Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE POLLENÇA

EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS 2002 SLU

Núm. 357770
Convocatòria i bases específiques pera la selecció d'un tècnic/a de medi ambient per la provisió temporal a l'Empresa Municipal de Serveis 2002, SLU

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Serveis 2002, SLU, en sessió celebrada el 9 de maig de 2025, acorda:

1. Aprovar la convocatòria i bases específiques per a la contractació temporal d'un/a tècnic/a de ambient per part de l'Empresa Municipal de Serveis 2002, SLU, per l'execució del «Projecte per a la implantació de la recollida diferenciada de bioresidus en el terme municipal de Pollença».

2. Procedir a publicar en el Butlletí Oficial de les Balears la convocatòria i les bases específiques per a la contractació temporal d'un/a tècnic/a de ambient per part de l'Empresa Municipal de Serveis 2002, SLU, per l'execució del «Projecte per a la implantació de la recollida diferenciada de bioresidus en el terme municipal de Pollença», així com també, fer publicitat a la ràdio municipal, els taulers municipals d'anuncis i els mitjans de comunicació locals i comarcals.

CONVOCATÒRIA I BASES ESPECÍFIQUES PER A LA SELECCIÓ D'UN TÈCNIC/A DE MEDI AMBIENT PER A LA PROVISIÓ TEMPORAL A L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS 2002, SLU

Primera. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquestes bases és regular el procés selectiu per a la contractació d'un tècnic/a de medi ambient per l'Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU (EMSER 2002, SLU), amb caràcter temporal, seguint els principis de mèrit, capacitat, igualtat i publicitat. Les tasques a desenvolupar seran les vinculades al «Projecte per a la implantació de la recollida diferenciada de bioresidus en el terme municipal de Pollença», del qual s'ha obtingut una subvenció dins la línia de suport a la implementació de la normativa de residus i el foment de l'economia circular a les Illes Balears, finançat per la Unió Europea-Next Generation EU mitjançant subvencions públiques (Sublínia 1.1), atorgada pel Govern de les Illes Balears.

Segona. Descripció del lloc de treball

  • Denominació: tècnic/a de medi ambient
  • Classificació: personal tècnic
  • Tipus de contracte: temporal, vinculat a l'execució del projecte subvencionat
  • Jornada laboral: segons Conveni i la normativa vigent
  • Retribució: segons la taula salarial de l'empresa
  • Règim jurídic: personal laboral

Tercera. Funcions a desenvolupar

Les tasques a desenvolupar inclouen, de forma general, les següents:

  1. Revisar i controlar la documentació inicial del projecte objecte de subvenció.
  2. Fer el seguiment del projecte i elaborar un registre d'indicadors d'avaluació.
  3. Coordinar i supervisar l'execució de les accions incloses.
  4. Gestionar i justificar les despeses en el marc de la subvenció.
  5. Controlar el compliment normatiu i de les obligacions de publicitat del projecte.
  6. Elaborar i presentar els corresponents informes d'execució del projecte.
  7. Coordinar la campanya d'informació, difusió i sensibilització.
  8. Gestionar la relació i comunicació amb les administracions públiques implicades.
  9. Gestionar possibles modificacions i/o sol·licitud de pròrrogues.
  10. Dur a terme qualsevol altra tasca relacionada amb la implantació del projecte.
 

Quarta. Requisits dels aspirants

Els aspirants hauran de complir els requisits següents en la data límit de presentació de sol·licituds:

  • Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un dels restants estats membres de la Unió Europea, o d'aquells estats al quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors segons els tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, o ser cònjuge d'algun dels casos anteriors, sempre que no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, menors de 21 anys o majors d'aquesta edat que visquin al seu càrrec; o ser estranger no inclòs en els anteriors supòsits amb residència legal a Espanya.
  • Estar en possessió d'un títol universitari de grau o llicenciatura en Ciències Ambientals; o bé una altra titulació universitària de l'àmbit ambiental com Geografia o Biologia, en la qual hauran de demostrar haver cursat un mínim de 6 crèdits ECTS o equivalents en l'àmbit de la gestió de residus.
  • Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al certificat C1 o superior mitjançant un certificat emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent d'acord amb la normativa vigent. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s'haurà de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds al procés selectiu, i no es podran presentar en cap altre moment.
  • Estar en possessió del carnet de conduir B vigent.
  • Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar les funcions descrites. No haver estat separats mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en què haguessin estat separats o inhabilitats. En el cas de ser nacionals d'un altre estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a la funció pública.

