Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL DE GOVERN
Núm. 202357
Acord del Consell de Govern de 21 de març de 2025 pel qual s’estableixen els col·lectius de personal laboral al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic als quals es poden retribuir econòmicament les hores extraordinàries
Per mitjà de sengles acords del Consell de Govern de 23 de setembre de 2011 (publicats en el BOIB núm. 145, de 27 de setembre), es va suspendre, entre altres drets econòmics del personal funcionari i del personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic, el dret a percebre les gratificacions inherents a la prestació de serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball —pel que fa al personal funcionari— i les retribucions inherents a la realització d'hores extraordinàries —quant al personal laboral—, i es va limitar al màxim la realització d'aquestes hores o serveis extraordinaris mitjançant, d'una banda, l'exigència d'una planificació i organització dels recursos humans més acurada i, de l'altra, la necessitat d'una resolució motivada que acreditàs en cada cas la impossibilitat de prestar el servei dins l'horari i la jornada habituals.
La suspensió d'aquests drets econòmics es va incloure, després, en l'article 6.2 del Decret llei 5/2012, d'1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i d'altres institucions autonòmiques, amb efectes fins al 31 de desembre de 2014, sens perjudici de les excepcions que, d'acord amb aquest mateix precepte legal, es poguessin establir per acord del Consell de Govern.
Així mateix, tot i que només en relació amb el personal funcionari, pel Decret 103/2012, de 21 de desembre, es va modificar el Decret 85/1990, de 20 de setembre, que regula el règim retributiu dels funcionaris al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de manera que aquest Decret 85/1990 ja recull, amb caràcter reglamentari i permanent, les limitacions establertes en un dels acords del Consell de Govern esmentats abans —l'acord relatiu al personal funcionari—, a saber: l'exigència de planificar i organitzar els recursos humans d'una manera més acurada a fi de reduir al màxim els serveis extraordinaris; la necessitat d'una resolució motivada que acrediti en cada cas la impossibilitat de prestar el servei dins l'horari i la jornada habituals, i la compensació amb temps de descans dels serveis extraordinaris que ineludiblement s'hagin de fer, sens perjudici de les excepcions puntuals que estableixi el Consell de Govern a fi de permetre'n la remuneració efectiva per mitjà de la gratificació corresponent.
Al seu torn, i pel que fa al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic, l'article 35 de l'Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, disposa que tenen la consideració d'hores extraordinàries les que es fan per sobre de la durada màxima de la jornada ordinària de treball, hores extraordinàries que també s'han de retribuir o compensar amb temps de descans.
En tot cas, i d'acord amb la possibilitat excepcional prevista en l'article 6.2 del Decret llei 5/2012, esmentat abans, aplicable a tot el personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, al qual es refereix l'article 2.1 del mateix Decret llei, es va autoritzar, per mitjà de diversos acords successius del Consell de Govern, prestar serveis extraordinaris o dur a terme hores extraordinàries a diversos col·lectius concrets de personal funcionari i de personal laboral.
Efectivament, quan la compensació amb temps de descans resulta incompatible amb les necessitats del servei, de manera que pot produir un perjudici greu en la prestació de determinats serveis públics, s'entén que els serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball —pel que fa al personal funcionari— o les hores extraordinàries —quant al personal laboral— poden ser objecte de remuneració en lloc de compensació amb descans. Això no obstant, aquesta possibilitat excepcional s'ha de limitar a determinats col·lectius molt concrets, que són els que ha d'indicar el Consell de Govern, mitjançant un acord, quan apreciï la concurrència d'aquest interès general i el caràcter singular del col·lectiu afectat, i sempre que l'òrgan competent en cada cas estimi la impossibilitat material de mantenir el servei prestat per aquest col·lectiu amb el mecanisme general de la compensació amb temps de descans.
Doncs bé, a partir del 31 de desembre de 2014 i any rere any, les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als anys 2015, 2016 i 2017 (fins a la Llei de pressuposts per a l'any 2024) van continuar establint aquesta suspensió general del dret a percebre retribucions per aquest concepte, ateses les circumstàncies econòmiques de tots aquests anys —encara difícils—, la preferència d'aixecar, abans, la suspensió d'altres drets econòmics i, tot comptat, la possibilitat que, en tot cas i com a mínim, té el personal de compensar amb temps de descans aquestes hores o serveis extraordinaris.
