Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE FERRERIES
Núm. 178929
Aprovació de les bases i la convocatòria del procés de selecció de personal per a constituir una nova borsa de treball per a la cobertura de vacants de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a (Cala Galdana)
Es fa públic que per Resolució de Batlia núm. 208 de data 13/3/2025, es va resoldre:
"Primer. Aprovar les bases i la convocatòria del procés de selecció de personal per a constituir una nova borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, o contractades amb caràcter de personal laboral temporal, per a la cobertura de vacants de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a (Cala Galdana), si procedís, en cas de necessitats urgents i inajornables, pel sistema de concurs.
Les bases s'adjunten com a annex.
Segon. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat amb el contingut de les bases, per a general coneixement i als efectes que corresponguin."
Ferreries, signat en la data de la signatura electrònica (14 de març de 2025)
El batle Pedro Pons Huguet
BASES PER REGULAR EL PROCEDIMENT SELECTIU PER CONSTITUIR UNA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL D'OFICIS-NETEJA D'EDIFICIS I VIGILANT NETEJADOR/A, PER A COBRIR AMB CARÀCTER INTERÍ O PERSONAL LABORAL TEMPORAL, NECESSITATS URGENTS I INAJORNABLES DE PRESTACIÓ DE SERVEIS A L'AJUNTAMENT DE FERRERIES, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS
1. Objecte de la convocatòria
És objecte d'aquesta convocatòria la creació d'una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, o amb caràcter de personal laboral temporal, personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a, si procedís, en cas de necessitats urgents i inajornables de prestació de servei a l'Ajuntament de Ferreries, pel sistema de concurs.
2. Funcions
Pel que fa a les funcions pròpies del lloc de treball de personal d'oficis-neteja d'edificis:
Pel que fa a les funciones pròpies del lloc de treball de vigilant netejador/a a Cala Galdana:
3. Requisits que han de complir les persones aspirants
Per ser admès/esa i prendre part en el procés de selecció, les persones interessades han de complir els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També poden ser admesos el/la cònjuge, els descendents i les descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol sigui la seva nacionalitat, sempre i quan els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, de conformitat amb l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.
Per a les persones aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprèn el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com a llengua estrangera (DELE); o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques. Per participar en el procediment, n'hi ha prou amb la presentació, dins del termini de presentació d'instàncies, d'una declaració responsable de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball.
En cas que la persona aspirant hagi estat seleccionada per formar part de la borsa i sigui cridada per ser contractada temporalment per necessitats dels serveis municipals, haurà de presentar, dins del termini màxim de 4 dies hàbils des de la crida, un certificat mèdic oficial acreditatiu que compta amb les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per realitzar les funcions del lloc de treball establertes en aquesta convocatòria. Si no es presenta el certificat mèdic oficial esmentat en el termini indicat, no es podrà procedir a la contractació que s'hagi ofert a l'aspirant i es passarà a cridar a la següent persona aspirant de la llista, de conformitat amb l'ordre de prelació que pertoqui.
c) Haver complit 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) Estar en possessió del certificat d'escolaritat o equivalent.
e) Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B1, mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l'Institut d'Estudis Baleàrics, l'Escola Balear d'Administració Pública, l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) o equivalents segons la normativa reguladora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupa en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
g) No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.
h) No estar sotmès a causa d'incompatibilitat en el moment d'iniciar la prestació de serveis i durant tota la prestació de serveis.
i) Disponibilitat per treballar els caps de setmana i/o festius.
El compliment de les condicions i requisits exigits per poder participar en el procediment selectiu s'han de produir en la data d'acabament del termini de presentació de la sol·licitud i mantenir-se a la data de nomenament, si escau, com a funcionari interí. Serà causa d'exclusió si es detecta, en qualsevol moment, que no s'acompleixen les condicions i requisits exigits per a poder participar en el procediment selectiu.
Si durant el desenvolupament de les fases del procés selectiu el tribunal considera que hi ha raons suficients per fer-ho, podrà demanar als aspirants que acreditin el compliment de totes o alguna de les condicions i requisits exigits per prendre-hi part i determinar la continuació o l'exclusió de l'aspirant en el procés, si escau.
