Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 148759
Resolució del vicepresident de la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia, per la qual s’aprova la convocatòria de l’Oferta Pública d’Ocupació 2023 del procés selectiu per torn lliure per a l’accés a la categoria d’administratiu/va, per concurs oposició per cobrir la plaça de personal laboral de la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1- Mitjançant l'Acord del Patronat de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia (Fundació BIT) de 28 de desembre de 2023, es va aprovar l'Oferta Pública d'Ocupació per a l'any 2023 corresponent al personal laboral de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia (BOIB núm. 176 de 30 de desembre de 2023), en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública. L'Annex I recull les plaça de torn lliure de personal laboral.

2- El 25 de maig de 2023 la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia (FBIT) es va adherir parcialment al Conveni Col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es va publicar en el BOIB el 26 de setembre de 2023 (Resolució núm. 132), segons Acord d'adhesió parcial entre la Gerència i el comitè d'empresa, de data 23 de març de 2023 i amb data de signatura de 22 de maig de 2023.

3- L'article 23 Règim del personal Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears estipula al punt 2: “El personal al servei d'aquests ens instrumentals es regeix per la legislació aplicable en cada cas i per les disposicions d'aquesta llei. En tot cas, i com a mínim, és d'aplicació a tot el personal al servei d'aquests ens la regulació establerta en l'Estatut bàsic de l'empleat públic quant als deures dels empleats públics i el codi de conducta, els principis ètics, els principis de conducta, els principis rectors de l'accés a l'ocupació pública i les normes reguladores de la reserva de quota per a persones amb discapacitat.”

4- El capítol III del Conveni col·lectiu («Provisió de vacants, selecció i contractació»), regula la promoció interna i la convocatòria lliure de personal laboral fix en els articles 25 i 26. Així l'article 25 indica “Les places vacants que no es cobreixin en els concursos s'han de convocar conjuntament per a la promoció interna i l'oferta pública d'ocupació, mitjançant concurs o concurs oposició en torn de promoció interna entre el personal laboral fix de plantilla, i mitjançant el sistema de selecció escaient en torn lliure.”

5- L'article 48 de la Llei 3/2007, regula l'accés a l'ocupació pública de les persones amb discapacitat i disposa que la conselleria competent en matèria de funció pública n'ha de facilitar l'accés a l'ocupació pública.

Les persones amb discapacitats físiques, psíquiques o sensorials, sempre que puguin acreditar la compatibilitat funcional amb les funcions dels cossos, les escales, les especialitats o les categories professionals d'accés, participen en els procediments selectius en igualtat de condicions que la resta dels aspirants, tret del que disposa l'apartat 4 d'aquest article.

En les ofertes d'ocupació pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s'ha de reservar una quota no inferior al 7 % de les vacants per a les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %, de manera que progressivament s'arribi al 2 % dels efectius totals en cada administració pública. La reserva del mínim del 7 % s'ha de fer de manera que, almenys, el 2 % de les places ofertes ho sigui per ser cobertes per persones que acreditin discapacitat intel·lectual i la resta de les places ofertes ho sigui per a persones que acreditin qualsevol altre tipus de discapacitat.

6- D'acord amb el que disposa el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. s'ha d'acreditar el nivell corresponent de coneixements de llengua catalana que s'estableix en aquesta convocatòria per a cada categoria i especialitat.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1- Aprovar la convocatòria de torn lliure per concurs oposició per cobrir 1 lloc de feina de personal laboral de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia, inclosa en l'Oferta Pública d'Ocupació aprovada per l'Acord del Patronat de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia de dia 28 de desembre de 2023 (BOIB núm. 176 de 30 de desembre de 2023), d'acord amb la distribució que consta a l' Annex I.

2- Aprovar les bases específiques que han de regir aquesta convocatòria, que s'adjunten a aquesta Resolució com a Annex II.

3- Fer pública la informació sobre protecció de dades personals que figura en l'Annex III.

4- Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases. 

