Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE MURO
Núm. 356049
Aprovació de les bases de 3 places d'administratiu d'administració general, personal funcionari de carrera de l'ajuntament de Muro, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 pel procediment de promoció interna
Versió PDF
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el passat dia 28 d'abril 2025 a les 08:05:00, va prendre, entre d'altres, l'acord següent:
«Aprovació de les bases de 3 places d'administratiu d'administració general, personal funcionari de carrera de l'ajuntament de muro, que consta dins l'oferta d'ocupació pública 2022 pel procediment de promoció interna
Vist l'oferta pública de l'exercici 2022, aprovada i publicada en el BOIB núm. 120 de 13 de setembre de 2022.
Vist l'informe favorable de la Mesa de Negociació en data 15 d'abril de 2025.
La Junta de Govern Local per unanimitat, acorda:
1r.- Aprovar les bases específiques reguladores del procediment selectiu de 3 places d'administratiu corresponent a l'exercici 2022, aprovada i publicada en el BOIB núm. 120 de 13 de setembre de 2022, pel torn restringit de promoció interna entre els funcionaris de carrera de l'Ajuntament de Muro, corresponents a l'escala d'administració general, subescala administrativa, subgrup de titulació C1.
2n.- Publicar l'acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al Tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina WEB de la Corporació, per a general coneixement.
3. PLACES D'ADMINISTRATIU D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT DE MURO, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA 2022 PEL PROCEDIMENT DE PROMOCIÓ INTERNA
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA I SISTEMA DE SELECCIÓ
L'objecte de les presents bases i la seva convocatòria és regular el procediment per cobrir, com a funcionaris de carrera, 3 places d'administratiu corresponent a l'exercici 2022, aprovada i publicada en el BOIB núm. 120 de 13 de setembre de 2022, pel torn restringit de promoció interna entre els funcionaris de carrera de l'Ajuntament de Muro corresponents a l'escala d'administració general, subescala administrativa, subgrup de titulació C1.
Característiques de les places:
1. Vinculació: Funcionari/ria de carrera
2. Escala: administració general. Subescala Administrativa.
3. Grup C. Subgrup C1.
4. Nombre de places per cobrir: 3 pel torn restringit de promoció interna.
5. Procediment selectiu: concurs oposició.
SEGONA.- NORMATIVA APLICABLE
La present convocatòria es regirà pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la normativa vigent com el Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, així com el Reglament general d'ingrés del personal al serveis de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris civils de l'AGE aprovat pel Reial Decret 364/1995, de 10 de març.
La present convocatòria està, a més, subjecta al que es disposa en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
Serà d'aplicació la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases de règim local i la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La convocatòria i les presents bases es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
L'anunci de la convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) fent referència a la publicació efectuada al BOIB. El termini per a la presentació d'instàncies i sol·licituds per participar en aquest procés s'iniciarà des del dia següent a la publicació de l'anunci de la convocatòria en el BOE.
Posteriorment, qualsevol anunci al respecte es publicarà al tauler d'anuncis de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Muro.
L'import i la forma de pagament dels drets d'examen de les proves selectives es regulen a l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa per accedir a les proves de selecció de personal de l'Ajuntament de Muro. La liquidació de la taxa s'ha de sol·licitar a l'adreça electrònica liquidacions@ajmuro.net, indicant nom, DNI i procés selectiu que es vol presentar.
TERCERA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per participar a la convocatòria i ser admeses a la realització de les proves selectives, les persones interessades han de complir, a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:
1. Pertànyer, a la plantilla de funcionaris de carrera de l'Ajuntament de Muro, ocupant una plaça d'auxiliar administratiu de l'escala d'administració general, subescala auxiliar administrativa, subgrup de titulació C2, i haver prestat serveis efectius com a personal funcionari de carrera, auxiliar administratiu, durant un període mínim de dos anys.
2. Posseir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels Estats membres de la Unió Europea o, si no, reunir els requisits que respecte a l'accés a l'ocupació pública s'estableixen a l'article 57 de la Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
3. No excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
4. Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies, del títol de batxiller, formació professional de grau mitjà, tindre aprovada la prova d'accés a l´universitat per a majors de 25 anys, o equivalent. En el cas de titulacions expedides a l'estranger caldrà aportar la documentació corresponent que n'acrediti l'homologació oficial.
5. Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents. No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions i tasques.
6. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
7. Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat C1, mitjançant l'aportació del certificat o document lliurat per l'EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per a la Administració d'acord amb la normativa vigent.
