Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 239580
Convocatòria i bases per a la cobertura interina d’una plaça de personal funcionari, mestre/a de suport, adscrita a un programa temporal de suport específic en la EEI Toninaina, mitjançant el sistema de concurs

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 La Junta de Govern Local de l'Ajuntament d'Inca, a la seva sessió de dia 12 de març de 2025 va adoptar els següents acords:

Primer.- Aprovar la convocatòria i les bases per a la cobertura interina d'una plaça de personal funcionari de Mestre/a de suport adscrita a un programa temporal de suport específic EEI Toninaina, mitjançant el sistema de concurs i la posterior creació d'un borsí d'aquesta categoria per a cobrir necessitats derivades d'aquest programa.

Segon.- Obrir el procés per a la creació d'aquest borsí de conformitat amb les bases s'aproven i disposar que la convocatòria s'anunciï al Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la pàgina web de l'Ajuntament d'Inca.

Tercer.- Autoritzar (A) la despesa per un import de 26.771,65 € en concepte de retribució per l'exercici 2025 d'una plaça de personal funcionari interí en la categoria de Mestre/a d'educació especial (A2-21), amb càrrec a les següents aplicacions pressupostàries i pels següents imports:

RETRIBUCIONS AMB SALARIS VIGENTS

(INCREMENT 2% ANY 2024)

PERÍODE: Des de 02/05/25 fins 31/12/25

CONCEPTES RETRIBUTIUS PER LA CONTRACTACIÓ DE:

DURACIÓ (en mesos i dies)

8,00

MESTRE/A EDUCACIO ESPECIAL SUBGRUP A2 NIVELL 21

AMB PRORRATEIG P. EXTRES

MENSUAL

COST TOTAL PREVIST

APLICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA PROGRAMA TEMPORAL TONINAINA

SOU BASE

1.286,81 €

10.294,51 €

06,32002,1439809

TRIENNIS

0,00 €

0,00 €

06,32002,1439809

COMPLEMENT DE DESTÍ

660,75 €

5.286,00 €

06,32002,1439809

COMPLEMENT ESPECÍFIC

501,27 €

4.010,16 €

06,32002,1439809

COMPLEMENT RESIDÈNCIA

 

88,47 €

707,80 €

06,32002,1439809

COMPLEMENT CARRERA PROFESSIONAL

 

0,00 €

0,00 €

 

COMPLEMENT ESCOLARITAT FILLS

 

0,00 €

0,00 €

 

TOTAL BRUT

2.537,31 €

20.298,47 €

 

SEG. SOCIAL AJUNTAMENT

 

809,15 €

6.473,18 €

06,32002,1609809

COST TOTAL AJUNTAMENT

 

3.346,46 €

26.771,65 €

 

 

(Signat electrònicament: 2 d'abril de 2025)

El batle president Virgilio Moreno Sarrió

 

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA COBERTURA INTERINA D'UNA PLAÇA DE PERSONAL FUNCIONARI DE MESTRE/A DE SUPORT ADSCRITA A UN PROGRAMA TEMPORAL DE SUPORT ESPECÍFIC EEI TONINAINA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS I LA POSTERIOR CREACIÓ D'UN BORSÍ D'AQUESTA CATEGORIA PER A COBRIR NECESSITATS DERIVADES D'AQUEST PROGRAMA

JUSTIFICACIÓ DE LA NECESSITAT

La Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressuposts Generals de l'Estat per a l'any 2023, prorrogat per l'exercici 2025, estableix al seu art. 20.CINC "1. La contractació de personal laboral, així com els nomenaments de personal funcionari i estatutari hauran de realitzar-se amb caràcter fix, indefinit o permanent, segons sigui procedent. No es podrà contractar personal temporal, ni realitzar nomenaments de personal estatutari temporal i de personal funcionari interí excepte en casos excepcionals i per a cobrir necessitats urgents i inajornables, en els supòsits i d'acord amb les modalitats previstes pel text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, en la seva redacció donada per Reial decret llei 32/2021, de 28 de desembre, el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, en la seva redacció donada per la Llei 20/2021, de 28 de desembre, així com en la resta de normativa aplicable".

En la sessió de la Junta de Govern de 29 de gener de 2025 es va aprovar el «programa temporal de suport específic a l'EEI Toninaina» amb una durada inicial fins a juny del 2025, prorrogable pel 2025-2026, si les necessitats que motiven el programa persisteixen.