D'acord amb això, l'article 21.2 de la Llei 18/2016, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2017, va suspendre fins al 31 de desembre de 2017 la concessió de retribucions econòmiques pels serveis extraordinaris o per les hores extraordinàries fetes fora de l'horari o la jornada habituals de treball a favor del personal delimitat en l'article 2.1 del Decret llei 5/2012, ja esmentat, sens perjudici de les excepcions que s'establissin per acord del Consell de Govern. Aquesta previsió no era aplicable al personal estatutari, la retribució del qual en aquesta matèria s'havia de regir únicament pel complement de productivitat (factor variable) a què es referia l'apartat 1 del mateix article 21 de la Llei 18/2016.
En la mesura que la redacció d'aquest article 21.2 de la Llei 18/2016, a diferència de la que contenien les lleis de pressuposts generals anteriors, es refereix expressament a tot el personal delimitat en l'article 2.1 del Decret llei 5/2012, queda clar que corresponia al Consell de Govern acordar totes les excepcions que permetessin als col·lectius que s'establissin meritar el dret a cobrar les retribucions corresponents, inclosos, doncs, els col·lectius integrats en entitats instrumentals del sector públic autonòmic.
I, pel que fa al personal laboral, això és el que va fer l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 pel qual s'estableixen els col·lectius de personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic exceptuats de la suspensió de la concessió de retribucions per raó de la realització d'hores extraordinàries (publicat en el BOIB núm. 15, de 4 de febrer).
Així doncs, en una línia continuista amb les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als anys 2015 i 2016 (quant a la suspensió de la concessió de retribucions econòmiques pels serveis extraordinaris), cal esmentar que des de la Llei 18/2016 i les lleis de pressuposts posteriors fins a la Llei 12/2023, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2024, es preveia, fins al 31 de desembre de cada any respectiu, que corresponia al Consell de Govern acordar totes les excepcions (a la suspensió de la concessió de gratificacions per serveis extraordinaris) que permetessin als col·lectius que s'establissin meritar el dret a cobrar les retribucions corresponents, inclosos, doncs, els col·lectius integrats en entitats instrumentals del sector públic autonòmic.
Pel que fa al Projecte de llei de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2025, resulta que el dia 11 de desembre de 2024 el Consell de Govern va adoptar l'Acord de retirar de la tramitació parlamentària aquest Projecte de llei, sobre la base de la previsió de l'article 141.1 del Reglament del Parlament de les Illes Balears. La retirada de la tramitació del Projecte de llei esmentat implica, a partir de l'1 de gener de 2025, la pròrroga automàtica dels pressuposts de l'exercici de 2024 per a l'any 2025, d'acord amb l'article 21.2 de la Llei orgànica 8/1980, de 22 de setembre, de finançament de les comunitats autònomes, i l'article 47.1 de la Llei 14/2014, de 29 de desembre, de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Malgrat la pròrroga automàtica dels pressuposts de l'exercici de 2024 per a l'any 2025, cal tenir en compte que l'article 23 de la Llei 12/2023 tenia un àmbit temporal de vigència limitada fins al 31 de desembre de 2024 i no tenia, doncs, una vigència indefinida (vegeu l'apartat 2 de la disposició final vintena de la Llei 12/2023). Per tant, des de l'1 de gener de 2025 ja no es troba vigent la suspensió de la concessió de retribucions econòmiques pels serveis extraordinaris fora de l'horari o la jornada habituals de treball —pel que fa al personal funcionari— i les retribucions inherents a la realització d'hores extraordinàries —quant al personal laboral—, que havia establert, com s'ha dit només fins al 31 de desembre de 2024, l'article 23 de la Llei 12/2023 esmentada (com a darrera llei de pressuposts aprovada fins a la data d'avui).
