Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE POLLENÇA
EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS 2002 SLU
Núm. 229879
Convocatòria i bases especifiques per promoció interna del concurs oposició per cobrir una plaça fixa d’encarregat del Servei de Recollida de Residus Urbans a l’Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU
Versió PDF
El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Serveis 2002, SLU, en sessió celebrada el 26 de febrer de 2025, acorda:
1. Aprovar la convocatòria i bases específiques d'una plaça fixe per promoció interna d'encarregat del Servei de Recollida de Residus Urbans a l'Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU.
2. Procedir a publicar en el Butlletí Oficial de les Balears la convocatòria i les bases específiques d'una plaça fixe per promoció interna d'encarregat del Servei de Recollida de Residus Urbans a l'Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU.
CONVOCATÒRIA I BASES ESPECIFIQUES PER PROMOCIÓ INTERNA DEL CONCURS OPOSICIÓ PER COBRIR UNA PLAÇA FIXA D'ENCARREGAT DEL SERVEI DE RECOLLIDA DE RESIDUS URBANS A L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS DE POLLENÇA 2002, SLU
Primera. Objecte de la convocatòria
La present convocatòria té per objecte regular el procediment de selecció per cobrir per promoció interna una plaça d'encarregat del Servei de Recollida de Residus Urbans a l'Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU, nivell II del Conveni col·lectiu d'EMSER 2002, SLU (BOIB núm. 83 de 3 de juny de 2010), dotada pressupostàriament i inclosa en l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2024 (BOIB núm. 167 de 21 de desembre de 2024).
L'oferta d'ocupació pública per a l'any 2024 va ser aprovada per acord del Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU, de dia 11 de desembre de 2024.
Segona. Característiques, tasques i funcions genèriques del lloc de treball
Característiques del lloc de treball:
Tasques i funcions genèriques a realitzar:
Les tasques a desenvolupar seran les de coordinar i supervisar el personal assignat al servei que sigui necessari per al funcionament de la recollida de residus urbans, d'acord amb les normes establertes i instruccions corresponents. A continuació se'n detallen una llista de funcions que no és exhaustiva ni comprèn totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al lloc de treball:
1. Organitzar i assignar a les brigades pròpies els diferents treballs diaris de recollida selectiva de residus urbans i donar-los suport en la seva problemàtica diària.
2. Controlar la realització diària dels treballs assignats per verificar-ne la correcta execució pel que fa a termini i qualitat.
3. Atendre el personal (petició de dies lliures, gestió de torns, gestió de queixes, distribució de nocturnitats i feines en diumenge, realització dels quadrants mensuals i les seves modificacions).
4. Controlar les necessitats del taller. Comprar recanvis, material fungible i la uniformitat del personal, i comprar i controlar el dipòsit de gasoil.
5. Dur la gestió dels tallers i altres empreses que facin treballs per a la brigada.
6. Vigilar el compliment de totes les disposicions que es refereixin al compliment de la Llei de prevenció de riscos laborals.
7. Liderar la secció de treball sota les directrius de gerència.
8. Realitzar la gestió de la documentació pròpia de la seva tasca (gestió d'avisos, línia verda, petició de contenidors per a esdeveniments, atenció dels usuaris i informació de les feines que realitzi la brigada de recollida de fems)
9. Organitzar i supervisar la gestió del temps del personal (vacances, absentisme, formació) per garantir que es compta amb l'equip de persones suficient per cobrir el servei.
10. Organitzar, coordinar i dirigir les possibles urgències del servei en període de temporada alta.
11. Proposar al superior immediat (gerència) millores sobre el servei al seu càrrec.
L'anunci de la convocatòria i l'inici del procés selectiu es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i al web de l'entitat. La resta de publicacions referides a aquestes bases es faran a través del web https://emser2002.com.
Tercera. Requisits de les persones aspirants
Requisits de les persones aspirants per poder accedir el nivell immediatament superior i per ser admeses a dur a terme les proves selectives.