8. Haver abonat la taxa per drets d'examen.
QUARTA.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
1.- Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s'han de formalitzar conforme al model que figura a l'Annex II de les presents bases i presentar-se al Registre General d'aquest Ajuntament o a la seu electrònica de l'Ajuntament de Muro o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
2.- A la sol·licitud s'ha d'adjuntar la documentació següent:
a) DNI/NIE
b) Titulació exigida (indicades a la base tercera)
c) Documentació acreditativa d'estar en possessió de coneixements de llengua catalana
d) Resguard del pagament de la taxa
3.- El termini de presentació de sol·licituds, serà de vint (20) dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
4.-La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.
5- Els mèrits de les persones aspirants que s'hagin de valorar en la fase de concurs no s'han de presentar amb la instància inicial. S'hauran de presentar dins el termini de deu (10) dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació del llistat definitiva de les persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició.
Els mèrits de les persones aspirants que s'hagin de valorar en la fase de concurs no s'han de presentar amb la instància inicial. S'hauran de presentar dins el termini de deu (10) dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació del llistat definitiu de les persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició. S'haurà de presentar, juntament amb els documents, l'AUTOBAREMACIÓ, d'acord amb el model de l'Annex III.
Tota la documentació que es presenta en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.
Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats. No obstant això el Tribunal podrà reconèixer aquells documents acreditatius de mèrits expedits en idioma estranger sempre i quan el seu contingut sigui comprensible i evident pel Tribunal i es pugui determinar o apreciar de forma clara la seva validesa.
CINQUENA.- ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS
1.- Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la presidència de la Corporació, o autoritat delegada, dictarà resolució aprovant la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos. A la resolució es nomenaran els membres titulars i suplents del tribunal qualificador.
2.- Els aspirants disposaran d'un termini de tres (3) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució esmentada, per formular davant la Batlia les reclamacions o esmenes que considerin oportunes, adreçades a esmenar els defectes que s'hagin pogut produir. Les reclamacions o esmenes es presentaran telemàticament per la seu electrònica de l'Ajuntament de Muro dins el termini indicat.
Les reclamacions o esmenes de deficiències presentades seran resoltes en una nova resolució d'aprovació de la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos.
La llista provisional de persones admeses i excloses es considerarà automàticament elevada a definitiva si no s'hi presenten reclamacions.
SISENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
1.- El Tribunal qualificador estarà format per un president, tres vocals i un secretari. Així mateix, es nomenarà un suplent per cada un dels membres del Tribunal.
2.- Els membres del Tribunal hauran de comptar amb una titulació superior o igual a la requerida per aspirar a la plaça del procés selectiu.
3.- Podran nomenar-se assessors del Tribunal, els quals actuaran amb veu però sense vot.
4.- El Tribunal no podrà actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el secretari i el president o qui legalment els substitueixi. Tots els membres del tribunal tindran veu i vot, i les seves decisions hauran d'adoptar-se per majoria.
5.- L'abstenció i recusació dels membres del Tribunal s'ajustarà al previst en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
SETENA.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
El procés selectiu s'iniciarà amb la fase d'oposició i continuarà amb la fase de concurs per als aspirants que hagin superat la fase d'oposició.
Els aspirants seran convocats per l'únic exercici en crida única i serà exclòs de les proves selectives qui no hi comparegui, tret dels casos degudament justificats i lliurement apreciats pel Tribunal.
En qualsevol moment, i especialment abans de la realització de l'exercici, els membres del Tribunal podran demanar als aspirants l'exhibició del document corresponent amb la finalitat d'acreditar la identitat.
La puntuació global del concurs oposició ha de resultar de les puntuacions en les fases d'oposició i concurs, i és d'un 60% per a la fase d'oposició i d'un 40% per a la fase de concurs, amb una puntuació final d'entre 0 i 60 punts per a la fase d'oposició i d'entre 0 i 40 punts per a la fase de concurs.
Desenvolupament de l'Oposició (60%)
Puntuació màxima: 60 punts. Seran eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 30 punts.
Consistirà en la realització d'un de tres supòsits pràctics proposats, relacionats amb les funcions pròpies del lloc d'Administratiu/va. La persona aspirant haurà de triar i resoldre un d'ells utilitzant l'aplicació informàtica municipal emprada habitualment per l'Ajuntament de Muro.
1. La prova podrà incloure tasques com la tramitació d'un expedient administratiu, registre d'entrada/sortida, elaboració d'informes o resolucions, convocatoria d'organs col·legiats, notificacions, o una combinació de l'anterior.
2. Durada màxima: 120 minuts.
3. Aquesta prova es valorarà tenint en compte la correcció tècnica, l'adequació a la normativa aplicable i el maneig de l'aplicació informàtica.
Conclòs l'exercici, i una vegada realitzada la correcció de la prova, el Tribunal qualificador farà públic el resultat al tauler d'anuncis de la Seu Electrònica, amb expressió de la seva identitat i la puntuació obtinguda, atorgant als interessats un termini de tres (3) dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions o sol·licitar revisió de l'examen realitzat.