A l'efecte del que establia l'article 21.2 de la Llei 18/2016 i els articles equivalents de les lleis de pressuposts posteriors, el darrer dels quals fou l'article 23 de la Llei 12/2023, les excepcions a la suspensió de la concessió de les retribucions inherents a la realització d'hores extraordinàries (del personal laboral), eren les que preveia l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 pel qual s'estableixen els col·lectius de personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic exceptuats de la suspensió de la concessió de retribucions per raó de la realització d'hores extraordinàries, en la redacció establerta després de les modificacions efectuades pels acords del Consell de Govern següents: de10 de març de 2017 (BOIB núm. 30), de 17 de novembre de 2017 (BOIB núm. 141), de 23 de febrer de 2018 (BOIB núm. 25), de 23 de març de 2018 (BOIB núm. 37), de 13 d'abril de 2018 (BOIB núm. 46), de 13 de juliol de 2018 (BOIB núm. 87), de 27 de juliol de 2018 (BOIB núm. 93), de 7 de setembre de 2018 (BOIB núm. 111), de 14 de setembre de 2018 (BOIBnúm. 114), de 5 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 123), de 10 d'octubre de 2018 (BOIBnúm. 127), de 14 de desembre de 2018 (BOIB núm. 157), de 8 de febrer de 2019 (BOIBnúm. 18), de 7 de març de 2019 (BOIB núm. 32; rectificat per un altre de 15 de març de 2019, BOIB núm. 35), de 22 de març de 2019 (BOIBnúm. 38), de 3 de maig de 2019 (BOIB núm. 61), de 25 d'octubre de 2019 (BOIBnúm. 146), de 3 d'abril de 2020 (BOIB núm. 51), de 7 de setembre de 2020 (BOIBnúm. 155), de 8 de febrer de 2021 (BOIB núm. 17), de 23 de desembre de 2021 (BOIB núm. 176), de 21 de febrer de 2022 (BOIB núm. 28), de 14 de març de 2022 (BOIB núm. 37), de 23 de maig de 2022 (BOIB núm. 67), de 4 de juliol de 2022 (BOIB núm. 87), d'1 d'agost de 2022 (BOIB núm. 100), de 22 d'agost de 2022 (BOIB núm. 111), de 24 d'octubre de 2022 (BOIB núm. 138), de 28 de novembre de 2022 (BOIB núm. 155), de 19 de desembre de 2022 (BOIB núm. 165), de 27 de febrer de 2023 (BOIB núm. 26), de 13 de març de 2023 (BOIB núm. 32), de 13 d'octubre de 2023 (BOIB núm. 140), de 2 de febrer de 2024 (BOIB núm. 17), de 16 de febrer de 2024 (BOIB núm. 23) i de 27 de setembre de 2024 (BOIB núm. 128).
Així doncs, a causa que la suspensió prevista en l'article 23 de la Llei 12/2023 tenia una vigència temporal limitada fins al 31 de desembre de 2024, cal considerar que des de l'1 de gener de 2025 l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 i els acords posteriors de modificació d'aquell Acord que s'han detallat abans han deixat de desplegar efectes.
Per identitat de raó amb un altre acord, paral·lel a aquest, sobre el personal funcionari, es considera adequat adoptar un acord sobre els col·lectius de personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic als quals es poden retribuir econòmicament les hores extraordinàries —el qual recull, amb alguna addició i exclusió i algunes modificacions puntuals, tots els col·lectius que recollia el darrer acord del Consell de Govern sobre això, és a dir, el de 27 de setembre de 2024—, de manera que tots els col·lectius de personal laboral afectats per aquesta excepcionalitat es recullen en un únic acord. En el cas del personal laboral de les entitats instrumentals del sector públic instrumental, aquest Acord es fonamenta en la tutela sobre aquestes entitats, atès que el Consell de Govern és l'òrgan col·legiat superior de l'Administració autonòmica, a la qual correspon la tutela de les entitats esmentades sobre la base de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per raons de seguretat jurídica, es determina que aquest Acord deixa sense efectes l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 i els acords del Consell de Govern de modificació d'aquell Acord. A més, es disposa que aquest Acord produeixi efectes, una vegada publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, des de l'1 de gener de 2025, atès que aquesta és la data a partir de la qual han deixat de desplegar efectes l'Acord de 3 de febrer de 2017 ja esmentat i els acords de modificació d'aquell Acord.
Per tot això, el Consell de Govern, a proposta conjunta del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació i la consellera de Presidència i Administracions Públiques, en la sessió de dia 21 de març de 2025 adoptà, entre d'altres, l'Acord següent:
Primer. Disposar que els col·lectius de personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic als quals es poden retribuir econòmicament les hores extraordinàries són els següents:
— Personal laboral adscrit al Gabinet de la Presidència de les Illes Balears i personal laboral que faci tasques per al Gabinet de la Presidència per raó d'actes i esdeveniments lligats a l'activitat institucional, administrativa i protocol·lària d'aquest Gabinet.
— Personal laboral de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques que presta serveis al palau de Marivent.
— Personal laboral de la categoria professional d'auxiliar tècnic educatiu adscrit a la Conselleria d'Educació i Universitats amb contracte a temps complet.
— Personal de l'entitat pública Gestió d'Emergències de les Illes Balears en relació, exclusivament, amb la prevenció, la gestió i la direcció d'emergències.
— Personal de moviment i personal de serveis tècnics i mecànics de l'entitat pública Serveis Ferroviaris de Mallorca amb ocasió de la prestació de serveis especials que no tenguin la consideració de serveis ordinaris o per raó de la concurrència de situacions que puguin afectar la regularitat del servei públic ferroviari.
