Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL
Núm. 371524
Convocatòria i bases específiques reguladores per a la creació d’una borsa de personal laboral temporal de treballador/a familiar a l’Ajuntament de Mancor de la Vall
Versió PDF
PRIMERA.- Objecte de la convocatòria
L'objecte de la present convocatòria es la creació d'una borsa de treball de Treballador/a familiar del centre de dia de Mancor de la Vall, amb caràcter laboral temporal, per a la cobertura de necessitats urgents, inajornables i les substitucions o suplències temporals per baixes i vacances laborals i d'altres permisos del personal.
La borsa de treball que es constitueixi mitjançant el present procés selectiu, deixa sense efectes les borses o borsins anteriors.
Les bases es regiran d'acord amb el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP), la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Llei de Pressuposts Generals de l'Estat per l'any 2023 i la resta de normativa aplicable.
Donada la urgència de la cobertura temporal de la plaça fins a la convocatòria per a la cobertura definitiva, el procediment de selecció dels aspirants serà el de concurs de mèrits
La present convocatòria es publicarà en el BOIB i la seva publicació serà la que regirà els terminis per a la presentació de la sol·licitud i la valoració dels mèrits. Les altres publicacions es faran mitjançant el tauler d'anuncis i la pàgina web d'aquesta entitat (www.ajmancordelavall.net).
SEGONA.- Requisits dels aspirants
1.- Per ser admesos en aquest procés selectiu, les persones interessades hauran de complir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els següents requisits:
En el supòsit d'haver presentat un títol equivalent a algun dels exigits, l'aspirant haurà d'al·legar la norma que estableixi l'equivalència, o si no, haurà d'acompanyar certificat expedit per l'òrgan competent que acrediti l'esmentada equivalència.
En el cas de titulacions obtingues a l'estranger s'haurà d'aportar la credencial que acrediti la corresponent homologació o la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.
Pel que fa a nacionals d'altres estats:
2.- Abans de la signatura del contracte, la persona interessada ha de fer constar que no realitza cap altre activitat en cap lloc del sector públic, delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat ha de declarar-la en el termini de deu dies següents a la signatura del contracte, perquè la Corporació pugui adoptar l'acord de declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
3.- Falta de requisits de coneixement de llengua catalana.
No obstant al descrit als paràgrafs anteriors, respecte al requisit de català com a criteri d'admissió, podran participar al procés selectiu les persones que no comptin amb requisits de coneixement de llengua catalana.
Aquestes persones formaran part d'una llista d'aspirants exclosos independent de la llista admesos, i se'ls avaluaran els mèrits que acreditin per constituir la borsa complementaria prevista en aquestes bases.
TERCERA.- Funcions
Seran les funcions que constitueixen l'objecte peculiar o propi de la professió de treballador/a familiar, així com:
ASSISTIR: Cobrir determinats necessitats de tipus material i emocional en el domicili del usuari, centre de dia o altres. Actuar davant els problemes que surten al usuari intentant resoldre'ls, cercant els medis per fer-ho. Vèncer un problema o dificultat. Aquesta funció és bàsica, sense ella no és possible desenvolupar la resta.
PREVENIR: Observar situacions en el domicili del usuari per evitar un major deteriori del mateix. Anticipar-se als esdeveniments per evitar mals majors.
RECOLZAR: Donar suport físic i emocional. Estimular per que el usuari s'organitzi de manera diferent els seus hàbits o costums. Donar-li confiança perquè pugui superar dificultats.
ORIENTAR: Donar la informació necessària a la persona o família. Encaminar o assenyalar determinats comportaments que les beneficiaran. Informar damunt tots les dubtes que plantegi el usuari.
CURATIVA: Vigilància de la medicació. Corregir hàbits que perjudiquin l'entorn del usuari. Desenvolupar petites tasques relacionades amb la salut del usuari.
EDUCATIVA: Realitzar tasques conjuntament amb el usuari perquè aquest aprengui. A partir del problema, ajudar a que el usuari introdueixi elements que li ajuden a modificar costums. Ensenyar per que l'usuari tingui la màxima autonomia.
