Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 167321
Bases per a la concessió de bons de compra per a la promoció i reactivació del comerç local del municipi d’Alcúdia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària celebrada dia 10 de març de 2025, la Junta de Govern de l'Ajuntament de Alcúdia ha aprovat les bases per a la concessió de bons de compra per a la promoció i reactivació del comerç local del municipi d'Alcúdia.

D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides.

 

Alcúdia, en data de la signatura electrònica (11 de març de 2025)

(La batlessa) Josefina Linares Capó

 

Bases per a la concessió de bons de compra per a la promoció i reactivació del comerç local del municipi d'Alcúdia

Preàmbul

L'actual conjuntura inflacionista agreujada per la invasió de Rússia a Ucraïna, així com la previsió d'afebliment de l'economia espanyola, amb rebaixes de previsió de creixement tant del Banc d'Espanya com el Fons Monetari Internacional (FMI), que adverteixen d'un empitjorament de l'economia generalitzat a Europa, conformen un escenari econòmic incert.

L'Ajuntament d'Alcúdia, conscient de la importància del comerç de proximitat, de l'activitat que generen aquestes petites empreses i de les famílies que d'aquestes depenen ha decidit posar en marxa aquest programa de reactivació econòmica per ajudar al petit comerç del municipi a pal·liar les conseqüències de la reducció de les expectatives de creixement econòmic.

Aquestes actuacions ja es varen desenvolupar els anys 2020, 2021, 2022, 2023 i 2024 amb una molt bona acollida per part de la ciutadania i del sector empresarial i comercial del municipi, dirigides a incentivar l'increment del consum local. Es tracta d'una actuació innovadora que té com a objectiu injectar recursos en l'economia local.

L'article 25 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i l'article 25 de la Llei 27/2013, de 27 de setembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local, estableix que el municipi, per a la gestió dels seus interessos i en l'àmbit de les seves competències, pot promoure tota classe d'activitats i prestar tots els serveis públics que contribueixin a satisfer les necessitats i aspiracions dels seus veïnats i veïnades.

Per tot això, es desenvolupen les presents bases per posar en marxa una nova campanya de Bons Viu Alcúdia, com a mesura d'incentiu i estímul, mitjançant l'emissió de bons de compra finançats per l'Ajuntament d'Alcúdia que posarà a disposició de la ciutadania, amb l'objecte de poder-los emprar als establiments comercials adherits al programa i que hagin estat oberts al públic durant els mesos de menor activitat turística, de 1 de novembre de 2024 a 28 de febrer de 2025.

Règim jurídic

En tot el que no regulen aquestes bases serà d'aplicació:

La Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el 21 de juliol.

La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques.

Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.

El Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.

La ordenança general reguladora de la concessió de Subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia publicada al BOIB núm. 176 de dia 1 de desembre de 2015.

Pla estratègic de Subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia per el trienni 2023-2025, publicat en el BOIB núm. 19, d'11 de febrer de 2023.

1.- Objecte i finalitat

L'objecte i finalitat d'aquestes bases és regular el procediment i condicions per a l'atorgament de subvencions, en règim de concessió directa per raó d'interès públic, social, econòmic o humanitari, o altres de degudament justificades que dificultin la convocatòria pública, als establiments del terme municipal Alcúdia.

L'objectiu és posar en marxa una campanya de bons de compra per als ciutadans i ciutadanes del municipi, que es podran emprar als establiments que s'adhereixin a la campanya, per aconseguir fomentar l'impuls de petites i mitjanes empreses per tal de que augmentin les vendes així com també generar un nivell de consum que equilibri la pèrdua econòmica que ha patit el sector empresarial i comercial del municipi des de l'inici de la pandèmia de la COVID 19, i en un context d'alentiment econòmic.

En definitiva, es pretén fomentar el desenvolupament econòmic local del municipi d'Alcúdia, d'acord amb les competències atribuïdes a l'art. 29.1.t) de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, per tal d'augmentar la productivitat i competitivitat dels comerços.