 

Palma, a data de la signatura electrònica (4 de març de 2025)

El vicepresident de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia Sebastián González

 

ANNEX I Oferta Pública Ordinària

Torn Lliure

TLL: TORN LLIURE ORDINARI

TR: TORN DE RESERVA PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT

Categoria/especialitat

Grup

Nombre de llocs de treball per torn lliure

Mallorca

Total

Administratiu/va

C

1 TLL

1

Total

 

1

1

 

ANNEX II Bases específiques que regiran el procés selectiu per a l'Oferta Pública Ordinària 2023 per a contractar amb contracte indefinit a temps complet, torn lliure, un/a Administratiu/va per a prestar serveis a la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia, Fundació Bit (referència ADVCOMPTLL01-25)

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona.- La feina consisteix en:

  • Realitzar les tasques de registre comptable de l'operativa diària: factures de proveïdors, depeses, liquidació d'impostos, moviments bancaris i de caixa, etc.
  • Tramitar les factures de proveïdors i fer el seguiment de la seva validació tècnica i financera
  • Preparar la documentació justificativa de despeses i ingressos de projectes competitius
  • Col·laborar i donar suport a les tasques de gestió de tresoreria i de facturació a clients
  • Altres tasques administratives relacionades amb el lloc de feina

S'ofereix un contracte laboral indefinit, grup de classificació C, categoria administrativa, codi de la Relació de Llocs de Feina L03080003 i remuneració bruta anual de 26.786,01.-€  euros distribuïts en dotze pagues, per a una jornada completa de 37,5 hores setmanals, de 08:00 a 15:30h per a prestar serveis a la unitat de Serveis Generals al ParcBit de Palma.

També amb condicions laborals que afavoreixen la conciliació de la vida familiar i laboral, dies d'assumptes propis i la possibilitat d'adherir-se al Pla de Teletreball de l'entitat.

Tercera.- El procés de selecció es realitzarà mitjançant una oferta d'ocupació pública amb la publicació al BOIB i a la pàgina web de la Fundació Bit (https://www.fundaciobit.org/). Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.
  • Tenir 16 anys d'edat complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien,  en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclou el lloc de feina.
  • Titulació de batxiller, tècnic/a superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic/a especialista corresponent a formació professional de segon grau, o un títol equivalent.
  • Coneixements de català, nivell mínim C1.
  • Emplenar la declaració responsable juntament amb el full d'autobaremació dels mèrits que s'al·leguen

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una Comissió de Selecció:

  • President: María José López-Polín Hernanz (titular) Cap d'Àrea Econòmica-Financera; Carlos Laso Moragues (suplent) Tècnic Superior Econòmic Serveis Generals
  • Vocal: Vicente Olvera Martínez (titular) Cap d'Àrea Administració; Maria Marí Fajardo (suplent) Administrativa Tresoreria
  • Secretària: Raquel Díaz Martín (titular) Cap d'Àrea Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Administrativa Recursos Humans

Fase 1-Presentació de candidatures:

El termini de presentació de sol·licituds és de quinze dies naturals, comptadors a partir de l'endemà que es publiqui la resolució d'aprovació de la convocatòria específica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les sol·licituds i la documentació indicada a continuació s'han de remetre via correu electrònic al compte seleccion@fundaciobit.org. No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb les formes abans descrites. Els/les aspirants han de complir els requisits exigits en aquesta convocatòria el dia d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, i han de mantenir-los fins al moment de la contractació.

Documentació a remetre:

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició a la web de la Fundació Bit: https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de l'entitat)
  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència)
  • Curriculum Vitae (en català o castellà)
  • Certificació de la titulació de batxiller, tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o un títol equivalent
  • Nivell C1 de català. S'ha d'aportar el corresponent diploma, certificat o títol expedit, considerat equivalent o homologat pel Govern de les Illes Balears.
  • Declaració responsable procés (a disposició a la web de la Fundació Bit: https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de l'entitat).
  • Fulla d'autobaremació dels mèrits que s'al·leguen procés (a disposició a la web de la Fundació Bit: https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de l'entitat).

