Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL DE GOVERN

Núm. 202365
Acord del Consell de Govern de 21 de març de 2025 pel qual s’estableixen els col·lectius de personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic als quals es poden retribuir econòmicament els serveis extraordinaris prestats fora de l’horari o la jornada habituals de treball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per mitjà de sengles acords del Consell de Govern de 23 de setembre de 2011 (publicats en el BOIB núm. 145, de 27 de setembre), es va suspendre, entre altres drets econòmics del personal funcionari i del personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic, el dret a percebre les gratificacions inherents a la prestació de serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball —pel que fa al personal funcionari— i les retribucions inherents a la realització d'hores extraordinàries —quant al personal laboral—, i es va limitar al màxim la realització d'aquestes hores o serveis extraordinaris mitjançant, d'una banda, l'exigència d'una planificació i organització dels recursos humans més acurada i, de l'altra, la necessitat d'una resolució motivada que acreditàs en cada cas la impossibilitat de prestar el servei dins l'horari i la jornada habituals.

La suspensió d'aquests drets econòmics es va incloure, després, en l'article 6.2 del Decret llei 5/2012, d'1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i d'altres institucions autonòmiques, amb efectes fins al 31 de desembre de 2014, sens perjudici de les excepcions que, d'acord amb aquest mateix precepte legal, es poguessin establir per acord del Consell de Govern.

Així mateix, tot i que només en relació amb el personal funcionari, pel Decret 103/2012, de 21 de desembre, es va modificar el Decret 85/1990, de 20 de setembre, que regula el règim retributiu dels funcionaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de manera que aquest Decret 85/1990 ja recull, amb caràcter reglamentari i permanent, les limitacions establertes en un dels acords del Consell de Govern esmentats abans —l'acord relatiu al personal funcionari—, a saber: l'exigència de planificar i organitzar els recursos humans d'una manera més acurada a fi de reduir al màxim els serveis extraordinaris; la necessitat d'una resolució motivada que acrediti en cada cas la impossibilitat de prestar el servei dins l'horari i la jornada habituals, i la compensació amb temps de descans dels serveis extraordinaris que ineludiblement s'hagin de fer, sens perjudici de les excepcions puntuals que estableixi el Consell de Govern a fi de permetre'n la remuneració efectiva per mitjà de la gratificació corresponent.

Al seu torn, i pel que fa al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic, l'article 35 de l'Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, disposa que tenen la consideració d'hores extraordinàries les que es fan per sobre de la durada màxima de la jornada ordinària de treball, hores extraordinàries que també s'han de retribuir o compensar amb temps de descans.

En tot cas, i d'acord amb la possibilitat excepcional prevista en l'article 6.2 del Decret llei 5/2012, esmentat abans, aplicable a tot el personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, al qual es refereix l'article 2.1 del mateix Decret llei, es va autoritzar, per mitjà de diversos acords successius del Consell de Govern, prestar serveis extraordinaris o dur a terme hores extraordinàries a diversos col·lectius concrets de personal funcionari i de personal laboral.

Efectivament, quan la compensació amb temps de descans resulta incompatible amb les necessitats del servei, de manera que pot produir un perjudici greu en la prestació de determinats serveis públics, s'entén que els serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball —pel que fa al personal funcionari— o les hores extraordinàries —quant al personal laboral— poden ser objecte de remuneració en lloc de compensació amb descans. Això no obstant, aquesta possibilitat excepcional s'ha de limitar a determinats col·lectius molt concrets, que són els que ha d'indicar el Consell de Govern, mitjançant un acord, quan apreciï la concurrència d'aquest interès general i el caràcter singular del col·lectiu afectat, i sempre que l'òrgan competent en cada cas estimi la impossibilitat material de mantenir el servei prestat per aquest col·lectiu amb el mecanisme general de la compensació amb temps de descans.

Doncs bé, a partir del 31 de desembre de 2014 i any rere any, les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als anys 2015, 2016 i 2017 (fins a la Llei de pressuposts per a l'any 2024) van continuar establint aquesta suspensió general del dret a percebre retribucions per aquest concepte, ateses les circumstàncies econòmiques de tots aquests anys —encara difícils—, la preferència d'aixecar, abans, la suspensió d'altres drets econòmics i, tot comptat, la possibilitat que, en tot cas i com a mínim, té el personal de compensar amb temps de descans aquestes hores o serveis extraordinaris.

