exclòs definitivament a la participació en la convocatòria corresponent. per la qual cosa  el Tribunal Qualificador proposa l'assignació del lloc de treball,  a la següent persona de la llista definitiva de puntuacions de mèrits del procés, la Sra. Pedrona Arrom Cladera que va a renunciar mitjançant registre d'entrada núm.20.089/2025 per la qual cosa  el Tribunal Qualificador proposa l'assignació del lloc de treball,  a la següent persona de la llista definitiva de puntuacions de mèrits del procés, el Sr Luis Rodriguez Moreno.

8. Respecte a la places convocades i els llocs de treball oferts del Consell Insular de Mallorca, els serveis de l'EMAP han comprovat que les següents persones aspirants compleixen els requisits per ser nomenades personal laboral fix per haver superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs i, si escau, els requisits específics per a l'adscripció als llocs de treball. Tot això d'acord amb l'ordre de puntuació de la llista definitiva i l'ordre final de prelació dels llocs amb la preferència d'elecció feta, per a un possible nomenament com a personal  laboral fix en substitució de la renuncia presentada per la Sra. Matamalas a l'adjudicació de la plaça del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional com a personal laboral fix i en substitució de l'aspirant exclòs Sr. Barcas , com personal de neteja del  grup AP, del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori, d'acord amb el recollit a l'Annex I , amb la indicació del lloc que l' hi correspon.

Per tot això, els membres del Tribunal han adoptat els següents acords per elevar al conseller executiu d'Hisenda i Funció  Publica i per tant,

PROPOSA:

1. APROVAR la llista definitiva complementària amb les següents persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal laboral fix, categoria/especialitat personal de neteja L , del grup AP del Consell Insular de Mallorca, d'acord amb allò que s'indica a l'Annex I d'aquest document.

De conformitat amb l'art. 52.3 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, en concordança amb l'art. 61.8 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aquesta llista conté, com a màxim, tantes persones aprovades com el nombre de places convocades del Consell Insular de Mallorca

2. NOMENAR PERSONAL LABORAL FIX, categoria/especialitat personal de neteja L del Consell de Mallorca, a les següents persones aspirants que han superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a la convocatòria de les places, d'acord amb l'Annex I d'aquest document.

3. ADJUDICAR els llocs de treball corresponents, d'acord amb el que s'indica a l'annex 1 d'aquest document, a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la categoria Personal de neteja L, ateses les renúncies formulades, l'ordre final de prelació definitiva i les peticions des destinacions efectuades per les persones interessades i de conformitat amb l'establert a la Base 8.8 de la convocatòria.   

Aquesta informació es recull a l'Annex 1 d'aquest document.

Per tot això, i en virtut de les atribucions conferides

RESOLC

1. SUBSTITUIR la Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública de data 21 de febrer de 2025, de persones aspirants que han superat el provés selectiu pel sistema de concurs excepcional per a l'ingrés com a personal laboral fix del grup AP, categoria/especialitat de personal de neteja del Consell de Mallorca, del nomenament com a laboral fix i de l'adjudicació de lloc de feina, segons el nou Acord del Tribunal Qualificador de dia 3 d'abril de 2025.

2. APROVAR la llista definitiva complementària amb les següents persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a l'ingrés com a personal laboral fix, categoria/especialitat personal de neteja L , del grup AP del Consell Insular de Mallorca, d'acord amb allò que s'indica a l'Annex I d'aquest document.

De conformitat amb l'art. 52.3 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, en concordança amb l'art. 61.8 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aquesta llista conté, com a màxim, tantes persones aprovades com el nombre de places convocades del Consell Insular de Mallorca

3. INCORPORAR com a PERSONAL LABORAL FIX, categoria/especialitat personal de neteja L del Consell de Mallorca, a les següents persones aspirants que han superat el procediment selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per a la convocatòria de les places, d'acord amb l'Annex I d'aquest document.

4. ADJUDICAR els llocs de treball corresponents, d'acord amb el que s'indica a l'annex 1 d'aquest document, a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs excepcional per a la categoria Personal de neteja L, ateses les renúncies formulades, l'ordre final de prelació definitiva i les peticions des destinacions efectuades per les persones interessades i de conformitat amb l'establert a la Base 8.8 de la convocatòria.   

Aquesta informació es recull a l'Annex 1 d'aquest document.

5. ORDENAR la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes oportuns. Les persones nomenades disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptat a partir del dia següent a la publicació, per al jurament o promesa i la presa de possessió.

6. L'adscripció al lloc de treball del personal relacionat es durà a terme amb resolucions individualitzades del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública una vegada fiscalitzada de conformitat per la Intervenció General aquesta proposta de Resolució.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà d'aquesta publicació.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, que esgota la via administrativa, podeu formalitzar demanda davant el Jutjat social de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i esgotada la via administrativa i podeu formalitzar demanda davant el Jutjat social de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos. En les accions derivades d'acomiadament i demés accions subjectes a termini de caducitat, el termini d'interposició de la demanda serà de vint dies hàbils, o l'especial que sigui aplicable.

No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Palma, a la data de signatura electrònica (6 de juny de 2025)

El conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública (Decret de 27-08-2019, BOIB núm. 123 de 7 de setembre) Rafael Angel Bosch Sans

Documents adjunts