El programa tindrà una durada inicial fins a juny del 2025, prorrogable pel proper curs escolar de 2025/2026.

Per dur a terme les activitats derivades d'aquest programa serà necessari comptar amb el personal següent:

Denominació del lloc: Mestre/a de suport Nombre de llocs: 1 Requisits específics: Titulació: Grau universitari Mestre especialista en Pedagogia Terapèutica

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la cobertura interina d'una plaça de personal funcionari com a mestre/a de suport adscrit a un programa temporal de suport específic EEI Toninaina, mitjançant el sistema de concurs, i la posterior creació d'un borsí d'aquesta categoria per cobrir necessitats derivades d'aquest programa.

Característiques del lloc de treball:

Escala: administració especial Denominació: Mestre/a de suport de la Secció escola infantil Toninaina Grup: A Subgrup A2 Nivell de català: C1 Sistema de selecció: Concurs Drets d'examen: 14,38 euros (Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius,BOIB Núm 135 de 3 d'octubre de 2023)

La persona aspirant que formant part d'aquest borsí sigui nomenada personal funcionari interí com a Mestre/a adscrita al programa temporal de suport específic EEI Toninaina, desenvoluparà les funcions pròpies del lloc de treball amb caràcter d'interinitat fins que concorri una de les causes establertes en aquestes bases, en la normativa que sigui d'aplicació o fins que finalitzi el programa.

El programa tindrà una durada inicial fins a juny del 2025, prorrogable pel proper curs escolar de 2025/2026.

SEGONA. CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per prendre part en aquestes proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.

b) Haver complert els setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa, ambdues referides al dia en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies.

c) Estar en possessió del Grau universitari Mestre especialista en Pedagogia Terapèutica o estar en condicions d'obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions expedides a l'estranger s'ha d'aportar la corresponent documentació que n'acrediti l'homologació oficial. S'ha de fer constar a la sol·licitud de participació la titulació que s'acredita com a requisit per a poder accedir.

d) No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions de mestre/a de suport, és a dir, tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, escala o especialitat.

e) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat/ada o inhabilitat/ada. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no ha d'estar inhabilitat/ada o en situació equivalent ni ha d'haver estat sotmès/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.

f) No estar sotmès/esa a causa d'incapacitat o incompatibilitat de les contingudes en la legislació local.

g) Acreditar documentalment el coneixement de llengua catalana mitjançant el certificat de nivell C1 de català de la Direcció General de Política Lingüística, de l'Escola Balear d'Administració Pública o un altre organisme reconegut a aquest efecte en la legislació vigent.

h) Prèviament al nomenament, la persona interessada haurà de fer constar la manifestació de complir els requisits assenyalats als apartats d), e) i f).

i) Acreditar el pagament taxa d'examen d'acord amb allò disposat a l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius: 14,38 euros.

j) Aportar Certificat delictes sexuals. D'acord amb l'article 57 de la llei Orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència enfront a la violència, per participar en la provisió de llocs de feina que impliquin contacte habitual amb menors, és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals tipificats en el títol VIII de la Llei orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal, així com per qualsevol delicte de tracta d'éssers humans tipificat en el títol VII bis del Codi Penal.

Aquesta circumstància ha de ser comprovada d'ofici per l'Administració mitjançant la Plataforma d'Interoperabilitat de les Illes Balears (PINBAL) excepte en el cas que la persona interessada s'oposi a la consulta. En cas d'oposició a la consulta, la persona interessada ha d'adjuntar a la sol·licitud de participació en el concurs la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals.

k) Acreditar el certificat de capacitació per a l'ensenyament en llengua catalana del primer cicle d'educació infantil.

TERCERA.- DRETS D'EXAMEN

La taxa pels drets d'examen té un import de 14,38 euros, que s'hauran d'abonar dins el termini d'admissió de sol·licituds. Pagar els drets d'examen no suposa en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud a l'Administració dins el termini establert. No escau la devolució de l'import íntegre satisfet en concepte de taxa per drets d'examen en els supòsits d'exclusió de les proves selectives per causes imputables a les persones interessades.

Per dur a terme aquest pagament, l'interessat s'ha de dirigir a https://inca.tributoslocales.es, pagar taxes, taxa per expedició de document, en el quadre tipus de document indicar «dret examen», taxa per expedició documents-autoritzacions i llicències, i seleccionar "sol·licituds proves selecció del personal- A2/B laboral-1".

