Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 395777
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Exp: PA2024-0003. Aprovació inicial de la modificació del PGOU de Palma referida a la catalogació del monòlit de Sa Feixina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament del 29 de maig de 2025, va aprovar inicialment el projecte de la modificació del PGOU de Palma referida a la catalogació del monòlit de Sa Feixina, i que té per objecte  la inclusió de la Fitxa 25/16  sobre el “Monument de Sa Feixina” al Catàleg de Protecció d'Edificis i Elements d' Interès Històric, Artístic, Arquitectònic i Etnològic de Palma(Annex Normes V EIXAMPLE I SÒL RÚSTIC. TOM II. Zona 25 Santa Catalina) del PGOU de Palma. Donat que no es preveu d'altre ús per a l'element a protegir, se li assignarà un grau de protecció integral A1, que es regula a l'article 271 de les NNUU del PGOU 98 (text refós de març de 2006),  segons el projecte redactat  pels Serveis tècnics de Planejament.

Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla,  a informació pública durant TRENTA DIES.  Atès l'art. 2.2 del Reglament general de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears, per a l'illa de Mallorca, el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria. 

Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:

  • a l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal

https://seuelectronica.palma.cat/ca/tauler-electronic-d-edictes-i-anuncis

  • accedint a l'enllaç

https://ajtpalma.sharepoint.com/:f:/s/Planejament/EpF_e6ydQolJixSzuA0Fq10B3ZLxxSPhsaSazTSw0jXBRg?e=VAVCDx

  • Presencialment, al Servei d'informació urbanística (Edifici Municipal de les Avingudes Av. de Gabriel Alomar, 18, planta baixa), els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 h.

I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l' esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

Així mateix i d'acord amb l'art. 51 de la dita Llei 12/2017 es fa pública la suspensió de la tramitació i aprovació dels plans de desenvolupament, dels instruments de gestió, així com a de l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i de la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en el que resultin afectades per les determinacions d'aquest planejament.

 

(Signat electrònicament: 5 de juny de 2025)

El secretari general del Ple Nicolau Conti Fuster