Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EMPRESA, OCUPACIÓ I ENERGIA
Núm. 175630
Proposta de resolució provisional del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU
Fets
1. El 3 de juliol de 2021 es va publicar la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) mitjançant la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021, modificada per la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 3 d'agost de 2022 (BOIB núm. 103, de 6 d'agost de 2022).
2. Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria.
3. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:
4. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat vuitè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.
5. Atesa la modificació del Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu, el 26 de desembre de 2023 es va publicar al BOIB núm.174, la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.
Aquesta modificació afecta diverses disposicions de la convocatòria. En concret, es modifica el següent: el punt 1 de l'apartat quart relatiu als requisits generals de les actuacions subvencionables; el punt 3 de l'apartat quart relatiu als requisits per a la implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicles elèctrics; el punt 2 de l'apartat sisè relatiu a la quantia dels ajuts del programa d'incentius 2 sobre la implantació d'infraestructura de recàrrega de vehicle elèctric; el punt 2 de l'apartat setè relatiu a la documentació que s'ha de presentar en la sol·licitud de la subvenció; el punt 1 de l'apartat vuitè relatiu al termini per a la presentació de les sol·licituds; el punt 3.2 de l'apartat onzè relatiu a la documentació a presentar per a la justificació, i l'apartat divuitè relatiu a la documentació normalitzada.
Fonaments de dret
1. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).
2. El Decret 75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).
3. L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d'energia (BOIB núm. 72, de 24 de maig de 2008).
4. El Reial Decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu. (BOE núm. 89, de 14 d'abril de 2021).
5. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu —BOIB núm. 88, de 3 de juliol de 2021.
6. L'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, així com per l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les entitats del sector públic per al seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
7. La Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 3 d'agost de 2022 per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU —BOIB núm. 103, de 6 d'agost de 2022.
8. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.174, de 26 de desembre de 2023).
9. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm.100, de 30 de juliol de 2024).
10. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica per la qual es modifica i amplia el crèdit de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència europeu finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU (BOIB núm. 161, de 12 de desembre de 2024).
Proposta de resolució
Propòs al conseller d'Empresa, Ocupació i Energia que dicti una resolució en els termes següents:
1. Aprovar la concessió d'una subvenció per actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVESIII) per un import total de 287.199,16 euros i 77 beneficiaris. En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobr ela concessió de la subvenció.
2. Autoritzar i disposar la despesa de 287.199,16 euros als 77 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els fons per a la concessió de l'ajut procedeixen del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic i del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i el Mecanisme de Recuperació i Resiliència Fons NextGenerationUE.
3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han d'executar, pagar i justificar des del dia de la presentació de la sol·licitud fins al termini de dotze mesos des de la data des de la publicació en el BOIB de la resolució de concessió en el cas dels beneficiaris indicats en les lletres d), e) i g) de l'apartat 2.1 de la resolució de la convocatòria, i des del 10 d'abril de 2021 fins al termini de dotze mesos des de la data de la publicació en el BOIB de la resolució de concessió en el cas dels beneficiaris indicats en les lletres a), b), c) i f) de l'apartat 2.1 de la resolució esmentada.
4. Establir que les petites i mitjanes empreses que hagin presentat la sol·licitud de la subvenció abans de l'1 de gener de 2024 que vulguin acollir al règim de minimis la sol·licitud d'ajut del programa d'incentius 2 han de presentar el document normalitzat 9 en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Proposta en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
5. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat onzè de la convocatòria de subvencions.
6. Establir que els beneficiaris estan obligats a complir el que disposa l'apartat catorzè de la Resolució del conseller de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de 28 de juny de 2021.
7. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.
8. D'acord amb l'article 9.3.d de l'Ordre HFP/1030/2021, el beneficiari té l'obligació de reconèixer l'origen i garantir la visibilitat del finançament de la Unió.
9. Sobre la compatibilitat d'ajuts amb el mercat interior (ajudes d'Estat) s'aplica el següent:
a) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones físiques que realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) nº 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu als articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes mínimis.
b) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones jurídiques que realitzin alguna activitat econòmica i/o mercantil, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos al Reglament 651/2014 de la Comissió, de 177 de juny de 2014 (DOUE 187/1, de 26 de juny de 2014), per la qual es declaren determinades categories, d'ajuts compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles del Tractat, en la secció 7 sobre ajuts per a la protecció del medi ambient.
c) Els ajuts a la resta de beneficiaris que no realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, no estan sotmesos al Reglament 651/2014 ni al Reglament (UE) nº 1407/2013 i per tant queden fora de les ajudes d'Estat.