2.- Publicació. Publicitat i transparència

A l'efecte de donar compliment a les obligacions de publicitat i transparència que estableix la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, les bases reguladores i la convocatòria es publicaran en el Butlletí Oficial de les llles Balears (d'ara endavant BOIB), en la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).

3.- Naturalesa de la subvenció

Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i excepcional. Tenen la consideració de subvencions a fons perdut revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la Llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l'obtenció d'altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

Així mateix, són compatibles amb altres ajuts o subvencions que pugui rebre la persona beneficiària per al mateix concepte, sempre que l'import de les ajudes no sigui, de forma aïllada o en concurrència amb ajudes d'altres administracions, superior al 100 % del cost de l'actuació objecte de la subvenció.

4.- Crèdit pressupostari

El crèdit pressupostari destinat a la campanya de bons de compra s'indicarà a la convocatòria, segons la disponibilitat pressupostària de l'any en curs una vegada aprovat el pressupost definitivament. Tot i que, en data de 15 de febrer de 2025, es va publicar l'aprovació inicial de la modificació de crèdit, BOIB núm. 11, on es preveu un augment de 50.000 euros de la partida CO 4312479001 destinats als Bons Viu Alcúdia.

5.- Beneficiaris: Directes i indirectes

5.1 Directes: Persones físiques i empreses beneficiàries

Es poden beneficiar d'aquestes ajudes les persones físiques donades d'alta d'autònoms i els comerços, petites empreses i establiments del sector de la restauració, sigui qualsevol la seva forma jurídica, vàlidament constituïdes en el moment de presentació de la sol·licitud, que compleixin els requisits següents:

1. Els comerços, petites empreses o establiments de restauració amb local obert al públic al municipi d'Alcúdia enquadrats en els epígrafs que figuren a l'annex 3 d'aquestes bases.

2. Els establiments que hagin mantingut l'activitat econòmica, amb obertura de local al públic, en el període comprès entre l'1 de novembre de 2024 i el 28 de febrer de 2025.

5.2 Indirectes: Residents del municipi d'Alcúdia

S'entenen com a beneficiaris indirectes les persones físiques, a partir de 16 anys, amb residencia al terme municipal d'Alcúdia, que accedeixin als bons segons els mitjans i les vies establertes per aquest efecte, als establiments adherits a la campanya.

6.- Requisits dels beneficiàris

6.1 Directes:

Els requisits dels establiments adherits son:

a. Tenir un establiment obert al públic al municipi d'Alcúdia.

b. Tenir la consideració d'autònom o, en cas d'empreses, estar donat d'alta en el cens empresarial com a microempresa i/o petita i mitjana empresa (definida en aquesta convocatòria com aquella amb una plantilla contractada de 20 treballadors o treballadores com a màxim per a cada entitat i amb una facturació anual inferior a 1.000.000,00 €).

c. Figurar d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques i la seva activitat ha d'estar inclosa en algun dels epígrafs de l'impost d'activitats econòmiques que s'enumeren a l'annex 3.

d. Disposar de títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, expedit per l'Ajuntament d'Alcúdia, o similar).

e. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques.

f. No estar en cap de les circumstàncies que li impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, que estableix l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

g. Haver tingut activitat comercial amb obertura al públic entre l'1 de novembre de 2024 i el 28 de febrer de 2025.

En el cas de que la persona física o jurídica sigui titular de més d'un centre de treball o establiment, es podran adherir a la subvenció un màxim dos establiments.

En el supòsit que hi hagués algun incompliment o falta de veracitat en quan a la documentació per part dels establiments adherits, l'Ajuntament d'Alcúdia podrà cancel·lar l'adhesió dels mateixos al programa de bons de compra d'Alcúdia, i aplicar les mesures derivades de l'incompliment a què pugui donar lloc.

6.2 Indirectes: residents d'Alcúdia

Els requisits per obtenir un bo de compra de les persones físiques són:

a) Estar empadronat al municipi d'Alcúdia

b) Ser major de 16 anys

Aquests dos requisits s'han de complir en la data establerta en la convocatòria

7.- Sistema de funcionament i operativa

La totalitat dels tràmits d'adhesió i formalització i tota l'operativa d'emissió, obtenció aplicació, bescanvi, compensació i verificació dels bons de compra es gestionaran a través d'una plataforma tecnològica i de les aplicacions informàtiques específiques per assegurar una correcta operativa del funcionament del programa de bons de compra.