QUARTA. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES

Les sol·licituds per participar en les proves selectives s'hauran de presentar, telemàticament mitjançant el tràmit extern creat a aquest efecte a la Seu Electrònica de l'Ajuntament o bé en el Registre General d'aquest Ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. En tot cas, aquestes sol·licituds s'hauran d'ajustar al model oficial que consta a l'annex I de les presentes bases.

En el cas de no presentar-se la instància a la Seu electrònica o en el Registre General de l'Ajuntament, es convenient que la persona interessada avanci la sol·licitud registrada abans de la finalització del termini de la presentació de les instàncies mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça secretaria@ajinca.net posant a l'assumpte "Expedient núm.: 1717/2025 Justificant instància: Mestre/a de suport adscrit a un programa temporal de suport específici EEI Toninaina» i adjuntant el justificant de la presentació de la instància dins termini.

Les bases que regeixen aquest procès selectiu es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). El termini de presentació d'instàncies serà de cinc (5) dies hàbils, comptats a partir del dia següent de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). La convocatòria s'anunciarà en els llocs habituals i els successius anuncis es publicaran únicament a la web municipal de l'Ajuntament d'Inca.

El model d'instància que consta com annex I inclou una declaració jurada de reunir totes i cada una de les condicions exigides a la base segona. Aquesta sol·licitud també inclou un full d'autobaremació de mèrits, que té igualment la consideració de declaració responsable. En aquest full d'autobaremació els aspirants han d'al·legar sota la seva responsabilitat quins són els mèrits dels quals disposen en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'acord amb els prevists a la fase de concurs.

Els mèrits es valoraran amb referència a la data de la finalització del termini de presentació d'instàncies.

Juntament amb la instància, les persones aspirants hauran de presentar el certificat de nivell C1 de català, la titulació que s'acredita com a requisit per a poder accedir, el Certificat delictes sexuals, en cas d'oposar-se a la consulta, certificat de capacitació per a l'ensenyament en llengua catalana del primer cicle d'eduació infantil i els mèrits que s'han de valorar en el concurs.

El tribunal qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament d'Inca podran requerir en qualsevol moment del procès a les persones aspirants perquè acreditin la veracitat d'allò declarat.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, l'aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. El domicili, el telèfon i correu electrònic que hi figurin es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva de les persones candidates tant els errors descriptius com la no-comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

CINQUENA. ADMISSIÓ D'ASPIRANTS

Expirat el termini de presentació de sol·licituds, el batle dictarà resolució aprovant la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública a la pàgina web de l'Ajuntament; es concedirà un termini de cinc (5) dies hàbils perquè les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes, i seran esmenats els errors. Els/les sol·licitants que dins el termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admesos/ses seran definitivament exclosos/es del procés selectiu.

Als efectes d'aquesta convocatòria s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables imputables a l'aspirant:

  • No pagar la taxa o pagar-la fora del termini de presentació de sol·licituds.
  • Presentar la sol·licitud fora de termini.
  • No complir qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
  • Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen aquestes bases.

En tot cas, amb la finalitat d'evitar errades i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades hauran de comprovar no només que no figuren a la relació de persones excloses, sinó que, a més, consten a la de persones admeses.

Aquestes reclamacions, si n'hi hagués, seran acceptades i rebutjades a l'acord del batle president, pel qual serà aprovada la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior.

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional, s'entendrà aquesta elevada a definitiva, sense necessitat de nou acord i publicació.

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement que les persones interessades compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria.

SISENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

El tribunal qualificador es constituirà amb un president, un secretari i quatre vocals, amb els seus corresponents suplents.

El tribunal qualificador queda autoritzat per resoldre tots els dubtes que puguin sorgir i adoptar els acords precisos per al bon funcionament de la convocatòria en tot el que no s'hagi previst a les presents bases.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents.

Per altra banda, es podran designar assessors tècnics i col·laboradors del tribunal en aquest procés, que actuaran amb veu, però sense vot.

Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se de formar-ne part i d'intervenir-hi quan concorrin les circumstàncies establertes a l'article 23 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic, i hauran de notificar-ho a l'autoritat competent.

La Junta de Personal podrà designar un representant sindical per vetllar pel bon desenvolupament del procediment selectiu.

SETENA. FASE DE CONCURS I MÈRITS A VALORAR

La puntuació màxima assolible a la fase de concurs és de 100 punts.