D'acord amb això, l'article 21.2 de la Llei 18/2016, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2017, va suspendre fins al 31 de desembre de 2017 la concessió de retribucions econòmiques pels serveis extraordinaris o per les hores extraordinàries fetes fora de l'horari o la jornada habituals de treball a favor del personal delimitat en l'article 2.1 del Decret llei 5/2012, ja esmentat, sens perjudici de les excepcions que s'establissin per acord del Consell de Govern. Aquesta previsió no era aplicable al personal estatutari, la retribució del qual en aquesta matèria s'havia de regir únicament pel complement de productivitat (factor variable) a què es referia l'apartat 1 del mateix article 21 de la Llei 18/2016.

En la mesura que la redacció d'aquest article 21.2 de la Llei 18/2016, a diferència de la que contenien les lleis de pressuposts generals anteriors, es refereix expressament a tot el personal delimitat en l'article 2.1 del Decret llei 5/2012, queda clar que corresponia al Consell de Govern acordar totes les excepcions que permetessin als col·lectius que s'establissin meritar el dret a cobrar les retribucions corresponents, inclosos, doncs, els col·lectius integrats en entitats instrumentals del sector públic autonòmic.

I, pel que fa al personal funcionari, això és el que va fer l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 pel qual s'estableixen els col·lectius de personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic exceptuats de la suspensió de la concessió de gratificacions per raó de la prestació de serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball (publicat en el BOIB núm. 15, de 4 de febrer).

Així doncs, en una línia continuista amb les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als anys 2015 i 2016 (quant a la suspensió de la concessió de retribucions econòmiques pels serveis extraordinaris), cal esmentar que des de la Llei 18/2016 i les lleis de pressuposts posteriors fins a la Llei 12/2023, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2024, es preveia, fins al 31 de desembre de cada any respectiu, que corresponia al Consell de Govern acordar totes les excepcions (a la suspensió de la concessió de gratificacions per serveis extraordinaris) que permetessin als col·lectius que s'establissin meritar el dret a cobrar les retribucions corresponents, inclosos, doncs, els col·lectius integrats en entitats instrumentals del sector públic autonòmic.

Pel que fa al Projecte de llei de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2025, resulta que el dia 11 de desembre de 2024 el Consell de Govern va adoptar l'Acord de retirar de la tramitació parlamentària aquest Projecte de llei, sobre la base de la previsió de l'article 141.1 del Reglament del Parlament de les Illes Balears. La retirada de la tramitació del Projecte de llei esmentat implica, a partir de l'1 de gener de 2025, la pròrroga automàtica dels pressuposts de l'exercici de 2024 per a l'any 2025, d'acord amb l'article 21.2 de la Llei orgànica 8/1980, de 22 de setembre, de finançament de les comunitats autònomes, i l'article 47.1 de la Llei 14/2014, de 29 de desembre, de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Malgrat la pròrroga automàtica dels pressuposts de l'exercici de 2024 per a l'any 2025, cal tenir en compte que l'article 23 de la Llei 12/2023 tenia un àmbit temporal de vigència limitada fins al 31 de desembre de 2024 i no tenia, doncs, una vigència indefinida (vegeu l'apartat 2 de la disposició final vintena de la Llei 12/2023). Per tant, des de l'1 de gener de 2025 ja no es troba vigent la suspensió de la concessió de retribucions econòmiques pels serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball —pel que fa al personal funcionari— i les retribucions inherents a la realització d'hores extraordinàries —quant al personal laboral—, que havia establert, com s'ha dit només fins al 31 de desembre de 2024, l'article 23 de la Llei 12/2023 esmentada (com a darrera llei de pressuposts aprovada fins a la data d'avui).