Contra aquesta Proposta de resolució podeu al·legar el que considereu convenient en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. En cas contrari, s'entendrà que estau conforme amb el contingut de la Proposta.
Palma, 13 de març de 2025
El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez
ANNEX Llista de beneficiaris proposats per atorgar-los la subvenció per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III)
Núm. |
Expedient |
Data registre entrada |
Sol·licitant |
NIF |
Partida pressupostària |
Tipus d'inversió |
Import inversió (€) |
Import subvenció (€) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
MOVESIII-1867/2021 |
06/06/2022 |
Estelrich Florit, Felix |
***3578** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
2.791,77 |
1.954,24 |
2 |
MOVESIII-3375/2021 |
08/02/2023 |
MUNTANER GARCIA, MARIA |
***2213** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.870,28 |
1.309,19 |
3 |
MOVESIII-3940/2021 |
13/05/2023 |
Suasi Mestre, Marc |
***3806** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL Y 378 kW (1) i PRVE 11kW (4) |
45.498,08 |
5.589,15 |
4 |
MOVESIII-4129/2021 |
16/06/2023 |
HELMA BUNGARD, CHRISTA |
***3931** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW (4) |
1.233,22 |
863,25 |
5 |
MOVESIII-4910/2021 |
17/10/2023 |
Francoso Lopez, Francisco Javier |
***2756** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Tesla Model 3 (1) |
32.859,50 |
4.500,00 |
6 |
MOVESIII-5164/2021 |
15/11/2023 |
Gonzalez Roldan, Encarnacion |
***1375** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.203,46 |
842,42 |
7 |
MOVESIII-5463/2021 |
14/12/2023 |
Estarellas Estarellas Calafat, Bernat |
***2941** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Tesla Model 3 (1) |
32.859,51 |
4.500,00 |
8 |
MOVESIII-5510/2021 |
18/12/2023 |
Barcelo Avila, Amaya |
***6684** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.082,22 |
757,55 |
9 |
MOVESIII-5725/2021 |
04/01/2024 |
JIN LIN, WEIYE |
***6648** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model Y Tracción trasera amb desballestament (1) |
34.181,82 |
7.000,00 |
10 |
MOVESIII-6079/2021 |
26/02/2024 |
Soria Perez, Maria Del Henar |
***3285** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.471,80 |
1.030,26 |
11 |
MOVESIII-6112/2021 |
28/02/2024 |
BORDOY MONTAÑES, RAFAEL |
***6778** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE Ford Mustang Mach-E SUV Eléctrico - 72,6 kWh Aut. Premium AWD Rango Estándar (1) |
40.917,36 |
4.500,00 |
12 |
MOVESIII-6114/2021 |
28/02/2024 |
Yordan Todorov, Gatev |
****2401* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE Cupra Formentor (1) |
27.272,73 |
2.500,00 |
13 |
MOVESIII-6115/2021 |
28/02/2024 |
Cerdan, Enric |
***2490** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE CUPRA FORMENTOR (1) |
36.466,94 |
2.500,00 |
14 |
MOVESIII-6234/2021 |
16/03/2024 |
PECHARROMAN LAZARO, JOSE MARIA |
***0635** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE VOLVO EX30 TWIN MOTOR (1) |
40.341,78 |
4.500,00 |
15 |
MOVESIII-6369/2021 |
08/04/2024 |
Mascaró Garí, Juana |
***1576** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 11kW (4) |
2.360,13 |
1.652,09 |
16 |
MOVESIII-6372/2021 |
08/04/2024 |
Valls Mascaró, Esteve |
***8589** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 11kW (4) |
2.855,76 |
1.652,09 |
17 |
MOVESIII-6470/2021 |
22/04/2024 |
Sanchez Medina, Daniel |
***1321** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4 kW amb repte demogràfic (4) |
2.046,13 |
1.636,90 |
18 |
MOVESIII-6473/2021 |
22/04/2024 |
Lliteras Fullana, Francisco |
***1474** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE CUPRA BORN 170 KW 58 KWH E-BOOST PACK (1) |
25.413,22 |
4.500,00 |
19 |
MOVESIII-6583/2021 |
13/05/2024 |
LAREDO LOPEZ, JOSE |
