Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 192352
Resolució d’aprovació de la convocatòria de Comissió de serveis CS95/2025 de cap de Servei d'Acolliments Residencials de l'Àrea Centres i Programes d'Atenció Integral a la Infància i Adolescència de l'IMAS

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

                                                          GERÈNCIA / DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS

            PROPOSTA DE RESOLUCIÓ /RESOLUCIÓ D'APROVACIÓ DE CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS 

CS1                                                                                                                          CONVOCATÒRIA:        CS95/2025

1. DADES DE LA PROPOSTA INICIAL

Data                        Òrgan                                                                                                                         Expedient

05/03/2025              IMAS/ÀREA CENTRES I PROGRAMES D'ATENCIÓ                                          250653313595600           

                                INTEGRAL A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

2. NORMATIVA REGULADORA DE LA COMISSIÓ DE SERVEIS

1. L'article 82 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el qual es regula l'ocupació de llocs  de feina en comissió de serveis.

2. La Instrucció 1/2021, del president de l'IMAS, de 29 de gener, d'establiment dels criteris generals per a l'ocupació temporal de llocs de feina de l'IMAS per mitjà de comissions de serveis.

Per això, i a l'empara de la competència que m'atribueix l'article 7.17 dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).

3. RESOLUCIÓ

I. APROVAR LA CONVOCATÒRIA DE COMISSIÓ DE SERVEIS DE CARÀCTER  VOLUNTARI PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ DEL LLOC DE FEINA SEGÜENT:

LLOC 1

IMAS/ÀREA CENTRES I PROGRAMES D'ATENCIÓ INTEGRAL A LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA

SERVEIS D'ACOLLIMENTS RESIDENCIALS

Lloc de feina  F0052001D-1                    CAP DE SERVEI D'ACOLLIMENTS RESIDENCIALS

Destinació      PALMA    NL    1     TL    S    CD    26     CE    51     FP     L        Adm.    A3    Gr.    A1,A2    TH        07                     

Escala            AG - TÈCNICA - TÈCNIC-A SUPERIOR/-- 

                       AG - GESTIÓ - TÈCNIC-A DE GRAU MITJA/-- 

                       AE - TÈCNICA - TÈCNIC-A SUPERIOR/-- 

                       AE - TÈCNICA - TÈCNIC-A MITJÀ/-- 

Requisits       CARNET DE CONDUIR B

Català           C1                                                     Observacions           

*Podeu consultar les característiques del lloc de feina al Portal del Personal a l'apartat de Relació de llocs de feina.

Funcions específiques del lloc de feina:

a) Coordinar les diferents tipologies de serveis d'acolliment residencial (comissions d'infància i adolescència) i els diferents equips d'atenció integral a la infància. 

b) Planificar i Gestionar els recursos i el pressupost del Servei d'acolliment residencial i programes  d'atenció integral a la infància i l'adolescència, incloent-hi els fons finalistes. 

c) Implementar, seguir i avaluar el Pla de l'atenció en acolliment residencial.

d) Vetllar pel compliment de la legislació vigent i de les normes contemplades en el reglament d'organització del Servei i Reglament de Serveis d'acolliment residencial per a persones menors d'edat.

e) Ostentar la representació del Servei d'acolliment residencial i programes d'atenció integral a la infància i l'adolescència davant la comunitat i l'administració i coordinar-se amb altres entitats públiques i privades i Representar el servei davant el Consell d'infància i adolescència. 

f) Planificar, organitzar, coordinar i supervisar la feina de les unitats del Servei d'acolliments residencials. 

g) Col·laborar i coordinar-se amb els o les caps de les Unitats dins les activitats pròpies del Servei d'acolliment residencial i amb la resta de caps del servei de l'Àrea. 

h) Elaborar, gestionar, establir i revisar convenis de qualsevol naturalesa amb entitats públiques i privades relacionades amb el Servei d'acolliment residencial. 

i) Dissenyar els projectes d'inversió immaterial i els documents de planificació i avaluació relacionats amb el Servei d'acolliment residencial.

j) Fer el seguiment de la tramitació dels expedients de despesa relacionats amb el Servei d'acolliment residencial i programes d'atenció integral a la infància i l'adolescència. 

k) Revisar i supervisar periòdicament els diferents programes o serveis relacionats amb el Servei. 