Els bons es repartiran de forma igualitària entre cada un dels establiments adherits a la convocatòria, de manera que tots disposaran del mateix número de bons.

Cada persona pot obtenir un màxim de quatre bons per valor de 10 euros cada un per consumir en els establiments del municipi d'Alcúdia adherits a la campanya fins a exhaurir la quantitat aprovada per atendre aquesta subvenció.

Per poder beneficiar-se dels bons de compra de 10 euros, l'usuari haurà de fer una compra mínima de 30 euros, per a cada bo, a l'establiment escollit. Els bons de compra s'hauran de consumir durant el període que indiqui la convocatòria.

En el moment del bescanvi del bons de compra, la persona compradora ha de mostrar el seu DNI al comerciant perquè aquest pugui comprovar la informació relativa als bons a utilitzar.

L'establiment, quan una persona compradora faci ús del bo de compra, ha d'introduir l'identificador que s'hagi establert per a la gestió dels bons de compra.

8.- Termini i forma de presentació de les sol·licituds de les entitats

8.1.- El termini per la presentació de sol·licituds serà l'establert a la convocatòria, a contar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB.

Els models normalitzats, així com les bases i la resta de documentació associada a l'expedient, estarà disponible en la pàgina web de l'Ajuntament d'Alcúdia.

8.2.- Les persones jurídiques tindran l'obligació de presentar telemàticament la sol·licitud, segons el que determina l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

9- Sol·licitud i documentació

9.1.- El model de sol·licitud és obligatori i no s'admeten altres models de presentació.

Aquesta sol·licitud (annex 1) inclou:

- El nom comercial i la localització de l'establiment

- Declaració i autorització perquè l'ajuntament d'Alcúdia acrediti i verifiqui les circumstàncies d'estar al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'ajuntament d'Alcúdia.

- Declaració responsable amb els termes següents:

  • Que la persona física o jurídica es titular d'un establiment obert al públic al municipi d'Alcúdia.
  • Que figura d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques.
  • Que es troba al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament, així com estar al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions públiques.
  • Que no es troba en cap de les circumstàncies que l'impedeixin adquirir la condició de persona beneficiària de l'ajuda econòmica, previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Que té la condició de petita empresa, definida en aquestes bases com a aquella amb una plantilla de màxim 20 treballadors i/o treballadores i amb una facturació anual inferior a 1.000.000 d'euros.
  • Que disposa del títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat, expedit per l'Ajuntament d'Alcúdia, o similar).
  • Que l'establiment ha tingut activitat comercial en el període comprés entre l'1 de novembre de 2024 i el 28 de febrer de 2025, i que aportarà la documentació oportuna per a la comprovació prèvia sol·licitud de l'Ajuntament.

9.2.- La sol·licitud s'ha de presentar amb la següent documentació:

a. Persones físiques: còpia del DNI o NIE, per les dues cares. Si és una persona jurídica: còpia del CIF i còpia del DNI o NIE de la persona que signa la sol·licitud.

b. Quant s'actuï mitjançant un representant, s'haurà d'aportar qualsevol document admès en dret que acrediti la representació.

c. Certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT) on s'acrediti l'epígraf del cens tributari o registre de l'IAE en el qual està inscrita la persona interessada.

d. Annex 2, Certificat de titularitat bancària emplenat degudament en tots els camps, amb signatura de la persona interessada i signatura i segell de l'entitat bancària.

e. Certificat de Vida Laboral de l'Empresa (VILE) o qualsevol altra document admès en dret on hi figuri el nombre de treballadors.

f. Certificat de trobar-se al corrent de pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària.

10.- Procediment, resolució i pagament de la subvenció

10.1 El procediment de concessió es tramita en règim de concessió directa segons el que estableix l'article 22.2 c) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com l'ordenança general reguladora de la concessió de Subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia, atenent a raons d'interès públic, econòmic i social.