4. Presentació de les sol·licituds de participació en el procediment
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'han d'adreçar al batle i presentar-se directament al Registre General d'entrada de l'Ajuntament de Ferreries (carrer Sant Bartomeu, núm. 55) en horari de 9.00 a 14.00, de dilluns a divendres, o bé a la resta d'oficines públiques que assenyala l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé telemàticament a través de la seu electrònica municipal prèvia identificació amb un certificat digital reconegut.
En cas de fer servir l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament de Ferreries, s'haurà de remetre una còpia de la instància presentada al correu electrònic següent: general@ajferreries.org i dirigit al Registre General d'entrada de l'Ajuntament de Ferreries dins del termini de presentació de sol·licituds.
El termini de presentació de sol·licituds, per raons de necessitat i urgència per a la constitució de la borsa, serà comptadors de 10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de les bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
A efectes informatius, també es publicarà al tauler d'anuncis, i al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal.
La no presentació de sol·licituds dins del termini i en la forma escaient determina la no admissió de la persona aspirant en el procés selectiu.
Amb les instàncies, que es presentaran d'acord amb el model de l'annex I, s'hi haurà de fer constar la manifestació expressa de reunir totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera de la present convocatòria, referida sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i, alhora, s'hi haurà d'adjuntar la documentació següent:
a) Acreditació de la nacionalitat: còpia del DNI o NIE i/o altre documentació oficial que justifiqui l'acompliment del requisit establert a la base 3.a) d'aquestes bases.
b) Còpia de la titulació exigida a la base 3.d) d'aquestes bases.
c) Còpia del certificat oficial de llengua catalana de nivell B1 o superior.
d) Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin. S'adverteix que els mèrits no al·legats i justificats documentalment o bé els presentats fora de termini no seran valorats. Els mèrits relatius a l'experiència professional han d'anar acompanyats del certificat de la vida laboral emès per la Seguretat social, acompanyat del contracte de treball, nomenament com a personal funcionari, certificat d'empresa o certificat dels serveis prestats emès per l'entitat corresponent.
e) Els annexos I, II i III, degudament formalitzats.
Les persones aspirants es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin, significant que en cas d'haver-hi dubtes derivats de la qualitat de les còpies presentades, aquest Ajuntament podrà sol·licitar a la persona aspirant que presenti el document original a l'efecte d'acarar-lo.
5. Admissió de les persones aspirants a les proves
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, Batlia dictarà una resolució d'aprovació de la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció. Aquesta resolució es publicarà al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal, i indicarà les persones que han estat admeses i les provisionalment excloses, així com les causes de la no admissió, tot concedint a les provisionalment excloses un termini de 5 dies hàbils per reclamar i, si és el cas, esmenar les faltes o omissions que n'hagin causat l'exclusió provisional. Les persones sol·licitants que dins del termini assenyalat no esmenin els defectes justificant el seu dret a ser admeses, seran definitivament excloses del procés selectiu.
En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors i, si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en la forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó que, a més, els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.
Si no es presenten esmenes, es considerarà elevada a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses, no sent necessari tornar-la a publicar.
Als efectes de l'establert en aquesta base, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:
Si es presenten reclamacions, seran acceptades o rebutjades mitjançant la resolució que aprovi la llista definitiva, que es publicarà també als llocs indicats per a la llista provisional. Aquesta darrera publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.
Els errors de fet poden ser esmenats en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.
Els successius anuncis que es puguin generar, relatius al procediment selectiu, s'hauran de publicar també al tauler d'edictes abans indicat.
En tot cas, s'haurà de publicar el nomenament del tribunal qualificador de les proves, així com el lloc, la data i l'hora de la realització d'aquestes. Els anuncis que indiquin el lloc, la data i l'hora de la realització de l'exercici per part dels aspirants hauran de ser objecte de publicació al mateix tauler d'edictes amb una antelació mínima de 48 hores a la seva realització.
6. Tribunal de selecció
El tribunal de selecció estarà constituït per tres membres, havent de designar el mateix nombre de suplents. Ha de comptar amb un/a president/a, i dos vocals. A la sessió constitutiva, els membres han de designar un secretari o una secretària d'entre els vocals. Els membres han d'estar en possessió d'una titulació acadèmica de nivell igual o superior que l'exigit a les persones aspirants.
El tribunal no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a, i les seves decisions s'han d'adoptar per majoria.
