Secció I. Disposicions generals
PARLAMENT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 321131
Resolució del Parlament de les Illes Balears per la qual es convalida el Decret llei Decret llei 4/2025, d’11 d’abril, contra l’oferta il·legal, de mesures transitòries per a l’oferta, i per la qualitat turística de les Illes Balears (escrit RGE núm. 7652/25)
Versió PDF
D'acord amb l'article 49.2 de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears, el Ple del Parlament de les Illes Balears, en sessió de dia 6 de maig de 2025, després d'un debat i una votació de totalitat, acordà convalidar el Decret llei 4/2025, d'11 d'abril, contra l'oferta il·legal, de mesures transitòries per a l'oferta, i per la qualitat turística de les Illes Balears (escrit RGE núm. 7652/25). (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 46 de 15 d'abril de 2025).
Conformement amb l'establert a l'apartat 6 de l'article 157 del Reglament del Parlament de les Illes Balears, s'ordena la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l'acord de convalidació esmentat.
A la data de la signatura electrònica (8 de maig de 2025)
El president del Parlament de les Illes Balears Gabriel Le Senne i Presedo