En el termini màxim de dos mesos, comptador des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, la Comissió de Selecció aprovarà la llista provisional de persones admeses i excloses al procés selectiu, amb expressió de la causa d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de set dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, la Comissió de Selecció aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

La Comissió de Selecció, en qualsevol moment del procés, podrà sol·licitar a la persona candidata la presentació de la documentació original que justifiqui el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats d'accés al lloc de treball. Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la Fase 2.

El sistema selectiu és per concurs-oposició, essent un 80% la fase d'oposició i un 20% la fase de concurs.

Fase 2-Prova de coneixements

Prova de coneixements tipus test amb el següent temari:

CONCEPTES BÀSICS GENERALS

A) Les Fundacions:

1. Concepte, àmbit territorial d'actuació i normativa aplicable.

2. Estatuts i òrgans de govern.

3. Dotació i finançament.

4. Protectorat.

5. Registre Únic de Fundacions.

B) Pla de Comptabilitat de les entitats sense finalitats lucratives:

1. Marc conceptual: principis comptables, normes de registre i valoració, criteris de registre o reconeixement comptable, principis i normes de comptabilitat generalment acceptats.

2. Quadre de comptes: Comptes d'actiu i passiu. Compte de resultats. Clients, proveïdors, tresoreria.

C) Fiscalitat de les fundacions:

1. El règim fiscal aplicable. Exempció d'impostos. Concepte bàsic del règim fiscal especial.

2. Impost sobre el valor afegit: subjecte passiu, exempcions, base imposable, període impositiu, IVA suportat i IVA repercutit, registre comptable.

REGISTRE DOCUMENTAL

A) Objecte, vies i procediment habitual pel registre d'entrada i sortida de documentació

B) Dades mínimes que garanteix el registre administratiu.

C) Llocs de presentació i registre de documentació dirigida a les Administracions Públiques.

D) Calendari de dies hàbils.

ESTRUCTURA FUNCIONAL DE LA CAIB

A) Organització territorial de l'Estat:

1. Principis generals.

2. Estructura bàsica.

3. Òrgans de control de l'activitat de les CCAA.

4. Recursos de les CCAA.

B) Estatut d'Autonomia de les Illes Balears:

1. Disposicions generals.

2. Drets, deures i llibertats dels ciutadans de les Illes Balears.

3. Institucions de la CAIB.

NORMATIVA EN MATÈRIA D'IGUALTAT, NO-DISCRIMINACIÓ I VIOLÈNCIA DE GÈNERE. ELS PLANS D'IGUALTAT

CONEIXEMENTS A NIVELL USUARI D' OFIMÀTICA:

A) MS Excel 2016

B) MS Word 2016

Les preguntes de l'examen s'agafaran d'un conjunt de preguntes que es publicaran a la pàgina web de la Fundació BIT (https://www.fundaciobit.org)

Aquesta prova és de caràcter obligatori i eliminatori, i consistirà a respondre per escrit un qüestionari de 50 preguntes de tipus test amb quatre respostes alternatives de les quals només una serà correcta. Les 40 primeres seran ordinàries i avaluables, i les 10 darreres seran de reserva. Totes les preguntes correspondran al contingut del temari complet de l'oposició. L'exercici es qualificarà de 0 a 80 punts. Cada pregunta resposta correctament es valorarà amb 2 punts; les preguntes contestades de manera errònia tenen una penalització de 0,66 punts;  si figuren amb més d'una resposta o no s'han resolt, no es computaran. La puntuació mínima serà de 0 punts i la màxima de 80 punts, per a superar la prova s'han d'obtenir 40 punts. El temps per desenvolupar aquest exercici serà de 60 minuts.

Per a les persones amb discapacitat, en situació d'embaràs, part o situació de maternitat o paternitat: es faran les adaptacions necessàries per a cada cas concret per garantir la realització de les proves i es flexibilitzarà el termini per a la realització de la prova.

Es preveu que la prova de coneixements es dugui a terme durant el mes de maig de 2025.

La Comissió de Selecció publicarà la llista provisional de persones que l'hagin superat. Per efectuar una reclamació o sol·licitar la revisió de l'exercici, les persones interessades disposen d'un termini de set dies naturals des l'endemà que es publiqui la llista provisional. Les persones candidates hauran de fer servir el compte de correu electrònic seleccion@fundaciobit.org per fer les comunicacions a la Comissió de Selecció.