ATENCIÓ AL USUARI/A: Atendre les necessitats individuals de cada usuari en diferents àmbits com higiene personal, alimentació, estimulació cognitiva i física.
QUARTA.- Presentació de sol·licituds
1. Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de formalitzar segons el model que figura a l'Annex I d'aquestes bases, adreçades al Batle, i es presentaran en el Registre general d'aquest Ajuntament.
També podran presentar-se, pels mitjans i vies reconeguts a l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. En aquest cas, necessàriament s'haurà d'enviar, mitjançant correu electrònic a l'Ajuntament de Mancor de la Vall, còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement d'aquesta presentació (correu electrònic: secretaria@ajmancordelavall.net).
El termini per presentar sol·licituds serà de deu (10) dies hàbils, comptats a partir del dia següent al de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
La no presentació de les sol·licituds en temps i forma determinarà la inadmissió del/ de la aspirant al procés selectiu.
2. Juntament amb la sol·licitud (Annex I) s'haurà d'aportar:
1. Fotocopia del Document Nacional d'Identitat (DNI) o, en cas de no tenir nacionalitat espanyola, el document oficial acreditatiu de la personalitat. Els nacionals d'Estats Membres de la Unió Europea o d'altre Estat part en l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, hauran de presentar fotocopia del document nacional d'identitat del seu país acompanyat del NIE. Els nacionals d'altres estats hauran de presentar la targeta d'estranger.
2. Fotocòpia d'una de les titulacions requerides.
3. Títol de coneixement de llengua catalana (A2).
4. Declaració responsable de l'aspirant, relativa al fet que reuneix les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional a la qual correspon la borsa específica a la qual opta (Annex II).
5. Relació dels mèrits que s'al·leguen (Annex III): aquesta relació haurà de presentar-se en forma de llistat on constaran detellats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits de cadascun dels blocs que seran objecte de valoràció en el concurs. Aixì mateix el llistat ha de venir acompanyat per l'original o fotocòpia dels títols justificatius dels mèrits al·legats.
6. Resguard de pagament de la taxa per drets d'exàmens fixada l'Ordenança Fiscal reguladora per optar a les proves de selecció de personal de l'Ajuntament de Mancor de la Vall ( BOIB Núm. 163, de 29 de desembre de 2018) al número de compte: ES19 0182 5747 4602 0150 4672 (BBVA) per import de 13,72 euros, i al concepte haurà d'assenyalar-se el DNI de l'aspirant «selecció TF».
La manca de pagament de la taxa no serà esmenable.
De conformitat a l'establert l'article 4 de l'ordenança municipal, no estaran obligats al pagament de la taxa els aspirants que:
La data límit per acreditar, al·legar i justificar els mèrits es la de publicació de la present convocatòria al BOIB. Els mèrits al·legats no justificats dins aquest termini no es valoraran.
QUINTA.- Admissió dels aspirants
Finalitzat el termini per presentar sol·licituds, el Batle aprovarà per Resolució la relació provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà en el Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament de Mancor de la Vall i a la pàgina web de l'entitat (www.ajmancordelavall.net ) i es concedirà un termini de tres (3) dies hàbils per corregir errades o presentar reclamacions. Aquestes esmenes no seran aplicables respecte als mèrits al·legats però no aportats o acreditats ni als requisits necessaris per presentar la sol·licitud de participació a la convocatòria.
Un cop finalitzat aquest termini, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos a través dels mitjans anteriorment indicats. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la llista inicialment publicada. En aquesta mateixa resolució s'efectuarà el nomenament dels membres del tribunal a efectes d'abstencions i recusacions.
SEXTA.- Tribunal qualificador.
El Tribunal qualificador estarà constituït per un/a President/a, tres vocals i un secretari/a. Per cada un dels membres del Tribunal es designaran suplents. Es podran nomenar assessors/es del tribunal, que actuaran amb veu però sense vot.
El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència del president i del secretari, ni tampoc de menys de la meitat del nombre total dels seus membres, ja siguin titular o suplents indistintament.
Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se de formar part del mateix quan concorrin les circumstàncies previstes en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, i podran ser recusats conforme a l'article 24 de la citada llei.
Els membres del tribunal resoldran les incidències i reclamacions que es puguin produir. El tribunal queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre els dubtes que es plantegin i adoptar els acords necessaris per majoria per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst en les Bases.
Els membres del Tribunal percebran dieta segons l'establert al RD 462/2002.
SÈPTIMA.- Procediment de selecció.
El procediment de selecció serà el concurs de mèrits. La puntuació màxima que es podrà obtenir és de 50 punts.
Els mèrits al·legats i justificats es valoraran pel Tribunal segons el següent barem:
A. Experiència professional.
La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 25 punts, i es valorarà de la següent manera:
Els treballs realitzats a l'Administració pública s'han d'acreditar mitjançant certificat lliurat per l'organisme corresponent i un certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
En el sector privat, certificat d'empresa o còpies acarades dels contractes amb indicació de les dates d'alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte, acompanyat d'un informe de vida laboral emès per la TGSS.
La valoració d'aquest apartat es basarà en el temps efectiu de cotització assenyalat a la vida laboral, a fi de tenir en compte les fraccions de mes i/o els eventuals percentatges de jornada que puguin existir. Es partirà dels dies de cotització, dividits entre 30 i multiplicats per la quantia corresponent.
B. Formació reglada
La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 5 punts, i es valorarà de la següent manera:
En el cas de que l'aspirant tengui el Títol de FP de Grau mitjà de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència que estableix el RD 1593/2011, de 4 de novembre, no es valoraran per separat com a mèrit, les seves unitats certificables, o el citat Títol de FP si s'aportés una unitat formativa certificable del mateix per acreditar el requisit per participar en aquest procés selectiu
C. Formació no reglada
La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 15 punts.
Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es durà a terme d'acord amb el següent barem:
Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), per la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), l'Administració Estatal, Autonòmica o Local, les organitzacions sindicals amb acords de formació continua signats amb les administracions públiques, les Universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d'aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.
Els cursos podran tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i aprofitament. No es valoraran per separat les assignatures encaminades a obtenir titulacions acadèmiques.
Els cursos expressats en crèdits, es consideraran per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduïdes per RD 1497/1987, de 27 de novembre) 10 hores lectives, i per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) 25 hores lectives.
Les acreditacions de les formacions es faran mitjançant certificacions o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos.
D. Coneixements de la llengua catalana.
Estar en possessió d'un nivell de coneixement de català superior a l'exigit a la convocatòria. La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 5 punts.
Es valoraran els certificats expedits o homologats per l'EBAP o la Direcció General de la Política Lingüística. La puntuació en cada cas serà:
En el supòsit de que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només es valorarà el que acrediti el nivell de coneixement més alt, excepte quan estigui en possessió del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, el qual serà acumulatiu amb l'altre certificat acreditat.
OCTAVA.- Resolució del concurs
El Tribunal classificarà als aspirants en funció dels mèrits al·legats i justificats, formulant la relació en funció de les puntuacions totals obtingudes pels aspirants.
En el cas d'empat en la puntuació final es donarà prioritat a la major puntuació obtinguda en el mèrit que ocupi el primer lloc de la següent enumeració. Si l'empat persisteix, es tindrà en compte el següent mèrit de l'enumeració, i així successivament:
Si l'empat encara continua persistint el Tribunal es resoldrà per sorteig.
Conclosa la valoració dels mèrits, el tribunal farà pública en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Mancor de la Vall i a la pàgina web municipal (www.ajmancordelavall.net ) la llista de puntuacions obtingudes pels aspirants, que serà ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor.
Els aspirants disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per fer al·legacions.
Les instàncies també podran presentar-se, pels mitjans i vies reconeguts a l'article 16.4 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. En aquest cas, necessàriament s'haurà d'enviar, mitjançant correu electrònic a l'Ajuntament de Mancor de la Vall, còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement d'aquesta presentació (correu electrònic: secretaria@ajmancordelavall.net).