S'estableix un barem de mèrits estructurat en els blocs que s'indiquen a continuació, amb les puntuacions màximes que es poden assolir en cada un d'aquests, amb un màxim total de 100 punts:

Experiència professional: fins a un màxim de 60 punts Altres mèrits: fins a un màxim de 40 punts

En aquest segon apartat s'han de valorar els mèrits següents amb el màxim de 40 punts:

- Formació acadèmica: fins un màxim de 20 punts

- Formació complementària: fins un màxim de 20 punts

- Coneixements de català: fins un màxim de 5 punts

Els mèrits a valorar pel tribunal són els següents:

A. Experiència professional. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 60 punts.

En aquest apartat s'atorgarà una puntuació global màxima de 60 punts pels serveis prestats d'acord amb el següent barem:

a) Serveis prestats a l'Administració Pública, els seus organismes autònoms i entitats d'ella dependents com a personal funcionari o laboral en la categoria de mestre de suport. Es valorarà amb 0,30 punts per mes complet treballat a jornada completa amb un màxim de 60 punts.

b) Serveis prestats a l'àmbit privat per compte propi o per compte d'altri, en altres centres o empreses com a mestre/a de suport. Es valorarà amb 0,15 punts per mes complet treballat a jornada completa amb un màxim de 40 punts.

Els serveis prestats en l'administració pública s'han d'acreditar mitjançant la presentació del corresponent certificat de serveis prestats en el qual constin categoria, temps treballat, tipus de jornada, funcions realitzades, vinculació amb l'Administració, organismes autònoms i entitats públiques d'ella dependents. Junt amb aquesta documentació s'ha d'aportar un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

Els serveis prestats en l'àmbit privat s'han d'acreditar mitjançant presentació del contracte de treball o certificat d'empresa. Aquests documents hauran d'indicar la data d'alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions realitzades. Excepcionalment, pel cas d'extinció de l'empresa a la qual es varen prestar els serveis, s'han d'aportar els documents originals que justifiquin les dades indicades anteriorment. Junt amb aquesta documentació s'ha d'aportar un informe de vida laboral expedit per la TGSS.

En l'exercici de la professió; s'han d'acreditar mitjançant certificat d'alta i baixa de l'impost d'activitats econòmiques, amb indicació de la classificació de l'activitat, i en el seu cas la llicència fiscal per a períodes anteriors al dia 1 de gener de 1992. Junt amb aquesta documentació s'ha d'aportar un informe de vida laboral expedit per la TGSS, així com aquella altra documentació que sigui necessària per demostrar l'equivalència amb la categoria i funcions de les places que es convoquen.

La fraccions inferiors al mes complet treballat a jornada completa es valoraran proporcionalment. També es valoraran proporcionalment les jornades a temps parcial.

B. Formació. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 40 punts.

B.1. Formació acadèmica. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 20 punts:

Estar en possessió d'una titulació acadèmica distinta a la que s'acredita com a requisit, i del mateix nivell o d'un nivell superior.

Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques de caràcter oficial o l'equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada.

Aquesta valoració s'ha de fer de la manera següent:

B.1.1 Formació Universitària:

a. Per cada titulació acadèmica oficial de segon cicle universitari, llicenciatura o equivalent: 6 punts.

b. Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, grau, primer cicle universitari, o equivalent: 4 punts.

c. Per cada títol propi de grau: 2 punts.

B.1.2 Estudis de Postgrau

  • Per cada títol de doctor/a: 15 punts.

  • Màster: els títols de màsters universitaris oficials es valoren a raó de 0,02 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1393/2007, de 27 d'octubre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,05 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 12 punts.

  • Títols propis de postgrau (especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària) es valoren a raó de 0,016 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel RD 1393/2007, de 27 d'octubre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,04 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 8 punt.

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s'entén que els crèdits són LRU i s'han de computar, d'acord amb els paràgrafs anteriors, a raó de 0,02 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives, si són títols oficials, o 0,016 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives si es tracta de títols propis.

B.2. Formació complementària. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 20 punts:

En aquest apartat es valoraran:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris directament relacionats amb les funcions de la categoria de la plaça convocada de mestre/a de suport, impartits o reconeguts per l'Institut Nacional de l'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear de l'Administració Pública (EBAP), la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), i els impartits per la Universitat, per col·legis o associacions professionals, pels sindicats, per les administracions de l'Estat, autonòmica o local, o per entitats homologades per les administracions anteriors: fins a un màxim de 20 punts.