***8904** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model 3 Tracción trasera (1) |
33.933,89 |
4.500,00 |
20 |
MOVESIII-6606/2021 |
15/05/2024 |
Servera Verger, Amanda |
***0086** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA Model 3 Tracción trasera amb desballestament i repte demogràfic (1) |
32.859,51 |
7.700,00 |
21 |
MOVESIII-6653/2021 |
20/05/2024 |
Diaz Cristobal, Maria de la Esperanza |
***6004** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.481,36 |
1.036,95 |
22 |
MOVESIII-6670/2021 |
22/05/2024 |
EDID MALLORCA |
***9387** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE KIA EV6 TODOTERRENO (1) |
46.212,36 |
2.900,00 |
23 |
MOVESIII-6762/2021 |
03/06/2024 |
SALOM TORRES, BERNARDINO |
***5275** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.860,40 |
1.302,28 |
24 |
MOVESIII-6787/2021 |
05/06/2024 |
Pons Fiol, Josep Bartomeu |
***6919** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Peugeot Nuevo 208 5P Style Eléctrico 100 amb repte demogràfic (1) |
25.982,64 |
4.950,00 |
25 |
MOVESIII-6869/2021 |
14/06/2024 |
AMENGUAL PASTOR, DAMIAN |
***3378** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.2kW (4) |
2.319,99 |
1.623,99 |
26 |
MOVESIII-6880/2021 |
17/06/2024 |
CALIZ RODRIGUEZ, MARIA BELEN |
***2593** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.3 kW (4) |
1.925,00 |
1.347,50 |
27 |
MOVESIII-6881/2021 |
17/06/2024 |
Carlini Obras y Servicios SL |
***6703** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW (2) |
6.033,96 |
1.460,22 |
28 |
MOVESIII-6884/2021 |
17/06/2024 |
BLAZQUEZ SALOM, NADAL HONORATO |
***2191** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.3 kW (4) |
1.528,90 |
1.070,23 |
29 |
MOVESIII-6947/2021 |
25/06/2024 |
MORRO REYES, ANTONIO |
***3664** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
2.107,35 |
1.475,14 |
30 |
MOVESIII-6952/2021 |
25/06/2024 |
ALBERTOS GALLUR, RAFAEL |
***6662** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE KIA EV6 PLUS EDITION (1) i PRVE 7,4 kW (4) |
34.570,79 |
5.402,48 |
31 |
MOVESIII-6966/2021 |
27/06/2024 |
MARQUETA BUENO, RAÚL JOSE |
***3233** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
2.466,39 |
1.726,47 |
32 |
MOVESIII-7072/2021 |
11/07/2024 |
VIVES PENYAFORT, MIQUEL |
***1868** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE MG4 STANDARD amb desballestament (1) |
21.347,12 |
7.000,00 |
33 |
MOVESIII-7088/2021 |
12/07/2024 |
García Fernández, Clemente |
***9276** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Smart 3 Brabus (1) |
37.500,00 |
4.950,00 |
34 |
MOVESIII-7239/2021 |
31/07/2024 |
Molera Gonzalez Cotorruelo, Ignacio |
***7862** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Kia Ev6 Plus Edition RWD (Long Range) (1) |
32.995,67 |
4.500,00 |
35 |
MOVESIII-7898/2021 |
06/11/2024 |
TWENTY FOUR SEVEN ISLAND FILMS, S.L. |
***6200** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (2) |
2.132,35 |
639,71 |
36 |
MOVESIII-7908/2021 |
06/11/2024 |
Kumm, Bernd |
***4795** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW amb repte demogràfic (4) |
2.568,04 |
2.054,74 |
37 |
MOVESIII-8145/2021 |
01/12/2024 |
FIGUEREDO MORALES, JOSE ALEJANDRO |
***1375** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE Tesla Model Y (1) |
33.859,51 |
4.500,00 |
38 |
MOVESIII-8151/2021 |
02/12/2024 |
LUNA PROHENS, MARIA TERESA |
***1385** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE KIA EV3 amb desballestament (1) |
25.233,87 |
7.000,00 |
39 |
MOVESIII-8152/2021 |
02/12/2024 |
BUADES BENNASSAR, JOANA |
***3221** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE CUPRA BORN (1) |
26.829,59 |
4.500,00 |
40 |
MOVESIII-8153/2021 |
02/12/2024 |
EGEA MATEU, RAUL ALBERTO |
***9420** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 (1) |
29.727,27 |