La gestió de les ajudes previstes en aquesta convocatòria està subjecta als principis de publicitat, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i l'eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

10.2 L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de l'ajuda prevista en aquesta convocatòria és l'àrea de comerç de l'Ajuntament d'Alcúdia.

Rebudes les sol·licituds, l'òrgan competent ha d'instruir els procediments, comprovar el compliment dels requisits exigits en aquestes bases i en la convocatòria corresponent i, si escau, requerir a les persones sol·licitants que aportin tota la documentació i informació complementària que s'estimi oportuna per a continuar amb la tramitació de la seva sol·licitud.

A més, aquest òrgan pot realitzar d'ofici totes les actuacions que estimi necessàries i convenients per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades que figurin en les sol·licituds, en virtut de les quals s'han de valorar les sol·licituds per a la resolució de l'expedient de concessió d'ajuda.

Atès el procediment de concessió directa esmentat, no és necessari realitzar una comparació i relació de sol·licituds presentades en un moment concret i únic del procediment. D'acord amb el que disposa l'article 71 de la Llei 39/2015, en la tramitació de sol·licituds s'ha de guardar l'ordre estricte de presentació.

La persona tècnica instructora designada en la convocatòria, una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds, ha d'emetre un informe proposta de resolució respecte al nombre d'establiments adherits, indicant les persones beneficiàries, així com aquelles que hagin estat desestimades.

10.3 L'òrgan competent per resoldre i concedir la subvenció és la Regidora de Comerç, Sectors productius, Fires, Joventut, i Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Alcúdia, en virtut de la delegació de batllia 1048-2023, publicat al BOIB núm. 88 de 29 de juny de 2023. La resolució de concessió ha de determinar la quantia concedida i ha d'incorporar, si és el cas, les condicions i obligacions a què està subjecta la persona beneficiària.

La resolució, la dicta l'òrgan competent i la notifica a les entitats adherides mitjançant un anunci publicitat en la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alcúdia. Els terminis de recurs es compten a partir de l'endemà de la d'aquesta publicació.

La resolució també ha de donar per justificada la subvenció, reconèixer l'obligació (import justificat) a favor de les persones beneficiàries i ordenar el pagament de les obligacions reconegudes mitjançant transferència bancària, en el compte corrent que hagi indicat la persona beneficiària.

No pot realitzar-se el pagament de la subvenció si la persona beneficiària no està al corrent de les obligacions tributàries (AEAT, Agència Tributària de les Illes Balears i Hisenda Local), de la Seguretat Social i de l'Ajuntament d'Alcúdia, o si és deutora per resolució de procedència de reintegrament.

10.4 El pagament d'aquesta subvenció s'ha de fer en un pagament únic a cada entitat adherida per la totalitat de l'import justificat mitjançant els tiquets i bons de compra, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió, sense que sigui necessària la constitució de garanties.

10.5 La persona sol·licitant pot desistir de la sol·licitud, o renunciar al dret a l'ajuda, en qualsevol moment i mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament d'Alcúdia.

11. Obligacions de les entitats beneficiàries

 Son obligacions dels establiments adherits:

a. Comprovar la disponibilitat de bons per a cada venda, tal com s'explica a l'apartat 7 d'aquestes bases.

b. Emetre tiquet/factura simplificada on constin les seves dades fiscals i on quedi constància del descompte dels 10€ del bons de consum.

c. Acreditar la justificació, tal com s'explica a l'apartat 12 d'aquestes bases.

d. Comprometre's a la recepció i col·locació dels materials publicitaris o d'informació donats per l'Ajuntament d'Alcúdia i relatius a la convocatòria en un lloc visible de l'establiment.

e. Sotmetre's a les actuacions de comprovació efectuades per l'Ajuntament d'Alcúdia, així com a qualsevol altra de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans competents i aportar la informació requerida en l'exercici de les actuacions.

f. Seguir el procediment establert per l'Ajuntament d'Alcúdia per al reemborsament de l'import bonificat.