l) Atendre les demandes derivades de la ciutadania.

m) Dirigir, organitzar i avaluar de manera contínua els recursos del Servei d'acolliment residencial, procurant la consecució de la seva missió i objectius de manera eficaç en ordre als principis de legalitat, agilitat administrativa i transparència.

n) Complir i aplicar les directrius establertes en els manuals, protocols, reglaments i/o altres documents aprovats pel Servei d'acolliment residencial. en matèria de la seva competència, així com col·laborar en la implementació de les directrius comuns als serveis que atenen a la la infància establertes en els manuals, protocols, reglaments i/o altres documents en matèria de protecció a la infància i adolescència. 

o) Substituir, en el seu cas, les direccions de serveis d'acolliment residencial, en absència dels seus titulars. 

p) Exercir la direcció de la Unitat Planificació i Programes d'Atenció Integral a la Infància i Adolescència del Centre directiu Programes d'Atenció Integral a la Infància i Adolescència. 

q) Qualsevol altra que li pugui ser encomanada pels superiors jeràrquics. 

II. APROVAR L'ANNEX 1 DE L'ESMENTADA CONVOCATÒRIA.

III. PUBLICAR AQUESTA RESOLUCIÓ I EL SEU ANNEX EN EL TAULER D'EDICTES DE L'IMAS, EN LA RESTA DELS SEUS CENTRES, EN EL PORTAL DEL PERSONAL DE L'IMAS, EN LA SEU ELECTRÒNICA DEL CONSELL INSULAR DE MALLORCA I EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica del document (18 de març de 2025)

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS  Guillermo Sanchez Cifre 

 

ANNEX 1 CS- 95/2025

BASES DE LA  CONVOCATÒRIA 

1. REQUISITS DELS ASPIRANTS

A aquesta convocatòria es pot presentar el personal funcionari de carrera de l'IMAS, del Consell de Mallorca, d'altres administracions locals i administracions autonòmiques que reuneixi els requisits exigits referents a grup, Escala, Subescala, classe, especialitat, coneixements de llengua catalana i altres requisits del lloc de feina, especificats a la convocatòria.

2. EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS    

a. El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i finalitza en un termini de set dies hàbils a comptar de l'endemà d'haver-se publicat l'anunci de la convocatòria en el BOIB.

b. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que es recull a l'annex d'aquesta convocatòria.

c. La sol·licitud s'ha de presentar telemàticament d'acord amb el que estableix la disposició addicional primera de l'Ordenança per la qual es regula l'Administració electrònica del Consell Insular de Mallorca i els organismes que en depenen, aprovada per Acord del Ple de 14 de febrer de 2013 (BOIB núm. 69, de 16 de maig), modificada per Acord de dia 9 de juny de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022).

A través de la Seu electrònica del Consell de Mallorca seguint  la tramitació electrònica del procediment de la comissió de serveis; accedint per la Seu electrònica del Consell de Mallorca, Ciutadania, tipus d'actuacions, Recursos Humans, Comissió de Serveis CS 95/2025, Sol·licitud de participació en la comissió de serveis, tramit electrònic, o directament al següent l'enllaç https://imas.secimallorca.net/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13419;  i s'hi ha d'adjuntar el Curriculum-vitae i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits, mitjançant els documents originals o la fotocòpia compulsada.

d. No es prendran en consideració les sol·licituds dels aspirants que no reuneixin els requisits exigits per accedir al lloc de feina sol·licitat.

e. La data de referència per al compliment dels requisits exigits al·legats pels aspirants serà el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

3. FORMA D'ACREDITAR

Acreditació de requisits: A la sol·licitud s'hi han d'adjuntar originals o fotocòpies compulsades dels documents acreditatius de la titulació o titulacions i dels altres requisits que s'exigeixen a les bases de la convocatòria.

4. DURADA

La durada inicial d'aquesta comissió és de dotze mesos, prorrogable a instància de l'òrgan corresponent. 

Les publicacions successives a la de la convocatòria en el BOIB es faran en el «Tauler d'anuncis» de la Seu electrònica. Podeu consultar els anuncis corresponents a aquesta convocatòria a l'àrea de Recursos Humans«Tauler d'anuncis» que trobareu a la portada de la Seu Electrònica del Consell de Mallorca (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/?ar=586)

Documents adjunts