A l'efecte del que establia l'article 21.2 de la Llei 18/2016 i els articles equivalents de les lleis de pressuposts posteriors, el darrer dels quals fou l'article 23 de la Llei 12/2023, les excepcions a la suspensió de la concessió de gratificacions per raó de la prestació de serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball (del personal funcionari), eren les que preveia l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 pel qual s'estableixen els col·lectius de personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic exceptuats de la suspensió de la concessió de gratificacions per raó de la prestació de serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball, en la redacció establerta després de les modificacions efectuades pels acords del Consell de Govern següents: de 10 de març de 2017 (BOIB núm. 30), de 7 de juliol de 2017 (BOIB núm. 83), de 27 d'octubre de 2017 (BOIB núm. 132), de 17 de novembre de 2017 (BOIB núm. 141), de 23 de febrer de 2018 (BOIB núm. 25), de 20 d'abril de 2018 (BOIB núm. 49), de 14 de setembre de 2018 (BOIB núm. 114), de 5 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 123), de 10 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 127), de 9 de novembre de 2018 (BOIB núm. 141), de 8 de febrer de 2019 (BOIB núm. 18), de 7 de març de 2019 (BOIB núm. 32), de 22 de març de 2019 (BOIB núm. 38), de 3 de maig de 2019 (BOIB núm. 61), de 25 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 146), de 20 de desembre de 2019 (BOIB núm. 171), de 3 d'abril de 2020 (BOIB núm. 51), de 23 de novembre de 2020 (BOIB núm. 199), de 8 de febrer de 2021 (BOIB núm. 17), de 20 de desembre de 2021 (BOIB núm. 174), de 13 de juny de 2022 (BOIB núm. 77), de 28 de novembre de 2022 (BOIB núm. 155), de  27 de febrer de 2023 (BOIB núm. 26), de 13 de març de 2023 (BOIB núm. 32), de 29 de maig de 2023 (BOIB núm. 71), de 29 de setembre de 2023 (BOIB núm. 134), de 16 de febrer de 2024 (BOIB núm. 23), de 23 de febrer de 2024 (BOIB núm. 28), de 19 d'abril de 2024 (BOIB núm. 52), de 27 de setembre de 2024 (BOIB núm. 128) i de 29 de novembre de 2024 (BOIB núm. 156).

Així doncs, a causa que la suspensió prevista en l'article 23 de la Llei 12/2023 tenia una vigència temporal limitada fins al 31 de desembre de 2024, cal considerar que des de l'1 de gener de 2025 l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 i els acords posteriors de modificació d'aquell Acord que s'han detallat abans han deixat de desplegar efectes.

A diferència de l'àmbit temporal de vigència limitada fins al 31 de desembre de 2024 de l'article 23 de la Llei 12/2023, resulta que l'apartat 6 de l'article 2.5 del Decret 85/1990, modificat pel Decret 103/2012, sí que té una vigència de caràcter indefinit o permanent. D'aquest apartat 6 de l'article 2.5 en resulta que correspon establir per acord del Consell de Govern els col·lectius —del personal funcionari— als quals es poden retribuir econòmicament els serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball.

I això és el que es fa per mitjà d'aquest Acord, limitat al personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals del sector públic instrumental —el qual recull, amb algunes addicions i exclusions i també algunes modificacions puntuals, tots els col·lectius que recollia el darrer acord del Consell de Govern sobre això, és a dir, el de 29 de novembre de 2024—, de manera que tots els col·lectius de personal funcionari afectats per aquesta excepcionalitat es recullen en un únic acord —mentre que els col·lectius del personal laboral al servei d'aquesta Administració autonòmica i de les entitats instrumentals que en depenen són objecte d'un altre acord, paral·lel a aquest—.

Per raons de seguretat jurídica, es determina que aquest Acord deixa sense efectes l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 i els acords del Consell de Govern de modificació d'aquell Acord. A més, es disposa que aquest Acord produeixi efectes, una vegada publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, des de l'1 de gener de 2025, atès que aquesta és la data a partir de la qual han deixat de desplegar efectes l'Acord de 3 de febrer de 2017 ja esmentat i els acords de modificació d'aquell Acord.

Per tot això, el Consell de Govern, a proposta conjunta del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació i la consellera de Presidència i Administracions Públiques, en la sessió de dia 21 de març de 2025 adoptà, entre d'altres, l'Acord següent:

Primer. Disposar que els col·lectius de personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic als quals es poden retribuir econòmicament els serveis extraordinaris prestats fora de l'horari o la jornada habituals de treball són els següents:

— Facultatius superiors, facultatius tècnics i agents de medi ambient amb funcions d'extinció d'incendis.

— Personal adscrit al Departament d'Emergències de la Direcció General d'Emergències i Interior de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques, en relació, exclusivament, amb la prevenció, la gestió i la direcció d'emergències.

— Personal adscrit al Gabinet de la Presidència.

— Xofers de la presidenta i dels consellers.

— Personal adscrit a la Direcció General d'Estratègia Digital i Desenvolupament Tecnològic amb funcions d'operativa i manteniment de la xarxa i dels sistemes informàtics corporatius.

— Personal adscrit a la Direcció General de Salut Pública amb funcions d'inspecció o laboratori.

