Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 163179
Resolució de la presidència de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials per la qual modifica la Resolució de la presidència de l’IMAS de data 21 de gener de 2025 per la qual aprova la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d’estabilització pel sistema de concurs oposició per a l’ingrés com a personal funcionari de l’escala d’Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a, del subgrup AP, es nomena personal funcionari de carrera i s’adjudiquen els llocs de treball
1. Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) de data 30 de novembre de 2022, per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, els temaris i el barem de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari a les escales, subescales, classes i especialitats dels subgrups C1, C2 i AP de les places de l'oferta pública extraordinària per a l'any 2022 (BOIB núm. 157, de 3 de desembre de 2022)
2. Resolució de data 28 de desembre de 2022 (BOIB num. 170, de 30 de desembre de 2022), de correcció dels errors observats a la publicació de la Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, els temaris i el barem de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari a les escales, subescales, classes i especialitats dels subgrups C1, C2 i AP de les places de l'oferta pública extraordinària per a l'any 2022 (BOIB núm. 157, de 3 de desembre)
3. Els membres del Tribunal Qualificador en sessió celebrada dia 19 de novembre de 2024 (signat el 21/11/2024), després d'haver revisat l'ordre de preferència d'elecció dels llocs de les persones aspirants, atenent l'ordre de puntuació establert de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP), i d'acord amb la base 14 de la convocatòria, han adoptat l'Acord d'aprovar les llistes definitives de les persones aspirants, proposar el nomenament i l'adjudicació.
4. En data 21 de gener de 2025 el president de l'IMAS va resoldre aprovar les llistes definitives, nomenar funcionaris de carrera i adjudicar els llocs de treball a les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP).
5. En data 28 de gener de 2025 es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la Resolució esmentada.
6. En data 29 de gener de 2025 la senyora Antònia Sastre Bosch va presentar instància núm. 5137 en la qual desisteix de la presa de ossessió de la plaça adjudicada.
7. Per altra banda, s'ha detectat un error en la Resolució del 21 de gener de 2025 en l'apartat 3 de la part resolutòria en el nom de les unitats:
On diu:
Llar de Gent Gran Manacor
Ha de dir:
Llar dels Ancians
i
On diu:
Llar dels Ancians
Ha de dir:
Llar de Gent Gran Manacor
8. Acord del Tribunal Qualificador de 30 de gener de 2025 de modificació de l'adjudicació i rectificació d'error de l'Acord del Tribunal Qualificador de proposta de les persones aspirants que han superat el procés selectiu del concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-a de l'Agrupació Professional (AP), i adjudicació dels llocs de treball, de data 21 de novembre de 2024, amb el contingut següent:
1. En data 29 de gener de 2025 i número de registre 5137/2025, la senyora Antònia Sastre Bosch presenta escrit en el que desisteix de la presa de possessió de la plaça adjudicada en el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició de personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP) i a l'adjudicació del lloc de treball.
2. A més, s'ha detectat un error de transcripció en el punt 3 de l'Acord del Tribunal Qualificador de proposta de les persones aspirants que han superat els procés selectiu del concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP), i d'adjudicació dels llocs de treball, de data 21 de novembre de 2024. En el referit punt es detalla que la plaça amb codi F001101X2 -1 es correspon amb la unitat de Llar de Gent Gran Manacor i la plaça amb codi F00110003-3 es correspon amb la unitat de Llar dels Ancians, quan la correspondència correcta pel codi F001101X2 -1 és la unitat Llar dels Ancians, i pel codi F00110003-3 és la unitat de Llar de Gent Gran Manacor.