Cinquena. Procés selectiu

El procés de selecció és el de concurs oposició per tal de garantir els principis d'igualtat, mèrit i capacitat. Constarà d'una fase d'oposició i una de concurs. La puntuació màxima serà de 100 punts; la fase d'oposició serà d'un 60 % i d'un 40 % la fase de concurs. Els aspirants que no obtinguin una puntuació mínima de 30 punts seran eliminats.

Fase d'oposició. Total 60 punts

La fase d'oposició consistirà en efectuar les proves que es detallen en el present apartat. El dia, hora i lloc de realització de les proves es faran públics a la seu d'EMSER 2002, SLU i al web de l'entitat. Si s'observa qualque error en la relació esmentada serà esmenada en el termini dels tres dies següents a la seva publicació, a petició dels interessats, i es publicaran les modificacions que es generin.

Les proves s'iniciaran en el termini de quinze (15) dies hàbils des de la publicació de la llista d'admesos, la qual es publicarà al web de l'entitat.

Les persones aspirants seran convocades en crida única i seran excloses de les proves les no assistents, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per la persona aspirant. L'exercici tindrà caràcter obligatori i les proves s'hauran de dur a terme.

La fase d'oposició consistirà en un exercici teoricopràctic relacionat amb el desenvolupament de les operacions, tasques i funcions que hagi de realitzar en el lloc de treball objecte de selecció i que s'indicaran en el temari (Annex I).

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 30 punts; les persones aspirants que obtinguin una puntuació inferior quedaran descartades del procés selectiu.

El temps per desenvolupar cada exercici es determinarà a l'acta d'admissions o a la convocatòria de les proves.

Fase de concurs de mèrits. Total 40 punts

Només es valoraran el mèrits al·legats a la sol·licitud de participació en el procés selectiu a les persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició.

Fins a un màxim de 10 punts:

  • Antiguitat: 0,25 punts per cada any complet o fracció que resulti per cada mes treballat a l'empresa, en el mateix servei, fins a un màxim d'1,5 punts.
  • Antiguitat acreditada en la categoria immediatament inferior: 0,25 punts per cada any complet o fracció que resulti per mes treballat a l'empresa en el servei en què s'ofereix la plaça amb un màxim d'1,25 punts.
  • Màxim de 0,5 punts per haver efectuat tasques de superior categoria similars a les del lloc de treball a cobrir durant sis (6) mesos. Es valoraran les fraccions de fins a un mes i mig de treball complet efectuant feines en categories superiors a les del lloc de feina a cobrir.
  • Experiència externa acreditada en un lloc de treball igual o afí: 0,25 punts per any treballat o la fracció que resulti per mes treballat amb un màxim de 0,75 punts.
  • Cursos de l'empresa relacionats amb la plaça a cobrir:

            • 0,10 punts per curs de 10 a 30 hores

            • 0,25 punts per curs de 30 a 80 hores

            • 0,50 punts per curs de més de 90 hores

Amb una puntuació màxima d'1 punt.

  • Cursos relacionats directament amb la plaça a cobrir:

            • 0,10 punts per curs de 10 a 30 hores

            • 0,25 punts per curs de 30 a 90 hores

            • 0,50 punts per curs de més de 90 hores

            • 1,50 punts per llicenciatura o diplomatura universitària relacionada

Amb una puntuació màxima de 2 punts.

  • Certificats de qualificació professional relacionats directament amb la plaça a cobrir, fins a 3 punts. Es consideraran els nivells 1, 2 i 3 del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals.

Tots els mèrits que s'hagin de valorar hauran de ser aportats abans que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds per participar en el procés selectiu.

Sisena. Presentació de sol·licituds

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places oferides hauran d'emplenar les sol·licituds i presentar-les en el termini dels deu (10) dies naturals següents a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), i adreçar-se a la Presidència de l'entitat. Si el darrer dia de presentació de sol·licituds cau en dissabte, diumenge o festiu, el termini s'entendrà ampliat fins el primer dia hàbil següent.

