Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITATS
Núm. 363855
Resolució del conseller d’Educació i Universitats de 26 de maig de 2025 de delegació de signatura de determinats documents comptables i administratius
Versió PDF
L'article 31 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears estableix que els titulars dels òrgans administratius poden delegar en els titulars dels òrgans o de les unitats administratives que en depenen la signatura de les resolucions i dels actes administratius en matèries de la competència que tenen atribuïda per qualsevol títol, llevat dels supòsits indelegables que estableix aquesta Llei.
Darrerament s'ha produït un canvi en la titularitat de la Secretaria General de la Conselleria d'Educació i Universitats, que s'ha concretat en el Decret 19/2025, de 23 de maig (BOIB núm. 66 de 24 de maig de 2025).
A causa d'aquest canvi es considera necessari redactar una nova resolució per adaptar les delegacions de signatura a la nova situació de la Conselleria d'Educació i Universitats.
Per tot això, d'acord amb les atribucions que tenc conferides per l'article 11 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent
Resolució
1. Delegar en la persona titular de la Secretaria General de la Conselleria d'Educació i Universitats la signatura dels actes administratius i dels documents comptables i administratius següents:
a) Els documents comptables i administratius d'autorització i de disposició de despeses, de reconeixement d'obligacions i de proposta de pagaments relatius a qualsevol secció pressupostària i programa assignats a la Conselleria, així com tots els documents justificatius corresponents.
b) Els actes administratius i els documents comptables i administratius relatius a propostes de modificació de crèdit, sense limitació de quantia.
c) Les resolucions d'aprovació dels projectes d'inversió.
S'exceptuen de la delegació de signatura els documents comptables i administratius relacionats amb la gestió del personal docent dels centres educatius sostinguts amb fons públics de les Illes Balears.
2. Delegar en el director general de Personal Docent i Centres Concertats la signatura dels actes administratius i dels documents comptables i administratius d'autorització i de disposició de despeses, de reconeixement d'obligacions i de proposta de pagaments relatius a la gestió del personal docent dels centres educatius públics i privats concertats de les Illes Balears, així com de tots els documents justificatius corresponents.
3. Delegar en la directora general de Planificació i Gestió Educatives la devolució d'ingressos indeguts en el seu àmbit competencial.
4. Delegar en els òrgans directius de la conselleria d'Educació i Universitats la signatura dels documents comptables i administratius inherents als procediments de devolució de taxes dins el respectiu àmbit competencial.
5. Deixar sense efecte la resolució del conseller d'Educació i Universitats de 10 de gener de 2024 i la rectificació d'errades de data 19 de gener de 2024, de delegació de la signatura de determinats documents comptables i administratius.
6. Disposar que aquesta Resolució tengui efectes a partir del mateix dia que es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, a data de la signatura electrònica (26 de maig de 2025)
El conseller d'Educació i Universitats Antoni Vera Alemany