El Tribunal Qualificador,
ACORDA
1. APROVAR la modificació de la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP), incorporant a la persona aspirant següent disponible, segons l'ordre de prelació definitiu establert a la llista definitiva de mèrits:
- Subescala subalterna, classe subaltern-subalterna (COF20/22)
Ordre de prelació |
DNI |
Llinatges, Nom |
Puntuació definitiva fase d'oposició |
Puntuació baremació definitiva |
Puntuació total |
4 |
***8680** |
Horrach Padilla, Purificación |
60 |
13,15530 |
73,15530 |
2. PROPOSAR el nomenament com a personal funcionari de carrera de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP), a la persona aspirant següent:
- Subescala subalterna, classe subaltern-subalterna (COF20/22)
DNI |
Llinatges, Nom |
***8680** |
Horrach Padilla, Purificación |
3. PROPOSAR l'adjudicació del lloc de treball a la persona aspirant que ha superat el procés selectiu, segons l'ordre de preferència efectuat i atenent l'ordre de puntuació establert a la llista definitiva de baremació de mèrits
Subescala subalterna, classe subaltern-subalterna (COF20/22)
DNI |
Llinatges, Nom |
Codi lloc |
Lloc |
Unitat |
Tipus d'adscripciño |
***8680** |
Horrach Padilla, Purificación |
F001101X2 -1 |
Ordenança |
Llar dels Ancians |
Definitiva |
4. RECTIFICAR l'error de transcripció detectat en el punt 3 de l'Acord del Tribunal Qualificador de proposta de les persones aspirants que han superat els procés selectiu del concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP), i d'adjudicació dels llocs de treball, de data 21 de novembre de 2024 el qual ha de dir:
(...)
« 3. Proposar l'adjudicació dels llocs de treball a les persones aspirants que han superat el procés selectiu, d'acord amb l'ordre de preferència efectuat i atenent l'ordre de puntuació total establert a la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'administració general, subescala subalterna, classe subaltern-subalterna de l'Agrupació Professional (AP).
- Subescala subalterna, classe subaltern-subalterna (COF20/22)
DNI |
Llinatges, Nom |
Codi lloc |
Lloc |
Unitat |
Tipus adscripció |
***074** |
Aguilo Pico, Maria Francisca |
F00110001-1 |
Ordenança |
Secció d'Atenció a la Ciutadania |
Definitiva |
***880** |
Horrach Padilla, Purificación |
F001101X2 -1 |
Ordenança |
Llar dels Ancians |
Definitiva |
***132** |
Cladera Crespi, Maria Antonia |
F00110003-3 |
Ordenança |
Llar de Gent Gran Manacor |
Definitiva |
(...)
5. ELEVAR aquesta proposta a la Presidència de l'IMAS perquè dicti resolució que aprovi la llista de la persona que ha superat el procés selectiu pel sistema de concurs oposició, la nomeni personal funcionari de carrera i li adjudiqui el lloc de treball, i es rectifiqui l'error de transcripció detectat.
Fonaments de dret
I. El Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears.
II. Atès l'establert a la base 14.1 de l'Annex II de la Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) de data 30 de novembre de 2022, per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, els temaris i el barem de mèrits del procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari a les escales, subescales, classes i especialitats dels subgrups C1, C2 i AP de les places de l'oferta pública extraordinària per a l'any 2022 (BOIB núm. 157, de 3 de desembre de 2022) i d'acord amb l'article 52.3 de la Llei 3/2007, en concordança amb l'article 61.8 del TREBEP, la llista de persones que han superat el procés selectiu ha de contenir, com a màxim, tantes persones aprovades com el nombre de places convocades.
III. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, en la qual disposa que “les administracions públiques poden, així mateix, rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de les persones interessades, els erros materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes”.
IV. La Presidència de l'IMAS es l'òrgan competent per resoldre els procediments de selecció i nomenar el personal funcionari de carrera, d'acord amb allò que es preveu en l'article 7.2 13) i 14) del text consolidat dels Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, aprovats pel Ple del Consell de Mallorca de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).