Requisits genèrics:
1. Ser treballador/a fix (1ª convocatòria), fix discontinu en el seu cas o contracte indefinit (2ª convocatòria).
2. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents.
3. Tenir una antiguitat efectiva a l'empresa de deu anys dins la mateixa professió.
4. Tenir les titulacions requerides per a la plaça a la qual s'aspira, en el present cas, BUP o batxillerat, FP II Mecànica; en cas de no tenir la titulació acadèmica requerida, s'exigirà el certificat de qualificació professional adient (Llei orgànica 3/2022, de 31 de març, d'ordenació i integració de la formació professional).
5. No tenir un índex d'absentisme personal superior el 10 % anual, calculat l'any immediatament anterior a la data de l'anunci de la cobertura, no es computaran la d'AT, EP, maternitat o malalties derivades de l'embaràs, malaltia greu o crònica determinada per la comissió paritària, amb assessorament mèdic.
6. No haver estat sancionat/da per l'empresa per falta greu o molt greu durant l'any anterior a la data d'anunci de la cobertura.
7. Tenir una antiguitat acumulada a EMSER 2002, SLU, de quatre anys naturals.
8. Tenir una antiguitat de dos anys ininterromputs immediatament anteriors a la present convocatòria com a oficial 1ª conductor o en funcions de superior categoria de xofer.
9. Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat B1 mitjançant el certificat emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent d'acord amb la normativa vigent.
Aquest document acreditatiu, original o fotocòpia compulsada, s'haurà de presentar dins el termini d'admissió de sol·licituds al procés selectiu, no es podrà presentar en cap altre moment. Les persones aspirants que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar la prova específica de coneixements del nivell de català requerit per a la plaça que s'ofereix, que serà obligatòria i eliminatòria. La qualificació serà d'apte o no apte. El Servei Lingüístic de l'Ajuntament de Pollença serà l'encarregat de preparar aquesta prova.
10. Estar en possessió del carnet de conduir C vigent i targeta de qualificació del conductor.
11. Haver presentat la inscripció a la present convocatòria en temps i forma, així com complir la declaració responsable i la relació de mèrits mitjançant índex.
Les persones aspirants hauran de reunir els requisits indicats a dalt dins el termini de presentació de les sol·licituds, i mantenir-los íntegrament en el moment de la contractació.
Quarta. Presentació de sol·licituds
Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a la plaça que s'ofereix hauran de presentar la sol·licitud en el termini dels deu (10) dies naturals següents a partir de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i adreçar-se a la gerència de l'entitat. Si el darrer dia de presentació de la sol·licitud cau en dissabte, diumenge o festiu, el termini s'entendrà ampliat fins el primer dia hàbil següent.
Les sol·licituds es podran presentar presencialment a les oficines d'EMSER 2002, SLU, ubicades en el carrer del Calvari, 2 de Pollença, o telemàticament a la seu electrònica de l'entitat; així mateix, es poden presentar en les altres formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les persones aspirants hauran de presentar la documentació següent:
1. Instància degudament emplenada i signada (disponible al web d'EMSER 2002, SLU), que inclou una declaració responsable i els mèrits al·legats mitjançant índex que tindran igualment la consideració de declaració responsable.
2. Document nacional d'identitat o, en cas de no ser espanyol, document oficial acreditatiu (NIE, passaport o targeta de residència).
3. Titulació acadèmica requerida.
4. Còpia autèntica del certificat de coneixements de llengua catalana que s'indiqui a la convocatòria específica. Els coneixements de llengua catalana s'han d'acreditar mitjançant un certificat emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent d'acord amb la normativa vigent. Les persones aspirants que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar la prova específica de coneixements del nivell requerit de català per a la plaça que s'ofereix, que serà obligatòria i eliminatòria. El Servei Lingüístic de l'Ajuntament de Pollença serà l'encarregat de preparar aquesta prova.
