Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE MARIA DE LA SALUT
Núm. 390560
Formalització de contracte laboral categoria C2 (auxiliar Biblioteca)
Versió PDF
Expedient núm.: 263/2025
FORMALITZACIÓ DE CONTRACTE LABORAL CATEGORIA C2
Procediment: selecció de personal i provisió de llocs de treball
Assumpte: publicació de la Formalització de contracte laboral de la persona treballadora que estabilitza amb la Categoria C2
Document signat per: el Sr. Batle
FORMALITZACIÓ DE CONTRACTE LABORAL CATEGORIA C2
En vista de la resolució del Conseller d'Hisenda i Funció Pública, que aprova la Llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per ingressar com a personal Laboral fix del subgrup C2 de l'Oferta d'Ocupació Pública extraordinària de la Corporació municipal de Maria de la Salut, i s'assignen els llocs de feina per torn d'accés per a la seva contractació com a personal Laboral fix, de data 21 de maig de 2025, i publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 66, de 24 de maig de 2025.
Entenent-se conclòs el procediment inclòs en el marc d'estabilització d'ocupació temporal de la convocatòria d'una plaça vacant de «Auxiliar de Biblioteca», temps parcial 85 % de jornada, de l'Ajuntament de Maria de la Salut, es proposa la formalització del contracte com a personal Laboral fix a favor de:
| IDENTITAT DE LA PERSONA ASPIRANT |
NIF |
PUNTUACIÓ OBTINGUDA |
| Francisca Cardona López |
7***66*** |
43,00 punts |
El que es publica en compliment del que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, per al seu general coneixement i els efectes que calguin.
Maria de la Salut, 5 de juny de 2025
El batle Jaime Ferriol Martí