Les sol·licituds es podran presentar presencialment a les oficines d'EMSER 2002, SLU, ubicades en el carrer del Calvari, 2, de Pollença, o telemàticament a la seu electrònica de l'entitat o de l'Ajuntament de Pollença. Així mateix, es poden presentar en les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els aspirants hauran de presentar la documentació següent:

  1. Sol·licitud degudament emplenada i signada (disponible al web d'EMSER 2002, SLU), que inclou una declaració responsable i la relació de mèrits que tindran igualment la consideració de declaració responsable. La relació de mèrits haurà de venir detallada en un índex. Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el punt 2 dels requisits generals de les presents bases.
  2. Document nacional d'identitat o, en cas de no ser espanyol, document oficial acreditatiu (NIE, passaport o targeta de residència).
  3. Titulació acadèmica requerida.
  4. Còpia autèntica del certificat de coneixements de llengua catalana de nivell C1. Els coneixements de llengua catalana s'han d'acreditar mitjançant un certificat emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, o equivalent d'acord amb la normativa vigent. Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s'haurà de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds al procés selectiu, i no es podran presentar en cap altre moment.
  5. Carnet de conduir classe B vigent.
  6. Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguen. No es valorarà cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent en el termini de presentació de sol·licituds.

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, el tribunal qualificador n'aixecarà acta en el termini de deu (10) dies hàbils i aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. La relació de les persones admeses i excloses s'exposarà al web d'EMSER 2002, SLU.

S'entendran com a causes d'exclusió no esmenables les següents:

  1. Presentar la sol·licitud fora de termini.
  2. No complir qualsevol dels requisits per participar-hi el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.
  3. Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen les bases específiques de cada convocatòria.

Si s'observa qualque error en la dita relació aquest serà esmenat en el termini dels tres (3) dies següents des de la seva publicació, a petició dels interessats, i es publicaran les modificacions que es generin. En el decurs d'aquest tràmit no s'admetran al·legacions de mèrits no indicats en la declaració inicial. En cas d'esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades pel tribunal qualificador es publicarà la llista definitiva de persones admeses o excloses.

El fet que en qualsevol moment del procés de selecció el tribunal tengui coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.

S'estableix un termini de tres (3) dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per presentar al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions. Aquest llistat es publicarà al web de l'entitat.

El fet de figurar un o una aspirant a la llista d'admesos no suposa reconèixer que està en possessió dels requisits exigits per participar en el procés selectiu. Si de la documentació a presentar en la fase de contractació s'acredita que no està en possessió d'algun dels requisits, perdrà els drets que es deriven de la seva participació en el procés selectiu.

En compliment de la Llei 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garanties dels drets digitals, els llistats de les persones aspirants contindran com a mínim quatre dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) a totes les publicacions. En completar la inscripció, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el tribunal qualificador dugui a terme, si escau, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Tots els llistats es publicaran al web de l'entitat EMSER 2002, SLU.

Setena. Puntuació final del procés selectiu

L'òrgan seleccionador valorarà les candidatures i elevarà una proposta de designació a la Presidència d'EMSER 2002, SLU. Els resultats es publicaran al web de l'entitat i d'altres canals oficials.

En cas d'empat, es valorarà la millor puntuació en experiència específica i, si persisteix l'empat, es durà a terme un sorteig públic.

Una vegada finalitzat el procés selectiu i determinada la qualificació aconseguida per cada aspirant, el tribunal farà publica la relació d'aprovats per ordre de major a menor puntuació. Aquesta relació es farà púbica al web d'EMSER 2002, SLU.

La puntuació final correspondrà a la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i de la del concurs de mèrits.

Es disposarà d'un termini de tres dies hàbils, des de l'endemà de la publicació de l'anunci, per efectuar les reclamacions o observacions oportunes contra l'esmentada llista o sol·licitar que el tribunal revisi els mèrits. 

Les reclamacions presentades seran resoltes pel tribunal en un termini de set dies hàbils.

En cas d'empat, es donarà prioritat a la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició. Si l'empat continua, es tindrà en compte la major puntuació en l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs. En cas de persistir la igualtat, es resoldrà per sorteig.

Resoltes les reclamacions, el tribunal ha d'aprovar la relació definitiva de les puntuacions de la fase d'oposició i de la fase de concurs, i es publicarà al web d'EMSER 2002, SLU.

L'aprovació de la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al web de l'entitat.

Contra l'acord del tribunal, que no esgota la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant l'òrgan que va designar el tribunal en el termini d'un mes des del seu anunci.

Qui superi el procés selectiu tindrà un període de prova de dos mesos. El període de prova quedarà interromput per accident laboral considerat greu, maternitat o paternitat, adopció o acolliment.

La resta de persones candidates passaran a formar part d'una borsa de treball únicament per desenvolupar el «Projecte per a la implantació de la recollida diferenciada de bioresidus en el terme municipal de Pollença», per ordre de puntuació, a l'efecte de substituir les possibles baixes, vacances, permisos, llicències o qualsevol supòsit de nomenament com a personal laboral temporal.