5. Carnet de conduir C vigent i targeta de qualificació del conductor/a.
6. Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguen. No es valorarà cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent en el termini de presentació de sol·licituds.
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, el tribunal qualificador n'aixecarà acta en el termini de deu (10) dies hàbils i aprovarà lallista provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. La relació de les persones admeses i excloses s'exposarà al web d'EMSER 2002, SLU.
S'entendran com a causes d'exclusió no esmenables les següents:
1. Presentar la sol·licitud fora de termini.
2. No complir qualsevol dels requisits de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.
3. Qualsevol altra que resulti de la normativa aplicable o del que preveuen les bases específiques d'aquesta convocatòria.
Si s'observa qualque error en la dita relació aquest serà esmenat en el termini dels tres (3) dies següents a la seva publicació, a petició dels interessats, i es publicaran les modificacions que es generin; en el decurs d'aquest tràmit no s'admetrà l'aportació de nous mèrits. Després que el tribunal qualificador hagi revisat les esmenes, al·legacions o reclamacions, es publicarà la llista definitiva de persones admeses o excloses.
El fet que en qualsevol moment del procés de selecció el tribunal s'assabenti de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu.
S'estableix un termini de tres (3) dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per presentar al·legacions (únicament per atendre errors formals per part del tribunal) i/o impugnacions. Aquest llistat es publicarà al web de l'entitat.
El fet de figurar un o una aspirant a la llista d'admesos no suposa reconèixer que les persones aspirants de la possessió dels requisits exigits per participar en el procés selectiu. Si de la documentació a presentar en la fase de contractació s'acredita que no estan en possessió d'algun dels requisits, perdran els drets que es deriven de la seva participació en el procés selectiu.
En compliment de la Llei 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garanties dels drets digitals, els llistats de les persones aspirants contindran com a mínim quatre dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) a totes les publicacions. En completar la inscripció, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el tribunal qualificador realitzi, si escau, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.
Tots els llistats es publicaran a la web de l'entitat EMSER 2002, SLU.
Cinquena. Tribunal qualificador
El tribunal qualificador estarà constituït per tres membres: un president/a i dos vocals, i s'ha d'assignar el mateix nombre de suplents. El president/a i un vocal serà nomenat per la direcció de l'empresa i l'altre vocal serà nomenat pels delegats de personal.
Els membres del tribunal han d'estar en possessió d'una titulació o especialització igual o superior a l'exigida als aspirants. EMSER 2002, SLU, a proposta dels tribunals, podrà designar assessors especials interns o externs per a totes o algunes proves d'acord amb el que preveuen les corresponents convocatòries, o per ajudar en les tasques administratives, amb un màxim de dos per part de l'empresa i un per part dels treballadors. Els assessors es limitaran a l'exercici de les tasques d'assessorament en relació amb les seves especialitats tècniques.
La designació dels membres del tribunal qualificador així com la dels suplents es farà pública al web de l'entitat.
El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents.
La presidència del Consell d'Administració d'EMSER 2002, SLU ha de nomenar els membres del tribunal qualificador i els seus suplents. La designació nominal dels membres, que ha d'incloure la dels respectius suplents, es publicarà amb la llista provisional d'admesos i exclosos en el web de l'entitat.
Els membres del tribunal s'hauran d'abstenir de formar-ne part quan concorrin les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Els aspirants podran recusar els membres del tribunal d'acord amb l'article 24 de llei esmentada.
Sisena. Selecció de personal per concurs oposició de promoció interna
El procés de selecció és el de concurs oposició, per tal de garantir els principis d'igualtat, mèrit i capacitat. Consistirà en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs. La puntuació màxima serà de cent (100) punts, la fase d'oposició serà d'un 60 % i la fase de concurs d'un 40 %. Els aspirants que no obtinguin una puntuació mínima de 30 punts seran eliminats.