La Comissió de Selecció citarà a les persones candidates per la revisió de l'examen i disposarà d'un termini de set dies per resoldre'n les reclamacions i publicar la llista definitiva de persones aspirants que han superat l'exercici.

Només els candidats o candidates que hagin superat la prova de coneixements passaran a la Fase 3.

Fase 3-Valoració dels mèrits:

S'obrirà un període de 7 dies naturals per a la presentació de la documentació justificativa dels mèrits que s'al·leguen. Només seran objecte de valoració els mèrits obtinguts amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu, que s'al·leguin a la fulla d'autobaremació i s'acreditin amb la documentació corresponent que s'ha de remetre via correu electrònic al compte seleccion@fundaciobit.org

Es valoraran els mèrits professionals fins a un màxim de 10,00 punts, els coneixements superiors de català amb un màxim de 0,50 punts i la formació fins un màxim de 9,50 punts.

3.1 Mèrits professionals:  Valoració de l'experiència professional prèvia, amb un màxim de 10,00 punts:

  • Per cada mes treballat en un lloc de feina d'administratiu/va de comptabilitat i gestió econòmica dins l'administració de la CAIB i els ens del sector públic instrumental : 0,2 punts per cada 30 dies de serveis prestats.
  • Per cada mes treballat en el mateix lloc de feina d'administratiu/va de comptabilitat i gestió econòmica, dins el sector privat: 0,1 punts per cada 30 dies de serveis prestats

L'experiència laboral es justificarà amb:

  • Informe de vida laboral que inclogui exclusivament les dades que s'hagin de meritar i expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social. S'haurà d'aportar un informe per cada empresa els dies del qual es pretenguin meritar.
  • Contracte de treball amb identificació del lloc de treball i categoria professional o certificat de l'ocupador amb la indicació de les tasques realitzades.

Per al còmput dels mèrits professionals, s'agafarà el temps de treball assenyalat a l'Informe de Vida Laboral (sumant els períodes inferiors a 30 dies fins a completar els 30).

3.2 Coneixements superiors de català, màxim de 0,50 punts: C2, 0,25 punts; llenguatge administratiu, 0,25 punts.

El coneixements de català s'acreditaran mitjançant certificat, títol, diploma o equivalent, expedit o homologat per l'òrgan competent en matèria lingüística del Govern de les Illes Balears o equivalent. Quan s'al·leguin equivalències o homologacions de títols obtinguts o estudis cursats, aquesta circumstància deurà així mateix acreditar-se. En un altre cas no serà tinguda en compte.

3.3 Formació: Valoració dels cursos de formació rebuts o impartits, relacionats amb els coneixements, funcions i/o tasques d' aquest lloc de feina, amb un màxim de 9,50 punts:

  • Aprofitament o impartits, a raó de 0,15 punts per cada hora.
  • Assistència, a raó de 0,10 punts per hora

Els cursos de formació relacionats amb les funcions i/o tasques d'aquest lloc de feina s'acreditaran mitjançant certificat corresponent amb indicació de contingut i el número de hores. No es valoraran els certificats que no indiquin el contingut formatiu ni les hores de durada ni aquells que corresponguin a assignatures d'una carrera universitària, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius. Els cursos amb el mateix contingut, només es valoraran una vegada i puntuarà aquell que tingui més hores.

La Comissió de Selecció de l'ens convocant aprovarà la llista provisional amb la puntuació de la fase d'oposició més la puntuació dels mèrits al·legats.

Per efectuar una reclamació, les persones interessades disposen d'un termini de set dies naturals  des que es publiqui la llista provisional. Durant aquest tràmit no s'admet l'al·legació de nous mèrits no especificats a la declaració inicial. Les persones candidates hauran de fer servir el compte de correu electrònic seleccion@fundaciobit.org per fer les reclamacions a la Comissió de Selecció.