El batle de l'Ajuntament de Ferreries, ha de nomenar els membres del tribunal qualificador i els seus suplents. El tribunal qualificador té la consideració d'òrgan dependent de la seva autoritat. La designació nominal dels membres, que ha d'incloure la dels respectius suplents, s'ha de fer mitjançant resolució que es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica d'aquest Ajuntament.
El tribunal qualificador pot disposar la incorporació d'assessors o especialistes, que poden actuar amb veu però sense vot.
El tribunal qualificador queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per a la correcta valoració dels aspirants, en tot el que no preveuen aquestes bases. Tanmateix resoldrà les al·legacions que li siguin plantejades.
Els membres del tribunal qualificador han d'abstenir-se d'intervenir, i ho han de notificar a l'autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes en l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Així mateix, les persones aspirants poden recusar els membres del tribunal qualificador quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, conforme al que preveu l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.
Als efectes previstos al Reial decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, el tribunal queda classificat amb la categoria de tercera.
7. Procés de selecció
El procediment de selecció es regirà per la modalitat de concurs. La puntuació definitiva del concurs serà el resultat de sumar les puntuacions obtingudes en cada apartat del concurs. En cas d'empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional. Si persisteix l'empat es tindrà en compte la major puntuació obtinguda en l'apartat titulacions acadèmiques superiors, i si persisteix es resoldrà per sorteig.
Només es reconeixeran i seran objecte de valoració els mèrits obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació, i no es valoraran els mèrits obtinguts amb posterioritat. Tampoc es valoraran els mèrits que siguin al·legats però que no es justifiquin degudament dins el termini de presentació de mèrits.
Els documents acreditatius dels mèrits hauran de ser originals o còpia autèntica, o bé còpies degudament adverades per l'autoritat, organisme o fedatari públic competent.
El procés de selecció tindrà una puntuació màxima de 28 punts.
7.1. Experiència professional: màxim 16 punts
Es valorarà l'experiència professional com a personal de neteja de la següent forma:
La prestació dels serveis s'haurà d'acreditar amb un informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social, juntament amb una còpia del contracte laboral o el nomenament, i per qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa dels serveis prestats i la categoria laboral o el grup (certificats de feina, nòmines) amb indicació de l'inici i de la finalització de la prestació dels serveis professionals.
7.2. Titulacions acadèmiques superiors: màxim de 4 punts:
Les titulacions acadèmiques s'han d'acreditar amb la presentació del títol corresponent o bé amb el resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger se n'haurà de presentar l'homologació corresponent.
No es valoraran com a mèrit les titulacions acadèmiques de nivell inferior que siguin necessàries per assolir-ne d'altres de nivell superior que es puguin al·legar com a requisit o com a mèrit.
7.3. Formació acadèmica complementària: màxim 4 punts
Per l'assistència i aprofitament a cursos, seminaris o jornades, sempre que tenguin relació directa amb les funcions pròpies del lloc de treball, es podrà obtenir fins a un màxim de 4 punts:
La formació acadèmica complementària s'haurà d'acreditar amb la presentació del diploma corresponent. Els diplomes o certificats han de ser d'aprofitament, no basta amb els certificats d'assistència, i han de ser expedits per centres oficials o homologats.
7.4. Per estar en disposició del permís de conduir tipus B (2 punts)
Si es presenta acreditació de disposar del permís de conduir tipus B en vigor en el moment de presentació d'instàncies de participació s'atorgarà una puntuació de 2 punts. Aquest mèrit s'ha de justificar aportant còpia del permís de conduir en vigor.
7.5. Per coneixements superiors de llengua catalana (màxim 2 punts):
a) Per estar en possessió del certificat de coneixements del nivell B2: 0,5 punts.
b) Per estar en possessió del certificat de coneixements del nivell C1: 1 punts.
c) Per estar en possessió del certificat de coneixements del nivell C2: 1,5 punts.
d) Per estar en possessió del certificat de coneixements del nivell LA: 0,5 punts.
Si es presenta més d'un certificat, es tindrà en compte només el de nivell superior, llevat del certificat de nivell LA que s'ha de sumar al de nivell superior acreditat.
Aquest mèrit s'ha d'acreditar mitjançant el certificat corresponent expedit o homologat per òrgan competent.
8. Aprovació i vigència de la borsa de treball
Acabada la qualificació dels aspirants, el tribunal qualificador publicarà al tauler d'anuncis i a la pàgina web de la corporació la llista amb la relació de persones valorades provisionalment per ordre de puntuació, i en el termini de 3 dies hàbils els aspirants hi podran formular al·legacions i reclamacions.
