Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SENCELLES

Núm. 360010
Aprovació de l’ordenança reguladora del preu públic per a la prestació del servei d’escola d’estiu de l’Ajuntament de Sencelles

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que el Ple de l'Ajuntament de Sencelles, aprovà inicialment, en Sessió de dia 9 de maig de 2025, el següent acord:

«ORDENANÇA REGULADORA DEL PREU PÚBLIC PER LA PRESTACIÓ DEL SERVEI D'ESCOLA D'ESTIU DE L'AJUNTAMENT DE SENCELLES.

D'acord amb l'article 41 del RD legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals aquest Ajuntament estableix el "Preu públic per la prestació del servei de d'escola d'estiu".

Article 1. Naturalesa i fet imposable

Constitueix el fet imposable la prestació del servei "Escola d'estiu" que es realitzarà durant els mesos de juliol i agost. Les condicions del servei, com ara centres, horaris i edats dels assistents s'establiran des del propi Ajuntament, i es publicaran a la pàgina web de l'Ajuntament de Sencelles.

Article 2. Obligats al pagament

Estan obligades al pagament del preu regulat a la present Ordenança les persones beneficiàries dels serveis de les Escoletes d'Estiu de Sencelles, entenent-se com a tal els pares o tutors legals de l'infant beneficiat. L'obligació de pagar el preu públic neix des que s'inicia la prestació dels serveis d'Escoleta d'Estiu.

Article 3. Quantia

La quantia del Preu Públic serà la quantitat establerta en les següents tarifes:

Preus escola d'estiu

Matinera (de 8.00h a 9.00h)

Diari

3€

Setmanal

10€

Mensual

30€

Servei ordinari (de 9:00 h a 14:00 h)

Setmanal

55€

Mensual

200€

Servei de menjador i guarda (de 14:00 h a 16:00 h)

Diari

10€

Setmanal

45€

Mensual

160€

Bonificacions del 25% de la quota

  • Famílies en risc social i víctimes de violència masclista, en els termes prevists a l'article 8 de la Llei 8/2018.
  • Famílies amb persones en situació de dependència o amb persones amb discapacitat, en els termes prevists a l'article 9 de la Llei 8/2018.
  • Famílies nombroses, en els termes prevists a l'article 6 de la Llei 8/2018.
 

Article 4. Normes de gestió del cobrament

1. La quota es considerarà devengada simultàniament a la prestació del servei, i el seu cobrament es farà efectiu abans de l'inici de l'activitat en el número de compte que es determini en el full d'inscripció.

2. La quota d'inscripció només es retornarà en cas d'anul·lació amb un termini màxim de 15 dies.

3. S'obrirà un termini de inscripció, amb la sol·licitud s'haurà de presentar a l'oficina municipal pertinent la següent documentació:

  • Fulla d'inscripció
  • Rebut de l'ingrés efectuat segons article 3.
  • Autoritzacions i resta de documentació establerta a la sol·licitud.

No es formalitzarà la matrícula en cas que figurin pendent de pagament rebuts corresponents a activitats anteriors.

Article 5. Infraccions

En tot el relatiu a infraccions i sancions tributàries s'estarà al que disposa la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.

Article 6. 

De conformitat amb el que preveu l'article 47 del RD Legislatiu 2/2004, s'estableix la delegació de la modificació dels preus de la present ordenança a la Junta de Govern Local, la qual donarà compte de les seves actuacions en aquesta matèria en la següent sessió que celebri el Ple. La quantia es fixarà amb total subjecció a la valoració econòmica establerta a l'informe del tècnic de l'àrea, que motivi i justifiqui la quantificació de les noves tarifes.

DISPOSICIÓ FINAL

La present Ordenança, entrarà en vigor un cop publicat íntegrament el seu text al BOIB i transcorregut el termini previst a article 65.2 de la Llei 7/85, romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.»

De no presentar-se reclamacions ni suggeriments, l'Ordenança s'entendrà definitivament aprovada.

 

(Signat electrònicament: 24 de maig de 2025)

El batle Joan Carles Verd Cirer