12.- Termini i forma de justificació de la subvenció per part de les entitats beneficiàries

Durant el període d'execució de la campanya, les entitats beneficiàries han de procedir a la justificació de la subvenció, aportant de forma telemàtica a la plataforma tecnològica creada a tal efecte, la documentació següent:

a. L'identificador del bo consumit.

b. Factura o tiquet de la compra, de mínim 30 euros, en la qual s'ha fet ús del bo de compra, on s'especifiqui el preu abans i després d'aplicar el descompte, així com l'import de la bonificació aplicada.

Una vegada verificat el compliment dels requisits, es procedirà a efectuar la liquidació i el pagament en el compte bancari de l'entitat beneficiaria.

13. - Incompliments

L'incompliment de les condicions imposades en aquestes bases pot donar lloc al reintegrament total o parcial de les quantitats percebudes, en els termes que preveu l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre i l'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament d'Alcúdia. També es poden imposar les sancions administratives i exigir les responsabilitats previstes en l'Ordenança esmenada.

14.-Recursos

Contra les presents bases, que posen fi a la via administrativa, podrà interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant la Batlessa de l'Ajuntament d'Alcúdia en el termini d'un mes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. O bé, recurs contenciós administratiu davant els Tribunals competents en el termini de dos 2 mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les llles Balears, d'acord amb el que disposen els articles 10 i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-administrativa.

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD/DECLARACIÓ RESPONSABLE

 

SOL·LICITUD

Espai per al registre d'entrada si es presenta presencialment

Dades del sol·licitant

NIF/NIE

 

Nom

 

Cognom 1

 

Cognom 2

 

CIF

 

Raó social

 

Adreça

 

Núm.

 

Pis

 

Portal

 

Codi postal:

 

Localitat:

Alcúdia

Municipi:

 

Província1:

 

País1:

Espanya

Telèfon

 

Adreça electrònica

 

Dades del representant

NIF/CIF

 

Cognom 1

 

Cognom 2

 

Nom

 

Raó social

 

Adreça electrònica

 

Telèfon

 

D'acord amb l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, consentiu expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer del qual és titular el centre gestor d'aquest procediment, al qual està destinat aquest escrit. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició davant aquest centre gestor.

EXPÒS:

Que accept les bases reguladores de la convocatòria de subvencions per a la CONCESSIÓ DE BONS DE COMPRA PER A LA PROMOCIÓ I REACTIVACIÓ DEL COMERÇ LOCAL DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA, EXERCICI 2025

Que tenc la consideració de beneficiari en compliment del punt 2 de les bases d'acord amb la següent línia:

DECLARO

  • Que tenc un establiment obert al públic al municipi d'Alcúdia, que ha estat obert al públic entre l'1 de noviembre de 2024 i el 28 de febrer de 2025.
  • Que figur d'alta a l'Impost d'Activitats Econòmiques
  • Que em trob al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social i amb l'Ajuntament d'Alcúdia
  • Que no em trob en cap causa de prohibició de les establertes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions
  • Que tenc la condició de petita empresa, definida en aquestes bases com a aquella amb una plantilla de màxim 20/treballadors/es de mitjana anual i amb una facturació anual inferior a 1.000.000€
  • Que dispós del títol habilitant municipal per exercir l'activitat (llicència d'obertura i funcionament, declaració responsable d'inici i exercici d'activitat expedit per l'Ajuntament d'Alcúdia, o similar).

AUTORITZO:

A que l'Ajuntament d'Alcúdia realitzi consultes de les dades sobre el compliment del sol·licitant de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb l'Ajuntament d'Alcúdia.

Per tot això,

SOL·LICIT:

L'adhesió a la campanya que promou l'Ajuntament d'Alcúdia, a l'empara de la convocatòria per a la CONCESSIÓ DE BONS DE COMPRA PER A LA PROMOCIÓ I REACTIVACIÓ DEL COMERÇ LOCAL DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA

Documentació

(Indicau la documentació que adjuntau)

Persones físiques: còpia del DNI o NIE, per les dues cares. Si és una persona jurídica: CIF i DNI o NIE de la persona que presenta la sol·licitud. Ambdós supòsits s'han de poder llegir correctament. (format PDF)