— Professorat del Consorci Escola d'Hoteleria de les Illes Balears per impartir cursos de formació contínua i formació professional per a l'ocupació.
— Personal de l'Institut Balear de la Natura en els supòsits següents:
a) Personal amb tasques de direcció, gestió i execució en emergències.
b) Personal amb tasques relatives a la prevenció i l'extinció d'incendis forestals, gestió forestal, espais naturals i espais recreatius, en relació amb els serveis prestats que excedeixen el nombre de serveis prevists en el Conveni col·lectiu de l'entitat, retribuïts en la Relació de llocs de treball per mitjà de les retribucions complementàries de dedicació especial, d'horari especial i de perillositat, d'acord amb les quanties establertes en el Conveni col·lectiu corresponent.
— Personal laboral de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que mobilitzi el director del pla de protecció civil activat, des del nivell 2, per fer tasques de suport a la intervenció, de control de la situació, de protecció, i de recuperació i restabliment dels danys produïts a causa d'una emergència de protecció civil.
— Personal laboral adscrit a les oficines d'atenció al públic del Servei d'Ocupació de les Illes Balears durant els mesos d'octubre, novembre i desembre de cada any.
— Personal laboral de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que dugui a terme tasques relacionades amb la planificació, la preparació, la redacció i l'aprovació de projectes, inclosos els projectes d'execució de qualsevol tipus, que s'hagin de finançar amb qualsevol dels fons esmentats en els apartats 2, 3 i 4 de l'article 2 del Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
— Personal laboral de l'Institut Balear de l'Habitatge que du a terme tasques relacionades amb la promoció, l'adquisició i l'adjudicació d'habitatges en règim de lloguer.
— Personal responsable de manteniment de la Fundació Institut Socioeducatiu S'Estel.
— Personal de la Fundació per a l'Esport Balear que sigui responsable de dur a terme esdeveniments al Velòdrom Illes Balears.
— Personal músic de la Fundació Orquestra Simfònica de les Illes Balears.
— Personal laboral de Ports de les Illes Balears en els supòsits següents:
a) Personal de ports de gestió directa que hagi de prestar serveis fora de l'horari o jornada habituals de feina per complicacions derivades d'operatives de vaixells, motius d'emergència i tasques de control i vigilància d'activitats puntuals de tercers en l'àmbit portuari, així com serveis en dies festius que excedeixin el nombre de dies prevists en el Conveni col·lectiu que es troben retribuïts en la Relació de llocs de treball per mitjà de la retribució complementària d'horari especial.
b) Personal de les oficines centrals en relació amb les incidències amb els sistemes de reserves en línia i activitats no estructurals com l'assistència a fires nàutiques o altres tasques de representació i les tasques que, tot i ser estructurals, demanen puntualment càrregues extraordinàries de feina com la tramitació de concessions administratives derivades de l'aplicació de la Llei 22/1988, de 28 de juliol, de costes, i les obres excepcionals de consolidació de ports derivades de les mancances d'inversió dels darrers anys de crisi.
— Personal laboral de l'Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears en relació, exclusivament, amb la prestació del servei públic de ràdio i televisió (de comunicació audiovisual).
— Personal de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears en els supòsits següents:
a) Personal que presta serveis a les illes de Menorca, Eivissa i Formentera.
b) Personal tècnic superior en laboratori clínic i biomèdic.
c) Personal titulat en Medicina (llicenciats, graduats o titulats equivalents).
d) Personal titulat en Infermeria (diplomats, graduatso titulats equivalents).
— Personal laboral de l'Administració autonòmica i dels ens del sector públic instrumental autonòmic que intervengui cada any en tasques de suport en els esdeveniments relatius a la celebració del Dia de les Illes Balears.
— Personal laboral de l'Agència d'Estratègia Turística de les Illes Balears en relació amb les tasques de gestió del fons per afavorir el turisme sostenible, de l'1 de gener de 2025 al 30 de juny de 2025.
— Personal de la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears en els supòsits següents:
a) Personal auxiliar tècnic de farmàcia de la Residència i Centre de Dia Can Raspalls en relació amb les tasques de suport als serveis de farmàcia de les residències i centres de dia de Can Blai i Sa Serra.
b) Personal en relació amb les tasques relatives als serveis de salut mental i amb la tutela de les persones incapacitades judicialment a les Illes Balears.
c) Personal amb la categoria professional de governant.
d) Personal que presta serveis a les residències i centres de dia de Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra a l'illa d'Eivissa.
e) Personal que presta serveis a les residències i centres de dia de Son Güells, Son Tugores i Son Llebre a l'illa de Mallorca.