Aquests mèrits s'acreditaran documentalment presentant còpia del títol d'assistència o certificat expedit pel centre o institució que hagi organitzat el curs, jornada o seminari, amb indicació de la seva duració i de les matèries tractades. Només es valoraran aquells cursos, jornades o seminaris que estiguin relacionats directament amb la plaça objecte de la convocatòria.

En tot cas, es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris amb aprofitament de formació en àrea transversals impartits o reconeguts per l'Institut Nacional de l'Administració Pública (INAP), l'Escola Balear de l'Administració Pública (EBAP), la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), i els impartits per la Universitat, per col·legis o associacions professionals, pels sindicats, per les administracions de l'Estat, autonòmica o local, o per entitats homologades per les administracions anteriors:

Les àrees que es consideraran transversals:

- Àrea juridicoadministrativa.

- Igualtat de gènere.

- Ofimàtica a nivell usuari

- Àrea de qualitat, competències i recursos humans.

- Prevenció de riscs laborals.

- Relacionats amb la Llei Orgànica de Protecció de dades.

Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència, és a dir, que no són acumulables l'assistència i l'aprofitament.

No es valoraran més d'una vegada cursos de temàtica o continguts anàlegs.

No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.

La valoració dels cursos es realitzarà de la següent manera:

a) Quan els certificats dels cursos acreditin assistència, es valoraran a raó de 0,1875 punts per cada 10 hores o 0,46875 punts per crèdit ECTS.

b) Quan els certificats dels cursos acreditin aprofitament, es valoraran a raó de 0,375 punts per cada 10 hores o 0,9375 punts per crèdit ECTS.

c) Els cursos impartits es valoraran amb 0,75 punts per cada 10 hores o 1,875 punts per crèdit ECTS.

Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.

Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.

B.3. Coneixements de llengua catalana. Aquest apartat es valorarà amb un màxim de 5 punt:

Només es valoraran les certificacions expedides pel Govern de les Illes Balears o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

Nivell de domini C2: 3,5

Nivell de llenguatge administratiu LA: 1,5

En el cas que l'aspirant acrediti estar en possessió dels nivells LA i C2, les puntuacions se sumaran.

Acreditació

Quant a la valoració dels mèrits anteriors, aquests s'acreditaran documentalment mitjançant el corresponent títol expedit pel centre o institució oficialment reconeguda que hagi organitzat el curs, amb indicació de la seva durada i les matèries tractades.

Un mateix mèrit només es podrà valorar en aquell apartat en què obtingui major puntuació.

La valoració com a mèrit d'un títol implicarà que no es poden valorar els de nivell inferior necessaris per obtenir-lo.

El tribunal podrà demanar a les persones interessades els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l'única finalitat de comprovar la veritat dels mèrits aportats.

VUITENA. QUALIFICACIÓ DE LA FASE DE CONCURS

Una vegada valorats els mèrits aportats de les persones aspirants es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament la qualificació definitiva de la fase de concurs que serà la suma aritmètica de les puntuacions atorgades pels mèrits al·legats.

Les persones aspirants disposaran de tres (3) dies hàbils a comptar des d'aquesta publicació per a poder presentar al·legacions a aquesta qualificació. En el cas no haver-n'hi, s'entendrà definitiva.

NOVENA. PROPOSTA DE NOMENAMENT, PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS I NOMENAMENT

Resoltes les al·legacions, en el cas d'haver-ni, es proposarà la persona aspirant amb la major puntuació de la qualificació final del procés per a esser nomenada funcionària interina de mestre/a de suport adscrita al programa temporal de suport específic EEI Toninaina.

La qualificació final del procés que serà la qualificació de la fase de concurs, la suma aritmètica de les puntuacions atorgades pels mèrits al·legats, s'exposarà a la pàgina web de l'Ajuntament.

En cas que es produeixi empat en la puntuació, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els criteris següents:

1. Qui tengui major puntuació a l'apartat de l'experiència professional.

2. Qui tengui major puntuació a l'apartat a) de l'experiència professional.

3. La persona de més edat.

4. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

El tribunal elevarà al Batle l'acta de la sessió amb la proposta de la persona que ha de ser nomenada personal funcionària interina del programa temporal. Aquesta proposta ha de contenir com a màxim una persona.