La Comissió de Selecció disposa d'un termini de set dies per resoldre'n les reclamacions i publicar la llista definitiva amb l'ordre dels aspirants d'acord amb la puntuació de la fase d'oposició més la puntuació dels mèrits.

En cas d'empat en la puntuació final entre varies persones candidates, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

  1. La major puntuació obtinguda en l'exercici de la fase d'oposició
  2. La major puntuació d'experiència professional al lloc de feina d'administratiu/va de compatibilitat.
  3. Les persones víctimes de violència de gènere.
  4. La persona de més edat.
  5. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

El Vicepresident de l'ens dictarà una resolució per la qual s'aprova la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu pel sistema de concurs oposició.

Els/les candidats amb major puntuació seran requerits per la Comissió de Selecció per aportar els originals dels requisits i mèrits al·legats. Es declararà l'exclusió d'aquelles persones candidates que no presentin completa la documentació corresponent o no acreditin la possessió dels requisits exigits per les bases, tot això sense perjudici de la responsabilitat en què haguessin pogut incórrer les persones interessades per falsedat en la sol·licitud inicial. D'aquesta exclusió la Comissió  farà una comunicació, podent el candidat en cas de desacord realitzar les al·legacions que estimi necessàries en el termini de dos dies hàbils. Així mateix, podrà ser exclòs/excloses quan en el cas de tenir concedida una compatibilitat anterior al procés pugui ser considerat com a incompatible per la Comissió,  tret que la persona candidata obtingui una nova compatibilitat abans d'obtenir una plaça en la convocatòria.

El termini per a la formalització dels contractes laborals i per a la incorporació efectiva al lloc de treball s'inicia l'endemà de la publicació en el BOIB i serà de cinc dies hàbils.

Les persones candidates que no superin el procés selectiu s'inclouran en una borsa de personal laboral temporal, específica i preferent a les borses ordinàries. En aquesta borsa s'integraran les persones candidates que, havent participat en el procés selectiu i no havent-lo superat, sí que hagin obtingut la puntuació mínima de 40 punts a la prova de coneixements. Aquesta borsa específica i preferent tindrà una vigència de tres anys des de la publicació de la resolució de la seva constitució.

Es conformarà llavors una borsa que s'ordenarà en funció de la puntuació obtinguda en el procés. Quan es produeixi una vacant en la categoria s'oferirà el lloc de treball a la primera persona de la llista. Les citacions es realitzaran via telefònica. Si en 24 hores no s'aconsegueix localitzar al/la candidat/a es passarà a la persona següent per estricte ordre de prelació.

Són causes de no exclusió de la borsa de treball:

a) Estar en període de gestació, de maternitat o de paternitat, adopció o acolliment permanent o pre-adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració de l'Estat, de l'Administració de la CAIB o de qualsevol ens del sector públic d'acord amb la delimitació que fa l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB.

c) Patir malaltia o incapacitat temporal.

Aquestes circumstàncies hauran de justificar-se adequadament per deixar-ne constància la seva situació de no disponibilitat que es mantindrà fins que l'interessat manifesti per escrit (en un termini no superior a deu dies) el canvi en la seva situació fent ús de del compte de correu electrònic seleccion@fundaciobit.org, indicat la referència del procés de selecció. La falta de comunicació en el termini establert determina passar a l'últim lloc de la llista.

Els/les integrants de la borsa de treball poden renunciar en qualsevol moment a formar part de la borsa. Per renunciar hauran de remetre escrit al departament de Recursos Humans de la Fundació Bit manifestant clarament la intenció de no formar part de la borsa. La borsa té una vigència màxima de tres anys des de que es publica en el B.O.I.B.

Quan una persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, tret que sigui per renúncia voluntària o per no haver superat el període de prova, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.

Tota la informació del procés de selecció ( llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/ i en el tauler d'anuncis a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel vicepresident de la Fundació Bit.

 

Palma, a la data de la signatura (4 de març de 2025)

El vicepresident de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia Sebastián González Cardalliaguet

 

ANNEX III Informació sobre protecció de dades personals

De conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD) i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa del tractament de dades personals necessàries en el present procediment.