— Personal facultatiu superior que té funcions relacionades amb el Servei d'Epidemiologia de la Direcció General de Salut Pública, només en els casos en què s'hagi declarat una alerta sanitària i durant el temps que duri.

— Personal adscrit a l'Agència Tributària de les Illes Balears en relació, exclusivament, amb els serveis efectius prestats en la Campanya Renda Àgil durant els mesos de maig, juny i juliol de cada any.

— Personal funcionari de Ports de les Illes Balears en els supòsits següents: personal de ports de gestió directa que hagi de prestar serveis fora de l'horari o jornada habituals de feina per complicacions derivades d'operatives de vaixells, motius d'emergència i tasques de control i vigilància d'activitats puntuals de tercers en l'àmbit portuari, així com personal de les oficines centrals en relació amb les incidències amb els sistemes de reserves en línia i activitats no estructurals com l'assistència a fires nàutiques o altres tasques de representació i les tasques que, tot i ser estructurals, demanen puntualment càrregues extraordinàries de feina com la tramitació de concessions administratives derivades de l'aplicació de la Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes, i les obres excepcionals de consolidació de ports derivades de les mancances d'inversió dels darrers anys de crisi.

— Personal adscrit al Servei d'Inspecció del Transport Terrestre de la Direcció General de Mobilitat de la Conselleria d'Habitatge, Territori i Mobilitat.

Personal funcionari de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que mobilitzi el director del pla de protecció civil activat, des del nivell 2, per fer tasques de suport a la intervenció, de control de la situació, de protecció, i de recuperació i restabliment dels danys produïts a causa d'una emergència de protecció civil.

Personal funcionari adscrit a les oficines d'atenció al públic del Servei d'Ocupació de les Illes Balears durant els mesos d'octubre, novembre i desembre de cada any.

Personal funcionari de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació que du a terme funcions relacionades exclusivament amb l'elaboració de l'avantprojecte de llei de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el període comprès entre l'1 d'octubre i el 31 de desembre de cada any.

— Personal funcionari de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que dugui a terme tasques relacionades amb la planificació, la preparació, la redacció i l'aprovació de projectes, inclosos els projectes d'execució de qualsevol tipus, que s'hagin de finançar amb qualsevol dels fons esmentats en els apartats 2, 3 i 4 de l'article 2 del Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

— Personal funcionari adscrit a la Direcció General d'Habitatge i Arquitectura de la Conselleria d'Habitatge, Territori i Mobilitat encarregat de la tramitació de les ajudes per al lloguer d'habitatges.

— Personal de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) i de la conselleria competent en matèria de funció pública que faci funcions vinculades, exclusivament, amb la preparació i el desenvolupament dels processos selectius i de provisió que du a terme l'EBAP.

— Personal tècnic de prevenció de riscs laborals adscrit a l'Institut Balear de Seguretat i Salut Laboral en els casos en què ho requereix el Centre d'Emergències 112 per investigar accidents laborals molt greus, greus, múltiples i mortals, i també quan ho requereixen denúncies o peticions extraordinàries d'organismes, prèviament justificades.

— Personal funcionari adscrit al Servei d'Incapacitats Mèdiques del Departament d'Inspecció Mèdica del Servei de Salut de les Illes Balears.

Personal funcionari de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que intervengui cada any en els esdeveniments relatius a la celebració del Dia de les Illes Balears.

— Personal funcionari de la Conselleria d'Educació i Universitats en els supòsits següents:

a) Personal que dugui a terme tasques de baremació i introducció de dades per actualitzar el Registre general d'activitats de formació permanent del professorat de les Illes Balears que derivin de les convocatòries de borses de personal interí.

b) Personal que dugui a terme tasques d'actualització i introducció de dades al programa de registre del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports per completar el tràmit de beques generals i ajuts per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu.

c) Personal que dugui a terme tasques de baremació en els processos d'estabilització per mitjà de concurs i concurs oposició del personal docent.

d) Personal que dugui a terme tasques de tramitació i comprovació de la documentació acreditativa dels mèrits que presenten els aspirants i del compliment dels requisits exigits, durant el desenvolupament de cada procés selectiu d'aspirants a funcionaris interins docents, així com les tasques que es deriven relacionades amb el procés d'adjudicació de destinacions provisionals docents.

Personal funcionari de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que intervengui en l'organització de congressos, seminaris i jornades formatives d'aquesta Administració i dels ens esmentats.