La persona aspirant proposada aportarà davant la Secretaria General d'aquesta corporació, dins del termini de tres (3) dies hàbils a comptar des del que es faci pública la proposta de nomenament, els documents acreditatius de reunir els requisits exigits a la base segona i els mèrits al·legats i valorats en la fase de concurs. Si dins del termini assenyalat no presenta la documentació o si de l'examen de la documentació presentada se'n dedueix que l'aspirant no compleix els requisits que s'exigeixen en la convocatòria, suposarà la pèrdua del dret a ser nomenat i no podrà prendre possessió, i restaran anul·lades totes les seves actuacions.

Presentada la documentació, es procedirà al nomenament de la persona aspirant com a funcionari interí del programa temporal, i en el termini de cinc (5) dies, a comptar des de la comunicació del nomenament, haurà de prendre possessió del seu càrrec i incorporar-se al seu lloc de feina.

DESENA. ELABORACIÓ DEL BORSÍ

Aquelles altres persones aspirants, que no hagin estat nomenades segons allò disposat a la base novena, passaran a formar part del borsí de personal funcionari de mestre de suport adscrit al programa temporal de suport específic EEI Toninaina, per a cobrir les possibles necessitats que puguin sorgir derivades del programa temporal.

La relació d'aspirants i l'ordre de prelació del borsí es faran públics a la pàgina web de la corporació.

L'ordre de prelació es determinarà per la puntuació obtinguda en la qualificació final, que s'ordenarà de major a menor.

En cas que es produeixi empat en la puntuació dels integrants dels borsins, s'ha de resoldre tenint en compte, successivament, els següents criteris:

1. Qui tengui major puntuació a l'apartat de l'experiència professional.

2. Qui tengui major puntuació a l'apartat a) de l'experiència professional.

3. La persona de més edat.

4. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

Quan es produeixi una situació que motivi el nomenament d'un/a funcionari/a interí/ina, es comunicarà a la persona que correspongui, segons l'ordre de prelació en què figuri en la borsa, el lloc i el termini en què s'ha d'incorporar. Aquesta comunicació es realitzarà mitjançant correu electrònic o cridada telefònica, d'acord amb aquelles dades que hagi comunicat a la seva instància l'aspirant.

Si la persona no manifesta la seva conformitat amb la cobertura de la plaça oferta en el termini d'un (1) dia hàbil a comptar des de la comunicació de l'oferta, així com la seva disposició a incorporar-se en el termini que se li indiqui, s'entendrà que hi renuncia.

Si transcorregudes vint-i-quatre (24) hores des del primer intent de comunicació aquest resulta infructuós, es comunicarà a la següent persona aspirant segons l'ordre de prelació, sense que això impliqui ni l'exclusió ni la pèrdua del lloc dins aquest ordre.

Si la persona aspirant a la qual s'ofereix cobrir una vacant hi renuncia de manera tàcita o expressa, o no s'hi incorpora en el termini que li hagi indicat l'Ajuntament, es comunicarà l'oferta a la següent persona aspirant segons l'ordre de prelació fixat.

Les persones que renunciïn de manera expressa o tàcita passaran darrer lloc en l'ordre de prelació de la borsa, amb excepció que justifiquin dins el termini de tres (3) dies hàbils, a comptar des de la comunicació de l'oferta, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents:

  • Estar en període d'embaràs, maternitat o paternitat, d'adopció o acolliment permanent o preadoptiu, inclòs el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a la cura de fills i filles.

  • Estar prestant serveis com a personal funcionari o laboral dins l'Ajuntament d'Inca o a qualsevol altra administració pública.

  • Trobar-se en situació d'incapacitat temporal.

  • Causes de força major, degudament justificades i apreciades pel tribunal o pels serveis jurídics municipals.

Per tant, les persones aspirants que acreditin i justifiquin documentalment aquests supòsits d'excepcionalitat quedaran en la situació de no disponible en el mateix lloc que ocupen dins l'ordre de prelació; en cas de no justificar-ho dins aquest termini, passaran a ocupar el darrer lloc en l'ordre de prelació.

Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit l'acabament de les situacions previstes anteriorment, en un termini no superior a deu (10) dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent.

La persona integrant del borsí, prèviament a ésser nomenada, haurà d'acreditar estar en possessió dels requisits exigits i dels mèrits al·legats en el full d'autobarem, i s'hagin valorat.

