Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE BINISSALEM
Núm. 391388
Aprovació inicial modificació reglament d'honors i distincions
Versió PDF
Aprovada inicialment pel Ple de la corporació en sessió extraordinària de data 4 de juny de 2025 “MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT d'HONORS I DISTINCIONS”.
D'acord amb els articles 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i 102 de la Llei 20/2006, de 20 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s'exposa l'expedient al públic durant un termini de 30 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Durant aquest termini qualsevol interessat pot examinar l'expedient a la Secretaria de l'Ajuntament i formular les al·legacions que considerin pertinents. Així mateix, el text aprovat inicialment estarà a disposició dels interessats al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament.
https://ajbinissalem.sedelectronica.es/preview-document.6
En cas que no es presenti cap reclamació, objecció o observació en el termini de 30 dies hàbils, l'acord inicial s'entendrà elevat a definitiu.
Binissalem, a la data de la signatura electrònica (4 de juny de 2025
El batle Juan Víctor Martí Vallés)