En el cas d'existir reclamacions, al·legacions o sol·licituds de revisió, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i en farà públic el resultat al tauler d'anuncis de la Seu Electrònica.
El resultat provisional del segon exercici es considerarà automàticament elevat a definitiu si no s'hi presenten reclamacions.
Desenvolupament del Concurs de mèrits (40%)
Un cop acabada la fase d'oposició, el Tribunal passarà a valorar els mèrits presentats en temps i forma per aquells aspirants que hagin superat la fase de l'oposició.
La fase de concurs no té caràcter eliminatori.
Només es valoraran els mèrits obtinguts fins data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.
Els documents acreditatius de mèrits hauran de ser originals (acompanyats de fotocòpia) per a la seva compulsa en el moment de la presentació, o bé còpies degudament adverades per l'autoritat, organisme o fedatari públic competent
En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits, llevat de defectes merament formals advertits en la documentació presentada per l'aspirant, sempre que aquesta acrediti el mèrit al·legat en l'aspecte substantiu.
Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions atorgades a cada aspirant.
Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres (3) dies hàbils següents a aquesta publicació.
- Mèrits professionals (màxim 17 punts)
Es valoraran els serveis d'acord amb el següent barem:
- Pels serveis prestats a l'Administració local en qualitat de personal funcionari de carrera o interí , en la categoria d'auxiliar administratiu: 0,07 punts per mes de serveis prestats.
- Pels serveis prestats a la resta d'Administracions públiques, en qualitat de personal funcionari de carrera o interí, en la categoria d'auxiliar administratiu. Es consideren administracions públiques a aquests efectes les definides a l'article 2.3 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic : 0,01 punts per mes de serveis prestats.
La forma d'acreditació d'aquest mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions:
- Serveis prestats a l'Administració pública: mitjançant una certificació acreditativa dels serveis prestats expedida per l'entitat corresponent amb la indicació de la categoria professional i les dates d'alta i baixa de la mateixa. Junt amb aquest certificat s'haurà d'aportar també un informe de vida laboral ACTUALITZAT expedit per la TGSS.
L'experiència professional es computa per mesos complets i es descartaran les fraccions de temps inferior a un mes.
De no aportar-se tota la documentació, encara que sigui parcialment (manca vida laboral, certificats o declaració jurada) no es valorarà aquest mèrit.
- Formació acadèmica (màxim 5 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser distinta a la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions d'administratiu d'administració general les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, geografia, turisme, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 5,00 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
a. Titulació acadèmica de diplomatura universitària o superior o equivalent acadèmic: 5,00 punts.
La forma d'acreditació d'aquest mèrit serà la presentació del títol o certificació expedida per les institucions públiques oficials corresponents.
- Coneixements de llengua catalana (màxim 3 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificats de major puntuació :
Per al nivell C2: 1punt
Per al llenguatge administratiu, acumulable al nivell C2: 2 punts
La forma d'acreditació d'aquest mèrit serà la presentació del títol o certificació expedida per les institucions públiques oficials corresponents.
- Cursos de formació (màxim 15 punts)
Es baremaran tots els cursos de formació d'informàtica, prevenció de riscs laborals, qualitat, igualtat i els directament relacionats amb les funcions i àrea de la plaça a la qual s'opta, certificats amb aprofitament, impartits u homologats per les Administracions públiques, les Federacions d'Entitats públiques, Universitat, per col·legis professionals i pels sindicats.
Els cursos amb aprofitament es valoraran a raó de 0,020 punts per hora.
No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS.
Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.
La forma d'acreditació d'aquests mèrits haurà d'adequar-se a les següents indicacions: L'acreditació de les formacions no reglades es farà mitjançant certificacions, diplomes o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos. Si no consten les hores o els crèdits, no es valorarà.
Si no consta si un determinat curs és d'assistència o d'aprofitament, es considerarà com a d'assistència i no es valoraran.
No seran valorats, ni en cap cas puntuaran, els mèrits al·legats que no siguin justificats documentalment.
VUITENA.- RELACIÓ D'APROVATS I ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA
Relacions provisionals d'aspirants seleccionats de la fase concurs oposició
El Tribunal qualificador farà públic el resultat provisional del concurs oposició al tauler d'anuncis de la Seu Electrònica, així com la llista provisional d'aspirants seleccionats, atorgant als interessats un termini de tres (3) dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions o sol·licitar revisió de l'examen realitzat.
En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:
1) Major puntuació en la fase d'oposició.
2) Major puntuació en l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs.
3) Si persisteix l'empat finalment es procedirà per ordre de registre d'entrada.
Relacions definitives de les puntuacions de la fase de concurs oposició i relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu.
Resoltes les reclamacions, el Tribunal ha d'aprovar la relació definitiva de les puntuacions de la fase de concurs oposició, la relació definitiva d'aspirants seleccionats i els aspirants que formaran part de la borsa de treball, i la publicarà al tauler d'anuncis de la Seu Electrònica.
