Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 304475
Extracte de l'acord de junta de govern local de L'ajuntament de Santa Eulària des Riu de data 24 d’abril de 2025, pel qual s'aprova la convocatòria d’ajudes per a associacions corals sense ànim de lucre del municipi de Santa Eulària des Riu per a l’any 2025
Versió PDF
BDNS (Identif.): 829624
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions
(https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/829624)
Primer. Beneficiaris
Podran ser beneficiàries d'aquestes subvencions les associacions corals del municipi de Santa Eulària des Riu sense ànim de lucre i legalment constituïdes, que vagin a realitzar les activitats que fonamenta el seu atorgament i reuneixin els requisits següents:
Segon. Objecte de la convocàtoria
L'objecte de la convocatòria és donar suport i fomentar les activitats culturals, socials i musicals de les associacions corals sense ànim de lucre al municipi de Santa Eulària des Riu per a l'any 2025.
Tercer. Bases reguladores
Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvencions estan contingudes en les bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'exercici 2025, aprovats inicialment pel Ple de la corporació en sessió ordinària celebrada en data 31 d'octubre de 2024 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les illes Balears núm. 157 del 03/12/2024..
Quart. Dotació pressupostària
1.- Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 10.000,00 €, amb càrrec a les partides 3341-48210 dels pressupostos locals de 2025.
L'import màxim d'ajuda serà de 1.500 euros per sol·licitant. Si la suma de les sol·licituds vàlides i que compleixin amb els requisits de la present convocatòria superen l'import màxim de la partida pressupostària esmentada en el paràgraf anterior, la comissió avaluadora podrà formular, amb l'objectiu d'atendre el màxim de sol·licituds presentades, una proposta de resolució que inclogui el prorrateig proporcional entre totes elles.
Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds
1.- El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria.
2.- Les sol·licituds es presentaran al Registre Telemàtic de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, situat a la pàgina web www.santaeulariadesriu.com , en virtut del que estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El sol·licitant haurà de presentar la seua sol·licitud mitjançant el certificat electrònic de representant de persona jurídica a nom de l'associació.
Sisè. Sol·licitud i documentació necessària
1.- Les sol·licituds es formularan mitjançant la presentació del model annex 1 degudament emplenat i signat per mitjans electrònics, al costat de la documentació següent:
2.- L'Ajuntament de Santa Eulària des Riu podrà requerir en qualsevol moment de la tramitació de la sol·licitud els documents que consideri necessaris a fi de garantir la correcta adjudicació de l'ajuda segons els criteris d'avaluació establerts.
Santa Eulària des Riu, signat digitalment (30 d'abril de 2025)
L'alcaldessa (Maria del Carmen Ferrer Torres)