Supòsit de renúncia o cessament del personal funcionari interí procedent d'aquesta borsa:

- Aquella persona aspirant que, ocupant una plaça personal funcionari interí com a mestre de suport adscrit al programa temporal de suport específic EEI Toninaina procedent d'aquest borsí, presenti renúncia a aquest lloc de feina passarà al darrer lloc amb excepció de que concorren les circumstàncies relacionades anteriorment o en casos de força major degudament justificats i apreciats pel tribunal o pels serveis jurídics municipals, en què romandria com a NO DISPONIBLE en el mateix lloc de feina.

- Aquella persona aspirant que, ocupant un lloc com a personal funcionari interí com a mestre de suport adscrit al programa temporal de suport específic EEI Toninaina procedent d'aquesta borsí, cessi en el seu lloc de treball passarà a incorporar-se novament en el borsí en el lloc que li correspongui segons la puntuació obtinguda en el moment en què es va formar el borsí, sempre que en aquells moments el dit borsí sigui vigent.

La vigència d'aquest borsí serà el de la durada del programa.

En tot allò no disposat anteriorment serà d'aplicació la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

ONZENA. INCIDÈNCIES

El tribunal resta facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de l'oposició en tot allò no previst en aquestes bases.

La present convocatòria i els actes administratius que se'n derivin podran ésser impugnats per les persones interessades en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

PROTECCIÓ DE DADES

En virtut de la normativa vigent en matèria de protecció de dades informem que les dades recavades durant aquest procés de selecció seran emprades exclusivament per gestionar aquest sota la base de legitimació del consentiment . En cap cas es comunicaran dades a tercers a excepció del seu nom i cognom en els en cas de ser seleccionat, en aplicació de la llei de transparència i en garantia dels principis de concurrència competitiva en l'administració pública. Les seves dades seran conservades fins que el tractament sigui legítim per la finalitat per la qual van ser recollides i segons la normativa d'arxius aplicable a la responsable.

En qualsevol cas podrà exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació i de portabilitat de les dades mitjançant un escrit dirigit a Plaça d'Espanya, 1 d'Inca (07300) o posant-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades a través del correu electrònic protecciodedades@ajinca.net.

 

 

ANNEX I MODEL D'INSTÀNCIA

Nom i cognoms: ______________________________________________________

data naixement: ___________________ NIF / CIF: __________________________

amb domicili _________________________________________________________

núm. :______ pis:____ porta:______ població: ______________________________

codi postal:_________ província: _______ telèfon: ___________________________

adreça electrònica: ___________________________________________________

EXPÒS:

Que he tengut coneixement de la convocatòria publicada per aquest Ajuntament per a la cobertura d'una plaça de personal funcionari com a mestre de suport, en règim d'interinitat, per dur a terme un programa temporal de suport específic EEI Toninaina, mitjançant el sistema de concurs, i la posterior creació d'un borsí d'aquesta categoria per a cobrir necessitats derivades d'aquest programa.

Que estic en possessió de totes i cada una de les condicions exigides per les bases de selecció.

Que som responsable de la veracitat dels documents i la informació que present en aquest procés selectiu.

Per tot allò exposat,

SOL·LICIT:

Ésser admès/esa al corresponent procés selectiu, per a la qual cosa, aporto la documentació exigida en aquestes bases.

 

Inca, ______________ de /d'__________ de 20__

 

(Signatura de la persona interessada)​​​​​​​

 

PLANTILLA D'AUTOBAREMACIÓ DE MÈRITS

NOM I LLINATGES: ________________________________________________

Núm. Document

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

(títol del document)

Auto baremació

PUNTUACIÓ TRIBUNAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL Experiència (màxim 60 punts):

 

 

 

Núm. Document

FORMACIÓ ACADÈMICA

(títol del document)

Auto baremació

PUNTUACIÓ TRIBUNAL

 

B.1.1 Formació universitària

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B.1. 2 Estudis de Postgrau

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL Formació acadèmica (20 punts):

 

 

 

Núm. Document

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

(títol del document)

Auto baremació

PUNTUACIÓ TRIBUNAL

 

Cursos acreditin ASSISTÈNCIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cursos acreditin APROFITAMENT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cursos IMPARTITS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL Formació complementària (màxim 20 punts):

 

 

 

Núm. Document

B.3 CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA

(títol document)

Auto baremació

PUNTUACIÓ TRIBUNAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL Català (màxim 5 punts):

 

 

 

 

Auto baremació

PUNTUACIÓ TRIBUNAL

TOTAL (MÀXIM 100 PUNTS):

 

 

SR. BATLE PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT D'INCA