En el cas que el treballador o treballadora rebutgi l'oferta de treball per malaltia greu i/o hospitalització, tant del mateix treballador com d'un familiar de primer grau, de manera justificada, mantindrà el seu lloc a la borsa, i en cas d'estar en situació de treballador en actiu de manera justificada, passarà a l'últim lloc de la borsa; en cas que no justifiqui algunes de les situacions anteriors en un termini no superior a deu (10) dies, rebutgi una oferta o hagi estat contractat amb anterioritat i no hagi finalitzat el seu període contractual, per causa no justificada, quedarà fora de la borsa de treball únicament per desenvolupar el «Projecte per a la implantació de la recollida diferenciada de bioresidus en el terme municipal de Pollença».

Vuitena. Incompatibilitats

El personal contractat estarà subjecte a la normativa vigent en matèria d'incompatibilitats del sector públic.

Novena. Composició de l'òrgan seleccionador

L'òrgan seleccionador estarà format per representants d'EMSER 2002, SLU, amb coneixements en l'àmbit ambiental i de gestió de residus.

El tribunal qualificador estarà constituït per tres membres: un president/a i dos vocals, i s'ha d'assignar el mateix nombre de suplents. El president/a i un vocal seran nomenats per la direcció de l'empresa i l'altre vocal serà nomenat pels delegats de personal.

El tribunal vàlidament constituït adoptarà els seus acords per majoria dels seus membres.

Els membres del tribunal han d'estar en possessió d'una titulació o especialització igual o superior que l'exigida als aspirants. EMSER 2002, SLU, a proposta del tribunal, podrà designar assessors especials, interns o externs, per a totes o algunes proves d'acord amb el que preveuen les corresponents convocatòries, o per ajudar en les tasques administratives, amb un màxim de dos per part de l'empresa i un per part dels treballadors. Els assessors es limitaran a l'exercici de les tasques d'assessorament en relació a les seves especialitats tècniques.

La composició del tribunal qualificador, amb els seus suplents, es farà pública al web de l'entitat.

El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents.

La Presidència del Consell d'Administració d'EMSER 2002, SLU, ha de nomenar els membres del tribunal qualificador i els seus suplents. La designació nominal dels membres, que ha d'incloure la dels respectius suplents, es publicarà amb la llista provisional d'admesos i exclosos al web de l'entitat.

Els membres del tribunal s'hauran d'abstenir de formar-ne part quan concorrin les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Els aspirants podran recusar els membres del tribunal d'acord amb l'article 24 de la Llei esmentada, en el termini de tres dies un cop finalitzat el termini d'admissió.

Els membres del tribunal hauran de verificar les llistes d'admesos i exclosos i publicar-les al web de l'entitat, verificar la documentació justificativa dels requisits i mèrits aportats pels aspirants, confeccionar i administrar les proves establertes, valorar les actuacions, exercicis i mèrits establerts a la convocatòria de cada un dels aspirants, així com qualificar les proves o exercicis corresponents, aixecar acta de les seves actuacions, publicar a tots els centres de treball la relació de qualificats per ordre de puntuació, i en el cas dels opositors que no hagin superat les proves fer constar la qualificació de NO APTE, vetlar per l'objectivitat i confidencialitat dels processos selectius, establir els sistemes de difusió tan amplis com sigui possible i donar màxima publicitat a totes les ofertes de treball. Aquesta publicitat inclourà la ràdio municipal i els taulers municipals d'anuncis.

Desena. Presentació de documents

En el termini de vuit (8) dies naturals comptats a partir de la resolució en la qual es doni a conèixer l'aspirant que hagi resultat seleccionat, s'hauran de presentar al personal administratiu de l'entitat els documents necessaris per formalitzar el corresponent contracte.

No presentar la documentació requerida dins el termini indicat, excepte en cas de força major, serà causa de no contractació i quedaran anul·lades les seves proves, a més, se'n podrà exigir la responsabilitat que correspongui. La plaça serà ocupada pel següent de la llista que hagi superat el mínim exigit.

Onzena. Publicació

La present convocatòria serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al web d'EMSER 2002, SLU; també se'n farà publicitat a través de la ràdio municipal i mitjans de comunicació locals i comarcals.