NOVENA.- Constitució de la Borsa.
Una vegada resoltes les al·legacions, en cas de que se n'hagin presentat, el Tribunal elevarà la seva proposta al Batle per resoldre la constitució de la borsa de treball. Si no es presentessin al·legacions, la llista de puntuacions provisional passarà a ser definitiva, elevant-se al Batle per a la constitució de la borsa.
La Resolució de constitució de la borsa en el tauler d'anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament de Mancor de la Vall.
Els aspirants que conformin la borsa estaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament de Mancor de la Vall per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de personal.
S'estableix un període de prova de dos (2) mesos.
DÈCIMA.- Funcionament i vigència de la borsa de treball.
La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres (3) anys a comptar des de la seva constitució o fins a la declaració de caducitat de la borsa, sigui aquesta posterior als tres anys o anterior, per quedar-se exhaurida i no trobar aspirants que acceptin el lloc oferit en tres convocatòries diferents.
Els aspirants seran requerits mitjançant contacte telefònic o telemàtic amb un màxim de tres intents per ocupar les corresponents places per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de contractar personal. A través de diligencia quedarà constància a l'expedient de que l'aspirant ha rebut la comunicació, o dels requeriments efectuats.
A la persona aspirant se li comunicarà el lloc i el termini en el que es precís que es presenti. Si l'aspirant no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil (o en el segon dia hàbil següent a la cridada si es fa en divendres) i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s'entendrà que renuncia.
Les persones aspirants que renunciïn de forma expressa o tàcita (conforme al paràgraf anterior) passaran a l'últim lloc de la borsa de treball, excepte en el cas de la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, les quals han de justificar-se documentalment dins dels tres (3) dies hàbils següents:
Els aspirants que, malgrat haver renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes anteriorment conservaran la posició obtinguda a la borsa. No obstant això, quedaran en la situació de no disponible, i no rebran cap oferta més mentre es mantingui la circumstància al·legada, amb l'obligació de comunicar per escrit la finalització d'aquesta, amb la corresponent justificació, en un termini no superior a deu dies hàbils des de que es produeixi, per passar a disponible i poder ocupar el lloc oferit en cas de ser seleccionats. La falta de comunicació en el termini determinarà perdre el seu ordre de prelació a la borsa.
Quan es produeixi el cessament de la persona seleccionada en el seu lloc de treball, es reincorporarà a la borsa de treball ocupant el mateix ordre de prelació, tret que sigui per renúncia voluntària. En el cas de que en virtut del pròxim contracte el treballador arribés al límit màxim de 24 mesos treballats en un període de 30, passarà al final de la llista i es cridarà al següent de la mateixa.
L'incompliment del deure d'incorporar-se al lloc de treball prèviament acceptat o una vegada ocupat, la posterior renúncia voluntària, suposarà l'exclusió de la borsa de treball, excepte que aquestes circumstàncies es produïssin per causa de força major.
ONZENA.- Borsa complementària d'aspirants que no comptin amb els requisits de coneixement de llengua catalana.
Amb la finalitat d'atendre la necessitat de la contractació, el tribunal elaborarà una borsa complementària amb les persones aspirants que hagin participat en aquest procediment i hagin estat excloses per no complir els requisits de coneixement de la llengua catalana.
La borsa complementària només serà d'aplicació quan cap de les persones disponibles incloses a la borsa creada amb aquest procediment accepti l'oferta de feina. El funcionament de la borsa complementària serà independent i autònom respecte de la primera; en cap cas l'ordre de prelació de totes les persones aspirants, admeses i excloses, s'integrarà en una llista única. A la borsa complementària li seran d'aplicació per analogia les normes i tràmits referents la borsa primera o inicial.
DOTZENA.- Incidències
El tribunal queda facultat per resoldre dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública es publicaran al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament (www.ajmancordelavall.net), al marge de la seva publicació en el BOIB quan sigui preceptiva.
