Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT JOAN

Núm. 163284
Resolució de Batlia núm. 2025-0067, de 4 de març, per la qual es resol la relació d'aprovats per a cobrir interinament la plaça de secretaria-intervenció i tresoreria, reservada a a personal funcionari de l’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, i la constitució d’una borsa d’interins

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent conclòs el procediment per a la selecció de personal de funcionari interí, mitjançant el procediment de concurs oposició, per a cobrir interinament la plaça de secretaria-intervenció i tresoreria, reservada a a personal funcionari de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, i la constitució d'una borsa d'interins, es fa públic el Decret de Batlia 2025-0067, de 4 de març:

Expedient núm.: 32/2024

Resolució amb número i data establerts al marge

Procediment: Selecció de personal funcionari interí per cobrir accidentalment la plaça de secretaria-intervenció i tresoreria mitjançant el sistema de concurs-oposició

RESOLUCIÓ DE BATLIA  

A la vista dels següents antecedents:

Document

Data/Núm.

Observacions

Sol·licitud de publicitat al CEDOMU i CSITAL IB

12/01/2024

Decret de Batlia 004/2024, de 12 de gener

Contesta negativa CSITAL IB en cobrir la vacant mitjançant nomenament provisional, comissió de serveis o acumulació de feines

30/01/2024

 

Certificat de publicitat per part de la Direcció General de Funció Pública al CEDOMU sense que s'hagi presentat cap sol·licitud en cobrir la vacant, mitjançant nomenament provisional, comissió de serveis o acumulació de feines

30/01/2024

 

Proposta del del Servei

 13/02/2024

 

Informe Jurídic

 14/02/2024

 

Bases reguladores de la convocatòria

18/03/2024

 

Negociació amb els representants sindicals

21/03/2024

 

Informe-proposta de resolució

17/04/2024

 

Informe de fiscalització Fase A

17/04/2024

 

Aprovació de les bases i la convocatòria per la Junta de Govern Local

18/04/2024

 

Publicació al BOIB de l'acord de la Junta de Govern Local

04/05/2024

 

Sol·licitud al GOIB de nomenament de membres del Tribunal

06/05/2024

Decret de Batlia 111/2024, de 6 de maig

Resolució de la directora general de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament de proposta de nomenament com a membres

titulars i suplents

15/05/2024

 

Informe-proposta de resolució

03/09/2024

 

Decret de Batlia aprovació llista provisional

03/09/2024

Decret 236/2024

Publicació a Seu electrònica

03/09/2024

 

Publicació al BOIB

05/09/2024

BOIB núm. 117

Certificat de Secretaria amb el resultat de l'exposició de les llistes provisionals

19/09/2024

 

Informe-proposta de resolució

09/10/2024

 

Decret de Batlia aprovació llista definitiva i nomenament de Tribunal qualificador

09/10/2024

Decret 272/2024

Anunci en la Seu electrònica

09/10/2024

 

Comunicació als membres del Tribunal qualificador

09/10/2024

 

Acta del Tribunal de l'exercici únic fase oposició

09/12/2024

 

Acta del Tribunal de l'aprovació de la puntuació provisional fase oposició

16/12/2024

 

Diligència elevació a definitiva puntuació fase oposició i obertura termini fase mèrits

20/12/2024

 

Acta del Tribunal de puntuació provisional fase concurs i proposta de constitució de borsa

13/01/2025

 

Al·legacions puntuació provisional mèrits

14/01/2025

2025-E-RE-26

Acta del Tribunal d'elevació a definitiva de la llista provisional de valoració de mèrits , proposta de selecció del primer candidat i constitució de borsa d'interins

17/01/2025

 

Sol·licitud de publicitat al CEDOMU i CSITAL IB

10/02/2025

Decret de Batlia 004/2024, de 10 de febrer

Escrit de consideracions de l'aspirant que va presentar al·legacions a la valoració definitiva dels mèrits

17/02/2025

2025-E-RE-136

Contesta negativa CSITAL IB en cobrir la vacant mitjançant nomenament provisional, comissió de serveis o acumulació de feines

24/02/2025

 

Certificat de publicitat per part de la Direcció General de Funció Pública al CEDOMU sense que s'hagi presentat cap sol·licitud en cobrir la vacant, mitjançant nomenament provisional, comissió de serveis o acumulació de feines

24/02/2025

2025-E-RC-423

Informe-proposta de resolució

04/03/2025

 

En virtut dels articles 20 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març, i 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local,

RESOLC 

PRIMER.- Aprovar la relació d'aspirants que han superat el procés selectiu per cobrir com a personal funcionari interí, per cobrir accidentalment la plaça de secretaria-intervenció i tresoreria mitjançant el sistema de concurs-oposició, i que es detalla a continuació:

Ordre

Aspirant

DNI

Fase oposició

Fase mèrits

Total

1

Amadeo de los Reyes Algaba Fustel

**5358***

48,50

6,290

54,790

2

Gabriel de Hevia Aleñar

**2185***

48,75

3,965

52,715

3

Laura Concepción Pazos Moreno

**2312***

38,00

5,571

43,571

SEGON.- Constituir una borsa d'interins amb els aspirants que han superat la fase d'oposició i segons l'ordre de puntuació total obtinguda després de la fase de concurs, per a posteriors nomenaments, com a personal funcionari/a interí/na, per cobrir en caràcter accidental, la plaça de secretaria-intervenció i tresoreria, per les necessitats o substitucions temporals del funcionari habilitat d'aquest Ajuntament que es puguin produir, de entre els candidats que han superat el procés de selecció. Aquesta borsa de treball estarà vigent fins que l'Ajuntament constitueixi una altra borsa de la mateixa categoria professional, s'hagi esgotat o hagin transcorregut més de tres anys des de la seva constitució.

L'ordre de prelació de les persones aspirants és la que es relaciona a continuació:

Ordre

Aspirant

DNI

1

Amadeo de los Reyes Algaba Fustel

**5358***

2

Gabriel de Hevia Aleñar

**2185***

3

Laura Concepción Pazos Moreno

**2312***

​​​​​​​TERCER.- Requerir a l'aspirant que ha quedat com a primer candidat, el Sr. Amadeo de los Reyes Algaba Fustel, amb DNI **5358***, perquè en el termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la recepció de la present resolució, presenti la següent documentació:

a) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat, així com de no estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica conforme a la normativa vigent.

b) Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc ni exercir cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, amb indicació, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat, per drets passius o per qualsevol règim de seguretat social públic i obligatori.

Se li adverteix que dins del termini indicat, i excepte els casos de força major, si l'aspirant no presentés la documentació o d'aquesta es deduís que manquen d'algun dels requisits exigits, no podrà ser nomenat, quedant anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què pogués haver incorregut per falsedat en les seves sol·licituds de participació.

QUART.- Publicar la present resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [https://santjoan.sedelectronica.es] i, en el Tauler d'anuncis, per a major difusió.

CINQUÈ.- Donar compte d'aquesta resolució al Ple d'aquest Ajuntament en la primera sessió plenària que es celebri, de conformitat amb l'establert en l'article 42 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, per el qual s'aprova el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals. 

Contra la present Resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu davant el Batle-President, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anuncio, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma o, a la seva elecció, el que correspongui al seu domicili, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui interposar Vè. qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.

 

Sant Joan, a la data de la signatura electrònica  (4 de març de 2025)

El batle Richard  Thompson