Fase d'oposició. Total 60 punts:
La fase d'oposició consistirà en dur a terme les proves que es detallen en el present apartat. El dia, hora i lloc de realització de les proves es faran públics a la seu d'EMSER 2002, SLU i al web de l'entitat. Si s'observa qualque error en la relació esmentada serà esmenada en el termini dels tres dies següents a la seva publicació, a petició dels interessats, i es publicaran les modificacions que es generin.
Les proves s'iniciaran en el termini de cinc (5) dies hàbils des de la publicació de la llista d'admesos, la qual es publicarà al web de l'entitat.
Les persones aspirants seran convocades en crida única i seran excloses de les proves les no assistents, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per la persona aspirant. L'exercici tindrà caràcter obligatori i les proves s'hauran de dur a terme.
La fase d'oposició consistirà en una prova teoricopràctica relacionada amb el desenvolupament de les operacions, tasques i funcions que s'hagin de dur a terme al lloc de treball objecte de selecció i que s'indicaran en el temari (Annex I).
La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 30 punts; les persones aspirants que obtinguin una puntuació inferior quedaran descartades del procés selectiu.
El temps per desenvolupar cada exercici es determinarà a l'acta d'admissions o a la convocatòria de les proves.
Fase de concurs de mèrits. Total 40 punts
Només es valoraran el mèrits al·legats a la sol·licitud de participació en el procés selectiu als aspirants que hagin superat la fase d'oposició.
Fins a un màxim de 10 punts:
- Antiguitat: 0,25 punts per cada any complet o fracció que resulti per cada mes treballat a l'empresa, en el mateix servei, fins a un màxim d'1,5 punts.
-Antiguitat acreditada en la categoria immediatament inferior: 0,25 punts per cada any complet o fracció que resulti per mes treballat a l'empresa en el servei en què s'ofereix la plaça, amb un màxim d'1,25 punts.
- Màxim de 0,5 punts per haver efectuat durant sis mesos tasques de superior categoria similars a les del lloc de treball a cobrir. Es valoraran les fraccions de fins a un mes i mig de treball complet efectuant categories superiors al lloc de feina a cobrir.
- Experiència externa acreditada en un lloc de treball igual o afí: 0,25 punts per any treballat o la fracció que resulti per mes treballat amb un màxim de 0,75 punts.
- Cursos de l'empresa relacionats amb la plaça a cobrir:
• 0,10 punts per curs de 10 a 30 hores
• 0,25 punts per curs de 30 a 80 hores
• 0,50 punts per curs de més de 90 hores
Amb una puntuació màxima d'1 punt.
- Cursos relacionats directament amb la plaça a cobrir:
• 0,10 punts per curs de 10 a 30 hores
• 0,25 punts per curs de 30 a 90 hores
• 0,50 punts per curs de més de 90 hores
• 1,50 punts per llicenciatura o diplomatura universitària relacionada.
Amb una puntuació màxima de 2 punts.
- Certificats de qualificació professional relacionats directament amb la plaça a cobrir, fins a tres (3) punts. Es consideraran els nivells 1, 2 i 3 del Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals.
Tots els mèrits que s'hagin de valorar hauran de ser aportats abans que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds en el procés selectiu.
Setena. Puntuació final del procés selectiu
Una vegada finalitzat el procés selectiu i determinada la qualificació aconseguida per cada aspirant, el tribunal farà publica la relació d'aprovats per ordre decreixent de puntuació. Aquesta relació es farà púbica al web d'EMSER 2002, SLU.
La puntuació final correspondrà a la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i del concurs de mèrits. No es podran cobrir més places de les convocades.
Es disposarà d'un termini de tres dies hàbils, des de l'endemà de la publicació de l'anunci, per efectuar les reclamacions o observacions oportunes contra l'esmentada llista o sol·licitar que el tribunal revisi els mèrits.
Les reclamacions presentades seran resoltes pel tribunal en un termini de set dies hàbils.
