Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 384112
Correcció d’errada detectada a la publicació de la convocatòria del concurs-oposició per a la creació d'una borsa de bombers/res, personal funcionari, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera
Versió PDF
Al BOIB núm. 69, de 31 de maig de 2025 es va publicar anunci del Consell Insular de Formentera al qual es dona compte, per a general coneixement, de la convocatòria del concurs-oposició per a la creació d'una borsa de bombers/res, personal funcionari, per cobrir, amb caràcter interí o temporal, les possibles necessitats de provisió de places i llocs de feina del Consell Insular de Formentera.
A l'anunci publicat, concretament a l'annex II, a la prova Carrera de Lanzadera (Course Navette), en la valoració, s'ha detectat una errada material:
On diu:
|
Punts homes |
MARCA |
|
APTE |
9 |
|
NO APTE |
< 9 |
|
Punts homes |
MARCA |
|
APTE |
7 |
|
NO APTE |
< 7 |
Ha de dir:
|
Punts homes |
MARCA |
|
APTE |
9 |
|
NO APTE |
< 9 |
|
Punts dones |
MARCA |
|
APTA |
7 |
|
NO APTA |
< 7 |
La qual cosa es publica per a general coneixement.
Formentera, 2 de juny de 2025
El president Óscar Portas Juan