Passat aquest termini, i si no s'han formulat al·legacions o reclamacions, aquesta llista provisional passarà a ser definitiva i s'elevarà a la Batlia, perquè aprovi la constitució de la borsa de treball objecte d'aquest procediment selectiu. En canvi, si d'ofici o bé de les al·legacions o reclamacions formulades es detectessin errors materials, rere l'esmena, el tribunal publicarà la llista definitiva, amb la puntuació obtinguda, per ordre de prelació i l'elevarà a la Batlia perquè l'aprovi.
Després de resoldre les reclamacions, si s'escau, el tribunal elevarà la proposta definitiva a la Batlia de la corporació amb l'objectiu de constituir una borsa de treball. Aquesta resolució es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament, a l'efecte de considerar-la notificada a totes les persones interessades.
9. Funcionament de la borsa de treball
9.1. En haver-hi una vacant, si fa falta proveir-la interinament, s'ha d'oferir un lloc a les persones incloses a la borsa que es trobin en la situació de disponible prevista en el punt 9.7.3., d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixin els requisits que exigeixen les bases de la convocatòria.
Si hi ha més d'un lloc per cobrir, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible a la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s'han d'adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
9.2. Des de l'Ajuntament s'intentarà contactar amb la persona candidata, telefònicament un màxim de 3 vegades i, posteriorment, per mitjà de la tramesa d'un correu electrònic. S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el lloc de feina ofertat en el termini d'un dia hàbil - o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres- i la seva disposició a incorporar- se en el termini indicat pel servei de Recursos Humans, s'entén que hi renuncia. El termini d'incoporació ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l'article 49.1.d) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors.
9.3. A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita - d'acord amb el punt anterior d'aquesta base- passaran al darrer lloc de la llista de prelació de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini establert a l'apartat anterior d'una dia hàbil, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:
a) Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent- hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Prestar serveis en una plaça de la plantilla de l'Ajuntament de Ferreries, com a personal funcionari interí o laboral temporal en un altre cos, escala, subescala, especialitat i/o subgrup de titulació o categoria laboral.
c) Patir malaltia o incapacitat temporal.
d) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.
9.4. Les persones interessades estan obligades a comunicar, per escrit, al servei de Recursos Humans, la finalització de les situacions previstes en el punt 9.3, excepte la de l'apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina que seguiran com a no disponibles. No obstant açò, podran tornar a ser cridats i tornaran a estar disponibles passats deu dies hàbils des de la comunicació de l'acabament d'estar en qualsevol de les situacions previstes en el punt 9.3.
9.5. La posterior renúncia al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió o incorporació al lloc prèviament acceptat suposa passar al darrer lloc, per ordre de prelació, de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar una altra categoria laboral o un altre tipus de lloc de treball de personal funcionari de l'Ajuntament de Ferreries o en els casos de força major.
9.6. El personal procedent de la borsa creada mitjançant aquest procediment, quan cessi en el lloc de treball, llevat que sigui com a conseqüència de renúncia voluntària, s'ha d'incorporar automàticament a les borses de les quals formi part en el lloc que li correspongui d'acord amb la puntuació obtinguda en el moment en què es varen formar.
9.7. Situacions de les persones aspirants a la borsa de treball.
9.7.1. Les persones aspirants a la borsa de treball, a l'efecte d'oferir- los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible.
9.7.2. Estan en la situació de no disponible, aquelles persones integrants d'una borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal funcionari o laboral amb caràcter interí a l'Ajuntament de Ferreries corresponent a la mateixa categoria laboral o que, per concórrer alguna de les causes previstes als apartats a, b, c, d i e de l'apartat 9.3. d'aquesta base, no hagin acceptat el treball ofert.
Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en una borsa, no se la cridarà per oferir- li un lloc de treball corresponent a la mateixa categoria laboral.
9.7.3. Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir- los un lloc de treball d'acord amb la seva posició en la borsa.
9.7.4. Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes a l'apartat 9.3. d'aquestes bases, conserven la posició obtinguda a la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible mentre es mantengui la circumstància al·legada, amb l'obligació de comunicar l'acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en l'apartat 9.4. d'aquestes bases
10. Protecció de dades de caràcter personal
D'acord amb el que disposa l'article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garanties dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), s'informa a les persones aspirants:
11. Incidències, publicitat i règim normatiu
El Tribunal queda autoritzat per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre de la selecció en tots els casos que aquestes bases no preveuen.
Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d'aquesta i els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per executar-les, en els cas i en la forma legal establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i demés normes d'aplicació.
Quant al que no estigui previst en les bases, es procedirà segons el que determini la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; el Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional; els articles 189 i següents de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; i, la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i altra normativa de referència.
ANNEX I DECLARACIÓ RESPONSABLE
Nom i cognoms_______________________________________ DNI núm._________________
Domicili____________________________________________________________________ Població ____________________
Codi postal ___________Telèfon ____________________ Correu electrònic______________________
DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:
Primer.- Que accept plenament la totalitat de les bases de la convocatòria per a la creació d'una borsa de treball de persones aspirants a ser nomenades interinament, o contractades amb caràcter de personal laboral temporal, per a la cobertura de vacants de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a (Cala Galdana), si procedís, en cas de necessitats urgents i inajornables, pel sistema de concurs.
Segon.- Que em compromet al compliment de les funcions assenyalades en la base segona de les bases de la convocatòria objecte de la present borsa de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a.
Tercer.- Que acomplesc totes i cadascuna de les condicions exigides en les bases de la convocatòria per presentar-me a les proves selectives:
a) Tenir nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
b) Tenir fets els setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
d) Que no he estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Estat, a les Comunitats Autònomes o a les Entitats Públiques, i no trobar-me en situació d'inhabilitació per a l'exercici de les Funcions públiques.
e) No estar sotmès a cap causa d'incompatibilitat, o d'incapacitat específica, d'acord amb la normativa vigent, per al desenvolupament del càrrec o funcions.
f) Posseir la titulació exigida per formar part de la convocatòria de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds.
g) Coneixements de la llengua catalana, nivell B1.
SOL·LICIT: Ésser acceptat/ada per a l'esmentada convocatòria.
Ferreries, d' 2025
[Rubrica amb certificat digital o manual]
ANNEX II SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PARTICIPAR EN EL PROCÉS DE SELECCIÓ
SOL·LICITANT
1r llinatge:................................. 2n llinatge:.........................................Nom:........................................
Document d'identitat: ....................................... Data de naixement:.......................
Telèfon 1:...............................Telèfon.2: ................................ Nacionalitat: .......................
Adreça:.................................... Núm........ Pis:............ Municipi:................ Província:..................
Codi postal: ............. Altres (polígon, nom de la casa, etc.) Adreça electrònica:...............................
EXPÒS
Que, vistes les bases per a regir el procés de selecció de personal per a constituir una borsa de treball, de persones aspirants a ser nomenades interinament, o contractades amb caràcter de personal laboral temporal, per a la cobertura de vacants de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a, si procedís, en cas de necessitats urgents i inajornables, pel sistema de concurs.
DECLARACIÓ JURADA
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
(Marcau amb una X la documentació que es presenta)
___Còpia del DNI.
___Còpia del títol acadèmic exigit per a participar en el procediment selectiu o bé d'haver abonat els drets per l'expedició d'aquest (en cas que el títol no hagi estat emès).
___Documents justificatius dels mèrits (certificat dels serveis professionals prestats, títols, cursos, etc.).
___Certificat oficial de coneixements de la llengua catalana del nivell B1 o superior.
___Autovaloració de mèrits (Annex III)
___Declaració responsable (Annex II)
PROTECCIÓ DE DADES
__ De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, DON EL MEU CONSENTIMENT perquè l'Ajuntament de Ferreries utilitzi les meves dades de caràcter personal per a la seva gestió, sabent que dispòs, en tot cas, dels drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en els termes prevists en la legislació vigent.
SÍ (___)
SOL·LICIT
Ser admès/admesa en el procediment selectiu per a constituir una borsa de treball, de persones aspirants a ser nomenades interinament, o contractades amb caràcter de personal laboral temporal, per a la cobertura de vacants de personal d'oficis-neteja d'edificis i vigilant netejador/a, si procedís, en cas de necessitats urgents i inajornables, pel sistema de concurs.
Ferreries, d' 2025
[Rubrica amb certificat digital o manual]
ANNEX III AUTOVALORACIÓ DE MÈRITS
(en format LlibreOffice)