En cas d'empat, es donarà prioritat a la major puntuació obtinguda a la fase d'oposició. Si l'empat continua, es tindrà en compte la major puntuació en l'apartat d'experiència professional de la fase de concurs. En cas de persistir la igualtat, es resoldrà per sorteig.
Resoltes les reclamacions, el tribunal ha d'aprovar la relació definitiva de les puntuacions de la fase d'oposició i de la fase de concurs, i es publicarà al web d'EMSER 2002, SLU.
La relació d'aspirants que han superat el procés selectiu serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el lloc web de l'entitat.
Contra l'acord del tribunal, que no esgota la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada en el termini d'un mes des del seu anunci davant l'òrgan que va designar el tribunal.
Les persones que superin el procés selectiu tindran un període de prova de dos mesos. Si l'informe del període de prova és desfavorable, i si una vegada analitzat aquest informe pel tribunal, aquest també és desfavorable, el treballador retornaria al seu antic lloc de treball.
La resta de persones candidates passaran a formar part d'una borsa de treball, per ordre de puntuació, a l'efecte de substituir les possibles baixes, vacances, permisos o llicències.
Vuitena. Funcionament de la borsa de treball
La borsa de treball que es formi resultant del procés selectiu estarà vigent fins que EMSER 2002, SLU, en constitueixi una altra. En tot cas la seva vigència no serà superior a tres anys.
En cas que sigui necessari cridar els candidats que formen part de la borsa per cobrir llocs de feina de manera temporal, es farà per odre de major a menor puntuació obtinguda.
La borsa de treball temporal no genera cap dret de contractació.
La contractació es farà en funció de les necessitats del servei de l'empresa i els límits a la contractació legalment establerts. Les crides es faran de manera individualitzada utilitzant les dades de contacte que cada aspirant hagi facilitat a la sol·licitud amb un màxim de tres intents telefònics. Quedarà constància a l'expedient del fet que aquesta persona ha rebut la comunicació o dels intents realitzats.
En el termini d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació, o de dos dies si la crida es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès en la contractació, en cas contrari s'entendrà que renuncia expressament al nomenament, quedarà exclosa de la borsa i s'avisarà la següent de la llista.
En cas de contractació temporal mitjançant la borsa de treball derivada del procés selectiu, quan un candidat o candidata es trobi en situació d'IT en el moment de la seva crida, es procedirà a contractar el o la següent de la llista, mantenint l'ordre en la llista per la pròxima crida.
Serà responsabilitat dels candidats mantenir actualitzades les dades referides al contacte (telèfon, adreça de correu electrònic, domicili, etc.). En cas de no tenir aquestes dades actualitzades perdrà qualsevol dret de contractació.
Si posteriorment queden vacants les places ocupades en les promocions, seran ocupades pels següents de major puntuació, i així successivament, dins el període dels tres anys següent a cada prova, sempre que no s'hagi amortitzat la plaça.
Novena. Causes d'exclusió de la borsa
S'exclourà una persona de la borsa de treball per qualsevol dels motius següents:
• Sol·licitud expressa per escrit de la persona interessada.
• No incorporació al lloc de feina sense causa justificada després d'haver acceptat l'oferta.
• No superar el període de prova. Haver estat sancionada per una falta tipificada com a molt greu una vegada s'incorpori.
• En cas que la sanció hagi estat objecte de recurs per via judicial, la persona quedarà temporalment exclosa de la borsa de treball i serà automàticament readmesa a la seva posició original en cas de resolució judicial ferma revocatòria de la sanció.
Desena. Presentació de documents
En el termini de vuit (8) dies naturals comptats a partir de la resolució en la qual es doni a conèixer l'aspirant que ha resultat seleccionat, s'hauran de presentar al personal administratiu de l'entitat els documents necessaris per formalitzar el corresponent contracte.
