Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 200303
Resolució de rectificació de la Resolució de la Presidència de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials per la qual s’aprova la convocatòria per constituir una borsa de treball pels procediments extraordinari i específic de selecció de personal funcionari interí per concurs de mèrits de tècnic/a superior de l’escala d’administració general (TAG) amb requisit de Dret
Antecedents de fet
1. Per Resolució de la Presidència de l'IMAS de data 17 de març de 2025 publicada al BOIB núm. 35 de 20 de març de 2025 s'aprovà la convocatòria per constituir una borsa de treball pels procediments extraordinari i específic de selecció de personal funcionari interí per concurs de mèrits de tècnic/a superior de l'escala d'administració general (TAG) amb requisit de Dret
2. S'han detectat el errors materials següents a l'Annex 2 del Barem de mèrits que afecten al punt 6 relatiu a CURSOS I ACCIONS FORMATIVES:
on diu:
«Per hora com a docent»
ha de dir:
«Per hora d'assistència»
i on diu :
«6.1 Formació directament relacionada amb les funcions de l'especialitat o categoria (Màxim 30 punts)
6.2 Formació transversal i relacionada amb les funcions de totes les escales, subescales, classes i/o categories o especialitats (Màxim 10 punts)
- Cursos de l'àrea juridicoadministrativa
- Cursos de l'àrea econòmica i financera
- Cursos de l'àrea de qualitat, competències, habilitats i comandaments
- Cursos d'aplicacions ofimàtiques a nivell d'usuari
- Cursos de l'àrea d'igualtat de gènere
- Cursos de prevenció de riscs laborals»
6.3 Titulacions universitàries no oficials que tenen el caràcter de pròpies d'una universitat (Màxim 10 punts)
Màxim TOTAL: 100 punts
1 (S'ha d'al·legar de forma separada cada període de serveis prestats a l'administració corresponent)
2 (Titulació acadèmica diferent a l'exigida com a requisit)»
ha de dir:
«6.1 Formació directament relacionada amb les funcions de l'especialitat o categoria (Màxim 30 punts)3
6.2 Formació transversal i relacionada amb les funcions de totes les escales, subescales, classes i/o categories o especialitats (Màxim 10 punts) 3
- Cursos de l'àrea econòmica i financera
- Cursos de l'àrea de qualitat, competències, habilitats i comandaments
- Cursos d'aplicacions ofimàtiques a nivell d'usuari
- Cursos de l'àrea d'igualtat de gènere
- Cursos de prevenció de riscs laborals»
6.3 Titulacions universitàries no oficials que tenen el caràcter de pròpies d'una universitat (Màxim 10 punts)
Màxim TOTAL: 100 punts
1 (S'ha d'al·legar de forma separada cada període de serveis prestats a l'administració corresponent)
2 (Titulació acadèmica diferent a l'exigida com a requisit)»
3 (Els cursos de l'àrea transversal juridicoadministrativa es consideren formació directament relacionada amb les funcions de l'apartat 6.1.)
Fonaments de dret
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, determina que «Les administracions públiques poden rectificar, així mateix, en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes».
2. L'article 7.2.13 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), estableix que correspon a la Presidència de l'IMAS convocar i resoldre els procediments de selecció, establir les bases, els programes i el contingut de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció i l'article 2.2 pel que fa a el marc competencial de l'IMAS.
Per això dict la següent,
Resolució
1. Rectificar els errors materials detectats al punt 6 del Barem de mèrits sobre Cursos i accions formatives de l'Annex 2 de la Resolució de la Presidència de l'IMAS de data 17 de març de 2025 publicada al BOIB núm. 35 de 20 de març de 2025 per la qual s'aprovà la convocatòria per constituir les borses de treball pels procediments extraordinari i específic de selecció de personal funcionari interí per concurs de mèrits de tècnic/a superior de l'escala d'administració general (TAG) amb requisit de Dret.
Allà on diu:
«ANNEX 2 Barem de mèrits
6. Cursos i accions formatives (Màxim 30 punts) |
Punts |
Per hora de formació impartida |
0,15 |
Per hora d'aprofitament |
0,10 |
Per hora com a docent |
0,05 |
6.1 Formació directament relacionada amb les funcions de l'especialitat o categoria (Màxim 30 punts) |
|
6.2 Formació transversal i relacionada amb les funcions de totes les escales, subescales, classes i/o categories o especialitats (Màxim 10 punts) |
|
- Cursos de l'àrea juridicoadministrativa - Cursos de l'àrea econòmica i financera - Cursos de l'àrea de qualitat, competències, habilitats i comandaments - Cursos d'aplicacions ofimàtiques a nivell d'usuari - Cursos de l'àrea d'igualtat de gènere - Cursos de prevenció de riscs laborals |
|
6.3 Titulacions universitàries no oficials que tenen el caràcter de pròpies d'una universitat (Màxim 10 punts) |
|
Màxim TOTAL: 100 punts
1 (S'ha d'al·legar de forma separada cada període de serveis prestats a l'administració corresponent)
2 (Titulació acadèmica diferent a l'exigida com a requisit)»
Ha de dir:
«ANNEX 2 Barem de mèrits
6. Cursos i accions formatives (Màxim 30 punts) |
Punts |
---|---|
Per hora de formació impartida |
0,15 |
Per hora d'aprofitament |
0,10 |
Per hora d'assistència |
0,05 |
6.1 Formació directament relacionada amb les funcions de l'especialitat o categoria (Màxim 30 punts) 3 |
|
6.2 Formació transversal i relacionada amb les funcions de totes les escales, subescales, classes i/o categories o especialitats (Màxim 10 punts) |
|
- Cursos de l'àrea econòmica i financera - Cursos de l'àrea de qualitat, competències, habilitats i comandaments - Cursos d'aplicacions ofimàtiques a nivell d'usuari - Cursos de l'àrea d'igualtat de gènere - Cursos de prevenció de riscs laborals |
|
6.3 Titulacions universitàries no oficials que tenen el caràcter de pròpies d'una universitat (Màxim 10 punts) |
|
Màxim TOTAL: 100 punts
1 (S'ha d'al·legar de forma separada cada període de serveis prestats a l'administració corresponent)
2 (Titulació acadèmica diferent a l'exigida com a requisit)
3 (Els cursos de l'àrea transversal juridicoadministrativa es consideren formació directament relacionada amb les funcions de l'apartat 6.1.)»
2. Disposar que el termini per presentar les sol·licituds és de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució de correcció d'errors en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, que s'ha d'ajustar al model normalitzat telemàtic d'aquesta convocatòria.
3. Publicar aquesta Resolució en el tauler d'edictes electrònic de l'IMAS, al Portal de Selecció i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la notificació de la present resolució.
Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.
Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu, en qualsevol moment a partir de l'endemà de la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, en la data de la signatura electrònica del document (20 de març de 2025)
El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sánchez Cifre