Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 183270
Modificació de les bases generals del concurs oposició per a l'Oferta Pública d'Ocupació del Patronat Municipal de Ciutadella de Menorca dels anys, 2022, 2023 i 2024, de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa pública la modificació que aprova la resolució núm. 2025/LD3210/0000030 de 13 de març de 2025 de les Bases aprovades el dia 5 de desembre de 2024, a proposta de la presidenta del Patronat, en el punt número 5 de l'ordre del dia, de la sessió ordinària de la Comissió executiva del Patronat Municipal de l'Hospital de Ciutadella, que a continuació es transcriuen.

 

MODIFICACIÓ DE LES BASES DE LA CONVOCATÒRIA DE L'OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ DEL PATRONAT MUNICIPAL DE L'HOSPITAL DE CIUTADELLA DE MENORCA , 2022, 2023 i 2024.

PRIMER.- Aprovar la modificació de les Bases generals del concurs oposició per a l'Oferta Pública d'Ocupació del Patronat Municipal de Ciutadella de Menorca dels anys, 2022, 2023 i 2024, en el sentit següent:

BASES GENERALS

On diu:

7.1. El Tribunal qualificador ha d'estar format per un president i dos vocals, amb els seus respectius suplents, nomenats per la persona presidenta del PHM.

A part del Tribunal, es nomenarà també una persona que haurà de fer les funcions de secretari o secretària, amb veu i sense vot.

Ha de dir:

7.1. El tribunal qualificador ha d'estar format per un/a president/a i quatre vocals, amb els seus respectius suplents, nomenats per la presidenta del PHM.

A part del tribunal, es nomenarà també a una persona que haurà de fer les funcions de secretari o secretària, amb veu i sense vot.

SEGON.- Ordenar la publicació d'aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la plataforma municipal

https://oposicionsphm.ajciutadella.org.

TERCER.- Ratificar la resolució d'aquesta modificació a la comissió executiva del Patronat.

Contra aquest acord, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada en el termini d'un mes a partir de l'endemà d'haver-se publicat.

El recurs es pot interposar formalment davant la mateixa Comissió Executiva o davant el Consell Rector, que és l'òrgan competent per a resoldre'l.

Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació d'aquest recurs d'alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no s'ha rebut la notificació expressa, s'entén desestimat per silenci i es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

 

No obstant açò, si escau, es pot interposar qualsevol altre recurs que consideri oportú. Tot açò, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

(Signat electrònicament: 13 de març de 2025)

La presidenta del Patronat Núria Pons Pons