En cas que no s'hagi presentat cap reclamació, la llista provisional de puntuacions esdevindrà definitiva sense més tràmit.
L'aprovació de la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran contractats com a personal laboral fix serà publicada en el BOIB i en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica.
En cap cas no pot ser un nombre d'aspirants superior al de places convocades.
NOVENA- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Muro (https://www.ajmuro.net/ca/ofertes-feina), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria.
DESENA.- PREVISIONS EN ORDRE A LA PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL
Les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent i, especialment la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals».
ANNEX I TEMARI
1. La Constitució Espanyola de 1978: estructura i contingut. Drets i deures fonamentals. El Tribunal Constitucional. Reforma constitucional.
2. La Unió Europea: els tractats. Les institucions: el Consell, el Parlament, la Comissió Europea: els tractats. Les institucions: el Consell, el Parlament, la Comissió Europea i el Tribunal de Justícia. Les fonts del dret comunitari.
3. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears: estructura i contingut. Competències de la Comunitat Autònoma.
4. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques: fases del procediment, notificacions, recursos administratius.
5. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic: principis generals, òrgans administratius, convenis.
6. L'Administració Local a la Constitució i a l'Estatut d'Autonomia. La Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local. Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
7. Ordenances i reglaments de les entitats locals. Procediment d'aprovació. Reglaments orgànics. Ban.
8. El Pressupost municipal: concepte, estructura, elaboració i aprovació. Execució pressupostària. Modificacions pressupostàries. Control i fiscalització. Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
9. La contractació administrativa en l'àmbit local. Tipus de contractes. Procediments d'adjudicació. Perfil del contractant i plataforma de contractació del sector públic.
10. La Llei de Transparència, accés a la informació pública i bon govern. Publicitat activa. Dret d'accés a la informació.
11. Protecció de dades personals. El Reglament General de Protecció de Dades (RGPD). Principis, drets de la ciutadania i obligacions de les administracions.
12. Igualtat de gènere a les Administracions Públiques. Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març.
13. Conceptes bàsics d'informàtica: sistemes operatius, ofimàtica bàsica (processadors de text, fulls de càlcul, bases de dades), correu electrònic.
14. L'administració electrònica. Registre electrònic. Notificacions electròniques. Signatura digital i certificats electrònics. Interoperabilitat.
15. Aplicacions informàtiques utilitzades a l'Ajuntament de Muro : gestió d'expedients (SIMPLIFICA) , gestió organs col·legiats, comptabilitat, registre i padró.
ANNEX II MODEL SOL·LICITUD
MODEL DE SOL·LICITUD PER FORMAR PART DEL PROCÉS SELECTIU DE 3 PLACES D'ADMINISTRATIU D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT DE MURO, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA 2022 PEL SISTEMA DE PROMOCIÓ INTERNA
D/Dª.....................................................................,major d'edat, amb DNI...................... i domicili a efectes de notificacions a..................................................................................amb telèfon (fixo i mòbil)................................................................................................... i adreça de correu electrònic................................................................................................
EXPOSA:
1. Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per cobrir 3 places d'administratiu d'administració general pel sistema de concurs oposició, que consta dins l'Oferta d'Ocupació Pública 2022 pel sistema de promoció interna.
2. Que declar responsablement estar en possessió de tots i cada un dels requisits o condicions exigits a la base segona de la convocatòria.
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:
a) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació.
b) Fotocòpia de la titulació exigida.
c) Fotocòpia del certificat, títol o diploma del nivell de llengua catalana
d) Resguard del pagament de la taxa.
Per tot l'exposat, SOL·LICIT:
Ser admès/esa i poder prendre part en el procediment selectiu indicat.
Muro, ........de................... de 2025
(Signatura)
Sr. BATLE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE MURO
De conformitat al que disposen la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets humans, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel·lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07440 – Muro, Plaça del Comte d'Empúries, 1. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establert en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.
ANNEX III AUTOBAREMACIÓ
|
Plaça convocada: |
|
|
Persona aspirant: |
|
|
DNI |
|
|
MÈRITS PROFESSIONALS |
Serveis prestats a l'administració Local
|
Administració |
Categoria professional |
Dies cotitzats |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serveis prestats a altres administracions públiques
|
Administració |
Categoria professional |
Dies cotitzats |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ALTRES MÈRITS
Titulacions acadèmiques
|
Títol |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coneixement de llengua catalana
|
Nivell |
Puntuació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cursos de formació
|
Curs |
Hores d'aprofitament |
Punts |
Puntuació |
|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PUNTUACIÓ TOTAL
Muro, en data de la signatura electrònica (19 de maig de 2025
El batle Miquel Porquer Tugores)