Dotzena. Termini d'impugnació de la convocatòria

La convocatòria, les bases i les decisions que se'n derivin, a més de les actuacions del tribunal, podran ser impugnades davant el Consell d'Administració d'EMSER 2002, SLU, en la forma que estableix la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tretzena. Protecció de dades

La participació en aquest procés selectiu implica l'acceptació plena per part dels aspirants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats al web d'EMSER 2002, SLU, tal i com s'ha establert a la base quarta; la legitimitat del tractament indicat està basada en el desenvolupament de la relació precontractual i l'interès legítim de l'entitat a l'efecte de comprovar la veracitat de la documentació presentada. No se cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.

 

Pollença, (a data de la signatura electrònica: 23 de maig de 2025)

El president del Consell d'Administració Martí X. March Cerdà

 

ANNEX I TEMARI DE SUPORT PER A L'EXERCICI TEORICOPRÀCTIC

1. La Constitució Espanyola de 1978. Principis generals. Els drets fonamentals dels espanyols. Garantia dels drets i llibertats.

2. El municipi: concepte i elements. El terme municipal. La població. Organització municipal. Competències.

3. L'acte administratiu: concepte, classes i elements. Motivació i notificació. Eficàcia i validesa dels actes administratius. Revisió dels actes administratius: d'ofici i en via de recurs administratiu.

4. Especialitats del procediment administratiu local. El registre d'entrada i sortida de documents. Funcionament dels òrgans col·legiats locals; règim de sessions i acords. Actes i certificacions d'acords. Les resolucions del president de la corporació.

5. La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic: objecte i àmbit d'aplicació. Disposicions generals. Classes de contractes. La contractació en les entitats locals.

6. L'Empresa de Serveis Municipals de Pollença 2002, SLU. Estatuts. Competències.

7. El Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració Pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

8. La Llei 4/2021, de 17 de desembre, de mesures extraordinàries i urgents per executar les actuacions i els projectes que s'han de finançar amb fons europeus en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

9. Organització administrativa del medi ambient a les Illes Balears. Òrgans i competències.

10. Fonts de finançament de la Unió Europea en matèria de medi ambient: principals programes.

11. Els residus: concepte i classificació dels residus conforme a la normativa europea. Gestió i tractament dels residus: prevenció, reutilització, preparació per a la reutilització, reciclatge, valorització i eliminació de residus.

12. La Llei 7/2022, de 8 d'abril, de residus i sòls contaminats per a una economia circular.

13. La Llei 8/2019, de 19 de febrer, de residus i sòls contaminats de les Illes Balears. Finalitat i objectius de la llei. Fonaments de la gestió de residus a les Illes Balears. Producció i gestió de residus perillosos. El trasllat de residus i les seves limitacions.

14. Avaluació de l'impacte ambiental: conceptes teòrics. Metodologies de caracterització i avaluació d'impactes. Aplicació de l'escala a l'avaluació de l'impacte. Marc legal comunitari, estatal i autonòmic.

15. Educació ambiental. Finalitats i objectius de l'educació ambiental. Campanyes de sensibilització.

 

SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A PROVES SELECTIVES PER A LA PROVISIÓ TEMPORAL D'UN TÈCNIC/A DE MEDI AMBIENT

Nom i llinatges .......................................................................................... amb DNI núm. ................................. que visc a (localitat)........................................................... C.P. ........................, Carrer...................................... ......................................................., núm. ............amb telèfon de contacte ............................. i adreça electrònica .............................................................................

EXPÒS Que vull participar a la convocatòria de feina de .................................................................................

Que reunesc tots els requisits exigits, i em compromet a provar documentalment les dades que figuren a aquesta sol·licitud.

DOCUMENTS ADJUNTS

DNI

 

TITULACIÓ ACADÈMICA

 

CARNET DE CONDUIR B

 

CATALÀ

 

ALTRES TITULACIONS

 

CURSOS FORMATIUS

 

VIDA LABORAL

 

SOL·LICIT

Prendre part en aquesta convocatòria.

Pollença, ........ d................................de 20......

(Signatura)

 

 

D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018 de protecció de dades, la persona interessada accepta que les seves dades personals i les que puguin ser facilitades en el futur, siguin recollides i tractades en un fitxer titularitat de l'Empresa Municipal de Pollença, 2002, SLU, amb domicili al carrer del Calvari, 2, de Pollença, CP 07460. La recollida i tractament automatitzat de les dades personals té com a finalitat gestionar nòmines i recursos humans d'EMSER 2002, SLU. La persona afectada podrà exercir els drets reconeguts a la Llei i, en particular, els d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit que podrà dirigir a la seu de l'empresa a l'adreça indicada, amb la referència «Protecció de dades».

PRESIDÈNCIA DE L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS DE POLLENÇA 2002 SLU