— Personal funcionari de la Conselleria de Famílies i Afers Socials en els supòsits següents:

a) Personal adscrit a la Direcció General d'Afers Socials i a la Direcció General d'Atenció a la Dependència que du a terme funcions relacionades amb la gestió i la tramitació de la renda social garantida i de les prestacions de dependència i no contributives.

b) Personal adscrit a la Conselleria de Famílies i Afers Socials que du a terme tasques relacionades amb el procediment de reconeixement, declaració i qualificació del grau de discapacitat, de l'1 de gener de 2025 al 31 de desembre de 2025.

— Personal funcionari adscrit a la Direcció General de Ports i Transport Marítim de la Conselleria de la Mar i del Cicle de l'Aigua que intervengui en les inspeccions marítimes o en la preparació de les convocatòries per obtenir les titulacions nauticoesportives, durant els mesos de juny, juliol, agost i setembre de cada any.

— Personal funcionari adscrit a la Delegació de Protecció de Dades per fer tasques de coordinació, assessorament i supervisió en la tramitació i la resolució de la situació ocasionada en els casos en què es produeixi una bretxa de seguretat a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Personal funcionari de l'Administració autonòmica que col·labori amb l'Agència d'Estratègia Turística de les Illes Balears en relació amb les tasques de gestió del fons per afavorir el turisme sostenible, de l'1 de gener de 2025 al 30 de juny de 2025.

— Personal funcionari adscrit al Servei de Transparència de la Direcció General de Coordinació i Transparència de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques que dugui a terme tasques de gestió, manteniment, actualització i adaptació del Portal de Transparència del Govern de les Illes Balears i de les seves aplicacions, i de coordinació i gestió de les sol·licituds de dret d'accés a la informació pública.

Segon. Disposar que la meritació de les gratificacions corresponents a favor del personal funcionari integrat en els col·lectius esmentats requereix, en tot cas, que l'òrgan competent de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o de l'entitat instrumental motivi la impossibilitat material de la compensació dels serveis extraordinaris amb temps de descans i que es compleixin la resta de tràmits que, amb aquesta finalitat, s'estableixen en el Decret 85/1990, de 20 de setembre, que regula el règim retributiu dels funcionaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Tercer. Determinar que queda sense efectes l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 pel qual s'estableixen els col·lectius de personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic exceptuats de la suspensió de la concessió de gratificacions per raó de la prestació de serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball (BOIB núm. 15).

A més, queden sense efectes els acords del Consell de Govern (de modificació d'aquell Acord) següents: de 10 de març de 2017 (BOIB núm. 30), de 7 de juliol de 2017 (BOIB núm. 83), de 27 d'octubre de 2017 (BOIB núm. 132), de 17 de novembre de 2017 (BOIB núm. 141), de 23 de febrer de 2018 (BOIB núm. 25), de 20 d'abril de 2018 (BOIB núm. 49), de 14 de setembre de 2018 (BOIB núm. 114), de 5 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 123), de 10 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 127), de 9 de novembre de 2018 (BOIB núm. 141), de 8 de febrer de 2019 (BOIB núm. 18), de 7 de març de 2019 (BOIB núm. 32), de 22 de març de 2019 (BOIB núm. 38), de 3 de maig de 2019 (BOIB núm. 61), de 25 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 146), de 20 de desembre de 2019 (BOIB núm. 171), de 3 d'abril de 2020 (BOIB núm. 51), de 23 de novembre de 2020 (BOIB núm. 199), de 8 de febrer de 2021 (BOIB núm. 17), de 20 de desembre de 2021 (BOIB núm. 174), de 13 de juny de 2022 (BOIB núm. 77), de 28 de novembre de 2022 (BOIB núm. 155), de 27 de febrer de 2023 (BOIB núm. 26), de 13 de març de 2023 (BOIB núm. 32), de 29 de maig de 2023 (BOIB núm. 71), de 29 de setembre de 2023 (BOIB núm. 134), de 16 de febrer de 2024 (BOIB núm. 23), de 23 de febrer de 2024 (BOIB núm. 28), de 19 d'abril de 2024 (BOIB núm. 52), de 27 de setembre de 2024 (BOIB núm. 128) i de 29 de novembre de 2024 (BOIB núm. 156).

Quart. Disposar que aquest Acord produeixi efectes, una vegada publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, des de l'1 de gener de 2025.

Cinquè. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, en les dates de les signatures electròniques (21 de març de 2025)

 

La secretària del Consell de Govern

Antònia Maria Estarellas Torrens

La presidenta

Margarita Prohens Rigo