Per tot això,
Resolc
1.- Rectificar l'apartat 3 de la part resolutiva de la Resolució de la Presidència de 21 de gener de 2025:
On diu:
DNI |
Llinatges, Nom |
Codi lloc |
Lloc |
Unitat |
Tipus adscripció |
***0774** |
Aguilo Pico, Maria Francisca |
F00110001-1 |
Ordenança |
Secció d'Atenció a la Ciutadania |
Definitiva |
***3658** |
Sastre Bosch, Antonia |
F001101X2 -1 |
Ordenança |
Llar de Gent Gran Manacor |
Definitiva |
***1132** |
Cladera Crespi, Maria Antonia |
F00110003-3 |
Ordenança |
Llar dels Ancians |
Definitiva |
Ha de dir:
DNI |
Llinatges, Nom |
Codi lloc |
Lloc |
Unitat |
Tipus adscripció |
***0774** |
Aguilo Pico, Maria Francisca |
F00110001-1 |
Ordenança |
Secció d'Atenció a la Ciutadania |
Definitiva |
***3658** |
Sastre Bosch, Antonia |
F001101X2 -1 |
Ordenança |
Llar dels Ancians |
Definitiva |
***1132** |
Cladera Crespi, Maria Antonia |
F00110003-3 |
Ordenança |
Llar de Gent Gran Manacor |
Definitiva |
2.- Deixar sense efectes part de l'apartat 1 de la part resolutiva de la Resolució de la Presidència de 21 de gener de 2025, per la qual aprova les llistes definitives de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP), les quals contenen tantes persones aprovades com el número de places convocades per l'IMAS:
DNI |
Llinatges, Nom |
Puntuació total definitiva |
***0774** |
Aguilo Pico, Maria Francisca |
84,42640 |
***3658** |
Sastre Bosch, Antonia |
82,59090 |
***1132** |
Cladera Crespi, Maria Antonia |
75,16870 |
3.- Deixar sense efectes de l'apartat 2 de la part resolutiva de la Resolució esmentada el nomenament com a personal funcionari de carrera, de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP) de la senyora:
DNI |
Llinatges, Nom |
***3658** |
Sastre Bosch, Antonia |
4.- Deixar sense efectes de l'apartat 3 de la part resolutiva de la Resolució esmentada l'adjudicació del lloc de treball a la senyora:
DNI |
Llinatges, Nom |
Codi lloc |
Lloc |
Unitat |
Tipus adscripció |
***3658** |
Sastre Bosch, Antonia |
F001101X2 -1 |
Ordenança |
Llar dels Ancians |
Definitiva |
5.- Aprovar les llistes definitives de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP), les quals contenen tantes persones aprovades com el número de places convocades per l'IMAS:
DNI |
Llinatges, Nom |
Puntuació total definitiva |
***0774** |
Aguilo Pico, Maria Francisca |
84,42640 |
***8680** |
Horrach Padilla, Purificación |
73,15530 |
***1132** |
Cladera Crespi, Maria Antonia |
75,16870 |
6.- Nomenar com a personal funcionari de carrera, de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP) a les persones aspirants següents:
DNI |
Llinatges, Nom |
***8680** |
Horrach Padilla, Purificación |
7.- Adjudicar el lloc de treball a la persona aspirant que han superat el procés selectiu, d'acord amb l'ordre de preferència efectuat i atenent l'ordre de puntuació total establert a la llista definitiva de les persones aspirants que han superat el procés selectiu d'estabilització pel sistema de concurs oposició per a l'ingrés com a personal funcionari de l'escala d'Administració general, subescala subaltern, classe subaltern/a de l'Agrupació professional (AP).
DNI |
Llinatges, Nom |
Codi lloc |
Lloc |
Unitat |
Tipus adscripció |
***8680** |
Horrach Padilla, Purificación |
F001101X2 -1 |
Ordenança |
Llar dels Ancians |
Definitiva |
4. Notificar individualment als interessats.
5. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les persones relacionades disposaran d'un termini de tres dies hàbils des de l'endemà de la publicació pel jurament o promesa i la presa de possessió.
Interposició de recursos
Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent al de la publicació de la present Resolució.
Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.
Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, en la data de la signatura electrònica del document (26 de febrer de 2025
El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sánchez Cifre)