Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE MURO
Núm. 238652
Modificació de la plantilla de personal i de la relació de llocs de treball, per la creació de plaça d’administratiu d'administració general. Taxa reposició
Versió PDF
El Ple de l'Ajuntament, en sessió de data 27 de març de 2025, va adoptar el següent acord:
Modificació de la plantilla de personal i de la relació de llocs de treball, per la creació de plaça d'administratiu d'administració general. Taxa reposició
El Ple de l'Ajuntament, per unanimitat, declara la urgència del present punt.
Vist que és necessària la creació d'una plaça de integrada a la Subescala d'Administració General ja que no es pot demorar la seva creació fins al proper exercici.
Vist que a l'any 2024 es varen produir les jubilacions, excedència i canvi de categories necessàries per aplicar la taxa de reposició i crear una plaça nova a l'Administració.
Atès que la modificació, pel que fa a la creació de la plaça «Administratiu Urbanisme», respecta els límits previstos en la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2023 -LPGE 2023-, prorrogada per a l'any 2024, i l'article 20.Dos de la qual segueix limitant la incorporació de nou personal en els termes previstos al mateix, en concret no se supera el 120% de la taxa de reposició prevista per a qualsevol sector per tenir amortitzada el deute financer a 31 de desembre de l'exercici 2024.
Atès que l'aprovació de la plantilla i de la relació de llocs de treball, i conseqüentment de les seves modificacions, correspon a l'Ajuntament Ple, en virtut del que preveu l'article 22.2.i) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local -LRBRL-, sense que aquesta atribució pugui ser objecte de delegació.
Atès que per a la modificació de la plantilla aprovada juntament amb el Pressupost municipal s'han de seguir els mateixos tràmits que per a l'aprovació d'aquest últim, per així exigir-ho l'article 126.3 del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de les Disposicions Legals vigents en matèria.
Vist l'informe favorablement de la Mesa de Negociació de data 4 de març de 2025.
El Ple de l'Ajuntament, amb set vots a favor dels grups municipals EL PI, UIM, PP, tres vots en contra dels grups municipals SOCIALISTA, MES PER MURO, i tres abstencions del grup municipal CDM, acorda:
PRIMER.- Aprovar la modificació inicial de la relació de llocs de treball, pel que fa a la creació d'una plaça d'administratiu integrada a la Subescala Administració General, complement de destinació 17.
Administració General. Subescala Administrativa
Llocs a Crear: 1.
Administratiu Urbanisme. Nº 28. Grup C1. Plaça 1
Superior jeràrquic
Tècnic/a Urbanisme
Horari
DL-DV: 7,50 hores en horari de matí en promig anual
Tipus de Jornada
Continua diürna
Mobilitat funcional habitual (Substitucions)
Qualsevol altre lloc, de acord a la seva titulació/capacitació acadèmica contractada, dins de la seva grup/subgrup de classificació professional
Dedicació-Incompatibilitat
Normal-Legal ordinària
Grup prop.-Especialitzada
C1-Les pròpies de la subescala d'AG.
Requisits
Ofimàtica avançada
Mèrits
Diplomatura a la branca de CC.SS. i Jurídiques Estudis d'especialització en el seu àmbit funcional
Provisió-Singularitzat
C.G.-No
Centre
Casa Consistorial
Tasques més significatives:
1. Tramitar expedients de llicències urbanístiques i expedients d'activitats.
2.Donar suport a la tasca dels tècnics/ques que col·laboren en el negociat d'obres i activitats.
3. Proporcionar atenció al públic i atenció telefònica.
4. Substituir companys/es en períodes de vacances i dies lliures.
5. Arxiu d'expedients de l'àrea.
6. Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat instruït prèviament.
SEGON.- Aprovar la modificació inicial de la plantilla de personal 2025, pel que fa a la creació d'una plaça d'administratiu integrada a la Subescala Administració General, complement de destinació 17.
Administració General. Subescala Administrativa
Llocs a Crear: 1.
Administratiu Urbanisme. Nº 28. Grup C1. Plaça 1
TERCER.- Sotmetre l'expedient a informació pública pel termini de quinze dies mitjançant anunci en el BOIB. Durant aquest termini, les persones interessades podran examinar l'expedient i presentar les reclamacions que estimin pertinents. Transcorregut aquest termini, si no s'han presentat al·legacions, s'entendrà elevat a definitiu aquest acord d'aprovació inicial.
(Signat electrònicament: 1 d'abril de 2025
El batle Miquel Porquer Tugores)