Document admès en dret que acrediti la representació

  • Certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT) on s'acrediti l'epígraf del cens tributari o registre de l'IAE en el qual està inscrita la persona interessada.
  • Annex 2: Certificat de titularitat bancària emplenat degudament en tots els camps, amb signatura de la persona interessada i signatura i segell de l'entitat bancària o certificat de titularitat bancària en el qual consti que es tracta d'un compte bancari obert a nom de la persona sol·licitant de l'ajuda. Si és una empresa, a nom d'aquesta empresa i, si és autònom, a nom de l'autònom.
  • Certificat de Vida Laboral de l'Empresa (VILE) o qualsevol altra document admès en dret on hi figuri el nombre de treballadors
  • Certificat de trobar-se al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Agència Tributària.
 

ANNEX 2 CERTIFICAT DE TITULARITAT BANCÀRIA

 

Dades del perceptor

NIF/NIE

 

Nom

 

Cognom 1

 

Cognom 2

 

CIF

 

Raó social

 

Adreça

 

Núm.

 

Pis

 

Portal

 

Codi postal:

 

Localitat:

Alcúdia

Municipi:

 

Província1:

 

País1:

Espanya

Telèfon

 

Adreça electrònica

 

Dades bancàries

Entitat bancària/sucursal

 

BIC/SWIFT

 

IBAN

 

Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l'entitat que represent.

CERTIFICAT DE CONFORMITAT                                                    Alcúdia,                                d      de       DE L'ENTITAT BANCÀRIA:

Aquestes dades coincideixen amb les                                                 El perceptor, que consten en aquesta oficina:

El director / el delegat,

 

Signatura:                                                                                      Signatura

(segell de l'entitat bancària)

 

ANNEX 3 ACTIVITATS QUE ES PODEN ACOLLIR COM A BENEFICIÀRIES PER SER RECEPTORS DE LES COMPRES AMB BONS

Es poden acollir a la convocatòria per ser receptors de les compres amb bons, les persones físiques o jurídiques, titulars d'establiments oberts al públic emmarcades dins els següents epígrafs de l'Impost d'Activitats Econòmiques:

Agrupació 64. Comerç al per menor de productes alimentaris, begudes i tabac realitzat en establiments permanents.