Responsable del tractament:

Identitat: Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia

Adreça postal: Carrer Laura Bassi, 1 Centre Empresarial Son Espanyol (ParcBIT) 07121 Palma

Adreça de correu electrònic: rrhh@fundaciobit.org

Finalitat del tractament: Les dades seran tractades amb la finalitat de dur a terme el procés selectiu, i la posterior adjudicació de places a les persones seleccionades.

Legitimació: El tractament de les dades personals és necessari per complir una obligació legal i per aconseguir l'interès públic, com és la selecció del personal al servei del les administracions públiques i ens del sector públic instrumental, d'acord amb els principis constitucionals d'igualtat, mèrit, capacitat i transparència.

La legislació aplicable és la següent:

  • El text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.
  • La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en allò que correspongui.
  • Les lletres c) i e) de l'article 6.1 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.
  • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
  • El text refós de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i la seva inclusió social, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre.

Categories de dades personals objecte de tractament:

Dades de caràcter identificatiu

Nom, DNI, domicili, data de naixement, telèfon i adreça de correu electrònic

Dades acadèmiques i professionals

Mèrits, formació i experiència professional

Dades relatives a la salut

Percentatge i tipus de discapacitat

Consentiment pel tractament de dades: La presentació de la sol·licitud per al procés selectiu suposa el coneixement i l'acceptació inequívocs de l'aspirant del tractament de les dades de caràcter personal que farà l'òrgan competent i únicament per als fins establerts. (Inclòs a dades relatives a la salut).

Destinataris de les dades personals: se cediran les dades als següents organismes o persones, a l'efecte de complir el que preveu la legislació vigent en matèria de selecció de personal:

  • Tribunal qualificador del procés: per al desenvolupament i la valoració de la prova i dels mèrits al·legats i acreditats del procés selectiu previst en la convocatòria.
  • Conselleria competent en matèria de funció pública: per inscriure el contracte en el Registre Central del Sector Públic Instrumental de la CAIB.
  • Butlletí Oficial de les Illes Balears: en aplicació de les obligacions que preveu la normativa per seleccionar empleats públics amb les previsions que estableix la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
  • Administració de justícia: en cas que algun jutjat o tribunal requereixi l'expedient del procediment, l'ens Administració de justícia trametrà les dades personals que hi constin en l'Administració de justícia.

No se cediran les dades personals a altres organismes o tercers, tret que existeixi obligació legal o interès legítim, d'acord amb l'RGPD.

Criteris de conservació de les dades personals: els terminis de conservació de les dades seran els necessaris per complir la finalitat del procediment i els que preveu la legislació d'arxius per a les administracions públiques, d'acord amb l'article 26 de la Llei orgànica 3/2018.

Existència de decisions automatitzades: No es produiran decisions automatitzades, inclosa l'elaboració de perfils, amb les dades personals dels aspirants.

Transferències de dades a tercers països: Les dades no es transferiran a tercers països.

Exercici de drets i reclamacions: les persones afectades pel tractament de dades personals tenen dret a sol·licitar a Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia (Fundació BIT la confirmació que les seves dades són objecte de tractament, l'accés a les seves dades personals, la informació, la seva rectificació o supressió, la limitació o l'oposició al tractament i la no inclusió en tractaments automatitzats (i fins i tot, de retirar el consentiment, si s'escau, en els termes que estableix el RGPD). També tenen dret a la portabilitat de les dades en els termes que l'exercici d'aquest dret pugui afectar al procés selectiu.

L'exercici d'aquests drets es pot sol·licitar davant el responsable del tractament esmentat abans (Fundació BIT), mitjançant el correu electrònic a l'adreça rrhh@fundaciobit.org

Amb posterioritat a la resposta del responsable o al fet que no hi hagi resposta en el termini d'un mes, pot presentar la «Reclamació de tutela de drets» davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) (https://www.aepd.es/).

Conseqüències de no facilitar les dades personals: No presentar les dades necessàries, implicarà que la persona interessada no pugui formar part del procediment selectiu.

Dades de contacte de la Delegació de Protecció de Dades: protecmirlegal@protecmir.com www.protecmir.com.