4.500,00 |
41 |
MOVESIII-8154/2021 |
02/12/2024 |
DUBOIS CHICHARRO, MARIA DE LOS ANGELES |
***2910** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE DACIA SPRING (1) |
16.722,46 |
4.500,00 |
42 |
MOVESIII-8155/2021 |
02/12/2024 |
MARGINEDA MIRALLES, JOANA MARIA |
***1817** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL Y amb desballestament (1) |
34.520,67 |
7.000,00 |
43 |
MOVESIII-8156/2021 |
02/12/2024 |
DIANA COBOS, JOSE |
***9218** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE CITROEN C3 amb desballestament (1) |
22.553,71 |
7.000,00 |
44 |
MOVESIII-8159/2021 |
02/12/2024 |
BOVER HIDALGO, ANA |
***9276** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE KIA XCEED amb desballestament (1) |
27.865,58 |
5.000,00 |
45 |
MOVESIII-8160/2021 |
02/12/2024 |
MUNAR VIDAL, BARTOMEU |
***3214** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.289,26 |
902,48 |
46 |
MOVESIII-8162/2021 |
02/12/2024 |
Horrach Rubi, Antonio |
***9517** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE Volkswagen Tiguan Mas. 1.5 TSI eHybrid (1) |
38.950,59 |
4.500,00 |
47 |
MOVESIII-8164/2021 |
03/12/2024 |
MORENO OLIVER, MARIA ANTONIA |
***1640** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE DACIA SPRING amb desballestament (1) |
16.354,69 |
7.000,00 |
48 |
MOVESIII-8167/2021 |
03/12/2024 |
SUTCLIFFE, COLIN |
****8981* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VHE CUPRA FORMENTOR HYBRID (1) |
35.640,50 |
2.500,00 |
49 |
MOVESIII-8168/2021 |
03/12/2024 |
HUELSMANN , EDUARD LEANDER FRANCIS |
****3051* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE DACIA SPRING amb repte demogràfic (1) |
18.045,46 |
4.950,00 |
50 |
MOVESIII-8171/2021 |
03/12/2024 |
MORALES CARRIO, JAVIER |
***4055** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE DACIA SPRING (1) |
16.061,30 |
4.500,00 |
51 |
MOVESIII-8173/2021 |
03/12/2024 |
BAUZA CAPELLA, MARIA ANTONIA |
***1936** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE RENAULT 5 E-TECH (1) |
25.569,82 |
4.500,00 |
52 |
MOVESIII-8179/2021 |
03/12/2024 |
MILGAS, SL |
***3224** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE KIA EV6 PLUS (1) |
39.243,80 |
2.900,00 |
53 |
MOVESIII-8180/2021 |
03/12/2024 |
ZAFRA SERRANO, MARIA DEL CARMEN |
***1430** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE PEUGEOT 208 (1) |
18.201,65 |
4.500,00 |
54 |
MOVESIII-8182/2021 |
03/12/2024 |
SORDO RODRIGUEZ, JOSE ANGEL |
***4544** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE KIA EV3 amb desballestament (1) |
28.925,62 |
7.000,00 |
55 |
MOVESIII-8183/2021 |
03/12/2024 |
SERRA GOST, JUAN |
***7744** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE MERCEDES EQA 250 (1) |
38.467,02 |
4.500,00 |
56 |
MOVESIII-8184/2021 |
03/12/2024 |
CABALLERO LECUMBERRI, ENEKOIZ |
***4656** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 amb desballestament (1) |
29.727,27 |
7.000,00 |
57 |
MOVESIII-8185/2021 |
03/12/2024 |
SAURA SANCHEZ, FRANCISCO JAVIER |
***0431** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE L6e CITROEN AMI ELECTRICO (1) |
6.809,92 |
1.400,00 |
58 |
MOVESIII-8186/2021 |
03/12/2024 |
PASCUAL FEMENIAS, PEDRO |
***7361** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE VOLKSWAGEN TIGUAN R-LINE amb desballestament (1) |
43.615,40 |
7.000,00 |
59 |
MOVESIII-8187/2021 |
03/12/2024 |
REUS GAYA, GUILLERMO |
***3457** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE PEUGEOT 2008 amb repte demogràfic (1) |
30.443,37 |
4.950,00 |
60 |
MOVESIII-8188/2021 |
03/12/2024 |
Felipe Lopez, Jose Antonio |
***3461** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4 kW (4) |
1.289,26 |
902,48 |
61 |
MOVESIII-8189/2021 |
03/12/2024 |
Felipe Lopez, Jose Antonio |
***3461** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE MG EHS 1.5T (1) |
32.669,41 |