  • GRUP 641. COMERÇ A EL DETALL DE FRUITES, VERDURES, HORTALISSES I TUBERCLES.
  • GRUP 642. COMERÇ AL DETALL DE CARNS I DESPULLES; DE PRODUCTES I DERIVATS CARNICS ELABORATS; D'OUS, AUS, CONILLS DE GRANJA, CAÇA; I DE PRODUCTES DERIVATS DELS MATEIXOS.
    • Epígraf 642.1.- Comerç al detall de carns i despulles; de productes derivats càrnics elaborats; d'ous, aviram, conills de granja, caça; i de productes derivats dels mateixos.
    • Epígraf 642.2.- Comerç al detall, en dependències de venda de carnisseries-xarcuteries, de carns fresques i congelades, despulles i tot tipus de productes i derivats carnis; d'ous, aviram, conills de granja, caça i de productes derivats dels mateixos.
    • Epígraf 642.3.- Comerç al detall, en dependències de venda de carnisseries-salsitxeries, de carns fresques i congelades, despulles, productes procedents d'indústries càrnies i productes carnis frescos, crus, adobats, cansalada salat, embotits de sangs (botifarres) i aquells altres tradicionals d'aquestes característiques per als que estiguin autoritzats; així com d'ous, aviram, conills de granja, caça i de productes derivats dels mateixos.
    • Epígraf 642.4.- Comerç al detall, en carnisseries, de carns fresques i congelats, despulles i productes i derivats carnis elaborats; així com d'ous, aviram, conills de granja, caça i de productes derivats dels mateixos.
    • Epígraf 642.5.- Comerç al detall d'ous, aviram, conills de granja, caça; i de productes derivats dels mateixos.
    • Epígraf 642.6.- Comerç al detall de vísceres i despulles procedents d'animals d'abastament, frescos i congelats.
  • GRUP 643. COMERÇ AL DETALL DE PEIXOS I ALTRES PRODUCTES DE LA PESCA I DE L'ACUICULTURA I DE CARGOLS.
    • Epígraf 643.1.- Comerç al detall de peix i altres productes de la pesca i de l'aqüicultura i de cargols.
    • Epígraf 643.2.- Comerç a al detall de bacallà i altres peixos en salaó.
  • GRUP 644. COMERÇ A EL DETALL DE PA, PASTISSERIA, CONFITERIA I SIMILARS I DE LLET I PRODUCTES LACTIS.
    • Epígraf 644.1.- Comerç a al detall de pa, pastisseria, confiteria i similars, de llet i productes lactis.
    • Epígraf 644.2.- Despatxos de pa, pans especials i brioixeria.
    • Epígraf 644.3.- Comerç a al detall de productes de pastisseria, brioixeria i confiteria.
    • Epígraf 644.4.- Comerç al detall de gelats.
    • Epígraf 644.5.- Comerç al detall de bombons i caramels.
    • Epígraf 644.6.- Comerç al detall de masses fregides, amb o sense cobertures o farcits, patates fregides, productes d'aperitiu, fruita seca, llaminadures, preparats de xocolata i begudes refrescants.
  • GRUP 645. COMERÇ AL DETALL DE VINS I BEGUDES DE TOTA CLASSE.
  • GRUP 647. COMERÇ A EL DETALL DE PRODUCTES ALIMENTARIS I BEGUDES EN GENERAL.
    • Epígraf 647.1.- Comerç al detall de qualsevol classe de productes alimentaris i de begudes en establiments amb venedor.
    • Epígraf 647.2.- Comerç al detall de qualsevol classe de productes alimentaris i de begudes en règim d'autoservei o mixt en establiments la sala de vendes d'una superfície inferior a 120 metres quadrats.
    • Epígraf 647.3.- Comerç al detall de qualsevol classe de productes alimentaris i begudes en règim d'autoservei o mixt, denominats així quan la superfície de la seva sala de vendes es trobi compresa entre 120 i 399 metres quadrats.
  • GRUP 651. COMERÇ AL DETALL DE PRODUCTES TÈXTILS, CONFECCIÓ, CALÇAT, PELLS I ARTICLES DE CUIR.
    • Epígraf 651.1.- Comerç al detall de productes tèxtils, confeccions per a la llar, catifes i similars i articles de tapisseria.
    • Epígraf 651.2.- Comerç al per menor de tota classe de peces per al vestit i tocat.
    • Epígraf 651.3.- Comerç al detall de llenceria i cotilleria.
    • Epígraf 651.4.- Comerç al detall d'articles de merceria i paqueteria.
    • Epígraf 651.5.- Comerç al detall de peces especials.
    • Epígraf 651.6.- Comerç al detall de calçat, articles de pell i imitació o productes substitutius, cinturons, carteres, bosses, maletes i articles de viatge en general.