La no presentació de la documentació requerida dins el termini indicat, excepte en cas de força major, serà causa de no contractació i quedaran anul·lades les seves proves; a més, se'n podrà exigir la responsabilitat que correspongui. La plaça serà ocupada pel següent de la llista que hagi superat el mínim exigit.
Onzena. Publicació
La present convocatòria serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i al web d'EMSER 2002, SLU.
Dotzena. Termini d'impugnació de la convocatòria
La convocatòria, les bases i les decisions que es derivin d'aquestes i de les actuacions del tribunal, podran ser impugnades davant el Consell d'Administració d'EMSER 2002, SLU, en la forma establerta a la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tretzena. Protecció de dades
La participació en aquest procés selectiu implica l'acceptació plena de les bases per part de les persones aspirants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats al web d'EMSER 2002, SLU, tal i com s'ha establert a la base quarta, la legitimitat del tractament indicat està basada en el desenvolupament de la relació precontractual i l'interès legítim de l'entitat a l'efecte de comprovar la veracitat de la documentació presentada. No se cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.
Pollença, en la data de la signatura electrònica (27 de març de 2025)
El president del Consell d'Administració Martí X. March Cerdà
ANNEX I Temari exercicis
1. L'Empresa de Serveis Municipals de Pollença 2002, SLU. Estatuts.
2. Les infraestructures del Servei de Recollida Selectiva de Residus Urbans.
3. Conveni col·lectiu d'EMSER 2002, SLU.
4. Normativa de residus i tipus de residus. Contenidors de residus i tipus de contenidors.
5. Coneixements bàsics de la prevenció de riscos laborals.
6. Coneixement del municipi de Pollença.
ANNEX II SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A LES PROVES SELECTIVES PER A LA CONVOCATÒRIA DEL CONCURS OPOSICIÓ PER PROMOCIÓ INTERNA PER A LA COBERTURA D'UNA PLAÇA FIXA D'ENCARREGAT DEL SERVEI DE RECOLLIDA DE RESIDUS URBANS A L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS DE POLLENÇA 2002, SLU
Nom i llinatges ....................................................................................................................................................................................
DNI núm...................................................................................................................................................
Adreça ..............................................................................................................................................................
Municipi ............................................................................................................... CP.........................................
Telèfon de contacte...............................................................................................................................................................................
Adreça electrònica.........................................................................................................................
EXPÒS
Que vull participar a la convocatòria de promoció interna per cobrir una plaça fixa de ............................................. a l'Empresa Municipal de Serveis de Pollença 2002, SLU.
Que reunesc tots els requisits exigits i que em compromet a acreditar documentalment les dades que figuren en aquesta sol·licitud.
Que són certes les dades que hi són consignades.
I per això, adjunt els documents següents:
Fotocòpia del DNI
Fotocòpia del títol acadèmic
Carnet de conduir classe C
Targeta de qualificació del conductor
Vida laboral
Certificat d'empresa d'antiguitat
Títol de català
Altres titulacions
Cursos formatius
*Els mèrits al·legats s'han de presentar amb un índex
Per això,
SOL·LICIT
Prendre part en aquesta convocatòria.
Pollença,.........................de 2025
(Signatura)
D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018 de protecció de dades, la persona interessada accepta que les seves dades personals i les que puguin ser facilitades en el futur siguin recollides i tractades en un fitxer titularitat de l'Empresa Municipal de Pollença, 2002, SLU, amb domicili al carrer del Calvari, 2, de Pollença, CP 07460. La recollida i tractament automatitzat de les dades personals té com a finalitat gestionar nòmines i recursos humans d'EMSER 2002, SLU. La persona afectada podrà exercir els drets reconeguts a la Llei i, en particular, els d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit que podrà dirigir a la seu de l'empresa a l'adreça indicada, amb la referència «Protecció de dades».
PRESIDÈNCIA DE L'EMPRESA MUNICIPAL DE SERVEIS DE POLLENÇA 2002 SLU