4.500,00 |
62 |
MOVESIII-8191/2021 |
03/12/2024 |
RIERA LEON, JUAN |
***2195** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.348,76 |
944,13 |
63 |
MOVESIII-8192/2021 |
03/12/2024 |
Rapp, Katharina |
***0377** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.735,54 |
1.214,88 |
64 |
MOVESIII-8193/2021 |
03/12/2024 |
CUADRADO FERNANDEZ, YOLANDA |
***1557** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE CITROEN C3 amb desballestament (1) |
18.851,23 |
7.000,00 |
65 |
MOVESIII-8194/2021 |
03/12/2024 |
Cladera Sanchez, Tomas |
***5769** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 22kW (4) |
1.785,12 |
1.249,58 |
66 |
MOVESIII-8195/2021 |
04/12/2024 |
CHERINO DIAZ, MARIA JESUS |
***1086** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE RENAULT SCENIC E-TECH amb desballestament i repte demogràfic (1) |
36.642,51 |
7.700,00 |
67 |
MOVESIII-8196/2021 |
04/12/2024 |
ISLA 4000 SL |
***8271** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 RWD (1) |
30.140,50 |
2.900,00 |
68 |
MOVESIII-8197/2021 |
04/12/2024 |
RIBOT FONT, MAGDALENA |
***2188** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE VOLVO EX30 amb repte demogràfic (1) |
30.817,69 |
4.950,00 |
69 |
MOVESIII-8198/2021 |
04/12/2024 |
SANTAMARTA MARTINEZ, RUBEN |
***8801** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE HYUNDAI IONIQ 5 (1) |
43.413,21 |
4.500,00 |
70 |
MOVESIII-8200/2021 |
04/12/2024 |
RAMOS CAPO, MIGUEL ANGEL |
***3106** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
1.348,76 |
944,13 |
71 |
MOVESIII-8202/2021 |
04/12/2024 |
ARRAEZ MONTILLA, RICARDO DAVID |
***8553** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BYD DOLPHIN amb desballestament (1) |
24.090,91 |
7.000,00 |
72 |
MOVESIII-8204/2021 |
04/12/2024 |
Kukovskaya Kukovski, Eugenia |
***7063** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE MG 4 EDU 51KWH STANDARD (1) |
21.884,31 |
4.500,00 |
73 |
MOVESIII-8207/2021 |
04/12/2024 |
MARTORELL MARTI, BARTOMEU |
***5722** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE BMW IX2 EDRIVE (1) |
43.983,14 |
4.500,00 |
74 |
MOVESIII-8210/2021 |
04/12/2024 |
RIGO ADROVER, CATALINA MIREIA |
***3521** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL Y amb desballestament (1) |
33.033,06 |
7.000,00 |
75 |
MOVESIII-8211/2021 |
04/12/2024 |
MONIZ DEL CASTILLO, JAIRO SILVIO |
****4119* |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL 3 (1) |
31.380,17 |
4.500,00 |
76 |
MOVESIII-8212/2021 |
04/12/2024 |
GOMEZ SANCHEZ, NOELIA DEL VALLE |
***8600** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/MR001 |
PRVE 7.4kW (4) |
663,76 |
464,63 |
77 |
MOVESIII-8213/2021 |
04/12/2024 |
TERMICOR SLU |
***4260** |
2025/G/731A01/77000/00/19701/MR001 |
VE TESLA MODEL Y RWD (1) |
36.008,28 |
2.900,00 |
IMPORT TOTAL |
|
|
|
|
|
|
|
287.199,16 |
(1) L'ajut és un valor fix que està limitat en funció del tipus de beneficiari d'acord amb el que estableix el Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu.
(2) La concessió de l'ajut està sotmesa al requisits del Reglament (UE) núm. 2023/1315 de 23 de juny, de la Comissió, pel qual es modifiquen el Reglament (UE) núm. 651/2014, de 23 de juny de 2023, aplicant-se l'exempció corresponent a la categoria d'ajuts per a la protecció del medi ambient (secció 7), articles 36 bis i 36 ter.
(3) La concessió de l'ajut està sotmesa als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) núm. 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013 (ajuts de minimis).
(4) La concessió de l'ajut queda fora dels ajuts d'Estat i, per tant, queden exemptes d'aplicació d'aquest Reglament 651/2014 i dels Reglament (UE) núm. 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013 (ajuts de minimis).