Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 266353
Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de correcció d’una errada material a la resolució de 9 d’abril de 2025 de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual es constitueix la borsa única de personal funcionari interí del cos facultatiu tècnic, escala sanitària, especialitat ATS (infermeria)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 12 d'abril està prevista la publicació en el BOIB de la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de 9 d'abril de 2025 per la qual es constituex la borsa única de personal funcionari interí del cos facultatiu tècnic, escala sanitària, especialitat ATS (infermeria). 

2. En aquesta Resolució s'ha advertit una errada material en l'annex 1 en relació amb l'aplicació del criteri de 17.1 a) de desempat, de les bases que han de regir aquesta borsa única aprovades a la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de 30 de gener de 2025 per la que es va constituir la borsa única de selecció de personal funcionari interí del cos facultatiu tècnic, escala sanitària, especialitat ATS (infermeria) (BOIB núm 15, d'1 de febrer), per la qual cosa s'ha de rectificar aquesta errada.

Fonaments de dret

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que aquestes poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els errors materials, de fet o aritmètics que hi hagi en els seus actes.      

2. D'altra banda, l'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició.      

3. El Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears i posteriors modificacions, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Esmenar l'errada material advertida en l'annex 1 en relació amb l'aplicació del criteri de 17.1 a) de desempat, de les bases que han de regir aquesta borsa única aprovades a la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de 30 de gener de 2025 per la que es va constituir la borsa única de selecció de personal funcionari interí del cos facultatiu tècnic, escala sanitària, especialitat ATS (infermeria) (BOIB núm 15, d'1 de febrer).      

2. Aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses i la llista definitiva de mèrits dels aspirants del tall de la borsa única de selecció de personal funcionari interí del cos facultatiu tècnic, Escala sanitària, especialitat ATS / Infermeria, que s'adjunta com annex1.      

3. Aprovar l'actualització de la llista d'aspirants que conformen la borsa única, amb l'ordre de prelació final, després d'aplicar els criteris de desempat, que s'adjunta coma a annex 2 a aquesta Resolució.      

4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al Portal de l'Opositor i a la seu electrònica de la CAIB. Igualment, s'ha de comunicar al Servei d'Ocupació de les Illes Balears perquè en faci la difusió oportuna.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència i Administracions Públiques, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 11 d'abril de 2025)

La consellera de Presidència i Administracions Públiques Antònia Maria Estarellas Torrens

Documents adjunts