Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAMPOS
Núm. 385839
Decret de delegació de competències de les àrees als regidors i regidores
Versió PDF
La batlessa, en data de 3 de Juny de 2025, ha dictat el decret següent:
“DECRET DE BATLIA
Atès al vigent Decret de delegació de competències d'aquesta batlia en la resta de membres de l'actual equip de govern d'aquest Ajuntament. Atès que les circumstàncies han canviat, referent a un dels integrants de l'equip de govern, per mor de la renúncia d'Aina Manresa.
En aplicació de les atribucions que em confereixen els articles 43 i següents i 115 i 116 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, en relació amb l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, resolc:
1. Nomenar com a regidors delegats/ades a les distintes àrees de gestió d'aquest Ajuntament, els/les regidors/es següents:
2. Les delegacions a què es refereix l'apartat anterior són genèriques, a l'empara del que disposa l'article 43 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre (ROF), incloent les facultats de direcció i gestió, inclosa la facultat de resoldre mitjançant actes administratius; mentre que aquest batle conservarà, de les matèries delegades, les facultats a què es refereix l'article 115 de l'esmentat ROF.
3. Donar compte d'aquesta resolució al Ple de la Corporació en la primera sessió que es celebri, i publicar-la al Butlletí Oficial de les Illes Balears. D'acord amb l'article 44.2 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre (ROF), aquestes delegacions tindran efecte des del dia següent al de la data de la resolució i seran de caràcter indefinit, tot això sense perjudici de la potestat d'advocació per part de la batlia.
La batlessa
Francisca Porquer Manresa
Campos, a la data de la firma electrònica.”
Campos, a la data de la firma electrònica (3 de juny de 2025)
La batlessa Francisca Porquer Manresa