f) Personal de l'Àrea de Dependència en relació amb els serveis prestats de valoració del grau de dependència i d'elaboració de les propostes de programes individuals d'atenció de les persones dependents, de l'1 de gener de 2025 al 31 de desembre de 2025.
g) Personal de l'Àrea d'Informàtica que dugui a terme tasques de desenvolupament d'aplicacions informàtiques i tasques derivades del desenvolupament o millora funcional i tecnològica de totes les aplicacions que conformaran la Història Social Única Electrònica de les Illes Balears de la Conselleria de Famílies i Afers Socials, de l'1 de gener de 2025 al 31 de desembre de 2025.
h) Personal que desenvolupi tasques relacionades directament amb l'oferta pública d'ocupació de 2024, tant l'ordinària com la relativa a la taxa específicai a tots els llocs deserts de l'estabilització, de l'1 de gener de 2025 al 31 de desembre de 2025.
i) Personal del Departament de Gestió per a les tasques relacionades amb les àrees de qualitat, recursos humans, formació, prevenció de riscs laborals i contractació, de l'1 de gener de 2025 al 31 de desembre de 2025.
j) Personal de Serveis Generals de Mallorca de les categories d'auxiliar administratiu, administratiu, tècnic en manteniment d'aplicacions informàtiques i tècnic en desenvolupament d'aplicacions informàtiques, per fer tasques de gravació de les sol·licituds de dependència, de l'1 de març de 2025 al 31 de desembre de 2025.
Segon. Disposar que la meritació de les retribucions corresponents a favor del personal laboral integrat en els col·lectius esmentats requereix, en tot cas, que l'òrgan competent de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o de l'entitat instrumental motivi la impossibilitat material de la compensació de les hores extraordinàries amb temps de descans.
Tercer. Determinar que queda sense efectes l'Acord del Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 pel qual s'estableixen els col·lectius de personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats instrumentals integrants del sector públic autonòmic exceptuats de la suspensió de la concessió de retribucions per raó de la realització d'hores extraordinàries (BOIB núm. 15).
A més, queden sense efectes els acords del Consell de Govern (de modificació d'aquell Acord) següents: de 10 de març de 2017 (BOIB núm. 30), de 17 de novembre de 2017 (BOIB núm. 141), de 23 de febrer de 2018 (BOIB núm. 25), de 23 de març de 2018 (BOIB núm. 37), de 13 d'abril de 2018 (BOIB núm. 46), de 13 de juliol de 2018 (BOIB núm. 87), de 27 de juliol de 2018 (BOIB núm. 93), de 7 de setembre de 2018 (BOIB núm. 111), de 14 de setembre de 2018 (BOIB núm. 114), de 5 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 123), de 10 d'octubre de 2018 (BOIB núm. 127), de 14 de desembre de 2018 (BOIB núm. 157), de 8 de febrer de 2019 (BOIB núm. 18), de 7 de març de 2019 (BOIB núm. 32; rectificat per un altre de 15 de març de 2019, BOIB núm. 35), de 22 de març de 2019 (BOIB núm. 38), de 3 de maig de 2019 (BOIB núm. 61), de 25 d'octubre de 2019 (BOIB núm. 146), de 3 d'abril de 2020 (BOIB núm. 51), de 7 de setembre de 2020 (BOIB núm. 155), de 8 de febrer de 2021 (BOIB núm. 17), de 23 de desembre de 2021 (BOIB núm. 176), de 21 de febrer de 2022 (BOIB núm. 28), de 14 de març de 2022 (BOIB núm. 37), de 23 de maig de 2022 (BOIB núm. 67), de 4 de juliol de 2022 (BOIB núm. 87), d'1 d'agost de 2022 (BOIB núm. 100), de 22 d'agost de 2022 (BOIB núm. 111), de 24 d'octubre de 2022 (BOIB núm. 138), de 28 de novembre de 2022 (BOIB núm. 155), de 19 de desembre de 2022 (BOIB núm. 165), de 27 de febrer de 2023 (BOIB núm. 26), de 13 de març de 2023 (BOIB núm. 32), de 13 d'octubre de 2023 (BOIB núm. 140), de 2 de febrer de 2024 (BOIB núm. 17), de 16 de febrer de 2024 (BOIB núm. 23) i de 27 de setembre de 2024 (BOIB núm. 128).
Quart. Disposar que aquest Acord produeixi efectes, una vegada publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, des de l'1 de gener de 2025.
Cinquè. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, en les dates de les signatures electròniques (21 de març de 2025)
La secretària del Consell de Govern Antònia Maria Estarellas Torrens |
La presidenta Margarita Prohens Rigo |