    • Epígraf 651.7.- Comerç al detall de confeccions de pelleteria.
  • GRUP 652. COMERÇ AL DETALL DE MEDICAMENTS I DE PRODUCTES FARMACÈUTICS; COMERÇ AL DETALL D'ARTICLES DE DROGUERIA I NETEJA; PERFUMERIA I COSMÈTICS DE TOTES CLASSES; I DE PRODUCTES QUÍMICS EN GENERAL; COMERÇ A EL DETALL D'HERBES I PLANTES EN HERBOLARIS.
    • Epígraf 652.2.- Comerç al detall de productes de drogueria, perfumeria i cosmètica, neteja, pintures, vernissos, dissolvents, papers i altres productes per a la decoració i de productes químics.
    • Epígraf 652.3.- Comerç al detall de productes de perfumeria i cosmètica, i d'articles per a la higiene i la neteja personal.
    • Epígraf 652.4.- Comerç al detall de plantes i herbes en herbolaris.
  •  
    GRUP 653. COMERÇ AL DETALL D'ARTICLES PER A L'EQUIPAMENT DE LA LLAR I LA CONSTRUCCIÓ.
    • Epígraf 653.1.- Comerç al detall de mobles (llevat dels d'oficina).
    • Epígraf 653.2.- Comerç al detall de material i aparells elèctrics, electrònics, electrodomèstics i altres aparells d'ús domèstic d'energia diferent de l'elèctrica, així com de mobles de cuina.
    • Epígraf 653.3.- Comerç al detall d'articles de parament, ferreteria, adorn, regal o reclam (incloent-hi bijuteria i petits electrodomèstics).
    • Epígraf 653.6.- Comerç al detall d'articles de bricolatge.
    • Epígraf 653.9.- Comerç al detall d'altres articles per a l'equipament de la llar N.C.O.P.
  • GRUP 659. ALTRE COMERÇ Al DETALL.
  • GRUP 662. COMERÇ MIXT O INTEGRAT AL DETALL
  • GRUP 971. BUGADERIES, TINTORERIES I SERVEIS SIMILARS.
    • Epígraf 971.1-Tintoreria, neteja en sec, rentat i planxat de roba feta i de peces i articles de la llar usats.
    • Epígraf 971.2.- Neteja i tenyit de calçat.
    • Epígraf 971.3.- Sargit i reparació de robes.
  • GRUP 972. SALONS DE PERRUQUERIA I INSTITUTS DE BELLESA.
    • Epígraf 972.1-Serveis de perruqueria d'home i dona.
    • Epígraf 972.2.- Salons i instituts de bellesa i gabinets d'estètica.
  • GRUP 973. SERVEIS FOTOGRÀFICS, MÀQUINES AUTOMÀTIQUES FOTOGRÀFIQUES I SERVEIS DE FOTOCÒPIES
    • Epígraf 973.1.- Serveis fotogràfics.
  • GRUP 975. SERVEIS DE EMMARCACIÓ.
  • GRUP 671. SERVEIS EN RESTAURANTS.
    • Epígraf 671.1.- De cinc forquilles.
    • Epígraf 671.2.- De quatre forquilles.
    • Epígraf 671.3.- De tres forquilles.
    • Epígraf 671.4.- De dues forquilles.
    • Epígraf 671.5.- D'una forquilla.
  • GRUP 672. EN CAFETERIES
    • Epígraf 672.1.- De tres tasses.
    • Epígraf 672.2.- De dues tasses.
    • Epígraf 672.3.- D'una tassa.
  • GRUP 673. DE CAFES I BARS, AMB I SENSE MENJAR.
    • Epígraf 673.1.- De categoria especial.
    • Epígraf 673.2.- Altres cafès i bars.
  • GRUP 674. SERVEIS ESPECIALS DE RESTAURANT, CAFETERIA, I CAFE-BAR.
    • Epígraf 674.1.- Servei en vehicles de tracció mecànica.
    • Epígraf 674.5.- Serveis que es prestin en societats, cercles, casinos, clubs i establiments anàlegs.
    • Epígraf 674.6.- Serveis establerts en teatres i altres espectacles que únicament romanen oberts durant les hores de l'espectacle, excepte els balls i similars.
    • Epígraf 674.7.- Serveis que es presten en parcs o recintes firals classificats en el- Epígraf 989.3 d'aquesta Secció 1) de les Tarifes.
  • GRUP 676. SERVEIS EN XOCOLATERIES, GELATERIES I HORCHATERÍAS.
  • GRUP 677. SERVEIS PRESTATS PELS ESTABLIMENTS CLASSIFICATS EN ELS GRUPS 671, 672, 673, 681 I 682 DE LES AGRUPACIONS 67 I 68, REALITZATS FORA D'AQUESTS ESTABLIMENTS. ALTRES SERVEIS D'ALIMENTACIÓ.
    • Epígraf 677.1.- Serveis prestats pels establiments classificats en els grups 671, 672, 673 i 682 de les agrupacions 67 i 68, realitzats fora d'aquests establiments.
    • Epígraf 677.9.- Altres serveis d'alimentació propis de la restauració.
  • GRUP 791. ACTIVITATS D'AGÈNCIES DE VIATGES I OPERAODRS TURÍSTICS
    • Epígraf 791.1.- Activitats de les agències de viatges
  • GRUP 838. ÒPTICS, OPTOMETRISTES I PODÒLEGS.