En tot allò no previst en les presents bases serà d'aplicació la normativa reguladora de funció públic senyalada en l'article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La convocatòria, les bases i els actes administratius que derivin d'aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnats pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d' 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Mancor de la Vall, a data de signatura electrònica (29 de maig de 2025)
El batle Josep Frontera Martorell
ANNEX I MODEL DE SOL·LICITUD
Nom i llinatges:
DNI:
Adreça:
Població i CP:
Telèfon/s:
Correu electrònic:
La/el sotasignat, major d'edat, EXPOSA:
Primer.- Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d'una borsa de treball de personal laboral de caràcter temporal, de treballador/a familiar, pel sistema de concurs de mèrits a l'Ajuntament de Mancor de la Vall.
Segon.- Que declaro estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s'exigeixen a la present convocatòria
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
( ) Fotocopia del Document Nacional d'Identitat (DNI) o, en cas de no tenir nacionalitat espanyola, el document oficial acreditatiu de la personalitat. Els nacionals d'Estats Membres de la Unió Europea o d'altre Estat part en l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu, hauran de presentar fotocopia del document nacional d'identitat del seu país acompanyat del NIE. Els nacionals d'altres estats hauran de presentar la targeta d'estranger.
( ) Fotocòpia de la documentació i titulació requerida tant per l'accés com pels mèrits al·legats junt amb l'Annex III degudament emplenat
( ) Justificant de Pagament de la taxa
( ) Títol de coneixement de llengua catalana (A2).
( ) Annex II i III degudament emplenats.
( ) Titulació exigida.
Per l'anterior,
SOL·LICIT:
Ser admès i poder formar part en el procediment selectiu per a la creació d'una borsa de treball de treballador/a familiar de l'Ajuntament de Mancor de la Vall.
Mancor de la Vall, a____ de _____________ de 2025
[Signatura]
SR. BATLE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL
De conformitat al que disposa la LO 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades /ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel•lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07312.- Plaça de l'Ajuntament 1, Mancor de la Vall. 3. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.
ANNEX II DECLARACIÓ JURADA O PROMESA PER ACCEDIR A LA BORSA DE TREBALL DE TREBALLADORS FAMILIARS
Nom i llinatges:
DNI:
Declaro baix la meva responsabilitat que:
( ) No tenc cap malaltia o incapacitat física o psíquica que m'impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents al lloc de treball de la borsa.
( ) No he estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques u òrgans constitucional o estatutaris de les comunitats autònomes, i no estic inhabilitat/ada per exercir la funció pública.
( ) No ocupo cap lloc de treball ni realitzo altre activitat en el sector públic delimitada per l'article 1 de la Llei 53/1984, i no rep cap pensió de jubilació, orfandat o retir.
En el cas de ser nacional d'un altre Estat:
( ) Declaro no estar en una situació equivalent a les anteriors en el meu Estat.
Mancor de la Vall, a ___ de _____________ de 2025
[Signatura]
ANNEX III RELACIÓ ORDENADA DELS MÈRITS AL·LEGATS
Nom:
Primer llinatge:
Segon llinatge:
DNI/NIF:
Domicili (a efectes de notificació):
Localitat:
Teléfon:
Adreça electrònica:
La/el sotasignat, major d'edat, davant Vè comparec i com millor procedeixi, EXPOSO LA RELACIÓ INDIVIDUALITZADA DELS MÈRITS A VALORAR:
|
N.º |
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N.º |
FORMACIÓ REGLADA/NO REGLADA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N.º |
CATALÀ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Així mateix, manifest que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present.
Per tot allò exposat,
SOL·LICIT:
La valoració dels mèrits acreditats segons allò disposat a les bases que regeixen aquest procés selectiu.
Mancor de la Vall, ............... de ................de 2025.
(Signatura de la persona interessada)»
Els successius anuncis d'aquesta convocatòria, quan procedeixin de conformitat amb les bases, es publicaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://mancordelavall.sedelectronica.es]
Contra les presents bases, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, davant la Batlia d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.
Mancor de la Vall, a data de signatura electrònica.
El Batle
Josep Frontera Martorell»