Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 315964
Adjudicació de llocs de treball, personal laboral mitjançant el procediment extraordinari d'estabilització
Versió PDF
Adjudicació de llocs de treball, personal laboral mitjançant el procediment extraordinari d'estabilització
Mitjançant Resolució de Batlia núm. 2025-1092, de l'Ajuntament d'Alcúdia, de data 30 d'abril de 2025, es va ordenar la contractació, com a personal laboral fix discontinu, a l'àrea d'educació de l'Ajuntament d'Alcúdia, a les següents persones:
Al Sr. Ayala Batle Manel Miquel, amb DNI **06175** com a personal laboral fix discontinu, grup 4, (codi 6430-1 OD 21), amb jornada complerta, de l'àrea d'educació de l'ajuntament Alcúdia.
Al Sr. Fernàndez Bernat J. Antonio , amb DNI **21252** com a personal laboral fix discontinu, grup 4, (codi 6430-3 OD 22), amb jornada complerta, de l'àrea d'educació de l'ajuntament Alcúdia.
A la Sra. Garcías Cerdà Fca. Isabel, amb DNI **23619** com a personal laboral fix discontinu, grup 4, (codi 6430-4 OD 23), amb jornada complerta, de l'àrea d'educació de l'ajuntament Alcúdia.
A la Sra. Pujades Estrany Francisca, amb DNI **21081** com a personal laboral fix discontinu, grup 4, (codi 6430-5 OD 24),), amb jornada complerta, de l'àrea d'educació de l'ajuntament Alcúdia.
Alcúdia, a la data de la signatura electrònica (30 d'abril de 2025)
La batlessa Josefina Linares Capó